2020. március 30., hétfő

Sims Villa 12 - 14.Rész



14.Rész - Az utolsó pillanatok szárnyalása
Webnode oldal 

FIGYELEM! Hamarosan a Sims Villa 12 újra olyan lesz, mint az előző évadok. Sims 4 játék béli illusztrált képekkel láthatóak majd az epizódok keverve ezzel a dialógikus megoldással! Hogy mikor arról kaptok majd információt, de ez nem végleges bejelentés. Attól függ meglehet-e oldalni, és hogy ez mennyire befolyásolja a naponta érkező részek korlátait.


 - Üdvözlöm önöket! Már több mint két hete megy az adás. A simeket jól kiismerhették már, és döntésre képesek, így az első párbaj elindult. Hamarosan ki fog derülni, hogy Neila vagy Anissa hagyja el a villát. Szavazzanak!


KI MARADJON A JÁTÉKBAN? KI NYERJE MEG A PÁRBAJT?

Neila
Anissa
 - Ennek az epizódnak a végén pedig egy állást láthatnak majd a párbajról. Nos viszont akkor nézzük meg milyen káosz uralkodott a villában az első kiválasztás után...


Villa
10.nap - Este

 - Hát ez nagyon durván alakult. Erre egyáltalán nem gondoltam volna....

 - Majd kiugrott a szívem...

 - Hogy érzed magad csajszi? Jól vagy?

 - Hát nem tudom. Nem érzem magam valami jól. Ez a sok gyűlölet felém elég indokolatlan... Legalább valamit mondó indokotok lett volna, de Lucy-től is csak annyit kaptam, hogy szerinte én erős vagyok. Mamitól hogy nem beszélünk eleget, amikor reggelente együtt készítjük a többiek reggelijét... Szóval nekem értetlen ez a helyzet. De remélem visszatudok jönni és mindenkivel rendezni ezeket a dolgokat...

 - Erre mondhatnám azt, hogy az hogy engem választottál is egyfajta képmutatás. Elvileg Laura-val és Dean-en volt már összetűzésed... Szóval...

 - Hát az lehetséges, hogy volt, de taktikából döntöttem.

 - Ahogy valószínű a többiek is.

 - Ez egy játék és én játszani jöttem. Nem fogom azt mondani, hogy azért tettem rád, mert zavarsz. Ez taktika volt részemről...

 - Jó rendben azt még megértem. De a szerelmes pár, Laura és Drake miért rám teszi, amikor Taylor-ékkal van már több napja konfliktusuk? 

 - Én elmondtam az indokomat. Az elején lévő kapcsolatunk befolyásolta a döntésemet. Ezen nem fogok vitázni. Bocsi.

 - Én megmondtam, hogy taktikai. Szerintem te lehetsz a közönség kedvence... És ezt most le is fogjuk tesztelni. Nincs félni valód, legalább védett leszel ha visszatérsz.

 - Visszatérve a témára... Neila és köztem már rendezett a dolog, és habár rám tette a jelét, ami fájt, és visszatérek majd még erre is... Mégis ne próbálj a busz alá lökni Anissa. Azért lettél kiválasztott mert gyenge játékos vagy. Ez pedig most ki is fog derülni.

 - Ahogy gondolod... mindegy. Nem érdekel már ez az egész. Mind teljesen embertelen letettek a játék hatására.

 - Az mondjuk nekem is érdekes, hogy Drake és Laura rád tette a jelét Neila, mert hogy tényleg velünk volt problémájuk... De hát a taktika az taktika. Mi ketten megbeszéltük hogy nem befolyásoljuk a másik döntését. Én ezért tettem Gaia-ra.

 - Igen... Nekem ez fájt is. Nem értem ezt a jelet Taylor. Azt hittem jóban vagyunk, és hogy veled mindent megbeszélhetek. Hogy hű társam vagy, hisz az eleje óta bent vagyunk és ismerjük egymást. De úgy látszik valakiknek ez nem számít semmit. Inkább tartanál bent olyan játékost aki a kapcsolatoddal ment szembe?

 - Nem fogom rosszul érezni magam a döntésem miatt. Igen, tudom hogy ez most fájhat neked... De ez az igazság. Jobban zavar a hazug barát, mint a vak ellenfél...

