2021. szeptember 26., vasárnap

Sims Villa 14 - 16.Epizód: Finálé (Finale Part 1)

 



Fogadjátok sok szeretettel a SUX-S (Aminek tagja a tizenharmadik évadból Songmin) és az előző évad győztesének VENUS-nak a közös előadását, amivel megköszöntik ezt a finálét! Kérlek nézzétek meg és hangolodjatok velünk! Köszönöm szépen Diának a SUX-S fiúkat és a képeket!




Illetve bemutatnám Nektek a B!TREE-t! Venus összeállt SV13 Myra és Cassandra barátnőjével és egy lánybandát alapítottak. Az első fellépésük és daluk hamarosan érkezik!


A FINALISTÁK MEGÉRKEZTEK!


 - Üdvözlőm Önöket a fináléban! Köszönöm szépen a SUX-S-nak és Venus-nak az előadást és üdvözlöm a kiesetteket! Sok idő telt el azóta hogy megszólalt az opening nóta és megismertük a 18 játékost, akik megküzdöttek egymással a világ körül, hogy a mai napon diadalmat szerezzenek! Fontos tudniuk, hogy ebben az epizódban nem lesz végleges eredmény csak rész eredmény, ami alapján a négy finalistából egy már biztosan megtudjuk hogy nem lehet az évad győztese. Ki lesz ez? Megtudjuk hamarosan, de előtte üdvözöljük a négy finalistát.


 - Kedves finalisták! Szeretnék gratulálni hogy idáig eljutottatok. Szeretném ha pár mondatban összegeznétek az évad alatt tapasztaltakat és elmondanátok miért ti érdemlitek meg a győzelmet.


 - Sziasztok! Nos, nem vagyok a szavak embere. Ez egy ördögi utazás volt. Szó szerint féltettem sokszor az életemet, amit talán eddig egy évad szereplője sem mondhat el. Köszönöm Konstantin-nak hogy kiszabadított és így esélyt kaptam rá, hogy visszatérjek és küzdjek. Szeretném megnyerni a családomnak és magamnak is, hogy tudjak bizonyítani. 


 - Fuuuu! ANNYIRA FELVAGYOK PÖRÖGVE! TE JÓ ÉG! Nos, mint az évad utolsó női versenyzője, már szinte győztem is, de nem lenne semmi felvenni a koronát és megkaparintani a győzelmet. Ez egy hosszú utazás volt, ami közben egy érzelmi hullámvasúton mentem keresztül. Megtanultam kezelni a naivságomat és hát próbáltam mindenben 150%-ot hozni. Remélem ez elég lesz a győzelemhez.


 - Ahogy az évadban szerzett legjobb barátom mondja, én is úgy érzem hogy a maximumot hoztam ki magamból. Mind a csapatok és mind az egyéni időszakban. Nehéz játék volt és hiányoznak a tanítványaim, gyermekeim, de értük szeretnék győzni! Megmutatni hogy a mesterük tényleg bármire képes, még akkor is ha nem varázsol minden percben hogy előrébb kerüljön az életben. Meg kell küzdeni azért, amiben hiszünk.


 - Nem titok hogy az eleje óta én voltam a szerelmi szálak középpontjában. Elsőnek Sorcha, majd Cristie, a második már sikeres sztori. Imádtam ezt a játékot az elejétől a végéig és csak reménykedem hogy a végén én lehet a győztes.


 - Köszönöm finalisták. Most pedig kérdezzük meg a kiesett játékosokat. Ők kinek szurkolnak!


 - Nem lesz meglepetés! HAJRÁ JAMESON!


 - Jó újra látni titeket! Mind a négyen megérdemlitek, és hát nehéz egy embert választani, hisz mind a négyeteket szeretem... De úgy érzem Lizzie érdemelné meg.


 - Pablo, együtt kezdtük el együtt estünk ki, aztán visszatértél, utánad én, most fordult a kocka, én estem ki, te maradtál, és ha már eddig kibírtad nyerd is meg! A ZÖLD CSAPAT BOSSZÚJA! Muhahaha!


