2020. április 1., szerda

Sims Villa 12 - 16.Rész: 1.Párbaj



16.Rész - 1.Párbaj
Webnode oldal 





 - Üdvözöljük önöket! Köszönjük Lady Gagának ezt az elképesztő előadást. Ez itt a Sims Villa 12.évadának 1.párbaja. 

 - Így van! Idén 15 elképesztő sim kötözött be, akikből már csak 14-et számlál a villa, de még egy simmel lesz kevesebb. Vajon ki lesz az?

 - Hamarosan megtudjuk, ugyanis már búcsúzkodnak is a párbajozók, és elindultak a stúdióba.


Villa
14.Nap - Este

 - Nos elsőnek én mondanék búcsú beszédet... Habár remélem visszatérek... Nagyon köszönöm szépen, hogy itt lehettem. Mind nagyon érdekes emberek vagytok, és várom már, hogy odakint egy nagyot bulizzunk. Remélem egy hatalmas party-t csapunk majd... *kicsordul a könnye miközben mosolyog*

 - Gyere ide kislány! *ölelés*

 - Sok sikert! 

 - Várunk vissza.

 - Így van!

 - Nehogy cserben hagyd a pink harcosokat!

 - Haha! Így van!

 - Légy erős!

 - Köszönöm! Szeretlek titeket! 

 - Akkor most rajtam a sor... Hát mit is mondjak...Nagyon örülök hogy itt lehettem, és nagyon sok dolgot tanultam, vihetek magammal, tény hogy nem tudtam annyira kinyílni de ígérem ha visszajövök, megmutatom igazából ki is vagyok én! A céklás sztorit pedig sajnálom, nem adhattam magam amíg Candy itt volt
*könnybe lábad a szeme, majd odamegy Susanne-hoz suttogva*
Kérlek vigyázz itt mindenkire, és főzz sok sok finom dolgot itt nekünk még és nyerje meg!
*Lucynak suttogva mondja*
Köszönöm hogy ennyit foglalkoztál velem az utóbbi napokban, tarts ki éslégy erős jó?
*Alphonsehoz odalépve elsírja magát*
Köszönök mindent, vigyázz magadra és Taylorra is!
*Megöleli Draket és Laurát*
Tartsatok össze itt bent bírjátok ki a végéig.

 - Légy résen! Örültem hogy veled játszhattam.

 - Én is. Sok sikert odakint.

 - Bármi lesz közénk tartozol.

 - Hajrá kiscsaj.

 - Sok sikert.

 - Bármi lesz. Bennem már egy barátnőre találtál.

 - Köszönöm... Izgulok!

 - Gyere! Adjunk nekik!


Stúdió


 - Szóval érkezzék a két párbaj hős. Neila és Anissa!

 - Sziasztok!

 - Üdv mindenkinek! 

*A lányok leülnek a párbaj székekre*

 - Több mint két hete vagytok már a villában, ami elég kalandosan telt mindkettőtök részére. Kezdjük veled Neila. Mikor beköltöztél mindenki szeretettel fogadott kivéve egy valakit. Miért lehetett ez?

 - Mikor beléptem a villába, akkor láttam a villában tomboló feszültségeket. Pedig még csak hatan voltak bent. Gaia egy olyan valaki volt, akivel a kezdetek óta megtaláltuk a közös hangot, ez pedig nem tetszett Laura-nak. Ő akart az öribarija lenni, de nem így lett. Azóta pedig ellenem van, igaz megbeszéltük, de érzem hogy a szimpátia mértékében nem én vagyok elől.

 - Ez érdekes... De akkor beszéljünk Dean-ről. Mi a helyzet a vele történt dolgokkal? Volt egy csók, aminek a vége a semmi lett...

 - Vannak gyenge pillanati az embernek. Nekem is volt egy ilyen. Ennyit tudok Dean-ről mondani. Azóta megbeszéltük a dolgot, és most már a csapatomban tudhatom őt.

 - Térjünk rá Anissa-ra, aki beérkezésének első pillanatától befolyása alá került a villa nagykutyáinak. Pontosabban Candy-ről van szó aki szövetségben volt még az akkori Gaia-val és Cherry-vel. Miért egyeztél bele Anissa?

 - Egyszerű taktika volt. Gondoltam úgy legalább már tartozom is valahova, és mindent megtettem volna. Hisz ha bemész egy már eleve kialakult közösségbe oda elég nehéz beilleszkedni. 