 - ch....

 - Hát ahogy gondolod. Én már nem fogok ezen kiakadni... Megértem és tovább lépek. De ne keresd a társaságomat a továbbiakban.

 - 😟 Sajnálom Gaia, de remélem megtudjátok beszélni... Én nem szeretném ha rosszban lennétek.

 - Hagyjad szerelemem. Ő így döntött.

 - Azért örülök, hogy most védett lehettem. Durva volt ez az egész... Sajnálom Neila.

 - Én nem sajnálom. Mindenki azért kapta amit kapott, mert így kellett lennie, de abban biztos lehettél volna hogyha nem vagy védett akkor te kapod.

 - Én nem kérek továbbá bocsánatot azért mert megcsókoltalak...

*Lucy feláll a kanapéról és a hálószobába vonul*

 - Komolyan nem értem ezt a drámát... 

 - Mindegy Marcus... Hagyjuk. Találj már más valakit...

 - Már találtam... 

 - Úgy érzem hogy végre megmutathattam nektek hogy milyen is vagyok valójában, és ezért nem szavaztatok rám... Köszönöm nektek.

 - Én már túl öreg vagyok ehhez. Megyek csinálok vacsorát.

 - Jövök segítek mama! Beszéljük ezt meg...

 - Rendben drága... Ahogy kívánod... 

/A szaunában Dean és Ava

 - Szépen túl éltük az első kiválasztás hacacárét. De azért kaptál egy jelet... Megijedtem hogy téged fog kihívni amúgy...

 - Én is eléggé beparáztam, de végül azért megnyugtató volt, hogy nem engem választott. Meg főleg hogy nem téged. *lassan megfogja Ava kezét*

 - Te egy igazi balhés srác lehettél, de úgy látom a helyére került a szíved az idővel. Remélem tudod, hogy bennem bízhatsz. Egy helyes pasi vagy, és kedves. Talán... még lehet ebből valami?

 - Csak csukd be a szemed. *Dean lassan megcsókolja Ava-t, majd leszedi róla a törölközőt... +18 :')*

/Anissa Lucy után megy a hálóba

 - Jól vagy? Sajnálom, hogy így alakult a dolog...

 - Nincs semmi gond... Igazából megszoktam a szívfájdalmakat... Te hogy vagy?

 - Nem lepődtem meg. Nem is tudom mit gondoltam, mikor jelentkeztem erre a játékra... Nem nekem való azt hiszem...

 - Kicsit eltűntél, de én hiszek benne hogy még szárnyalhatsz. Ha nem is nyersz legalább az utolsó perceid legyenek emlékezetesek, és izgalmasak.

 - Köszi. Majd igyekszem.

/Neila segít Maminak főzni

 - Sajnálom, hogy így alakult szívem... Talán tényleg jobb lett volna meggondolnom mielőtt jelet teszek. Te tényleg nem ártottál még nekem.

 - Nem baj nagyi. Megtudok bocsátani csak magától nem vártam... :C

 - Én is gondolkodtam... De nem tudtam mást mondani. Igazából mindenkivel jóban vagyok... Tudom hogy bánt téged kedveském. Az nyugtasson, hogy reménykedem hogy visszatérsz.

 - Köszönöm...

Stúdió

 - Másnap a lakóknak szembe kellett állniuk a kétjátékossal és dönteniük ki mellé állnak. Mielőtt megnéznénk. Nézzük meg a párbaj szavazás állását:


  - Wow! Nagy a különbség. Ne feledjenek szavazni. Nos nézzük mi lett az eredménye a csapat választásnak:



Villa
11.nap - Délután


*mindenki némán áll*

 - Na akkor megtöröm a csendet... Elmondom őszintén nehéz volt a döntés. Anissa szeretnélek még jobban megismerni. Szerintem van még benned potenciál. 

 - Köszönöm szépen! Gyere ide! *megöleli mamit*

 - Neila! Nem jött el még az időd! Remélem te térsz vissza hozzánk csajszi... *odarohan és megöleli Neila-t*

 - Jól esik! Köszönöm szépen.

 - Igazából ez nem lesz meglepetés. Az elejétől kezdve egyik legjobb barátnőm idebent. Jóban rosszban együtt vagyunk szóval nagyon remélem, hogy dicsőségesen visszatér! NEILA! *odamegy és megöleli*

 - IMÁDLAK! Köszönöm szépen.

 - Én őszintén megmondom, hogy nem nagyon érdekel ez a párbaj. Bárki esik ki nem fog megtörni... Persze sajnálom és sok sikert nektek csajok! Legyetek vadak, és legyen egy izgalmas a párbaj. Én most Anissa mellé állok.

 - Oksa...

 - Én is szintén mellé állnék be. Az indok hasonló, mint Laura-é. Igazából szeretném jobban megismerni...

 - Köszönöm szépen.

 - Tündérországon kívül maradnék. Anissa.

 - 😯 Wow... Oksi

 - Őszinte leszek... Egyik lánnyal se beszélgettem még sokat. Így én azt választottam aki szimpatikusabb az pedig Anissa....

 - Confused Wait What GIF - Find & Share on GIPHY

 - Az utóbbi időben erősebb lett a kapcsolatunk... Anissa...

 - Örülök neked! 

 - Én tartom a szavazatom, ami Anissa ellen szólt... Így Neila mellé állok.

 - Gyere közénk csajszi. *Cherry-t átöleli Neila*

 - Bár Anissa kapta a jelemet, de szíven ütött Neila kijelentése, miszerint nem akar velem egy fedél alatt élni. Hát én nem tartom vissza. Így szeretném , ha Anissa térne vissza. Hátha lesz a későbbiekben közös témánk.

 - Erre nem is számítottam volna. Köszönöm. 

 - Anissa próbáltam veled társalogni, kihúzni a sötétségből, de nehezen ment. Neila-val több a közös pont, és hát szerintem inkább neki való ez a játék. Neila!

 - Mi pinkek tartsunk össze! 😍

 - Sajnálom hogy az én kicsim így döntött. De én nem tudok Anissa mellé állni. Nekem Neila az, akit a szívemhez közel áll.

 - Köszönöm Taylor! Sokat jelent...

/Ezután Anissa csapata a nappaliban, még Neila-é a hálóban beszélgetett.
/Neila csapata: Ava, Gaia, Cherry, Marcus,Taylor

 - Van bármi tanácsotok? Ti mit tennétek a helyemben?

 - Szerintem mindenképpen aludj egyet még mindenre, és holnap tiszta fejjel gondold át a taktikád. Azt hiszem ennél többet nem tudok mondani.

 - Csak ne ad fel... Meg hát csajszi add magad. Az sosem lehet rossz.

 - Így van. Kedves, és tündibündi vagy. Szóval mindenki szeret. Legyél az aki vagy, és akkor már nyert ügyed van.

 - De azért nem árt taktikázni sem! Azért jól gondold meg miket teszel a következő napokban.

 - Köszönöm srácok... Gaia?

 - Tudom, hogy gonosznak tűnők, de te egy eredetibb karakter vagy. Erre pedig emlékezz. Sztár alkat vagy, és sok a követőd online is... Egy gamer girl, akit több ezer fiú követ... Szerintem menni fog.

 - Köszönöm! 💖

*Miután mindenki elment Marcus odamegy és megöleli Neila-t*

 - Remélem ez segített azért valamit...

 - Nagyon jó illatod van. Haha! Igen jól esett, de miért kaptam?

 - Mert megérdemled. Az olyan lelkek, mint te mindent jót megérdemelnek erről a földről. 

 - Cuki vagy... *elpirul*


Kibeszélő Szoba

 - Igazából taktikailag az lenne a legjobb hogy Neila menjen haza... De kedvelem őt. Szóval remélem nem ő esik ki.

 - Neila gyönyörű lány... Azt hiszem nála több lehetőségem lehet, mint egy undok csajjal...

 - Remélem bent marad a barátnőm, mert egyedül megörülnék itt...

/Anissa csapat: Susanne, Laura, Drake, Alphonse, Lucy, Dean, Layla

 - Köszönöm srácok hogy engem választottatok... Nem is tudok szóhoz jutni... azt hittem egyedül leszek...

