2021. november 29., hétfő

Sims Villa 15 - 3.Epizód: Tettek Hálójában (All Stars 2 - Szörnyek)

 

Előző részek tartalmából: 

A versenyzők felfedezték a rémkastélyt. Amelia és Archer beszerette volna hálózni Hippia-t, aki elmenekült a drogot szívó párostól, viszont helyette egy démon szállta meg. Cherry és Katarina szővi terveiket Archer ellen, amiről Flame is tudomást szerzett mágiájával. Információkat szeretett volna megtudni Konstantintól, de Ő elhajtotta. Mitch megkérte Neila-t segítsen visszaemlékezni a múltra. Carolt üldözi Mami szelleme, aki felégette a konyhát. Layla rosszul tette, hogy este követte Anthony-t, mert az átalakította Layla-t vámpírrá. 

Zenei aláfestés:


 - Most vajon miért kellett összegyűlnünk?

 - Biztos az első kiválasztás.

 - Vagy csak valami nagy sokkoló csavar... Ez a sims villa...


 - Így nem jelenhetek meg... Basszus... 


 - Úgy érzem mindjárt kiszívom mindenki vérét odabent, de vissza kell magamat fogni.


 - NA VÉGRE! Hol voltál csajszi? Már aggódtam érted... Egész éjszaka oda voltál...


 - Bocsi... Én csak... Felfedeztem a kastélyt.


Layla: Amit tett velem Anthony... Most is nehezen tudom elhinni, de vámpírrá váltotatott. Szuper erősnek érzem most magam... De egyben rettegek. Mi történik majd velem? Már sajnálom, hogy elindultam kicsit jobban körülnézni...  Igazából csak követtem Őt, mert furin viselkedett és... ah de buta voltam... Most mi lesz velem?


 - Talán most lesz az első kiválasztás!


 - Még mindig nem értem mi ez az egész. Elmagyarázhatnának konkrétumokat a játékot illetően.


 - Biztosan most indul el csak igazán a játék!

 - Szerintem az már eléggé elindult... *Layla-ra tekint*

 - Talán túl toltuk az első napunkat. 


 - Hát Nekem lenne ötletem kik tolták túl az első napot... 

 - Talán nem kellett volna egyből keresni a tűt a szénakazalban.

 - Mellőzük a felesleges veszekedést. Biztosan van oka... 


 - Csak remélem nem új játékosokról van szó...


 - Hát újra itt! Helló!

 - Uh, hát egészen furi újra itt lenni. Sziasztok!

 - LAURA! 


 - Szívem! Hát te?! 


 - TE JÓ ÉG! Az ott komolyan Oscar?


 - Hello csajszi! Én lennék!

 - De örülök Neked tesó! Jó látni!


 - Egyre több horror évados! Jó újra látni Oscar!


Flame: NAGY FENÉT ÖRÜLÖK! Oscar a legnagyobb taktikus játékos. Nem hiába van itt harmadik alkalommal is. Ő egy teljesen potenciális győztese a győzteseknek... De persze jó látni olyat, aki az én évadomból érkezett.


Oscar: Megint itt vagyok és készen állok megmutatni, hogy kivé is váltam. A hetedik évadban és az all stars 1-ben is a taktikus és végül gonosztevő karakter voltam, de ez idén megváltozik.... Hiszen még taktikusabb és még gonoszabb vagyok! Látjátok a fogaimat? Kiélesítettem Őket, hogy könnyebben rágjam át magam ezeken a lúzereken.


 - Egyszer csak kaptam a hívást, hogy csatlakozzak... Szóval egyből el is indultam hozzád szerelmem. Mondjuk azt nem mondták hogy egy ilyen para helyre kell jönni...


 - Te a pöcegödörbe is követnél engem! Hiányoztál! Örülök hogy itt vagy.

 - Én is örülök Neked Drake. Egy újabb jövevény a 12.ből.


