2022. március 26., szombat

Sims Villa 15 - 23.Epizód: Rise - 6.Kinyilatkoztatás (All Stars 2 - Szörnyek)

 


23.Epizód - Rise



 - Bizonyára furcsának találhatod, hogy kihívtalak ide. Talán az is... De ez a hely az egyetlen ahol békére lelhettünk mindketten miközben bent tombolt a vihar. Most már idekint is tombol, de... lényegtelen. Csak annyit szerettem volna Neked mondani Melany, hogy történjen bármi. Én teljes szívemből örülök hogy megismerhettelek. 


 - Oh, Dean, a végén még megfogsz engem ríkatni. Minden esetre köszönöm... Hasonlóan érzek. Ez a mi kis helyünk... Ami egy temető. De hát furcsáké a világ. Na és mihez fogsz kezdeni ha én már nem leszek itt? 


 - Harcolok tovább... Azzal ami van... Az pedig a szívem. Nem nagyon volt alkalmam idén azokra a dolgokra amikre készültem. Párbajozni szerettem volna Cherry-vel... Layla-val. A régi évadtársaimmal, mert voltak befejezetlen ügyeink. Viszont talán jobb is így... Mert amíg Ők már elmentek... Én itt vagyok. Az utolsó két tizenkettest nem lehet egykönnyen kiteperni. De remélem ez igaz lesz a tizenegyes lányokra is.


Dean: Tudom hogy valószínűleg ez furcsán hangozhat, de nagyon rosszul érezném magam ha Melany kiesne... Közel áll hozzám. Talán annyira mint Hippia. Úgy érzem rossz évadot választottam annó, mert velük megtalálok egy közös hangot.


 - Az mindig sokat mond el egy emberről ha ebben a szobában fogadja azokat, akik támogatják. Én örülnék ha te térnél vissza.


 - Ne legyél áll szent Helena... Csak azért vagy itt, mert Amelia és Flame erősek voltak a múltban. Most pedig itt mind reménykedünk, hogy lesz elég erős hozzá Melany, hogy kipenderítse Őket.


 - Szerintem minden esélyed megvan rá. Végül is csajszi a 11.évadban is sikerült kipenderítened hármas párbajban Zane-t és Seth-et. 

 - Köszönöm Hippia... Ez azért egészen más helyzet. Ez a két lány... finalisták voltak az évadjaikban 


 - Ahogyan te is... Meg hát ez amúgy sem számít! Hiszen én kiestem a top 6-ból az évadomban mégis itt tudtam nyerni párbajt. Nem is akármilyent. Nem tudjuk mi számít és mi nem. Ez az All Stars.


 - Bármi megtörténhet. De mi szurkolunk Neked.


 - (magában: Hú de kínos ez a helyzet) Öh... Köszönöm szépen srácok nagyon a támogatást.


 - Ez egy elég sz*r helyzet! Már mint egyikötők biztosan kiesik. De én szurkolok mind a kettőtöknek. 


 - Hát lehetséges, hogy Nálunk lesz az aranycsoki. Viszont bármi lesz... Szeretném megköszönni Nektek ezt az elmúlt fél évet. Úgy érzem feltudtam fedezni magam és végre lezárhatom az elmúlt évek történéseit.


 - Én nem fogok itt hadbeszédet tartani. Bizonyára fáj ha ezt kimondom Amelia, de nincs az az isten hogy megöljenek. Ha ki is esek... Szétszedem ezt a kastélyt!


Oscar: Flame már olyan, mintha testvérem lenne... 8 éve együtt kezdtük ezt az utat és furcsa lenne újra azt látni, hogy elmegy és... Na mindegy is.


 - Csak azért szerettem volna veled külön beszélni, habár nem voltunk nagy barátok... Mert szerettem volna elmondani Neked, hogy legyen bármi a babádat minden áron meg kell védened... és hát van egy hely... amit nem találok már, de lehet hogy Cherry ott jutott ki és szerintem meg kellene keresned ha nem leszek itt. Habár kaptam most valamiféle erőt... Betudok lépni egy szobába, ahol furcsa dolgok történnek, de nem hiszem hogy ott lenne amit keresnem kell.


 - Összezavarsz csajszi... Viszont köszönöm hogy ezt elmondtad Nekem... Ha találnék egy ilyen helyet, mindenkit magammal vinnék és megszöknénk innen... De sajnos nem hiszem hogy ezek az erők ezt megengednék... Kitartást csajszi.


