2019. január 13., vasárnap

Sims Villa 11 - 6.Kiválasztás (23.Rész)


Sims Villa 11
6.Kiválasztás
*A kiválasztó beszédekben a játékosok is részt vettek*
Előző rész: 11.Összefoglaló


Melany / Gabica használta a kettő jelet!




Roland: Üdv mindenkinek! Itt az idő az utolsó kiválasztáshoz.



Adrian: A döntésem talán bántó lehet. Ezzel tisztában vagyok, de egy ilyen játékban sajnos nem lehet naiv az ember, és nem felejtheti el mi is a tét. Ne haragudj Viktor, de te kapod a jelemet. Veled sosem voltam rossz viszonyban, de sajnos ez egy ilyen játék, és így a fináléban a logikus gondolkodás győz a kapcsolatokkal szemben. A finalisták közül csak te és Ray nem párbajoztatok. Amihez mellesleg gratulálok, mert párbaj nélkül eljutni eddig szinte művészet. Úgy velem, mivel Viktor később csatlakozott be a játékba így megúszta a kezdetek kieséseit. Véleményem szerint ideje, hogy szembenézzen egy párbajjal, ahogy azt a finalisták nagy része tette.



Vitkor: Hali mindenkinek! A jelemet, mivel mindenkivel jóba vagyok úgy nagyjából, az alapján teszem, hogy van itt egy személy, akit eddig sok párbaj érintett volna, de helyette más ment el, és szerintem itt az ideje, hogy most megvívja a saját párbaját. A kiválasztottam tehát Ray



Ray: Az én jelemet egy olyan ember kapja, akivel különösebb konfliktusom nincs, de ugyanakkor nem köt hozzá semmi. Ő is csak úgy elvan a villában. Viktor.



Lorena: Van itt egy személy, akivel nem tudok sajnos azonosulni, nincs bajom vele, de ő az, aki nem való ide szerintem sajnos, ez Viktor.



Melany: Már régebben is őt tartottam úgy hogy nem kéne itt lennie aztán ez a gondolat enyhült, de most úgy egy valamit nem bírok: ha kritizálnak! Lorena mind a kettő jelet te kapod!





Viktor: Hát nehéz így szóhoz jutni, hogy egy olyan személy tette rám a jelét, aki elég közel állt hozzám, azt hittem legalábbis hogy a legközelebb. Na de mindegy, örülök hogy ennyi romlott ember van közöttünk. Adrian és Lorena remélem nem ti köztetek lesz a győztes, mert undorító játékot visztek így végig, Melany, te miattad esett ki Zane így te is benne vagy a pakliba. Illetve itt van Ray, aki szintén benne van, amiatt amiért a jelemet is ő kapta. Melany, úgy gondolom annak ellenére mert miattad esett ki Zane, erről Seth tehet, és te vagy a legtiszta szívűbb itt bent így nem téged foglak kihívni, megérdemled, hogy tuti finalista legyél. Lorena, Adrian. Titeket elégszer hívtak már, ki és veled ellentétben Adrian, én nem fogok hazudni senkinek. Lorena, te pedig annak ellenére, hogy elég nagyra vagy magadtól, pedig csak Adrianbe kapaszkodva próbálsz előre jutni, nem titeket hívlak ki. Ray, úgy gondolom, hogy senki se így jusson a fináléba, hogy csendesen a sarokba ülve párbaj nélkül random megnyerje a játékot. Itt az idő, hogy mindenki túlessen a párbajon, így a kihívottam nem más mint Ray.




Roland: Szóval az utolsó párbaj résztvevői Viktor és Ray. Egyikük sem párbajozott még így senki sem lesz párbaj szűz majd a fináléban. Most pedig maguk jönnek! KI JUSSON BE A TOP 4-BE?! Szavazzanak most! Találkozunk legközelebb a párbajon!



Ki térjen vissza az hatodik párbajról?

Ray
Viktor