2022. január 1., szombat

Sims Villa 15 - 7.Epizód: Boszorkányok Viadala - (1.kinyilatkoztatás) (All Stars 2 - Szörnyek)

 

Zenei aláfestés:



 - Nagyon köszönöm szépen srácok, hogy mellém áltatok! Örülök, hogy engem várnak a legtöbben vissza... 


 - Talán ez egy sorsfordító pillanat Nekünk Dean. Egykoron a legnagyobb ellenségek, akik most egymást támogatják.... Ah ez túl klisé... 

 - Igen, de amúgy örülök Neked. Viszont sosem tudhatjuk mikor fogunk újra egymás ellen harcolni.

 - Egyenlőre próbáld megint legyőzni a pink, most már boszi királynőt.


 - Hát... Azért aggódom... Mégis csak ez egy megapárbaj! 


 - Szerintem az sok mindent bebizonyít, hogy az egész castból mi vagyunk itt a legtöbben. Mégis csak nézz körül milyen nevek vannak körülötted. 


 - Köszönjük a bókot Oscar, most pedig térjünk a mocskos részére a dolgoknak. Kettőnek kapó, kampec, meghalnak és kész vége. Ti ezt eltudjátok amúgy hinni? Már mint azért még mindig benne van az egészben az, hogy lehet csak káprázott a szemünk nem? Nem akarom itt összezavarni a fejeket csak gondoltam bedobom ezt a sztorit... 


 - Nyugi Laura! Tudom hogy nehezen viseled hogy esetleg elveszítesz, de nem hiszem, hogy itt bármi humbuk lenne. Szerintem itt aki kiesik, tényleg elkárhoz. 

 - Én teljesen nyugodt vagyok Dean. Nem az én életem forog MÉG kockán.


 - Nyugodj meg Lauram... Egyelőre ne mi izguljunk. Szerencsénkre ezt a kört megúsztuk. 


Dean: Mit is mondjak... Félek... De egyben ha mennem kell legalább azzal a valakivel lehetek, akinél jobban nem szerettem senkit ezen a világon.


 - Nem hittem volna, hogy senki nem lesz itt az évadtársaimból, de Nektek nagyon köszönöm szépen srácok a támogatást! 


 - Ne viccelj! Nekem mindig is te voltál a kedvencem az előző évadokban is. Sajnálom, hogy ez történt veled.


 - Őszintén sajnálom még egyszer Neila... Tudom hogy amit tettem az... Nem olyan, amin könnyen túl tudod tenni magad. 

 - Te csak azt tetted, ami a saját játékodnak fontos volt. Ne ostorozd ezért magad.


 - Szerintem elég sok esélyed van visszajutni. Dean szerintem már nem annyira érdekes mint egykoron volt. 


 - Oh, hát köszönöm. Igazából most csak arra tudok gondolni milyen teendőim vannak a kinyilatkoztatás előtt.


Neila: Ha egy legfőbb meghal az ereje egy másik boszorkába száll... Ha ez nincs kiválasztja ki legyen, abból... Érdekes katasztrófák történhetnek. Bármi is lesz a sorsom nem hagyhatom a covenemet védelem Nélkül... Mert tudjuk ki, Flame, azon ügyeskedik hogyan tegye azt tönkre. Ha Ő kapná ezt a hatalmat... Vége lenne mindennek, amit felépítettünk.


 - Elképesztő ez a hadjárat, ami ellenem indult. 

 - Biztos vagyok benne, hogy ennek van valami forrása... Valaki sunyi játékot játszik.


 - Végük is most nem csak a dicsőség a tét, hanem az életünk is. De amúgy nincs mit Archer hogy téged támogatunk. Sajnálom, hogy így jártál. A mi évadunkban is elsőnek mentél és taroltál. Bizonyára megint így lesz.


 - Azért ne igyunk ennyire a medve bőrére. Azóta teljesen új ember lettem. 


 - Dean és Neila harca már unalmas. Az embereket jobban fogja érdekelni hogy mennyit változott Archer... Remélem.


 - Minden eshetőségre fel kell készülnünk...


 - De jó hogy végre eltudtalak csípni! Figyelj Anthony. Rossz úton jársz! 


 - Pff! Mire gondolsz pontosan? Miért járnék én rossz úton?


