2022. február 6., vasárnap

Sims Villa 15 - 14.Epizód: Tizenegy - 3.Megjelölés (All Stars 2 - Szörnyek)

 

14.Epizód - Tizenegy (3.Megjelölés)


~ 1676-ban ~


Paul: Lady Lambert úrnő kérem... Ne haragudjon hogy gyászában megzavartam.
Lady: Mi az ami annyira fontos Paul?


Paul: A fiáról lenne szó... 


Lady: Már megint a kastélyban garázdálkodik igaz? Ezt nem hiszem el... 


Lady: Kis Junior! Kérlek... Csináld meg a házidat és legyél jó kisfiú. Ne rohangálj... Ne szégyenítsd meg a családot az illetlen viselkedéseddel... Mint egy félbolond. 


Junior: Rendben anyám! Elmegyek a szobámba... 


Junior: Már azt hittem halottam valami zajt...


Junior: Hát te meg... mi vagy? Mit keresel a szobámba?
Idegen: Menj aludni Sir. Junior! Menj és ne nyisd ki a szemed, amíg nem szólítalak.


Zöld: Ah... Most már jöhetnek... Itt az idő az új legfőbb eljövetelének.


Paul: Már kezd kifogyni a tartalék úrnőm... Talán ideje lenne használnia a varázserejét. 
Lady: Kikérem magamnak hogy ilyen ajánlásokat tegyen Paul! Menjen és tegye a dolgát! Takarítson!


Junior: Ti meg kik vagytok? 


Porcelán: Sajnálom... Nem kell megértened. De most fel kell áldoznunk Téged! 


Lady: MI FOLYIK ITT!?


Lady: Ahhhh! Az én kis fiam! MIT TETTEKTEK VELE?


LadyDémon: Nem tudom ez milyen erő... de visszahozlak drága fiam.


LadyDémon: Újra az élők között leszel majd! 



~ Vissza a jelenbe ~


 - Örülök hogy támogattok... Nehéz idők jönnek számunkra.


 - Örülök hogy sikeresen bevégezted  a tervedet.

 - Én már örülök hogy rád fogattam tüzes csaj! 

 - Igen, igen... De most mire is készülsz Flame?


 - Tökéletes időzítés a hó eljövetele. A változás szele. Bizonyára megérezte a téridő, hogy valami természet ellenes cselekedetre készülők... 


 - Hihetetlen ez a hó vihar... Egyik percről a másikra...


 - Ügyesen nyomtad le azt a zombi melákot!

*Melany nem válaszol*

 - Minden okés csajszi?

 - Ha lehet inkább nem beszélnék a tegnapi napról. (Magában: Azóta hogy bevertem a melák fejét folyamatosan beugranak a képek arról az estéről... Úgy érzem... Újra elvesztem az eszem)


 - Túl messzire ment Flame! Egy zombi invázió? Hiszen... El sem tudom hinni... 


 - Én sosem féltem még ennyire... És akkor azt mondják hogy "milyen jó lesz visszatérni"... 


 - Azért ne veszítsük el a fejünket. Fogadjuk el hogy ebben az évadban egyesek rendelkeznek különös képességekkel... Többször a javunkra fordítottuk már a csaj erejét.

 - Ja... Nélküle Dean. Nem lennétek itt...


 - Mindjárt kiborítóm Neki a vörös szőnyeget! Már bocsáss meg... ZOMBIK LETTÜNK MIATTA! Mindegy is... Nem elsőként harcoltam zombik ellen... Már többször mentettük meg az emberiség seggét tőlük. 


 - Ide taktikai lépés kell. A kastély változik és egyre misztikusabb. Eljött a tél... Változások jönnek és vannak, akik keresztbe tehetnek Nekünk. Ezek mellett pedig ma kiválasztás... és négyen fognak párbajozni. 


 - Ne is mondd... Nem tudok most ezen agyalni.


 - (magában: Mi ez az érzés? NEILA?)


 - Most már hatalmamban áll bárkit visszahozni az élők sorába... Ahhoz pedig hogy kivégezzem a coven hatalmát... El kell pusztítanom a láncot, ami felvértezi ezt a hatalmat.

