2020. március 20., péntek

Sims Villa 12 - 4.Rész



4.Rész - Egy ágyban a harcos, a szerelmes és az ellenség

 - Üdvözletem önöknek! Tegnap ott hagytuk abba, hogy a villa nagyink Susanne elindult a villa kapuihoz. Mielőtt viszont megnéznénk hogyan érkezett meg, és hogyan fogadták van egy nagyon örömteli bejelenteni valóm! A mai nap három új villa lány beköltözésével TELJES létszámú lesz a SIMS VILLA 12.ÉVADA! Nincsenek csavarok. Nem érkeznek újak. Ez a 15 sim lesz akit végig kísérünk hónapokon keresztül, és döntünk sorsukról. De akkor most nézzük meg hogyan fogadták a sims villa első nagyiját!

3.NAP - ESTE

/A villa ajtója mögött várakozik Susanne, hogy belépjen... A többiek még az új lakókkal barátkoznak, amikor is zöldre vált a lámpa

 - Srácok ti hoztatok magatokkal még valakit?

 - Én nem tudok róla 😮

 - *Susanne nagy üvöltéssel berántja a villa ajtót* SZIASZTOK VILLA FIATALOK! MEGÉRKEZETT AZ ATOM NAGYI!

*nagy csend*

 - Szuper. Ez lesz a nyugi villa. 😏

 - Te mindig ilyen negatív vagy?

 - TE JÓ ISTEN! Te aztán hatalmasra nőttél! Szép vagy! Mi a neved?

 - 😂 Khm... Taylor...

 - Magában több az energia mint az itt lévő összes fiatalban.

 - Hááát! Azért mert nagyon jól esik, hogy végre itt lehetek.

 - Legalább lesz egy mami a játékban! VILLA NAGYI!

 - Jól van! Jól van! Azért nem kell annyira felgerjedni erre! Pedig én már felvagyok! 😝😁 Hahahaha!!!

 - Oké... Fúj...

 - Végre érkezett egy hozzád illő nő. Használtan, és trottyosan. De csak a tiéd Ken baba.

 - Na jó! Most lett elegem, hogy neked sosincs egy jó szavad hozzám. Ne keresd a társaságom. Nem vagyok kíváncsi a snob beszólásaidra. 

 - Nyugodjatok meg kicsikéim.

 - Mami jobb lesz ha velünk jön. Bemutatjuk magának a villát.

 - Ja igen tartson velünk.

 - Én is csatlakozom.

 - Csak ne legyen tömeg... 

 - Három ember még nem tömeg.

 - 😓😒

/eközben a hálószobában

 - Úgy látom akkor valakinek már nem fog ágy jutni... 

 - Hát sajnos itt már berendezkedtünk. De igazából mellettem van még egy kis hely. De semmi tipi, tapi.

 - Megpróbálom türtőztetni magam! Ígérem! Egyébként mi a véleményed a bent lévőkről?

 - Nos, a lányok eléggé össze vannak boronálva. Kivéve Cherry. Ő egész nap egyedül teng leng... khm... haha... na mindegy ez rossz vicc volt. Szóval a lényeg, hogy még nincs kialakult gang. De ahogy látom mi nagyon összeillünk emberileg. Már mint ne értsd félre. Nem nagyon ismerlek csak az energiából gondoltam.

 - Én is így érzek! Nekem nincs még bajom senkivel... De van az a srác akivel bejöttem. Drake... engem nagyon idegesít és... *erre betörtek az ajtón*

 - EZ A HÁLÓ! Mi a szent madonna! Juj új emberkék! Sziasztok kicsikéim. Susanne Maryland vagyok! 

 - Beszarás! 

 - Jó napot! Magára nem emlékszem mikor bejöttünk.

 - Haha! Pedig én felejthetetlen vagyok.

 - Nem is mondtam még mennyire tetszik a hajszíned... *gondolkodik*  Marcus igaz?

 - Igen! Hát igazából a tiéd is gyönyörű. Meg te is az vagy... vagyis... izé... 😵

 - Jesszusom. Komolyan?! 😤

 - Bocsánat srácok hogy megzavartuk a csevejt. Igazából csak bemutattuk maminak a villát. Ez volt a végcél. Szóval körbe értünk. 

 - Ne haragudjon a kérdésért de maga hány éves?

 - Kedveseeem... Ezt egy idős hölgytől megkérdezni. Első számú ellenséggé válhatsz!

 - Hát most mami vagy nagyi vagy amit akarsz... De mégis még sosem volt ilyen idős lakója a villának.

 - Épp ezért forradalmi. Ezzel is látszik hogy kezd kiöregedni ez a műfaj... 