 - Az én szívem még mindig kéken dobog, ezért Lizzienek  és Jamesonnak nagyon szorítok, de álszent lennék ha a haveromnak, nem szurkolnék. Pablo, te bent a testvéremmé váltál. A villa után várlak egy erős amerikai Whiskeyre hermano! Így vagy úgy de ünnepelni fogunk! Mellesleg bemutatnám azt a szívemhez közel álló hölgyet, aki híres a vad jacht partyik szervezéséről.  Szóval küzdj a végsőkig Pablo és nyerj, mert egy győztest akarok a vízbe borítani!


 - Hajrá Peppermint! Azt hiszem érthető miért döntök így.


 - Nekem talán az egyik legnehezebb, mert Peppermint és Lizzi is bent van a játékba! Mindd a kettő meg érdemelné a győzelmet, így duplán szurkolok! Remélem az egyikőtök meg nyeri, és kint találkozunk! Szeretlek titeket, csapjatok oda! 


 - MÁR MEGINT ITT TARTUNK! AH! Jó lenne ott ülni, de kijátszottak... Pablo... Kicsim! Győzz anyuciért!


 - Én a volt zöld csapat tagjaként  Pablonak szurkolok. 


 - Nehéz döntés volt, de végül is úgy gondolom ezt Peppermint érdemli meg. Hajrá!


 - A három legszimpibb férfi közül 2 bejutott a fináléba. Nehéz volt döntenem Pablo és Peppermint között, de a nyalókás fiúnak szurkolok.


 - Számomra nem kérdés, hogy az évad egyik legszínesebb karakterének kell megnyernie a játékot. Hajrá Pablo! 


 - A bennmaradt 4-esből egyikükkel sem kerültem közel, hogy megismerhessük egymást. Én az egyetlen lánynak szurkolok! Lizzie nyerd meg 🥰 Bármikor szívesen látlak a virágboltomban.


 - Sziasztok!
Nos én nem másnak, mint Peppermintnek szurkolok, hogy megnyerje a Sims Villa 14. szériáját. Szüleimmel együtt néztük a műsort, amióta én kiestem, és ő inspirált minket egy új hajfesték gyártására 🤗 Szóval hajrá Peppermint, és ha benne vagy szerepelhetnél a reklámunkba is, ahol saját magam tervezett Peppermint inspirálta ruhát viselnél


 - Most pedig kapcsoljuk a megyei börtönt! 


 - KINEK SZURKOLOK? HOGY KINEK????? KOMOLYAN? ÉLŐBEN MEGY AZ ADÁS?! ÁÁÁÁÁÁÁ!!!! Nem hiszem el hogy ide jutottam! Ez a sz.os műsor! Remélem mind kiesnek és felfalja ŐKET EGY MEDVE!!!!!


 - IIII! Hát... Sajnáljuk, de Kata nem tudott pontos nevet mondani... Viszont most megkérném hogy a négy finalista egy fél percben mondja el miért Nekik kellene győzniük!


 - Úgy gondolom hogy én jól éltem a második lehetőséggel. Kiállok magamért és azt mondom, hogy ha idáig eljutottam már csak egy lépés a győzelem és ezt meg kell Nekem adniuk! Hajrá!


 - IMÁDLAK PALMI! SRÁCOK! Légyszííííí közönség! Szeretnék győzni... NAGYON! ÁÁÁÁÁ!!!!


 - Üdvözlöm Önöket. Ha nézték az évadot, nem kell magyarázkodnom... Szavazzanak rám ha úgy gondolják én érdemlem meg.


 - Mind a négyen megérdemeljük a győzelmet, de ha úgy hiszik Nekem kéne győznöm... Kérem szavazzanak rám!


 - Köszönöm! Hamarosan kiderül ki lett a negyedik, de addig is érkezzenek meg vendégeink, akikkel találkozhattatok a kalandjaink során. Elsőnek Lady Farm! 


 - HEJHÓ!


 - Kedves Lady Farm! Mit gondol! Ki érdemli megy a győzelmet?

 - Annyit elmondanék, hogy Pablo, a tyúkok még mindig hiányolnak! Én ahogy akkor is, most is azt mondom.... HAJRÁ PABLO!

 - Köszönöm Lady Farm! Most érkezzék másik vendégünk...


