2020. április 12., vasárnap

Sims Villa 12 - 25.Rész: 2.Párbaj




25.Rész - 2.Párbaj




 - Üdvözlöm önöket. Először is kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindannyiuknak. Vigyázzanak magukra, és maradjanak otthon! Minden esetre elértünk a játék FELÉHEZ! Bizony hamarosan elfog indulni a játék komolyabbik része hisz a játék felénél tartunk és még 12 lakó van játékban, de ez perceken belül megfog változni hisz maguk döntöttek. Egy valaki elhagyja a villát a párbajozók közül. Hogy ki lesz az azt maguk döntötték el. Akkor kapcsoljuk is a villát.

Flower Bunny | The Sims Wiki | Fandom - JAJJJJ! Bocsánat hogy bezavarok az adásba! De kellemes húsvétot mindenkinek, és sok sikert a párbajozóknak! *leveszi a maszkot*

 - Amúgy ez én vagyok! Üdvözlöm önöket! Akkor kapcsoljunk a villába!


Villa
25.nap - este

 - Kedves lakók és párbajozók eljött az idő a búcsúnak. Egyben legyetek hálásak is hisz eljutottunk a játék feléhez! A mai nappal bent maradó 11 játékos elmondhatja hogy túl van a játék felén. De hogy Drake vagy Dean köztük lesz-e azt nem tudni! Szóval két párbajozó. Eljött a búcsú pillanata hisz nem tudhatjátok hogy utoljára vagytok e a többiek között.

 - Hát....... Az az igazság, hogy egész éjszaka nem jött álom a szememre. Piszkosul izgulok gyerekek. Mint az első nap az iskolában, vagy mikor nagyfiú lettem. Egész éjszaka Ava gyönyörű arcát nézegettem. Mert lehet, hogy egy jó ideig nem látom viszont. Mindent köszönök nektek srácok. Egy élmény volt veletek ez a villa lét. Nem bánom, hogy jelentkeztem, hisz gazdagabb lettem egy baráttal, és a legcsodásabb nővel, akit valaha is láttam. És szeretném ott kint még jó néhányatokkal tartani a kapcsolatot. Jobban megismerni egymást. Fantasztikusak vagytok, MIND! Még te is Cherry. Ha bent maradok, akkor is ugyan az leszek aki eddig is. Nem játszom meg magam. Ez vagyok én. Ez Dean Harris. Sok sikert neked is Drake. Győzzön a Jobbik!!!

 - Sok sikert! *pacsit ad*

 - Várunk vissza!

 - Legyél jó! Erős! És kitartást. *megöleli Dean-t*

 - Én is sok erőt kívánok!

 - Bármi lesz már nyertünk, hogy megismertünk.

 - Csak ügyesen fiam.

 - Köszönöm... és te kedvesem?

 - Csak egy csókot adok neked kedvesem. Nem kellenek már szavak. *megcsókolja, majd Dean kisétál a villából*

 - Hát most nem is tudom mit mondhatnék... Kettő helyett egy maradt. Nem tudom mi lesz a végkimenetele az egésznek. Remélem én jövök vissza de hanem köszönöm nektek mindent, amit kaptam. Vigyázzatok magatokra, és Laura-ra. Szeretlek. *odamegy megcsókolja*

 - Sok sikert.

 - Hagyd kint! Vagy nem tudom mit csinálok...

 - Várlak vissza! Szeretlek.


Stúdió



 - Akkor érkezzék a két párbaj hős! Drake és Dean!

 - D és D!

Sing Tyra Banks GIF by America's Got Talent

 - Sziasztok! Továbbra is imádok itt lenni! Pont ahogy bejöttem ide!

 - CSÁÓ! Én is elnyomom ahogy érkeztem lapot.

 - Foglaljatok helyet! Sok kérdésünk lenne két párbajozónk.

 - Elsőnek kezdjük a villa jelenlegi legjobban megosztó személyiségének. Dean! Mit gondolsz miért váltál egyeseknek ellenséggé, másoknak szeretett szerelemmé és baráttá?

 - Az emberek unatkoznak ha sokáig bevannak zárva, és úgy vélem egyeseknek az okoz örömöt ha a másikat lenézhetik, és hát ennyi. Harcot keresnek. Mint egy bizonyos személy a villában. Úgy vélem ha vannak akik szeretnek nem lehet probléma. Akkor azok akik nem azoknak a saját problémájuk hogy nem szeretnek.