Kibeszélő Szoba

 - Úgy vettem észre jól fogadnak. Persze voltak szájhúzások, pofa vágás, de pár nap és már nem is tűnik fel nekik szerintem hogy egy idősebb lakó van itt. Csak hozzá kell szokniuk. 

 - Kezd zavarni Laura negatívitása. Mióta érkeznek az új emberek megváltozott. Csak nem értem miért.

 - Hihetetlen számomra, hogy mindenki ennyire oda van Neila-ért. Megérte tényleg szép lány. Jó a kisugárzása. Barátságos, meg minden, de azt hiszem undok dolog eldobni egy barátnőt valakiért. Minden esetre próbálom majd visszafogni magam, mert kezd feltűnni mindenkinek, hogy problémám van ezzel kapcsolatban.

 - Nem nagyon érdekel mit mondd Dean. Igen, sokat vagyok a közelében, de nincs különösebb oka csak mindig rosszkor van rossz helyen, amiért beszólok neki. Megérdemli. De egyébként mindenki megérdemelné. Nem tudnék egy olyan simet mondani ebből az évadból, aki őszinte lenne velem.

 - Hányadán is állok az új sráccal? Fogalmam sincs. Nem vagyok szerelmes, nem is tetszik, de vonz a jelenléte. Csak sajnálom hogy a rózsaszín párduc az akitől remeg a lába. Szánalmas férfiak... pf...

 - Látom EGYES lányokon a durva féltékenységet. Laura csak örülhet ha valamelyik pasi egyáltalán hozzá szól ezzel a stílussal! Direkt tartottam velük, látni akartam hogy hogyan reagál. És az üzenet tiszta és világos. Ha harc akkor legyen harc.

/kint a kanapén Dean, Alphonse, Taylor, Candy és Drake

 - Szóval akkor te nyíltan meleg vagy?!

 - Igen. Szeretem ezt tisztázni mielőtt elkezdtek nekem a női nemi szervekről dumálni.

 - Ja hát persze! Figyelj! Amíg nem én leszek a kiszemelted addig támogatlak.

 - Miért szemelne ki téged?! Jesszusom! Vegyél vissza az egodból. 

 - Inkább neked kéne visszavenni már a szádból! Nagyon idegesítő vagy.

 - Dean mostanában nem nagyon sikerül kijönnöd a csajokkal... 

 - Már nem érdekel tesó. Jó szívvel érkeztem ide be! Egy olyan srác vagyok, aki csupa szív. Nem állok le ilyenekkel vitázni, és ne is nézzen le engem egy ilyen csöpedék! Megvehetném őt kilóra, erre hápog itt mellettem.

 - Én megértem az öcsköst. Nekem is elegem lenne három nap után csak csajokkal összezárva. Nem csoda hogy felment benne a pumpa.

 - Köszi. 💪😄

 - Ch... jól van. Legyen igazad. Nem nagyon érdekel a nyomorod. Igazából senki nyomora nem érdekel ebben az elfrusált villában. Nem lehet beszélni az új fiúval! Hihetetlen... 

 - Kérdezz amit csak szeretnél nyugodtan...

 - Okés... Van most valakid?

 - Nem jelenleg nincs. Egy éve szakítottam a barátommal.

 - Melyik pasi tetszik neked eddig idebent? 

 - Hát öhm... *elcsuklik a hangja* Nem tudom hogy illik-e ezt így... De nem akarok nyuszinak tűnni. Taylor nagyon helyes.

 - Öhöhöhöm.... TESSÉK?

 - *zavartan nézz Alphonse-ra* Miért háborodtál fel Candy?

 - Lényegtelen...

Kibeszélő Szoba


 - Nem mondom, hogy elkezdett tetszeni nekem a srác. De mondjuk azt, hogy voltak vele terveim. Erre bejött ez a meleg pasas, és kikapta a karmaimból őt. Hogy Dean kirohanásáról mi a véleményem? Őszintén? Ezt vártam. Akadjon ki. Mutassa ki a foga fehérjét. Én vagyok az egyetlen akivel ezt megmeri tenni, akivel így meg beszélni, mert tudja nem lesz súlya. Vagyis csak ezt hiszi. Na mindegy. Aztán ott van a nagyi is aki bejött, és a sok hece-huci, nyafi-mafi cica mama lányka. Ez az évad elég zavaros nekem. Szerintem amint elkezdődik az igazi játék itt bomba fog robbani.

 - Eléggé kiakasztottak a női játékosai a villának. Egyedül Neila-hoz sikerült közel kerülni, de a csók után egyszerűen elkerül engem. Az új srácban viszont végre találtam egy barátot. Úgy hiszem Drake-el az oldalamon nem lesz nehéz túl élni ezt a játékot.