 - Gypsy! Örülünk, hogy volt ránk időd. Kérlek mond el véleményed!

 - Elképesztő ez a hely! Nos, én azt mondanám, hogy Peppermint szépen legyőzte a démon magában... Már csak ezért is... Hajrá Peppermint.


 - Köszönöm szépen! Érkezzen egy igazi királynő!


 - Egyenesen Rómából Xanomi! Neked mi a véleményed?

 - Köszönöm a meghívást. Nos, nem nagyon láttam még olyan erős nőt, mint Lizzie! Mindenképpen szeretném ha egy nő győzne! HAJRÁ CSAJ!

 - Köszönjük! Érkezzen egy kalóz!




 - Arturo, te mit gondolsz?

 - Hát hogy kérem majd a visszatérítést az összes kárért, amit tettetek! Egyébként a tiszta szívű Jameson-nak szurkolok!

 - Köszönöm!


 - Most pedig kapcsoljuk otthonaikban a győzteseket, akik távolról figyelnek minket hogy elmondják kit látnának a legszívesebben maguk között!




SV12 Marcus: Ez az évad elképesztő volt! SAJNÁLOM hogy nem ebbe jelentkeztem. Egyébként pedig nagy Lizzie és Pablo fan vagyok, szóval hajrá srácok!


SV5 Amanda: Sziasztok! Végig kiértem az évad történéseit és imádtam! Lizzie, nyerjen újra egy nő!


SV2 Chris: Üdv otthonomban Sims Villa! Én Pablo-ra teszem a voksom! Nyerjen egy tiszta szívű férfi!


SV2/8 Hannah: Hali! Öröm volt látni ezt az évadot! Elképesztő volt és hát... nehéz a döntés, de én szeretem a furi alakokat... Peppermint és Lizzie! Remélem közületek győz valaki.


SV7 Skyler: HELLÓ! Örülünk hogy itt lehetünk. Nálunk a vélemények ütköznek! Én személy szerint Lizzie-nek szurkolok, szerintem egy nagyon jó fej csaj és boldog lennék ha a győztesek között tudhatnám.


SV11 Adrian: Szuper évad volt! Én továbbra is Pablonak szurkolok. 
SV9 Dylan: Hát mit is mondhatnék... Én Peppermint és Jameson között nem tudok dönteni, mind a kettő srácot nagyon bírom!


SV13 Venus: Örülök, hogy felléphettünk a SUX-S-al! Imádtam ezt az évadot, bár a sok próba miatt, főleg a B!TREE-vel nehezen tudtam mindig követni. Szerintem egyértelmű hogy Lizzie a kedvencem és remélem Ő fog nyerni.


SV6 Primrose: Sziasztok! Én a győztesek csarnokát nagyon komolyan veszem és úgy gondolom közénk mind a négyen illenétek, de én Jamesont látnám a legszívesebben!


 - Most pedig.... ki fog derülni ki lett a negyedik helyezett. 


NEGYEDIK LETT!

AZ NEM MÁS MINT!


.

.


 - JAMESON!


 - Sok sikert srácok! Köszönöm mindenkinek aki rám szavazott!


 - Nem baj szívem! ÉN BÜSZKE VAGYOK RÁD!

 - Szeretlek!


 - Át adom a helyem, hogy tudjatok egymás mellett ülni!

 - Oh, köszi!


 - HÁROM FINALISTA! KÉRLEK TITEKET FÁRADJATOK AZ UTOLSÓ PRÓBÁRA! AKI MEGNYERI A PRÓBÁT, AZ MEGNYERI AZ IDEI ÉVADOT IS! SOK SIKERT NEKTEK! MINDENKI TITEKET FOG NÉZNI ÉS SZURKOLNI! Itt várjuk a győztest!


SZAVAZZ ÚJRA, HOGY TOVÁBBRA IS TÁMOGASD A KEDVENCED! JÖVŐHÉTEN HÉTVÉGÉN LEZÁRJUK A SZAVAZÁST ÉS JÖN A ZÁRÓ EPIZÓD!


Ki nyerje meg a Sims Villa 14. szériáját?
Name:
Peppermint
Lizzie
Pablo
Created with QuizMaker