2020. április 23., csütörtök

Sims Villa 12 - 36.Rész



36.Rész - Magány





- Üdvözlöm önöket. Ez előző epizódban Taylor elhagyta a játékot, ami óriási port kavart odabent. Alphonse körül forog a világ, és Neila körül. Hirtelen új főszereplőkre talált a villa és az indulatok egyre csak fokozódnak a játék végéhez érve. Nézzük mi történt a villában.


Villa
35.rész - Este


 - Elég csúnya volt tőled, hogy látszólag jobb a kapcsolatod Taylor-ral mégis Layla-t mentetted meg.

 - Nagyon sajnálom, de én hagyj játsszam már a játékomat ahogy én akarom. 

 - Úgy játszol ahogy akarsz, de rám többször ne számíts. Nagyot csalódtam benned.

 - Szerintem majd beszéljük ezt meg akkor amikor lehiggadtál... 


 - Hát én nagyon boldog vagyok, hogy maradhattam! 


 - Azért ez közel volt! Remélem jól vagy csajszi.

 - Tökéletesen. Védettséget kaptam! Szóval most már mehetek áztatni a lábamat a jakkuziban! 

 - Jó neked... Én azért félek mi lesz. Kezd a játék egyre félelmetesebbé válni. Taylor-t azt hittem finalista lesz.

 - Nem mindig történik az amit mi szeretnénk... Sajnos. De a lényeg, hogy még itt vagyunk! TOP 7!

 - Zsámó.


Layla: Te jó isten! Nagyon ki voltam amúgy bukva! Majd kiesett a szívem, mikor belegondoltam, hogy el kell hagynom ezt a helyet... Szerencsémre bent marasztaltak egy TAYLOR ellen! Ami azért nagy szó. Ez a védettség is most nagyon jól jött. Ma egész boldog vagyok.


 - Azért elég csúnya volt hogy letámadtak téged a játék miatt. Mindenki úgy játszik, ahogy akar. Más is tett már rosszabbakat is. Szerintem úgy döntöttél, ahogy azt te akartál.

 - Én sem értem ezt a kiakadást. Miért tartottam volna bent Taylor? Nyilván erősebb, mint Layla, és én így éreztem helyesnek. Nem fogok ezért összeveszni mindenkivel a vége felé...

 - Hát figyelj. Ránk mindig számíthatsz. Ezzel nem lesz probléma... Csak most Alphonse kivan... Majd talán megnyugszik...

 - Köszönöm. Szeretlek titeket... De nehéz ez a játék már nagyon nehezen bírom.

 - Hát ezzel nem vagy egyedül. Kezdek én is kicsit becsavarodni már. Nem is tudom mikor láttam utoljára a szüleimet, a családomat. Teljesen kivagyok...


Marcus: Neila körül nem értem mi ez a hirtelen balhé. Valamiről lemaradtam?


 - Annyira nehéz ez... Sajnálom őt nagyon, és hogy így el lett árulva. De most tud azt, hogy át érzem amit te... Tudom milyen elveszteni akit a legjobban szeretsz...

 - Igazából most haragszom az egész világra... Megértem a játékot, de ez most szerintem nem volt igazságos... Nagyon fáj az egész, és egyedül érzem magam...

 - Gondolom... Én is úgy éreztem magam... Taylor és te voltál akik még tartották bennem a lelket... Nagyon nehéz ez a játék... Bármi kell segítek. Gyere hozzám, és mondd el mi bánt...

 - Aranyos vagy, de most inkább egyedül lennék.


Alphonse: A legrosszabb rémálmom vált valóra... Elvesztettem a szerelemem idebent, és most úgy érzem mintha kitéptek volna belőlem egy darabot. Vele mozogtam, vele voltam itt teljes, és most egyedül kell helyt állnom és kiteljesednem idebent, de nagyon nehéz...


 - Hiányzol kisöcsém... Hiányoztok kiesett lakók... Hiányzik egy ölelés...


 - Na mi van? Jól aludtál? Nagyon furin néztél rám a reggel. Tán nem szúrom a szemed?

 - Szerintem pont jól tudod miért néztem rád úgy ahogyan. Szívesebben látnám itt a barátomat mint téged.

 - Vagy a szerelmed, de ő véletlenül kiesett... Hupsz...

 - Szánalmasan viselkedsz...

 - Srácok! Légyszíves ne kezdjétek. Már csinálom a reggelit...


 - Miért ilyen fagyos itt a hangulat?

 - Dean nem szereti a látványomat.

 - Van az úgy...

 - Pf... Igazán sajnálom, hogy a játék végére olyan emberek maradtak itt mint ti. Elárulnátok a legjobb barátotokat a nyereményért.

 - Dean talán nem figyeltél eddig vagy nem tudom, de senki nem árult el senkit. Akik itt maradtak pont azért maradtak itt mert vagy szeretik egymást, vagy csak jó a taktikájuk. Tettem egy lépést, amit bárki megtett volna ha a helyemben van. Taylor egy fenyegetés...

 - Szóval én nem...

 - Nem ezt mondtam, de téged nem érezlek odakint annyira erősnek mint mondjuk egy Taylort.

 - Mind a ketten nevetségesek vagytok... Inkább megnéztem hogy van Alphonse. Biztosan nehéz lehet neki egyedül felkelni, mert tudom milyen.

 - Dean minden tisztelettel, mert szerettelek titeket Taylor-ral kérlek ne beszélj így Neila-ról. Ő sosem bántott téged.