 - Dean neked a lányok jöttek mentek, egyik érdekeltségből a másikba, de Ava-val más volt a helyzet. Hogy is alakult ki ez a szerelem köztetek?

 - Amikor bejött már láttam rajta, hogy más mint a többiek. Szabadabb, és nem fél kimondani amit gondol. Nagyon beleszerettem. Csak imádkozom hogy visszamehessek hozzá.

 - Folytassuk Drake-el. Te mint nagy csajozó gép mentél be de végül egy lány mellett kötöttél ki. Hogy is történt ez? Laura-val honnan ismeritek egymást?

 - Én egészen más vagyok a kinti életben, mint bent a villában. A villában a szerelmes Drake-et láthattátok. Nos, talán gyengeség lehet a szerelem a villában, de számomra nem volt az. Én örültem, hogy egy rég látott ismerős van bent, és megszerettem az idő alatt.

 - Mi volt a dráma Taylor-ékkal?

 - Én nem vagyok meleg ellenes, és nem is érdekelt kivel, hogyan vannak. Ami zavart az egy dolog volt, hogy számomra megjátszosnak tűnt amit csináltak. Én hibám volt, hogy nem vettem észre, hogy másiknak a kapcsolata az éppen az a lényeg hogy másé és nem az enyém, így nem kell olyannak lennie mint az enyémnek. Az ő kapcsolatuk az olyan amilyen. Engem nem zavar, csak furcsáltam hogy nagyon túl szerelmes.

 - Nem gondolom, hogy ezzel Drake rosszat akart volna egyébként egyszerű észrevétel. Drake-el nem a Taylor dolog volt a probléma...

 - Kíváncsian hallgatlak...

 - Te egy félelemben voltál odabent, attól főleg, hogy elveszted a játékot. De amitől féltél most megtörténhet, mert szerintem nem voltál elég szemfüles.

 - Örülök hogy te ennyire átlátod ezt a játékot. Kívánom hogy maradj bent és játszd amíg tudod. Mert hidd el nem fogod sokáig... Megosztó vagy, és gondolom idekint is az leszel.

 - Az ki fog derülni hamarosan. Most kapcsolom a villát és a két támogatótok elmondja a támogató beszédeteket. Dean-nek Ava, és mi meglepő Drake-nek Laura fogja elmondani a védő beszédet.

 - Sziasztok! Először is szeretném megköszönni Dean, hogy engem jelöltél ki , hogy a védő beszédedet elmondjam . A villában eltöltött közös időnk alatt nagyon megszerettelek , egy nagyon különleges karakter vagy , és ha valaki igazan ismer tudja , hogy egy ragyogó személyiséged van. Nagyon szeretném , hogy vissza gyere erről a párbajról , hogy jobban megtudd mutatni magad a nézőknek. Nagyon fontos vagy nekem nem szeretném , hogy elhagyj . Ezért is kérem a nézőket arra , hogy ha szeretnék , hogy Dean játékban maradjon, és a kapcsolatunk tovább mélyedhessen , akkor szavazzanak Dean-re. Sok sikert kívánok mindkét párbajozónak!

 - Hello mindenki! Tudom, nem valami meglepő hogy Drake engem kért fel, hogy én mondjam a védő beszédjét. Szeretnék mindenkit megkérni arra, hogy gondolja meg jól, hogy kit szeretne még bent látni a villában egy ideig. Mocskolhatnám Deant, de nem fogom, inkább Drake nevét szeretném tisztára mosni. Mind tudjuk hogy nagyon őszinte, szókimondó ember. Az amikor Taylor és Alphonse párkapcsolatára tett megjegyzést, engem is meglepett, de biztos vagyok benne hogy nem azzal van/volt problémája hogy melegek. Hiszen ha homofób lenne, miért járna...sőt miért venne el feleségül egy olyan lányt aki két kapura játszik? Szeretnélek megkérni titeket arra, hogy adjatok egy esélyt neki arra hogy bizonyítson. Ő a legjobb ember akit ismerek.Tudom hogy Ava és Dean is egy pár, és tudom, hogy valakinek muszáj lesz kiesnie. Ennek ellenére szerintem Drake is, az az mi is megérdemlünk egy esélyt. Köszönöm hogy meghallgattatok.