 - Akkor most térjünk rá kedveseim a párbajra. Hisz Neila hat jelet kaptál... Megmondom őszintén nagyon meglepett. Miért alakulhatott ez így?

 - Elmondhatom azt hogy ez a legtaktikusabb évad már egy hosszú ideje nem lehetett ennyire taktikai évad. Sokan vagyunk nagyon, és magasabbra van téve a léc. Egy nyerhet ennyi ember közül, és néhányan képesek mindenre. Szerintem ezért lettem most én. Látni akarják, hogy mennyire vagyok erős játékos. Reménykedem benne hogy dicsőséggel térek vissza.

 - Tudom már elmondtad, de miért pont Anissa lett a kihívottad? Laura-val volt több ellentéted is...

 - Szintén elmondom, hogy ez az évad nagyon taktikai, így én is felvettem ezt a fajta ritmust. Én is képes vagyok a taktikára. Éppen ezért tettem, amit tettem. Anissa el van tűnve odabent. Nem játszik nagyobb szerepet, és ha nincs párbaj, és kiesik egy kiszavazón lehet senki nem emlékezne rá...

Közönség: Audience GIFs - Get the best GIF on GIPHY

 - Megvédhetem magam?

 - Hogy a fenébe ne?!

 - Inkább leszek eltűnve, minthogy átmenjen rajtam a fél villa... 

Közönség: Imgur: The magic of the Internet

 - És elindult a párbaj!

 - Nem tudom honnan gondolja ezt, vagy honnan jött ez. Igazából gyenge volt, hogy egyáltalán erre reagáljak.

 - De azért elég durván bealáztad a barátnődet a többiek előtt... Nekem nem kéne ilyen barátnő mint te...

 - Mert neked nincs is barátnőd... 

 - Akkor Lucy valószínűleg nem létező személy számodra.

 - Inkább te nem vagy az annyira elvagy tűnve. Mintha statisztaként jelentkeztél volna...

 - Hát majd meglátjuk ki mennyire van eltűnve... Hamarosan úgyis kiderül ki nyeri ezt a párbajt. 

 - Ok. Kit érdekelsz...

 - A lányok nem viccelnek. Nos, a helyzet az, hogy most bekapcsolunk a villába hogy a két játékos választottja elmondja a támogató beszédét, hogy miért szavazzanak rátok! Kapcsolom a villát, és akkor Neila támogatója elmondja a beszédet aki nem más mint Gaia.

 - Hol is kezdjem? Először is szia anyu, szia Alec (öccse), millió puszi és a nézőknek is! Neila engem bízott meg, hogy elmondjam a védő beszédét, ez nagyon megtisztel, köszönöm drága! És hogy miért is Neila maradjon? Egy csupaszít és imádni való lány. A legjobb barátnőm idebent a kezdetek óta. A jelenléte vidámabba teszi a napokat idebent. Szerintem nagyon izgalmas karakter és ha nem jönne vissza, sokkal üresebb lenne a villa. Nem akarom bántani Anissat, de ha eltűnne, senki nem venné észre. Viszont egy ilyen lelkes, cserfes, életvidám lány hiánya mindenkinek feltűnne! Segít ahol tud, mindenkivel el tud beszélgetni és senkit nem bántana ok nélkül. Egyszerűen magával ragadó a személyisége, ezért nem is értem miért lett kiválasztott. Talán pont emiatt, mindenki tart tőle. Hiszem, sőt tudom, hogy nem csak én szeretem ennyire, hanem a nézők nappaliját is ugyanúgy beragyogja a tv-n keresztül, mint ahogy az én napjaimat idebent. Ezért hát azt mondom, Neila-nak muszáj visszajönnie hozzánk, hogy továbbra is beragyogja a helyet és megmutassa mire is képes egy ilyen igazi ragyogó rózsaszín felhővel körbelengett művész lány! Köszönöm a figyelmet!

 - Köszönöm szépen! IMÁDLAK!