 - Nem érdekelnek már Gaia... megyek is...


Neila: Kezd zavarni, hogy mindenki megtalál ezzel az egész dologgal. Igazán sajnálom, ami történt, de ez van! Már kevesen vagyunk. A jóknak is menniük kell, és az okos győz. Ez van.


 - Na és mi a helyzet a lány pónival? Miért nem jött össze?

 - Azt mondta, hogy ő barát akar maradni, mert idebent a szerelmek elvannak átkozva vagy mi.

 - Érdekes... Nos tudod van benne valami, de azért jó tudni hogyha kimegyek innen Drake várni fog tárt karokkal, és lesz szerelmem. Szóval...

 - Azt mondta kint folytatjuk, és lehet valami, de én már nem hiszek semmiben. Elfogadtam, hogy idebent nem találok szerelmet, de ezzel nincs is baj.

 - Ez a beszéd póni. Na most segítesz nekem bekapcsolni a melltartóm kérlek?

 - Micsoda?! Öhm... Hát jó persze... *elpirul*


Marcus: Ez a fiú nagyon kisfiús. Nagyon cuki, kis művész lélek. Szeretem amúgy.


 - Minden okés? Jól vagy? Gondoltam rád nézek... Sajnállak nagyon...

 - Cuki vagy... Hát kicsit sírtam a reggel, hogy nem a karjaiban keltem fel, és az illatára... De tudod milyen ez... Szeretetre vágyni...

 - Én is arra vágytam már rég óta... Az igazi szerelemre, amikor úgy érzed nincs más a világon. És mikor megfogod a kezeit reggel, és a szemébe nézel, és látod hogy mennyire szeret... *elsírja magát*

 - *megöleli* Tudom hogy neked is nehéz. Ava biztosan kint vár Taylor-al, és már nincs sok hátra. Két hét.


Dean: Idebent jelenleg Alphonse az egyetlen akire számíthatok. Akinek a vállán akár sírhatok is. Nem gondoltam, hogy mi legjobb barátok leszünk a játék végére, de örülök hogy így lett.


 - Örülök hogy végre kijöttél... Már féltem, hogy örökre magadra zárod az ajtót!

 - Hát gondolkodtam rajta... Nagyon fáj... és tőled is rosszul esett a szavazat amúgy... Megmondom őszintén.

 - Tudom kincsem... De mint mondtam neked szeretek már mindenkit. A döntésemet meghozom, mert muszáj, de igazából Taylort is szeretem, és Layla-t is.

 - Megértelek... Nem is akarlak letámadni ezzel..

 - De Neila-t miért? Nem tett semmit drágám... Ő csak...

 - Úgy érzem, hogy elárult, és ezzel nem tudok mit tenni. Érzek amit érzek.

 - Őszinte leszek veled... Én... Szeretem őt... Néha kicsit talán jobban is... Mint egy barát... és nehéz látnom ahogy szapuljátok őt...

 - Wow! Erre nem számítottam... Hát sajnálom... Vagyis nem is tudom. Mind egy igazából feldúlt vagyok talán pár nap múlva lenyugszom...


Gaia: Nem tudom mi ütött belém, hogy elmondtam neki... Annyira vágyom arra, hogy legyen valaki aki annyira szeret mint Taylor Alphonse-t, mint Dean Ava-t, mint Drake Laura-t. De úgy érzem nekem ez a szerelem nincs megadatva idebent... Csak hiányzik...


 - Ezek annyira gyengék, és annyira naivak. Néha megráznám őket, hogy kelljenek már fel... Ez nem a Survivor hanem a Sims Villa...

 - Hát mit vártál tőlük? Mindegyik is. Tudom amúgy, hogy csak taktikából marasztaltak és nem szeretetből. Így nem fogok most elájulni, és elolvadni, amiért engem marasztaltak.

 - Ne is tedd ribi! Legyél olyan mint eddig! Maradj hű önmagadhoz, és most leveszem a köntöst, és előre szólok pucér vagyok, és nem, nem fogom leszedni a bikini vonalamat, mert nincsen kinek... Szóval nyugodj meg...

 - Öhm. Oksi...


 - Sajnálom a reggeli dolgot... Kicsit magam alatt voltam, de azért nem mondom hogy nem haragszom rád csak sajnálom...

 - Hát nem is tudom Dean... Igazából elegem van hogy az eleje óta kinéztek, mert azt gondoljátok én leszek a győztes, bár ezt te is tudod milyen érzés.

 - Ki gondolja ezt? Micsoda?

 - Marcus kincsem te egy igazi vak ember vagy. Igen, mindenki azt gondolja én nyertes lehetek és ezért is küldtek párbajra az elején...

 - Nekem ez furi. Nem értem az egész balhét, meg semmit, de én melletted vagyok, és támogatlak.

 - Ti tényleg összeillenétek... Just saying.

Stúdió



- A villa helyzete elég kritikus, és várjuk meg mi lesz a holnapi kiválasztás után. A játék végesen a végéhez közeledik, de már láthatják a következő évad témáját, ami VILÁG KÖRÜLI utazás lesz. Erről többet a lenti képre kattintva tudhatnak meg. Szavazannak és tartsanak velünk a következő kiválasztás epizódban is. Viszlát.



Melyik lakó a legszimpatikusabb neked? (Naponta egy szavazat)

Laura
Neila
Alphonse
Gaia
Dean
Layla
Marcus
Created with Quiz Maker