 - Nagyon furcsák a bent lévő emberek. Nem nagyon tudom hova sorolni őket. Megmondani hogy ki kivel van jóban. Amit viszont tudok, hogy amikor kimondtam Taylor nevét, ő elpirult. Úgy vélem ez lehet egy jel. Talán tetszem én is neki, de nem akarok megint én lenni a meleg aki belezúg a hetero srácba.

 - Meglepett hogy itt láttam Laura-t, de nem így emlékeztem rá. Mindig vidám, kicsapongó lány volt... Ezért félre hívtam beszélgetni.

/a hálószobában lefekvéshez készen 

 - Látom rajtad, hogy nagyon feszült vagy... Mi a baj?

 - Igazából nem lenne problémám senkivel! De tényleg mindenkivel el tudnék beszélgetni, még Neila-val is. A problémám igazándiból Gaia! Amikor mi jöttünk be tök jó barátnők voltunk. Mindenhova együtt mentünk. Mindent együtt csináltunk. Aztán bejött az új csaj, és mintha eltűntem volna. 

 - És akkor hisztizel? Azt hittem erősebb vagy ennél...

 - Az vagyok Drake... De nehéz... *Drake megfogja Laura kezét, majd megsimogatja az arcát miközben egy könny csordul le arcán*

 - Szedd össze magad. Ne lássák ezt az éned, mert kifogsz esni. Itt kell maradj velem a végéig.

 - Köszönöm... *szipog*

/a másik ágyon

 - Bocsika. Zavarlak? Esetleg aludhatnék melletted?

 - Tőlem gyere! De ha horkolsz lerúglak az ágyról.

 - Világos. Nos... *suttogva mondja tovább* Nem gondolod, hogy mi ketten jó szövetséget alkotnánk?

 - *suttogva* Miért gondolod ezt így? Egyáltalán nincs bennünk semmi közös. Menj inkább Neila-hoz. Vele úgyis jó fej szoktál lenni.

 - *suttogva* Én az erőseknek ajánlok fel szövetséget... Nem azoknak akik benyalják magukat a villába.

 - *suttog* Ez nem az a téma, amit most kéne megbeszélni. Aludj itt. Majd kifejted máskor.

/odakint a kanapén Taylor és Alphonse fekszenek. Lekapcsolták nekik a lámpát, és betakaróztak. 

 - Hogy hogy átadtad a helyed Drake-nek?

 - Veled szerettem volna aludni... Persze ha ez neked nem gond.

 - Dehogy gond... Ha van kedved egész éjszakát átbeszélgethetjük. Kíváncsi lennék mindenre... Volt már barátnőd?

 - Akadt ez is... az is...

 - ... *nyel egy nagyot* úgy érted... 

 - Nekem nagyon tetszel! *hevesen kezdi venni a levegőt*

 - *Alphonse lassan megfogja Taylor kezét. Magához húzza majd megcsókolja.* Mesélj magadról...

/a kint lévő nyugi szobában

 - Azt hiszem ez olyan mint a kicsi a rakás!

 - Picinyem! Ez van! Fordulj be oda. Középre jöhet a halott barátnőd!

 - Wow... hízelgő. Legalább már nem szagolnám Susanne öreg szagát.

 - Kedveském... 

 - Légyszíves lányok... Hosszú napom volt...

/a hálóban Dean átmegy Drake mellől Neila melé, és cserél Gaia-val aki így Drake mellé kerül

 - Te mit keresel itt?

 - *szájához rakja az ujját* Süüüüü.... *suttog* Dean cserélni akart helyet! Ha neked nem gond.

 - *suttog* Dehogy lenne gond. Beszélgessünk!

 - *lassan megsimogatja Neila hátát* Szia kedvesem!

 - Gaia nagyon megváltozott a kinézeted! Mégis miért pont ide? 

 - Tudom jól hogy erre vágysz.

 - Tudod mit? Nem érdekel. Karolj át. Régen aludtam már összebújva valakivel. Kár hogy nincs itt az animés pasi párnám... 

 - Ez a beszéd! Azt hiszem! 

Stúdió

 - Csak úgy kapkodom a fejem, és alig tudom követni a szálakat, de egy dolgot tudok: SZERETEM AZ EGÉSZET! Nagyon érdekes hogy mennyire alakítja át az egész villát pár új sim. Nos, ezt az élvezetet még egy alkalommal láthatjuk. Ma ugyanis három új leányzó fog beköltözni, ezzel megint csak női uralom alá véve a villát. Érkezzék a lány akit nem érdekel hogy mi vagy! Ha megszeret akkor megszeret! Egy igazi csupa szív csaj. Érkezzék Lucy Evans!

