2018. november 23., péntek

Sims Villa 11: 1.Kiválasztás (5.Rész)


Sims Villa 11
1.Kiválasztás
Előző rész: 3.Összefoglaló




Elkezdődött az első kiválasztás.


Roland: Kedves lakók! Itt az idő, hogy kimenjetek a táblához, és elmondjátok kire teszitek a jeleteket. Amelyik lakónak a legtöbb jele lesz az lesz a kiválasztott, aki majd kihív párbajra valakit. Ez a két ember megharcol a nézők szavazataiért. A védettre aki most Adrian nem lehet tenni és kihívni. Akkor kezdjük is el.



Rosaly: Az elején ez az ember még úgymond szimpatikus volt, de azóta nem nagyon foglalkozott velem. Az elején a jakuzziban még jópofizott, de azt hiszem ennek a kezdeti fellángolásnak vége Lorena.



Noel: Sziasztok! Nos tudjátok, hogy mióta itt vagyok egy lány van aki fontos volt nekem. Ez a lány engem megbántott többször is. Igaz én is durva voltam vele, de én ezért bocsánatot is kértem. Egyszerűen úgy érzem hogy átgázolt a lelkemen... Lorena.



Lorena: Nem tudom ez mi volt az előbb. Tudtommal rendeztük a kapcsolatunkat, de akkor nem. Jól gondoltam, hogy így éreztem ma és rá tettem... Ez intő jel számodra Noel.



Cherysh: Ezzel az emberrel nem tudok azonosulni. Nem nagyon keressük egymás társaságát habár együtt jöttünk be azon a villa ajtón. Sajnálom, hogy így alakult... Noel.



Hippia: Most fullra őszinte leszek. Két neven gondolkodtam. Az egyik Diana volt, mert egy szép kifejezésben kígyónak találom őt. Nem szeretem és tudom egyszer még nekünk lesz egy párbajunk. De ennek még nincs itt az ideje, így a jelem egy olyan napraforgó csajé aki oda fordul ahonnan a nap ragyogóbban süt. Lorena.



Adrian: Kevés ez az idő, hogy egy jelet aszerint adjak meg mivel nem tudok együtt élni. Ez a jel inkább egy számomra talán rivális emberé... Noel.



Diana: A jelem egy olyan nőé, akivel én kedves voltam és okvetlenül nekem támadt. Szerintem ez azért van mert mi ketten nagyon hasonló személyiségek vagyunk. Hippia. 



Melany: Szerintem ez a lány nem ide való. Úgy gondolja hogy ez egy tehetség kutató, egy felfedező show. Lehet hogy többek között az de ez másról is szól. Lorena. 



Ray: Ez a csaj egy naiv, gyenge és semmit nem fog elérni ezzel a játék stílusával. Ha vissza tér akkor hajrá. Csapasd. Lorena. 

 

Zane: Ez a srác már amúgy is híres! Nagy előnyökkel tért ide ebbe a villába. Ez pedig Noel.



Seth: Sajnálom, de az utóbbi napokban eltávolodtunk egymástól... Zane.


(katt a nagyobb megjelenítésért)


Roland: A villa lakók döntése szerint a kiválasztott Lorena. Kérlek állj fel és hívj párbajra valakit.



Lorena: Nos, azt gondolom az első párbaj legyen kemény. Aki erről visszatér megmutathatja hogy ő neki igen is itt a helye. Ez az ember szerintem jellemében és irányító személyében is egy álszent! Noel téged hívlak párbajra!



 AZ ELSŐ PÁRBAJ KÉT RÉSZVEVŐJE LORENA ÉS NOEL! SZAVAZ! KIT SZERETNÉL TOVÁBBRA IS A VILLÁBAN LÁTNI? TALÁLKOZUNK LEGKÖZELEBB A PÁRBAJON.


Ki térjen vissza az első párbajról?

Lorena
Noel