 - De hát akkor nem veszíted el... A legfőbbek erejét?

 - De igen... Viszont visszaállítom a rendet. Ez az erő túl erős volt ahhoz, hogy kordában legyen tartva. Rengeteg áldozatot követelt. Azoktól is akiket most visszahozok az életbe. Az összes eddigi legfőbb boszorkát...


 - Kelljetek fel!


 - Üdvözletem nővérek! Az én nevem Flame. A 13. legfőbb! 


 Wanda: Mit keresek itt? Ki mert visszahozni engem a túlvilágról? (Flame magában: Az ősi legfőbb, akiről a legendák szóltak)

 Lady: Várjunk... Hiszen ez a birtokom! (Flame magában: Az első, akibe hosszú idő után beleszált az erő! Miatta hoztam ide a hajót!)

 Fiona: Nővérem! Újra láthatlak! (Flame magában: Lady Lambert húga, akinek az erőt tovább adta! Az első coven alapító!)


 Grace: Csak nem az én varázsigémmel hoztak vissza? (Flame magában: Talán aki a legjobban hasonít rám! A vérengző Gomez család legidősebb nővére. A coven sötét kora vele kezdődött el... Neki köszönhetjük hogy ma itt vagyunk)

 Angela: Ki más lett volna mint te! (Flame: Talán Őket elnémíthatnám. Angela-t megölte Grace... pedig a testvére volt. Nem tudta elfogadni, hogy tovább kell adnia a hatalmat az új legfőbbnek... Én is így tettem volna)

 Norilynn: Ez a hely... A pokolban vagyunk. (Flame: A legokosabb boszi... Virágkorát élte a coven a vezetésével. Viszont a második világháború szörnyűségei Őt is elérték... ahogyan a családját is, akiket nem tudott még varázslatával sem megmenteni a haláltáboroktól)


 Pumpkin: Miért van ilyen hideg ha ez a pokol? (Flame: Egy rövid életű Coven vezetője. Egy másik dimenzió szülötte, aki ide menekült, amikor az elpusztult. Nem értem hogyan lehetett Norilynn ennyire vak... Neki adni ekkora hatalmat)

 Matcha: Oh, ne aggódj Pump! Kitaláljuk mi legyen! (Flame: Idegesítő...)

 Lizbeth: Te vöröske lennél az a söpredék aki ide idézett minket? Mi a célod? (Flame: Ezt vártam tőled... A covenek sötétségének hajnalai Neki köszönhetők. Megölte a zöld boszit majd az erőt, ami eddig tiszta volt vérrel és sötétséggel töltötte meg.)

 Melinda: Nem kétség... A helyzetünk veszélyes... (Flame: Te kis csitri) 
 


 - Azért vagytok itt, hogy elmondhassam Nektek... Hogy minden amit tettetek... Minden lépés ide vezetett titeket. Hozzám... 


 Angela: Ez is miattad és a sötétség miatt van, amit az erőbe tápláltál! A te döntéseid juttattak ide minket.


 Grace: Fogd be te kis naiv. Nem ismert ez a föld Nálad naivabb boszorkát. Azt gondolod nem jött volna utánunk olyan, aki megtette volna helyettem is?

 Angela: De legalább nem te lettél volna az!


 - ELÉG! 


 Wanda: Hogy merészelsz így bánni velünk? A felmenőiddel? Nekem köszönheted hogy ott állhatsz te kis semmire kellő!


 Lady: Hát lenne hozzád pár keresetlen szavam! A te döntéseiddel kezdődött minden. De főként... Ez a birtok köt minket össze... Igaz testvérem?


 Fiona: Itt alkottam meg az első menedéket, ahová a boszorkányok eljöhettek. Együtt bármire képesek voltunk... De nem gondoltam volna, hogy egy napon itt végezzük. Mi lett belőle... Mi lett belőlünk.


 Pumpkin: De miért hoztál vissza minket? Mi a terved velünk?


 Lizbeth: Pontosan tudom mire készül... Nem hiába idézett meg minket, akik hordoztuk az erőt...


 Melinda: Szóval erre készült. Megbontani a láncot.