 - Tudom hogy Oscar-ral barátkozol. Tudnod kell róla, Archerről és Ameliaról. Ez a három ember Crime City-ből jött. Méghozzá a keménymagból, az alvilágból. Nem azért vannak itt hogy segítsenek Neked előre jutni. Inkább azért barátkoznak veled hogy kihasználjanak.

 - Hát ilyen ma a világ. Miért a te szándékaid most is tiszták és bölcsek?

 - De felvágták a nyelved szívi... Hát, van benne valami. De én csak figyelmeztetni szerettelek volna... 

 - Várj!... Ne menj. Én köszönöm hogy szóltál. Mesélhetnél még az alvilágról.

 - Végül is mivel már nem vagyok ügynök... Igazából mesélhetek...


 - Neila, hallottam hogy szólítasz... 

 - Igen, valami fontosról kell beszéljünk. 


 - Tudod... Ez az este rosszul is alakulhat. Ha így lesz... Akkor fontos tudnod, hogy kiválasztott lettél... Ne haragudj...


 - Várj... mi. Mit jelent ez? 

 - Ha esetleg én ma este meghalnék... Az erőm, ami belém költözött át kell adódjon. Ennek lenne egy ceremóniája, de nincs rá időnk, így elég csak ha beszédben beleegyezel... Ha meghaltam Neked kell majd vezetned a coven-t! Habár ilyen eset nem szokott gyakran előfordulni... Hogy egy nem varázsló... Lesz varázsló... Viszont kedvező a helyzeted. Nem kell drasztikus áldozatokat hoznod a varázserőd miatt... Mivel nem természetes módon kapod majd meg. Ne haragudj Palmer... Kérlek... Mondj igent. Ha Flame kapja meg... nem fogtok élve távozni, de még a démonok sem... Felperzsel mindent.


 - Én nem is tudom mit mondhatnék... De ha nem teszem meg... Én elfogadom...


 - Köszönöm! Mindent elmagyarázok Neked... Ígérem... Ez egy hosszú út és felelősséggel jár. Flame nem tudhatja meg. De hidd el tetszeni fog. A hatalom... olyan mint a szex vagy az étel... mindig több kell..


 - Köszönöm, hogy megbízol bennem! Megpróbálok felnőni a feladathoz. Nincs más esélyem hisz az életem múlik rajta. 


 - Neila... Hidd el! Most megfogom bosszulni. Csak megvárom még lemegy a nap és kinyír téged a démon nő.


 - Készen állok Démon királyném! Had legyek én aki tisztes kezeddel rendelkezik.


 - Nézz rám! NE SÍRJ! Ne merj sírni! Sírtál, amikor kuporogtál és szenvedtél! Akkor sírhattál... De most te vagy az alvilági királynőm. Te lettél számomra a legérdekesebb ebben az egész maszlagban... Légy erős... taktikus...


 - Ne beszélj úgy, mintha kiesnél... Te fogsz győzni és visszatérsz hozzám.


 - Áh! Itt vagy! Fontos lenne beszélnünk... 

 - Hallgatlak! 


 - Anthony nem követte a csapatot... Ahogyan mi sem. Már mint... Archer és Amelia a szövetségeink... 


 - Néha nincs döntési jogunk fontos történések ellen... Ezt megérted majd a ceremónia után...


 - Bocsáss meg hogy zavarlak... 


 - Mi a fene?! Hová tűnt belőled a tűz? Mintha nyugodt lennél...


 - Azért ez merőben túlzás... De tény, hogy... Elgondolkodtam és köszönöm hogy észrevettél. Tudom ez furin hangzik, de jah... Reménykedem benne, hogy te térsz vissza. Archer egy furi alak, Neila pedig csak olyan valaki aki hidegen hagy. 

 - Nem mondom, hogy nem vagyok meglepődve, de örülök Neki, hogy te engem vársz vissza... Főleg neked. 


 - De Nekem nehogy azt gondold hogy beled zúgtam! 


 - Hiába vársz rá Flame... 


 - Oh, csak nem cselekedtél... Nem is vagy annyira hülye... 


 - Ch... Tényleg azt gondoltad, hogy engedem Neked, hogy lerombold... De nem vagyok egy olyan ember, aki nem ad esélyt... Döntsük el egy viadallal. Ha győzedelmeskeddel... Tiéd lehet az erőm... Ha én nyerek, akkor viszont ígéret varázslattal kell esküdnöd, hogy nem nyúlhatsz hozzá, aki megkapja az erőt.