 - Igazából szerettem volna Ava-val egy csapatban lenni, de Neila-val voltak gondjaim... Szóval...

 - Én nem akarok vészmadár lenni Anissa, de a legtöbben itt Neila ellen vannak, és nem veled... Ami azért kicsit szomorú...

 - Hát én biztosan nem... Én azért vagyok itt, mert Anissa-t támogatom. *Találkozik a szeme Layla-éval, majd elfordítja a fejét*

 - Igen, pont azért vagyunk itt... 

 - Tudjuk. 

 - Minden esetre szedd össze magad! Ha te nyersz az meglepetés lesz... És az elfér a villában.

 - Ha nem lesz erényes akkor veszteni fog... Én azt mondom tegyél meg mindent, hogy megnyerd... Mert ha Neila ellen nyersz az nagy meglepetés lesz idebent. Mind azt gondoljuk hogy te esel ki, hogy őszinte legyek. Szóval szedd össze magad.

 - Hát saját nevedben beszélj... Én nem gondolom így. Szerintem ugyan annyira esélyes mind a kettő.

 - Hát ha te ezt így látod az a te bajod.

 - Anissa egyáltalán itt akar maradni? 💁

 - Mekkora kérdés...

 - Hát persze hogy itt! Mindent meg is teszek érte!

 - Akkor támogatunk... Hajrá!

 - Csak légy önmagad.

 - Ha önmaga lesz akkor épp az hogy ki fog esni... Legyél showman! Mutasd meg a népnek hogy tudsz érdekes is lenni.

 - Nos, én úgy vélem, hogy ha átgondoltan állsz neki a taktikázásnak az jobb. Aludj rá egyet...

 - Hát jó... el is megyek fürdeni. Sziasztok... *Anissa kimegy a szobából, majd már csak Dean, Drake és Laura marad*

 - Ez a csaj tuti kieső... Most akkor maradjunk itt? 

 - Én tutira nem megyek oda, ahol Taylor van... pff...

 - Mindegy... Egyel kevesebb fenyegetés... Igazából most magunkra kell gondolni és nem rá... Ez egy játék és azért vagyunk itt hogy játszunk nem? 

 - Hát igen. Bevallom nem tetszett ez az egész, de kezdem felfogni, hogy ha itt akarok maradni keményen taktikázni kell...

 - Ez egy hosszú út a pokolban, de a végén talán a mennyország vár ránk. Ki tudja... 

 - Azért vigyázni kell. Egy nőnek a legnagyobb fegyvere a lába között van... Ha Neila is rájön erre annak nem lesz jó vége. 

 - Mire akarsz kilyukadni ezzel?

 - Pontosan tudom milyenek vagytok férfiak. Ha Neila beindul mind pitizni fogtok. Fel kell készülni mindenre. Le kell játszani minden egyes kimenetelt a fejedben, és a legrosszabbra számítani... Az pedig az hogy egyedül maradsz mint a kisujjad.

 - Nem értem még mindig, de okés. A lényeg, hogy Anissa térjen vissza! Ennyi most a lényeg, de a csaj nem elég erős ehhez szerintem... 

/Lucy után siet Layla

 - Lucy! Meddig akarod még ezt csinálni? Az a csók... Nem akartam! Ő volt aki rám támadt...

 - Nem ismered az életem... Sosem meséltem neked a tragédiáimról. Nem tudod miket éltem át. Pontosan tudom mit jelentett az a csók. Nem fogok újra pofára esni...

 - Nekem tetszel... Megszerettelek... KÉRLEK!!!

 - Ezt beszéljük meg holnap... rendben?

 - Legyen....


Stúdió


 - Nos a két csapat megalakult, és bizony a párbaj sincs már messze. Hamarosan kiderül majd ki hagyja el elsőként a villát. Szavazzanak a szimpátia szavazáson, és a párbaj szavazáson is! Találkozunk legközelebb! Viszlát.



Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Drake
Susanne
Lucy
Anissa
Ava



KI MARADJON A JÁTÉKBAN? KI NYERJE MEG A PÁRBAJT?

Neila
Anissa