2020. április 25., szombat

Sims Villa 12 - 37.Rész: 4.Kiválasztás




37.Rész - 4.Kiválasztás




- Üdvözlöm önöket a 4.kiválasztáson. Ez egy nagyon feszült nap, hisz 7 lakó közül ketten párbajozni mennek. Be is kapcsolok a villába.


 - Sziasztok kedves lakóim! Remélem mindenki jól érezi magát. Dean milyen érzés ennyi nap után Ava nélkül?

 - Egyre nehezebb, de kitartok. Alphonse-val tartjuk egymásban a lelket.

 - Alphonse te neked a legrosszabb rémálmod teljesült. Hogy van ezekben a napokban?

 - Ideges vagyok... Feszült. Nem tudom. Szeretném már látni Taylort.

 - Gondolom! Nos reméljük minnél később a te érdekedben. Neila hogyan érint a sok negatív hatás a villában?

 - Nem vagyok edzetlen negatív dolgokkal szemben, így jól. Remélem hogy nem lesz kihatással ez most a kiválasztásra, de akkor csak hitegetném magam... Biztosan lesz hatása ma ennek.

 - Layla, mit szólsz hogy még itt vagy?

 - Üdítő... Főleg védettként.

 - Igazából én elszeretném venni tőled a védettséget, az aranykártyámat felhasználnám!

 - Pf... szánalmas...

 - EZ HATALMAS fordulat! Ez azt jelenti, hogy Alphonse a védett és nem Layla.

 - Igazából én is fel szeretném használni a halál kártyámat, és Neila-t sulytani vele... Mielőtt lefogtok döbbenni... Taktika.

 - Mi a fene folyik itt?

 - Ohhh! Cselszövések, és hazugságok, és taktika. Ez folyik itt kedvesem.

 - Szerintem elég a dumából. Kezdjük a kiválasztást. Várom a neveket.


Gaia: Nem igazán akarom ragozni ezt a dolgot. A jelemet Neila fogja kapni, és ez színtiszta taktika..



Dean: Nem kell túlragoznom a történtek után. Neila kapja a jelemet. És várom, hogy párbajra hívjon.



Neila: Olyanok vagyunk, mint a tűz és a jég. Nem illünk együtt ide. Layla.


Marcus: Hát, én eléggé szomorú vagyok jelenleg, úgy érzem totál le vagyok koppintva folyamatosan kicsit már elegem lett, még ha nem is hibáztathatok ezért senkit, de akkor is, szar érzés ezért sajnálom, de most Neila rád kell tennem a jelem.


Laura: Hát...pontosan nem tudnám megfogalmazni hogy mi alapján hoztam ezt a döntésem...talán mert kezdünk túlságosan is közel kerülni egymáshoz. Sajnálom és egyáltalán nem vagyok benne biztos hogy jól döntöttem, a jelemet Layla kapja.


Alphonse: Nem vagyok haragtartó személy de mivel úgy gondolom azáltal, hogy Taylor-al jobb kapcsolata volt és végül még is ellene szavazott, így elárulta szerelmemet és rá szeretném rakni a jelem, ez a személy Neila.


Layla: Sziasztok. Nehéz a döntés. Egyre kevesebben vagyunk és ezért egyre jobban közeledünk egymáshoz. A jelemet Marcus kapja... nem is tudom miért. De ja, az övé.

 - Ezzel a döntés megszületett. Kérlek Neila nevezd meg kit hívsz ki párbajozni.

 - Alapból érett nekem ez régóta, mert nagyon antipatkius a karaktere számomra, és szeretném, ha ezt lerendeznénk egy párbaj keretein belül. Layla.

 - Ehj... De sokat taktikáztatok, hogy végül így legyen... pf...

 - Köszönöm lakók! Szóval a 4.párbaj résztvevői Neila és Layla. Viszlát a párbajon.




 - A döntés most már megint csak a maguké! NEILA VAGY LAYLA? Ez a nagy kérdés. Kérem szavazzanak alább EGYSZER. Minden szavazónak egy szavazata van a párbaj alatt. A duplikált szavazatokat nem vesszük figyelembe. Találkozunk legközelebb is. Viszlát.

PROMO: Hallgasd meg az új albumom a Flesh&Bones-t: 




Ki térjen vissza a párbajról? Ki legyen a nyertes?

Neila (Petra)
Layla (Marci)