 - Ch... Tudom miért te lettél a kiválasztott. Helyén van az eszed... Legyen! Készen állok! 


 - Erre vártunk már... 


 - A családomért! Bosszút fogok állni! 


 - Mindent meg kell tegyek a coven érdekében! 





 - NEM VEHETED EL TŐLEM! EL KELL FOGADNOD! KERESS MÁSIK HOBBIT! 


 - (magában: A legfőbb ereje... még mindig túl erős... Még a sötétség ellen is...akarom... mindennél jobban)



 - Elbuktam... 


 - Szóval... Az ígéret varázsigét szórtam rád... Nem teheted meg, hogy kezedbe kaparítsd az erőt.


 - Igen, rendben... Neila. Te győztél...


 - Örülök, hogy idehívtál Oscar... Csak nem búcsúzni akar a bűntársam?! 


 - Bűntárs? Háh... Túl soknak képzelted magad Archer... 


 - Értsd meg amit teszek az csak annak az érdeke, hogy minél tovább életben maradjak... Dolgom van.


 - Miért... Mit fogsz tenni?!


 - Ő semmit! 


 - Yvette?! MI A!


 - Viszlát... Archer...


 - Remélem büszke leszel rám Démon anyám! 


 - Hiányozni fogsz... 

 - Ne beszélj így! Vissza kell hogy térj hozzám... Hisz hogyan táplálnánk ezt az ... űrt bennem! 

 - Mire gondolsz pontosan? Milyen űrre? 

 - Ja... Hát semmi... A szívemre gondoltam. A szívemben lévő űrre! 

 - Mindent megteszem... Hogy visszatérjek hozzád! 


 - Azt mondom élvezzük ki az időt amit kaptunk... Ne azon agyaljunk mikor lesz vége...

 - Te könnyen beszélsz... Én úgy érzem, hogy ezer dologból kimaradok ha most meghalok. Bár a halálra a katonaságba már sokszor felvoltam készülve így én ebben edzet vagyok.

 - Én is azt gondoltam, hogy meghalok, amikor történt... A tragédia... Azt hittem azok a férfiak nem hagynak amíg nem leszek hulla... tudom milyen a halált várni...

 - Talán furi lesz, amit mondok, de én... túlélője vagyok az A9-es repülő szerencsétlenségnek...

 - MICSODA?! Carol! Erről miért nem jött le semmi cikk?

 - Akkor még nem voltam Carol... Hosszú történet. A lényeg, hogy átszúrta az oldalamat egy nagy vas rúd és majdnem elvéreztem, de végül sikerült túl élnem... Azok az órák... Én is felkészültebb vagyok a halálra.

 - Akkor ez közös bennünk... Ha nem félünk, akkor már csak játszanunk kell...



 - Ja hát boldog éhezők viadalát....


 - MITCH! 


 - Bármi legyen! Nem haragszom rád... és kívánom sikerüljön a küldetésed. 


 - Köszönöm Neila! Gyere vissza hozzánk!


 - Sok sikert!

 - Neked is Dean. Ez egy hosszú út vége...


 - Hát itt lennénk... Az első kinyilatkoztatás... 


 - Mint tudjátok a nézők szavaznak... Ki maradjon játékban ÉS életben! Az eredményeket lezártuk.... Igen, Archer nincs jelen, mert Őt... valaki már eltávolította a képből.


KI MARAD?!

.
.
..
.
.
.

.
.
.
.




 - Atya világ... Ezt nem is tudom... hogy mondjam... Sajnálom Neila...

 - Semmi gond... Felkészültem. Örülök, hogy újra megküzdhettünk. 


 - (magában: Mi ez a vörös ajtó?)

 - Neila szívem... Ideje menni... 


 - Légy erős... Palmer! 


 - Még mindig nincs itt Archer... mi a franc?


 - Én nyertem...


 - EZ AZ! YAY!


 - Mi lehet Archerrel? Hol van? Mikor veszített? 


 - Nyugalom! Minden rendben lesz!



ZENEI PROMO - ÚJ VIDEÓKLIPPÜNK:






Ha érdekel titeket kijött az új sim világ epizód: