2020. április 29., szerda

Sims Villa 12 - 41.Rész

*Képet köszönöm Veronika Kovácsnak*



41.Rész - Bowling Est



 - Üdvözlöm önöket kedves nézőim. Az előző párbajon Neila elhagyta a játékot. A játékosok pedig érzik a végjáték szeleit, hisz már csak hatan maradtak. Nézzük mi történt a párbaj után, és ahogy elmentek bowlingozni.


 - Ez nem tudom mi volt, de ne értsd félre!

 - Semmi gond! Örülök hogy annyira boldog vagy miattam, hogy lesmárolsz! Haha!

 - Szóval én Drake-et szeretem, és ez így is marad. Csak most megörültem ennek...

 - Gyerekek gyertek! Neila búcsút mond!

 - Sziasztok! Sok sikert nektek... Hát eddig tartott nekem, de remélem neked tovább tart Gaia és Marcus. Nyerje meg valamelyikőtök, és kitartást mindenkinek odabent.

 - Hamarosan találkozunk!

 - Köszönök mindent! Legjobb barátnőm!


Gaia: Ez most engem elég nagy tragédiaként ért, hisz Neila az eleje óta az egyik legjobb barátnőm volt. A másik felem volt idebent, és most én is egyedül maradtam. Már értem azokat, akik elvesztettek idebent fontos embereket. Ilyenkor egyből úgy érzed hogy elengedték a kezed.


 - Figyelj! Tudod jól hogy mi ketten még itt vagyunk egymásnak. Tudom ez nem segít, de jobb, mintha egyedül lennél, mint a kisujjad.

 - Tudom csak sajnálom magamat... Végre itt volt egy lány, aki akart tőlem valamit, és mire elérem, hogy legyen valami kiesik... Elvagyok átkozva...


 - Igazából tudom ez nem mond túl sokat Marcus, mert az én kezem is benne volt Neila távozásában, de tudom mit érzel. Legalább is van róla sejtésem. Itt mindannyian átéltük amit te... Ez itt ténylegesen az a csapat, aki tudja milyen elveszteni valamit. És mi maradtunk. Legyünk együtt hálásak, hogy még itt vagyunk.

 - Mostanában sokat beszélsz... Minden esetre valamilyen szinten igazad van, de ez más. Ti megéltétek a szerelmeteket, én még csak most kezdtem volna...

 - Igaza van skacok... A srác egész végig próbálta meghódítani, és mire sikerül kiesett...

 - Ja hát persze! Nem is szórakozott vele senki.


 - Őszintén mondom, hogy nem értem mi volt, ami történt. Én nem vagyok szerelmes Layla-ba, és nem érdekel semmilyen módon csak barátilag.

 - Így van srácok... Amúgy egyet értek abban, amit Dean mond, akármilyen fura is ez. Mi már egyek vagyunk azokból, akik fontos embereket vesztettek el, és most értük is vagyunk itt... Bár én nagyon örülök hogy visszatérhettem barátnőmhöz, Laura-hoz.

 - Kicsit elmélyült barátság a tiétek, de hát úgy élitek meg ahogy akarjátok.

 - Most belegondolva amikor bejöttünk pont ennyien voltunk. Velem együtt Gaia, Layla, és Laura az aki akkor is már itt volt. Durva mennyire elment az idő.

 - Hát igen. Elég nehéz felfogni, de örülök, hogy még itt vannak olyanok, akikkel elkezdődött ez a kaland.

 - Végül is így kerek a történet ha azok maradnak, akik kezdték is...

 - Hát köszi. Azért mi is itt vagyunk!

 - Én is!

 - Jól van... Jól van nyugi már. Ez most csak nosztalgia.


 - De azért köztünk szólva örülök, hogy sikerült a karma... Taylor úgy gondolom így kellően meglett bosszulva.

 - Hát igen... Bár nem is tudom. Igazából most félek, mert kezdem úgy érezni talán hamarosan eljön a végem...