 - Sziasztok! *integet*

  - Végre egy IGAZÁN CSINOS NŐ! Hát mesélj magadról! Miért jelentkeztél a Sims Villába?

 - Őszintén én nem tudtam erről az egészről. Nem néztem. A nagynéném ajánlotta a műsort. Amiért pedig itt vagyok az a kisöcsém. Nemrég fedeztek fel nála idegi- és szívrendszeri betegséget, aminek a kezelése rengeteg pénzbe kerül. A pénz nagyon sokat segítene, így itt vagyok, hogy megnyerjem, mert tudom bennem van az amivel ezt meglehet nyerni! Karizma, szeretet, jó szívűség, de óvatosság.

 - Ha jól tudom te pánszexuálisnak vallod magad! Volt már párkapcsolatod?!

 - Voltak fiúim, volt két barátnőm. Nekem mindegy mi vagy! Ha megtetszel. Megtetszel! 

 - Azt hiszem veled csak nyert a villa! Nézzük meg kivel fogsz még beköltözni. Érkezzék egy óvónő, aki a szerelmet jött keresni a villába, mint még sokan mások! Anissa Wolf!

 - Üdvözletem a közönségnek! Szeretlek anyum! Sziasztok!

 - Anissa! De jó téged itt látni. Jól tudom, hogy problémás volt az idő jöveteled?

 - A helyzet az hogy anyukámmal jöttem, akivel nagyon szoros a kapcsolatom, és hát karamboloztunk! De hál istennek semmi bajunk nem esett. Örülök hogy itt lehetek, és várom, hogy részt vegyek a játékban!

 - Melyik fiú az akivel a legszívesebben beszélgetsz majd odabent?

 - Igazából nem nagyon követtem az eseményeket. De egy két elkapott pillanatból ítélve Taylor.

 - Szerintem az nem fog összejönni. Bocsi csajszi, hogy tőlem tudod meg... De szerintem a srác biszex, és éppen egy fiúval kezd összemelegedni.

 - Ow.... Francba. Hát igazából mindegy. De őt szívesen megismerném! Vagy Lucy-t. *kezet nyújt Lucy-nak aki belecsap*

 - Nos lányok akkor itt az ideje, hogy érkezzék az UTOLSÓ sim az évadban! Egy igazi multi kulturális csajszi érkezik! Egy African Princess! Egy olyan lány aki nem fél megmutatni milyen az igazi gyönyörűség! Érkezzék Ava Schneider! 

 - NA MIZUJS KACOK! *kacsint a kamerába majd leül a többiek mellé*

 - Wow! Te egy igazi bomba vagy. Berobbantál ide. Mesélj magadról! Honnan jöttél?

 - Németországból! Afrikai gyökereim vannak tudod? Azért is jelentkeztem, hogy megmutassam a sokszínűséget. Hogy ne legyen az egész műsor EGY DÖG UNALOM! Megakarom mutatni azt, hogy az oversized lányok is gyönyörűek! Ahogy mindenki más! Mind rohadt gyönyörűek vagyunk Bryce!

 - Leszel a feleségem? 😂

 - HOGY A FRANCBA NE?! Viccelsz?! Mehet az egész. Imádom a fehér színt szóval! 😍😜

 - Örülök nektek csajok. Akkor induljatok el a villába, mint az évad utolsó beköltözői. 

*a három lány elindult a villába

 - Ezzel pedig teljes létszámú lett a villa! Elképesztő igaz? Szinte hihetetlen de ez a 15 versenyző között már ott van az, aki csatlakozni fog a győztesek ligájához, és megkapja a Sims Villa koronát! DE KI LESZ AZ?! Ez ki fog derülni ha követnek minket folyamatosan. Mindig is érdekelni fog a véleményük, és ez most sincs különben. Kérem! Mondják el, melyik sim vagy simek a kedvencük/kedvenceik az eddigiek alapján? Alább tudnak szavazni! A szavazás nyertese egy jutalomban részesülhet a villában. Nem védettség! De hogy micsoda az majd csak később derülhet ki. A szavazást az elkövetkező részekben láthatják majd. Mindig leadhatják szavazataikat! Szóval nem csak egyszer lehet szavazni hanem minden rész végén. Legközelebb Ruby jelentkezik. Láthatják a simek reggelét, és az új lakók megérkezését a következő részben. Ne hagyják ki. Viszlát.


Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Candy
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Drake
Susanne
Lucy
Anissa
Ava