 - Nővéreim! Nem ismeritek Ő mire képes... Még az ígéret varázsát is képes volt ezek szerint feltörni... Pedig gondoskodtam róla, hogy ne az Ő kezébe kerüljön, de elbuktam.


 Norilynn: Ez bizony bukás! Nem volt elég jó a terved.


 - Palmer! Mit keres itt? Menekülj!


 - Megéreztem hogy jönni fogsz! Sajnálom Neila! Én tényleg megtettem mindent... Megpróbáltam...

 - Ne aggódj emiatt! Én örülök, hogy rád bíztam az erőt... Méltó voltál rá!


 - Te meg mit képzelsz hogy csak úgy ide állítasz? 


 - Ha át kerülsz a másik oldalra szét fogom rúgni a segged Flame! Bárcsak... Bárcsak sose kerültél volna a Covenbe!

 - Én is pont erre gondoltam! 


 - Most pedig égjetek el! Égjen el a lánc, ami fel ötvözi ezt az erőt! 


 - A legfőbbek idejének ezzel pedig... vége.


 Norilynn: Soha nem veszek a feledésbe! Hidd el! Még megfogjuk bosszulni.


 - Köszönöm hogy elbújtatok. Nem szerettem volna ha a tűz kárt tesz bennetek.


 - Akkor ezzel vége?

 - Hát remélem! Kezdek éhes lenni... Ettől a sült szagtól is már elkezdett korogni a gyomrom.

 - Akkor most már... vége a hatalmuknak.

 - Így van. Bevégeztem a tervemet. 


 - Eljött az idő hogy újra megválasszuk kik harcolnak majd. De ezuttal négyen lesztek. 


Oscar: Hosszú gondolkodás után döntöttem Carol mellett... Persze... Ez szimplán taktika.


Amelia: Sokat gondolkoztam és az egyetlen ember akivel nem kerültem egy hullámhosszra, az Palmer...


Minho: Oscar haverommal tartok és Carol!


Flame: Az én döntésemet taktikai lépés indokolja... Carol!


Drake: A jelemet az kapja, akivel még nem volt alkalmam beszélgetni. Sorcha.


Laura: Tavesz baktalo! Nem vagyok az a nagy taktikás, a megérzéseimre hallgatok. Nem hiszem hogy bárkivel is kifejezetten rossz lenne a kapcsolatom, kivéve par majmot aki nem bír magával. Nehéz döntés volt, nem igazan tudtam megismerni az illetőt, Sorchara teszem a jelem.


Sorcha: A jelemet... Cherry kapja.


Layla: Cherry-re teszem, hogy ne maradjon ki a négyes párbajból, mint régen a jó öreg Ava-Dean-Cherry küzdelemből. Tényleg, Ava-ról tud valaki valamit?


Cherry: Igazából Flametől szeretnék megszabadulni a legjobban, hogy utána Konstantinnal is leszámolhassak nyugodtan, de mivel ez most nem lehetséges, a jelem a Ray iránti szimpátiám miatt Hippia.


Hippia: Ray iránti szimpátia? Komolyan? Szánalmas... Rendben. Ha ezt tudtam volna akkor ez a cseresznye csaj kapta volna a jelemet. De a választásom Konstantinra esett. Ezúttal is.


Melany: (Magában: Mi történik velem?!) (Melany hosszan bámul, szeme meg sem rebben, majd egy heves pislogás után felnézett és sóhajtott egyet. Zavartnak tűnik.)
Sorcha! Mutasd meg milyen vagy.


Palmer: Szóval igazából millió gondolat cikázik a fejembe és millió érzelem a testembe. Nehéz volt el veszteni valakit aki ennyire fontos és még az otthoni gondok is nyomnak. Igyekszek nem szét esni és döntést hozni. Talán a szimpátia is és az arca is közre játszott hogy a választottam Minho


Helena: Egy jó ideje megy már a játék és mindenkinek a játék stílusát lassan ki lehet ismerni. Van, aki taktikázik, másokat elragadnak az érzelmeik. Az, hogy melyikben vagyok találja ki mindenki maga, mindenesetre Sorchara rakom a jelem.