 - Most pedig Anissa támogatója mondja el a beszédet... aki nem más mint Susanne

 - Huh.. először is Jimmykém (a fia) imádlak nagyon és mindenkit aki néz bennünket.Nagyon izgatott vagyok hiszen eljött ez a nap is amikor párbaj van, az első.
Az a megtiszteltetés ért engem hogy én mondhatom el Anissa kortesbeszédjét. Szóval kérem küldjék őt nekünk ide vissza, mert higyjék el ő itt van velünk lehet nem tűnik annyira fel és lehet hogy nincs akkora szája, de a szíve annál nagyobb, ha elmegy hiánya fájó lesz, mert egy embert csak akkor becsülnek az emberek ha már nincs köztünk.
Ami eddig történt azt már nem lehet visszacsinálni, az már történelem. Minden nap, minden nap amit itt töltünk az egy ajándék, de mondják meg nekem, mit érnek e napok, ha nincs itt egy jó társaság. Tehát kérem szavazzanak rá, Anissára, hogy ki tudjon bontakozni és meg tudják önök őt ismerni. Az elmúlt 14 napban sokminden volt itt, és szegény Anissának nem úgy indult a játéka ahogy szerette volna, küldjék vissza, szavazzanak bizalmat neki ,és legyen ez egy új kezdet! Köszönöm

 - Köszönöm! Remélem visszatérhetek hozzád.

 - Nos csajok számotokra egy utolsó szó mielőtt kiderül melyikőtök veszített?

 - Én örülök, hogy itt lehettem a játékban. Ha esetleg úgy döntenek/döntöttek, hogy én távozom, megértem, és köszönöm, hogy itt lehettem! Köszönöm, hogy megismerhettem ennyi jó fej embert! Remélem nem okoztam csalódást senkinek, és remélem, hogy lesz akivel majd itt villán kívűl tartjuk a kapcsolatot. Ha kiesek, ugyanúgy követni fogok mindent, és nagyon fogok szurkolni a barátaimnak.
Hajrá Gaia és Ava, nektek szurkolok a legjobban!

 - Köszönöm a szavazatokat előre is! Nagyon örülök hogy itt lehettem és nagyon sok mindent viszek magammal innen, nagyon sok dolgot tanultam és tény hogy nem tudtam kinyílni de voltak bizonyos okok amiért ezt nem lehetett, ha visszamehetek megígérem megmutatom ki is vagyok a kinti életben. Én tényleg megkedveltem mindenkit bent, ha esetleg mennem kell nem leszek szomorú mert vár a családom.

 - Hölgyeim és uraim! Akkor eljött az idő, hogy megtudjuk ki hagyja el a Sims Villa 12 játékát másodikként! 

 - Érkezzenek a fantomképek aztán lássuk az eredményt!!!

NÉZD MEG AZ EREDMÉNY VIDEÓT!

Audience GIFs - Get the best GIF on GIPHY



 Dying Elaine Benes GIF by HULU - Find & Share on GIPHY -  JÉZUSOM! KÖSZÖNÖM SZÉPEN! ÚR ISTEN!

 - Neila! Mehetsz azonnal vissza is a villába! Gratulálok! Itt a védettséget jelentő kendő. Gratulálok!

 - Én is gratulálok! 

 - Köszönöm szépen nektek! Imádlak titeket! *Neila vissza indul a villába*

*Anissa mellé leül Bryce*

 - Hát ez így alakult Anissa... Mit érzel most?

 - Őszintén? Számítottam erre, de emlékezetes akartam maradni, és remélem sikerült.

 - Az biztos, hisz nem semmi párbaj volt ez. Mit üzennél azoknak akik rád szavaztak és melletted voltak?

 - Köszönöm nekik, a villa lakóinak pedig sok sikert kívánok. 

 - Köszönjük szépen Anissa... Nos az eredmény megszületett. Nézzük hogyan fogadják Neilat.

 - De mi búcsúzunk is. Találkozunk a következő részben, és nemsokára jön a következő KISZAVAZÓ SHOW! Vagyis valakit megint hátba szúrva küldenek el a simek. Szavazzanak a rész végén a szimpátia szavazásra. Köszönjük hogy velünk tartottak.

 - Viszlát.




Villa
14.Nap - Este


*a kertben várják a játékosok ki tér vissza*

 - Remélem ő az... Úr isten de izzadok! 

 - NEILA!!!! CSAJSZI!

 - ANISSA!!! KÉRLEK!!!!

*benyit az ajtón Neila, majd a nyakába ugrik Gaia, Ava, Dean, Marcus*

 - ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!! NEM HISZEM EL!!!

 - Örülök neked kislány!

 - Gratulálok!

 - Szép volt! Azta...

 - Gratula... 

 - Elképesztő volt gyerekek. Ezt át kell élni hogy megértsd milyen.... atya világ...

 - ÉLJENEK A PINK WARRIOR-OK!

 - pf... Gáz... na mindegy...

 - 😑

 - Szerintem hamarosan elbúcsúzik valakitől Anissa amúgy! Menjünk be! 

...

Folytatjuk....


Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Drake
Susanne
Lucy
Ava
Created with Quiz Maker