 - Mi? Ne érezd ezt! Jó kevesen maradtunk, de ketten összetartunk...

 - Ahogy a többiek is...


Dean: Nekem ott van Alphonse. Gaia-nak Marcus. Layla-nak Laura. Mostantól az fog számítani kik egyesülnek egy valaki ellen, és ha egy valaki ellen kell menni ebből a TOP6-ból az én leszek. Ava miatt is haragudhatnak rám, amiért végül kiesett, és nem ő jött vissza hanem én. Nem tudom mire számíthatok a következő időkben... De elkezdtem félni... Ha már itt maradtam a szerelmem nélkül remélem nem potyára.

Villa
41.nap - Délután


 - Mikor elsőnek beléptünk ide csak mi ketten voltunk jóban. Emlékszel? És végül is a lányokból csak azok maradtak akik azon a napon beléptek ide. Layla-val pedig azóta én lettem igazán jóban... De nem tudom most már kezdem tehernek érezni ezt a barátságot. Talán azért, mert kicsit kivetítettem rá Drake hiányát.

 - Megértelek! Én is így gondolom... Bár sajnálom hogy Neila-val való barátságom miatt eltávolodtunk. Igazából tudod hogy én mindig itt vagyok ha megbeszélni valód van.

 - Cuki vagy mint mindig. Szerintem te fogod megnyerni ezt a játékot.

 - Jaj ilyeneket ne mondj! Nem hiszem hogy sok esélyem van rá. Layla tért vissza... Nem hittem volna, és ez jelent valamit...


 - Hárman maradtunk, és ahhoz képest milyen kevés fiú volt bent az elején ez szép szám.

 - Így van. Csak furcsálom, hogy Taylor nincs itt... Nem gondoltam volna, hogy ő kiesik.

 - Ez a játék ilyen. Sose gondolod, hogy megtörténhet, aztán megtörténik... Mint a csókom Neila-val.

 - Kaphatsz még tőle sok csókot, és főleg ha megnyered a játékot...

 - Ez egy jó motiváció lesz számomra.


Alphonse: Hát nem is tudom hogy én lehetnék-e nyertes. Ha megnyerném nagyon örülnék, mert a Taylor tervezett dolgokat gyorsan megszerezhetnénk. De abban is van szép dolog ha egy pár együtt küzd valamiért. Remélem sikerül eljutnom minnél tovább ebben a játékban. De már ez a TOP6-is egy álom volt, ami valóra vált.


 - Ne már! Ne csak üljetek! Ez Bowling! Én imádom.

 - Alph ne pörögj rá ennyire...

 - Tuti legyőzlek mindannyitokat.

 - Na mutasd mit tudsz!


 - Jaj mi lesz itt!

 - Akkor kezdődjék a verseny!


 - TAROLÁS! Na ezt a kezdést múljátok felül!


 - Mi? AHJ! Ezért nem akartam játszani csak felidegesített!


 - Ah végül tényleg ez a zsámó fogja ezt megnyerni... SZERI VAN AZÉRT!

 - AHA! HALOTTAM ÁM!


 - Oh... ja túl pörögtem na mindegy...


 - Ah utálok csalódást okozni... Akkor ezt te nyerted Laura.

 - KORONÁT! KORONÁT KÉREK! khm... csak viccelek.

 - Gratulálok!

 - Köszentyűűű!


 - TE ide figyelj! Ne érezd magad rosszul! Minden okés köztünk. Ugyan olyan jó barátom vagyunk, mint eddig.

 - Jól van. Én örülök, és gratulálok.


 - A lakók száma egyre fogy, és hamarosan kiderül ki nyeri az idei évadot. A szimpátia szavazást végleg lezártuk, és már nem lehet rá szavazni. A játék ezzel ténylegesen a végéhez közeledik, ez mutatja az is, hogy a következő rész AZ UTOLSÓ KISZAVAZÁS! Így van! Elképesztő. Nos, akkor találkozunk legközelebb is. Viszlát.