2020. április 26., vasárnap

Sims Villa 12 - 39.Rész



39.Rész - Egy csókra az igazságtól





- Üdvözlöm önöket kedves nézőim. Ez bizony már a 39.epizód. A lakók pedig az utolsó TOP7-es napjukat töltik a villában, és nem is akárhogyan. Egy bulis este egészen vadul végződött.


Villa
39.Nap - Délután





 - Köszönöm neked Dean, hogy kiálltál értem, és mellettem mióta nincs itt Taylor. Te vagy az az ember, akibe kapaszkodhatok, és nem hittem hogy így lesz.

 - Én is örülök. Te egy istenien jó fej gyerek vagyok, és nagyon megszerettelek.

 - Ezt csak azért mondod, mert ittál egy kicsit... haha... *elpirul*

 - Te elpirultál? Huncut vagy!

 - Bocsánat, de nem tudok mit tenni ha egy férfi bókol nekem... Tudod jól hogy sosem tennék olyat, amit te nem akarnál, és a szívem már valaki másé.

 - Ja hát persze! Barátok vagyunk.


Alphonse: Egyre jobban kezdem megkedvelni Dean-t. Talán ő az első számú ember idebent, akivel jól tudom magam érezni... De persze semmi mélyebb érzés.


 - Imádom ezt a számot! Jaj gyere barátosném! Remélem nem ez az utolsó táncunk!

 - Én ittas Gaia-m! Nagyon szeretlek, és ha ki is esem kint eszméletlen partikat nyomunk le!

 - Én is jöhetek majd? Szívesen mennék amúgy!

 - Ja, hát ha nem tartasz gáznak minket akkor persze!

 - Én nekem volt egy véleményem, de az már mindegy. Én is szeretlek titeket, mégis csak itt éltünk már két hónapja lassan...

 - Így van... *Marcusra pillant, aki kacsint*

 - Neila velem fáradnál?! Fontos lenne!

 - Menjünk!


 - Nem érdekel mit gondolsz! Nem kell a barátnőmnek lenned, nem kell semminek lenned, és már rég tovább léptem rajtad! De szeretném ha tudnád mennyire szerettelek, és hogy te vagy akit a legjobban megszerettem idebent...

 - Na és Layla? Vele mi a helyzet? Ő már nem is érdekel?

 - Nem érdekel senki... A te szemeid igéztek meg engem a legjobban! Azt hiszem örökké fogsz hiányozni ha kiesel, és nem találkozunk... Ahogy a csillagoknak hiányzik a nap a reggeli égbolton... Szeretném ha tudnád, hogy te vagy a legjobb, és a legszebb, és felvettem neked ma valamit... De nem látható...

 - Juuuujjjj! DE HUNCUTKA VALAKI! Haha! Hát... és mi lenne az ajándék?

 - Ahhoz fel kell állnunk... *lassan elkezdi kigombolni az ingjét*

 - Én már látok valamit, ami... *Marcus pucérra vetkőzik, és egy alsó van rajta amire rá van írva filccel hogy "Neila tulajdona" HAHA! Te jó ég! GYERE IDE! *magához húzza és megcsókolja*

 - Én ezt már tartogatom neked egy ideje... Itt volt az ideje hogy lásd.


 - Figyelj... Csak annyit akarok neked mondani, hogy veled éreztem itt magam a legjobban eddig, és ha kiesnék neked fogok szurkolni. Te vagy itt a lelke az egésznek az eleje óta... Nagyon megszerettelek.

 - Én is nagyon megszerettelek, és nagyon fog fájni ha kiesel... Remélem, hogy odakint is barátnők lehetünk majd...

 - Az a baj, hogy én ezt nem látom... Más dolgok érdekelnek minket.

 - Az nem jelenti, hogy nem mehetünk le a tengerpartra egyet úszni...

 - Ja hát igen... Nehéz lesz, de reméljük én térek vissza és folytatjuk a játékot.

 - Legyen így bébi!


Laura: Azt hiszem Layla nagyon hiányozna... Ha ő is kiesne teljesen egyedül érezném már magam, mint a kisujjam. Szerintem összetörnék újra, és nem lenne senki idebent aki már újra felkapna a földről.


Neila: Marcus ajándékai, és szavai... belopta magát a szívembe, és igen, talán már kicsit késő ehhez, hisz holnap lehet kint találom magam, de reméljük nem így lesz.




 - El sem hiszem fiúk, hogy itt vagytok! Annyira szeretlek titeket *részegen rájuk esik*

 - Jaj Gaia drágám! Kicsit megint túl ittad magad.... Neked nem valók ezek a búcsú bulik...

 - Mi is szeretünk... Dean egy szóra...

 - Jujjj Layla és Loooura de cukik vagytok együtt! Nem jöttök össze? Olyan cuki lenne!

 - Eszkjúzmi?


 - Köszönöm neked hogy felszedtél a földről, és hogy velem vagy. Sajnálom ha kicsit rád támaszkodva nehezebbé tettem a dolgod... Sz...

 - Ne is folytasd! Gyere ide! *erősen magához szorította*

 - Ava egy szerencsés csaj! Nem is tudom mit érezhetett amikor elkellet mennie, és itt hagyni téged.

 - Biztosan néz minden epizódot. Már vár rám, de nem akarok még hamar elé járulni!



 - JAJ! JAJJJJ! LAURA! Emlékszel még arra amikor volt a tampon meg minden?

 - Igen! Utáltam! Az a rb* Candy! Meg Cherry hülyesége volt. Idióták azt hitték így nyernek meg izé tiszta gáz...

 - Am én is benne voltam tök véletlenül, de eskü véletlen. Meg am szerettelek, de direkt így elkellet játszani hogy nem, tök vicces! Kéred még azt a vodka narancsot?

 - IGEN! Ez az enyém! Szállj le a piámról! Na jó talán a nyelved hegyét beleérintheted!

 - NYÁM!



Stúdió


- Nos elég érzelmes egy epizódon vagyunk túl... A következő epizódban Layla vagy Neila elhagyja a játékot. Most szavazhatnak utoljára ha még nem tettél! További szép napot maguknak.





Ki térjen vissza a párbajról? Ki legyen a nyertes?

Neila (Petra)
Layla (Marci)
Created with Quiz Maker


Melyik lakó a legszimpatikusabb neked? (Naponta egy szavazat)

Laura
Neila
Alphonse
Gaia
Dean
Layla
Marcus
Created with Quiz Maker