2020. április 9., csütörtök

Sims Villa 12 - 22.Rész: 2.Kiválasztás




22.Rész - 2.Kiválasztás


 - Üdvözlöm önöket. Eljött az ideje, hogy megtartsuk a második kiválasztást. Be is kapcsolok a villába, és elkezdjük a showt. Üdvözletem villa lakók! Kérlek üljetek a kanapéra mindannyian.

 - Gyertek srácok!

 - Kedves bent lévő játékosok! Ma újra eljött az idő, hogy kiderüljön kik mennek párbajozni. Már több mint négy hete vagyunk játékban. Mindenkinek megvan a maga véleménye, amit most el is mondhat a többieknek a tábla előtt. A neveket már nekünk elmondtátok. Laura-ra nem lehetett jelet rakni, mert ő védettséget nyert.

 - 🙌 Hál' istennek!

 - Akkor kezdjük is. Az első a táblánál Alphonse.


 - Az én jelemet egy olyan személy kapja , akivel ugyan nem volt sok vita mostanában, de a Taylorral való kapcsolatunkra tett megjegyzései miatt még mindig haragszom rá, és ez Drake.

 - Ezzel egy jele van Drake-nek. Következzék Susanne.

 -  Huhh... Sziasztok kedveskéim! Ugye kiválasztás van, ezért meg kell jelölni valakit. A döntés nem volt könnyű, az alapján döntöttem, hogy ki az aki már nem annyi boldogsággal éli itt mindennapjait mint a én/mi. Azt gondolom hogy meg kell minden napot itt becsülni mert nem tudhatjuk melyik lesz az utolsó, a személy akire teszem a jelem Dean

 - Köszönjük. Következő Dean.

 -  Ez is, mint eddig minden, nagyon nehéz döntés volt. Két ember között vaciláltam. Az egyik egy olyan ember itt bent, akivel nem tudok azonosulni. Nincs vele semmi bajom, de nem felejtek el tőle egy rosszindulatú megjegyzést. A másik személy, nagyon-nagyon meglepő.... Cherry. Igazából a mai viselkedésével rendesen kiakasztott, de be kell valljam,.... piszkosul tetszik a nagy szája. Ritka az olyan nő, aki engem ki tud hozni a sodromból. Szóval.....Én adnék még ennek egy esélyt. Szerintem ma csak menstruált, és tomboltak a hormonok. Kellett valaki, akin levezeti a sok feszültséget. Pechemre pont kapóra jöttem. De ez még ,, részemről" nem jelent jelet, főleg, hogy az első naptól szimpatikus. Így maradok az első személynél. Aki a jelemet kapja......... Drake.

 - Ez sem volt rövid. Akkor Így már két jel jött Drake-re. A következő a táblánál Layla.

 - Na helló. Én a kapcsolataim alapján döntöttem. Ava-nak eléggé kinyílt felettem a csipája úgy érzem. Rá adom a jelemet.

 - Ezzel Ava-nak , és Dean-nek egy egy jele van. Drake-nek kettő. Jöjjön a védett Laura.

 - Az indokom nyílt, és egyszerű... Ava.

 - Ezzel Ava-nak és Drake-nek is kettő kettő jele van. A táblához jöhet Ava.

 - Egy olyan valakire fogom tenni, aki nem sok mindent tesz hozzá a játékhoz. Próbál elhenyészkedve tovább jutni. Drake.

 - Ezzel Drake-nek három jele van. Érkették a táblához Cherry.

 - Véleményem szerint aki a legjobban kiüt közülünk, akinek semmi keresnivalója sincs a villában, az ez a bizonyos személy. Gazdag, sikeres vállalkozása van, megkapta a nőt, akire vágyik, mégis mi a francot keres még mindig itt, és veszi el az esélyt olyanoktól, mint pl Gaia, akiknek a nyeremény egyet jelent egy új eséllyel. Ennek a ripacsnak, ha megnyerné a villát, a pénz is csak egy kupac lenne az eddigi vagyona mellé. Minősíthetetlenül viselkedett, a villában lakó lányokat zaklatta, mégis valamiért még mindig itt van taktika címszó alatt. Emberek, mi a f* várunk már? Az se zavar, ha legközelebb engem ejtenek ki, mert én leszek a leggyengébb láncszem, ennek az élősködő szoknyapecérnek mennie kell! Dean, a jelem a tiéd, és készen állok akár ellened harcolni is egy párbajon, vagy te vagy én, de egyikünknek előbb-utóbb mennie kell.

 - Legközelebb légyszívem a obszcén szavakat hanyagoljuk. Értem én a szenvedélyt, de óvatosan. Na, akkor most jöjjön Drake.

 - Nem teszek hozzá sokat... Ava.

 - Ezzel kettő Dean, Ava és három Drake. Jöjjön Gaia.

 - Sokat agyaltam. Az utóbbi napokban engem elkerült a balhé és a nézeteltérés. De nem felejtettem el a viselkedésed, így hát a jelemet rád rakom, Drake.

 - Drake van veszélyben. Jöjjön Marcus.

 - Dean és Cherry balhéja elég durva volt számomra, de úgy gondolom még mindig nem ez a legnagyobb dolog itt. Van itt egy olyan személy aki még mindig több embert bánt a villában, ugyanúgy mint múltkor. A jelemet Drake kapja!

 - Taylor te jössz.

 - Csatlakoznom kell Alphonse-hoz. Azt hiszem nem kell hosszan ragoznom, hogy a kapcsolatunkról való véleménye ennek a bizonyos simnek övön aluli volt. Eszerint hoztam meg a döntésem. A jelemet Drake kapja.

 - Ezzel már biztos az eredmény, de még meghallgatunk téged is Neila.

 - Igazából már az se tetszett, mikor Taylorék kapcsolatába szóltál bele, de egyre jobban antipatikussá váltál számomra, nem tetszik a stílusod, amit meg engedsz magadnak, ezért a szavazatom rád teszem, Drake.

 - Ezzel a döntés megszületett! Drake! Mint kiválasztott megkel választanod a párbaj ellenfeled. Egy kis gondolkodási idő után mond ki a választásod...

 - Nem kell ehhez sok idő. A kiválasztottam egy olyan személy, aki nem tudja hol is áll a villában. Ki mellet vagy ki mellett nem. Én vele akarok prábajozni, mint férfi a férfival... Dean!

 - Állok elébe!

 - Lakók ezzel megszavaztátok a következő párbaj ellenfeleit! Találkozunk a párbajon!



 - Kedves nézőink! Szavazzanak! MELYIK LAKÓ LEGYEN A VILLA KÖVETKEZŐ NYERTESE?! Ez a kérdés! válasszanak. Viszlát.

KI TÉRJEN VISSZA A PÁRBAJRÓL? KI LEGYEN A NYERTES AKI A VILLÁBAN MARAD?

DRAKE
DEAN
Created with Quiz Maker