Konstantin: Mivel Flame védett, ezért nem volt nagyon más ötletem kire telhetném, senkit se tartok ellenségesnek. Akire a jelemet tettem próbáltam vele barátkozni, de nem nagyon hajlott a dologra, Sorcha


Dean: Bocsi csajszi, de... Te állsz a legtávolabb tőlem. Amelia.


Carol: Legszívesebben Flame-re raktam volna a jelem, de mivel ez a vörös démon védett, mást kellett választanom. Sok gondolkodás után nem a szívembe hanem az eszemre hallgattam Sorcha.


 - Kérem hogy 6 jellel Sorcha és 3 jellel Carol fáradjon a párbajozók székjébe és nevezzék meg kit hívnak ki.


Sorcha: Nem gondoltam volna, hogy itt találom magam... De legyen. A választottam Cherry.


Carol: Ez egy érdekes párbaj lesz. Legyen négy évad összecsapása... Minho!


 - A döntés ezzel megszületett! Holnap este hárman közületek már nem folytatják a játékot. Sok sikert!


 - Sajnálom hogy ez így alakult... Hogy vagy?


 - Nem izgulok... Ami furcsa. Igazából örülök a lehetőségnek. De beszéljünk rólad... Hogy érzed magad a történtek után?


 - Sajnos a játék megköveteli hogy Flame-el együtt játszunk. Ha nincs más módja talán egy másfajta összecsapásban fog teret nyerni a mi küzdelmünk. De most úgy érzem lezárult ez a feszültség. Jobb így Nekem... Nyugodtan. A gondolataimban most csak Ő van... Lizzie.


 - Az a cseresznye remélem megkopaszodik mire jön a párbaja! 

 - Nyugi csajszi! Most figyelj inkább nehogy betaláljon egy hógolyó. 


 - OH! Dean! Örülök hogy törvényesen árthatok Neked. Csak viccelek ám!


 - Ah! Te kis szemét!


 - Bocsi szívem! 

 - NA DE LAURA!


 - Sálom! Hóháborúban mindent lehet! Igaz Dean?

 - Így van Laura! *lepacsiznak*


 - Bocsi kislány! (Magában: Ezek szép pillanatok... Mami biztosan büszke lenne rá meddig eljutottam. Most nem veszíthetek)


 - Azért sokkal jobb a meleg ruhádban nem?

 - Köszönöm hogy bementél érte... Még nem is beszéltük meg... Hogy elvesztettelek a zombi támadás során és... hogy próbáltam indokolatlanul bizonyítani hogy erős vagy. Pedig nem kellett volna bizonygatni. Egyszerűen csak elfogadni, hogy szűkségem van rád!

 - Te vagy a legerősebb ember akit ismerek... 


 - Végre valami izgalom! Már halálra untam magam!


 - Te idióta! Nem félsz a haláltól?


 - DEHOGY FÉLEK! Úgy ismersz? Várom! Remélem én győzök!

 - DE AKKOR ÉN MEGHALOK TE IDIÓTA! HIÁBA GYŐZÜNK! EGYIKÜNK MEGHAL! VÁGOD?????

 - Oh... Szóval így állunk. Bocsi csak túlságosan felizgatott a vér íze és bele se gondoltam.... A FRANCBA!


 - Csak nem elmerengtél?

 - Komolyan Oscar? Ah... Már nem is erőlködőm. Éppen nem vagyok a legjobb passzban. (elbambul) 

 - Gyere! Gyere feküdj le velem!

 - FÚJ! Megörültél te idióta?

 - Már mint a földre! Gyere!

 - Ah... legyen. Ennél már nem lehet sza*abb a nap.


 - Milyen érdekes látvány... Mintha kicsit... jobb lenne....


 - OHA! Csak nem egy kis mosolyt véltem felfedezni?

 - Felejtsd el hogy mi jó barátok leszünk... De igen... Most kicsit mintha megnyugodtam volna.



SZAVAZ KI NYERJE A PÁRBAJT! CSAK EGY TÉRHET VISSZA!


CHERRY JÁTÉKOSA FELADTA A JÁTÉKOT! Így Ő rá szavazni nem lehet
Melyik Sim nyerje meg a párbaj-t?
Sorcha / Noémi
Minho / Barbi
Carol / Szilárd
Created with Quiz Maker