2021. január 9., szombat

Sims Villa 13 - 12.Rész: Kettőt egy csapásra!

  

SIMS VILLA 13
12.RÉSZ 
KETTŐT EGY CSAPÁSRA


  - Üdvözlöm Önöket! Sajnos egy rossz hírrel kell kezdeni ezt az adást... Kylie azonnali hatállyal elhagyja a villát. Nem akar már szerepelni és nem is ad semmilyen információt távozásáról. 


 - Így összesen hét játékos maradt, akik bármire képesek a győzelemért. Maguk szavaztak és végül egy csapat győzedelmeskedett. A top 7 játékosból pedig a mai adás végére már csak TOP 6 lesz. Lássuk mi történt a villában mielőtt kijönnek a kieső jelöltek.


 - Szerettem volna veled beszélni Carol! Főleg azért, mert nem tudhatjuk mi lesz. Van egy megérzésem, hogy eljött a te időd... Én köszönöm neked, hogy megmutattad azon oldalad, amit másoknak nem... Megtiszteltél vele. De úgy gondolom végig lehettél volna az, aki vagy. Egy kedves és törődő okos nő. 

 - Oh kedves vagy! Muszáj néha kígyónak is lenni... De hisz jól tudod. Én voltam a kígyó trón győztese.

 - Lehet viszont ha esetleg én esnék ki a mai nap szeretném ha te győznél. Te vagy szerintem az egyetlen igaz karakter idebent. A végére már nem kell erőlködni... Csak hagyjad ahogy a lendület visz.

 - Köszönöm... De ne búcsúzkodj csajszi! Ma már kiment a nagyszájú. Követi őt a kis pincsi.


 - Mondott nektek valamit? Volt bármi előjele hogy csak így megszünik létezni?

 - Már az előadás alatt is volt valami baja, amit nem szeretett volna elárulni. Éreztem hogy valami nem okés. Nem tudom mi lehetett a baj, de lesokkolt hogy csak így elment... Remélem ti srácok nem tesztek ilyet.

 - Engem egyenesen rühelt. Bár úgy éreztem a szilveszteri buli után talán rendeződhet... Csak nem adott most rá esélyt...

 - Úgy gondolom hogy sokan harcolunk hogy itt maradjunk... Azok akik kiesettek előtte, hogy ő maradjon... Feléjük ez nagyon unfair.

 - Így van! Az én elveimet is zavarná ha most például kiesnék és valaki holnap feladná... Mert akkor miért nem ő esik most ki? Én itt szeretnék lenni! Megélni az egész évadot és ha lehet győzni. Hát nem ez a lényege?


Venus - Nem tudom mi történt Kylie-val és Amelia sem beszél róla. Egyszerűen felpattant és kiment. Sokkoló volt hisz sokunknak rettegés az, hogy nekünk kell majd elhagyni a versenyt. Szeretem ezt az egészet. Hogy itt vagyok és a közönség folyamatosan tudja követni a történéseket. Szeretem hogy a részese vagyok a történetnek. A legvadabb álmaimban sem tudom elképzelni hogy mindent hátra hagyva csak úgy kilépjek az ajtón.


 - Tudom mit érzel... Habár barátnőm itt hagyott, de bölcsen hagyott itt. Tegyem azt, amit a szívem diktál. A szívem pedig az elejétől fogva azt diktálja ha nem lennél mellettem hiányozna mindened... 

 - Sajnálom hogy bunkó, taktikus, buta voltam. Köszönöm hogy leveszed rólam a terhet... Hogy nem kell többé butának lennem csak önmagamnak és őszintének. Pont mint Carol!

 - Fogd be te gyönyörű srác!


 - Szeretlek! Veled szeretnék menni a fináléba és azt szeretném ha egyikünk megnyerné.

 - Legyen így!


 - Remélem a mi csapatunk győzött.

 - Semmi esélyed virágszeműm! Ez a csajoké lesz. A maradéké...

 - Szerintem már mind nyertünk.

 - Az lehet Manami, de aki győz az marad.


 - Még jó hogy védett lettem az előző próbán. Most összelenne... a gatya.

 - Ja! Ti csajok tuti győztetek.

 - Srácok! Mi lenne ha egy nagy csapat lennénk? Álljunk össze egy képre!


 - Nem tudom hogy vannak vele, de imádnivaló a TOP 7! Végül is döntöttek és 24 szavazattal a Szenzációs négyes lett a hét győztese. Szóval Jordan, Nathan, Mitch és Manami kijelölt lett. Jordan védettséget élvez a győzelme miatt, amit előző próba megnyeréséért szerzett. Így csak hárman maradtak, de a zsűri egynek megkegyelmezett ez pedig Nathan lett. Így végül a két kiesésre kijelölt:


 - Mitch és Manami! Valamilyük ma követi Kylie-t és kiesik. Srácok milyen volt az elmúlt időszak számotokra? Mi lesz ha ma ti fogtok kiesni?


Mitch - Nagyon szomorú lennék ha itt lenne a a vége, de már ez az idő is nagy ajándék volt. Ez egy elképesztő évad volt eddig és az hogy részese lehettem tesz a legboldogabbá. Semmit nem bántam meg és ha tehetném újra kezdeném.


Manami - A második esély.... Erről számoltam be előzőleg is amikor itt ültem. Sajnos úgy látszik bármit teszek végül itt kötök ki. De nem szomorkodom miatta. Itt lehettem újra és részese lehettem az egésznek. Nagyon szerettem. Ilyen esélyt nem kapott még senki sem és úgy érzem megáldott a sors, hogy visszatérhettem megmutatni ki is vagyok valójában. Remélem sikerül visszakerülnöm a villába.


 - Hát a nézők döntöttek. Sok időt töltöttetek már bent. De aki folytathatja a játékot és talán meg is nyeri azt....


 - MITCH! Gratulálok!


 - Nagyon ügyes voltál! Hiányozni fogsz.

 - Csak ügyesen Mitchy! Szurkolok nektek puszilok mindenkit.

 - Kérlek fáradj vissza a villába.


 - Ez volt számodra Manami a második lehetőség. Sajnálom nagyon hogy így alakult. Mit gondolsz ha eljutsz a fináléba megnyerted volna?


Manami - Nem, mert sajnos nincs akkora szerencsém. De megmondom őszintén nem számít már. Hisz rengeteg tapasztalatot, barátot és szeretett kaptam. Én már azt hiszem győztesként távozhatok.

 - Köszönjük szépen a játékot! Kérlek hagyd el a stúdiót. 


 - MI? TOP6? IGEN! Egy adás alatt a TOP8-ból, TOP6 lett! Így folytatjuk a show-t egy elképesztő MUSICAL előadással, ami után megint búcsúzni fogunk valakitől és most is csak maguk döntenek majd. Találkozunk legközelebb is. Viszlát.