 - Remélem sikerül győzni és akkor együtt megtudjuk keresni.


 - Mindent jól irányítottunk... Pont úgy megy minden ahogy mennie kell.


 - Szerintem Flame fog visszatérni... Sajnos. De utána is kitudjuk végezni az erősebbekket. A végére hárman leszünk egy ellen és hát... Remélhetőleg sikerülhet. 


 - Azt ne feledjétek el, hogy végül csak egy győzhet... De persze. Addig is fogjunk össze... Én Nekem meg is van ki legyen a következő célpontunk. 


 - Igazából szerintem a leghülyébb döntést hoztad... Vannak itt olyanok, akik csak arra vágynak majd, hogy megfojtva előrébb jussanak... Bár én is ezt tenném, így nem kell szenteskedni. Viszont.... Köszönöm a segítséget múltkor a bevégzővel. Sosem felejtem el milyen menőn bezúztad a fejét... Szóval.


 - Nem hittem volna, hogy pont te leszel, aki idejön hozzám és érdeklődik irántam.


 - Sokan nem ismernek igazán... Nem is vádollak ezért. A lényeg a lényeg... Sok sikert... De most mennem kell... Fontos dolgom van...


 - Hiszen már mennyi ideje volt is... Hogy láttalak titeket. De most lehetőségem van rá...


 - Kedvesem... A kedvenc nyaralónk... 


 - KINCSEM! El sem hiszem, hogy látlak! *elmorzsol egy könnycseppet* Hát te nem nőttél semmit? 


 - Mami megbosszult mindent kincsem. Megöltem mindenkit és leromboltam mindent, ami a végzeted okozta. Elhoztam Nekik a tüzet, amit te ébresztettél bennem... Már nem kell sokáig várnod egyetlenem... Hamarosan csatlakozom hozzád. A nyugalom szigetén.


 - Hát...Szuper volt veletek. 

 - Sok sikert srácok...

 - Vigyázzatok magatokra...


 - Három erős nő... De csak egyet mentettek meg... Az pedig....


 - MELANY!

 - Hogy... mi?


 - Nem hagyom tovább ezt a sz*rságot! Elegem lett... Kinyírlak téged, a halált és a lerombolom ezt a kastélyt az utolsó létező porszemig... Kifogunk jutni MIND!


 - Flame... Inkább... Ne tedd...


 - Szóval azt gondolod van esélyed ellenem?


 - Oh... Csak figyelj!


 - Ezt élvezni fogom!


 - Mintha... egész életemben erre készültem volna.


 - (magában: Mikor tett szert ennyi erőre) VÉGED! 


 - AKI GYŐZEDELMET ORDÍT VESZÍT!


 - Ennyi...


 - Sajnálom Flame... Jól küzdöttél. De végig egy út vezetett téged... Az út... 


 - Hozzám...


 - Gyönge vagy még nővérem...

 - Tudod jól hogy mire várunk... Ha elérjük a célunkat egy csettintéssel kivégezzük ezeket...


 - Inkább menj gyorsan Melany... Gratulálok és... 

 - Annyira... *letörli a könnyeit* Sajnálom Amelia...

 - Én már amúgy is halott vagyok kedvesem... Számomra ez... Fellélegezhetek végre.



 - CSAJSZI! JAJ!

 - *letörli a könnyeit* Igen... 

 - Mi az Melany? Nem örülsz? 

 - Hát... Boldognak kellene lennem, de meghaltak és... 


 - Gratulálok Melany... Na de mi volt ez a nagy hangzavar?


 - Flame szembe szállt a Démonnal... Le is győzte, de megölte a Halál... Szörnyű volt ezt látni.


 - Oh, Amelia kedves... Tudod... Kedvem lenne felégetni a tested, de nem lenne értelme, mert visszatérnél. Hiszen... A lelked már ehhez a kastélyhoz van kötve örök időkre. Nem vagyok más csak egy szellem, így gyakorlatilag nem tudunk megölni téged... Viszont...


 - Bosszút tudsz állni...


 - MI? ARCHER? KEDVESEM! 


 - Ne haragudj, hogy nem jöttem hozzád előbb... Viszont tudnod kell miért...


 - Mostantól te is a segédünk leszel Amelia... Archerrel együtt