 - Köszönjük a két lánynak. Igazán sajnálom egyiküket hisz a kedvesük, és szerelmük ma elhagyja a játékot, és így ők egyedül maradnak. Fiúk mi lesz a szerelmetekkel ha esetleg ma el kell hagynátok a villát?

 - Ava szuper erős csaj, és tudja hogy megvárom, ahogy én is hogy ő sem csinál semmi hülyeséget odabent. Nem lesz vele gond. Remélem én mehetek vissza hogy továbbra is folytassuk a kapcsolatunkat.

 - Laura az gyengébb lelkű, és nehezebben fogja ezt elviselni, de reménykedek benne hogy nem kell nélkülöznie engem!

 - Nos, azt hiszem ne is várjunk tovább ezzel Drake...  nem Bryce?

 - Így van! Lássuk hogy mi lett a párbaj végeredménye! Tudjuk meg ki az aki elhagyja a játékot egy küzdelem után!

NÉZD MEG AZ EREDMÉNY VIDEÓT!




 - Super happy gif 6 » GIF Images Download ÚR ISTEN KÖSZÖNÖM! 

 - Gratulálok...

- Dean! Mehetsz azonnal vissza is a villába! Gratulálok! Itt a védettséget jelentő kendő. Gratulálok!

 - Én is gratulálok! 

 - Köszönöm, és sajnálom Drake nagyon, kitartást neked, és köszönöm mindenkinek aki rám szavazott! Köszönöm szépen! *Dean indul vissza a villába*

*Ruby leül Drake mellé aki a tenyerébe feküdve ül*

 - Nagyon sajnálom... Mi érzel most? *Ruby átkarolja Drake-et*

 - *könnyes szemmel* Hát sajnálom, hogy kiestem, és sajnálom őt is... Nem tudom mit fog most át élni nélkülem. Félek hogy összetörik... 

 - Nézd meg hova jutottál! A játék feléig! Ez nagy szó. Elég sok mindent megéltél a villában, és azt hiszem már egyfajta nyertes is vagy az élménynek. Remélem jól érezted magad, és biztos vagyok benne hogy Laura kint vár majd téged. 

 - Köszönöm szépen, és azoknak is akik rám szavaztak! Millió csók nektek...

 - Azért ne menj messzire mert hamarosan beköszönhetsz utoljára a villába! De a nézőktől elköszönünk. Köszönjük hogy velünk tartottak. Alább láthatják ahogy Dean megérkezik a villába, és szavazhatnak a szimpátia szavazáson is. Találkozunk a következő összefoglalóba.

 - Viszlát!


Villa

*A kertben várják a lakók ki tér vissza*

 - *Laura és Ava a földön kuporodva várják ki tér vissza a kapu előtt*

 - Ezt rossz nézni... Tudván....

 - Hogy az egyiküknek most összetör a szíve... *odabújik szorosan Taylor-hoz*

 - Nyugi kicsim... Reméljük mi nem éljük át sose ezt a horrort.

 - Csak ne Dean legyen! Kérlek...

 - KI AZ? JÖJJÖÖÖNNN MÁR!

 - Úr isten zöld a lámpa!

 - GYERE MÁR!

Champagne Spray GIF by MLB - Find & Share on GIPHY

 - VISSZATÉRTEM!!!!!!!!!!!!!!!! *Ava egyből a nyakába ugrik*

 - NEEEEEE!!!!! *Laura a talajba tapasztja kezét mire a többiek oda sietnek hozzá, majd a zokogó Laura-t bekisérik*

 - Gratulálok tesó! *gratulál neki*

 - EZ durva volt!

 - JAJ! Istenem de örülök! *megcsókolja sokszor Dean-t*

/Laura és többiek odabent

 - B* ez nem hiszem el  a k* életbe. Hát mit néznek a nézők?

 - Ezt nem akarom.... elhinni... nem....

 - Szedd össze magad kicsim! Muszáj lesz. Érte! Tényleg... Sajnálom. Tudom fáj... De ez van. Most már nem tehetsz semmit csak kitartani...

 - Nem érdekel már semmi...

*bekapcsolódik a TV*

FOLYTATJUK...



Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Susanne
Ava