Drake: Változni? Én az maradtam, aki akkor is voltam. Az pedig hogy szinte újra a régi csapattal lehetek itt nagyon sokat jelent számomra. Várom nagyon milyen lesz a játék.


 - Örülök hogy látlak... bár furcsa  Yvette... Tudod jól miért...


 - Hát igen... A második széria óta elég sok minden történt, amiről még te sem tudtál. De valóban nincs semmi ellenérzés az irányodban. Örülök hogy itt lehetek újra.


Yvette: Sziasztok! Bizonyára sokan nem ismertek. Az én nevem Yvette és a Sims Villa 2-ben szerepeltem a győztes Hannah-val és Anthonyval. Benne voltam a fináléban és majdnem megnyertem a játékot, de Chris és Hannah erősebbek voltak. Ma már mind a ketten győztesek és úgy gondoltam csatlakozom hozzájuk. 10 év után talán összejön a dolog... Volt egy kisebb... tragédiám Hannah-val, ami óta nem beszélünk. Így furi a férjével itt lenni, de mindent megteszek a győzelemért.


 - ÁH! Csáó Cherry! Jó téged újra látni!

 - Én is örülök Neked. Egyre szűrreálisabb ez az évad!


 - Igen! Lassan átnevezhetjük Sims Villa 15 - All Star 2 - A tizenkettedik évad újrának.


 - Végig Neked szurkoltam a Sims Villa 7-ben, de All-Stars 1-ben elég... Hát nem voltál már a kedvencem. Fogalmazzunk így...


 - Nem gáz csajszi! Az idő mindenkit megváltoztat. Már én sem az vagyok, aki akkor voltam. 


 - Én imádtalak mindegyik évadban Oscar és örülök, hogy most egy évadban nyomulhatunk.

 - Ja ez nagyon szuper! Jó sokan vagyunk...

 - Ha engem kérdezel már túl sokan.

 - Téged utoljára akkor láttalak, amikor... *Flame gonoszan néz rá* ah... mindegy is. Örülök, hogy újra látlak.


 - *magában* Ah... utálom a tömeget...


 - Elképesztő évadunk volt az biztos. Nagyon sokáig tartott és az volt az első igazi Sims Villa. Talán mondhatjuk az első évad. 

 - Oh, érdekes... Bár igazad van, hisz az első évad villáját ellepték a zombik. Szóval igazából a tiétek volt az első aminek volt eleje és vége.


 - TE! Igen, te! Nagyon ismerősnek tűnsz Nekem és nem a TV képernyőről... Mintha a napokban találkoztunk volna.


 - Bizonyára összetévesztesz valakivel.


 - Igen, lehet így van, bár rám ez nem jellemző.


 - Egyre furcsábban érzem magam Konstantin. Talán túl korán tértünk ide vissza...

 - Igen, nem vagy ezzel egyedül... Ezek itt mind... túl erőse...

 - A nyerés esélye csekélyebb lesz minden alkalommal...

 - Talán nem a legjobb időzítés, de most jött el az idő, hogy az emlékeid mélyére ássunk.

 - Részemről nincs akadálya. Már úgyis túl zsúfolt lett ez a hely.

 - Látod? Ez voltam én a Londoni címlapokon.

 - Wow Dean! Te aztán tényleg sokra vitted. Örülök, hogy újra láthatlak... biztosan szerencsésebbek leszünk ezúttal. 


 - Itt az alkalom. Elutazunk az emlékeidben, amik rejtve voltak. Áttörőm a falat.


Egy disztópikus jövőből érkeztél. A szüleid Rick Lighthorn és egy Dimitrij "Jack" Morozov nevű angyali erőkkel felruházott mágus. A jövőben az angyalok és démonok közti háború zajlik...


Az angyalok szabályait megszegve Jack lemondott az angyal hercegnővel kötött házasságáról, és Rick-el esett szerelembe, emiatt kivégzés lett a sorsa. Utolsó kívánságaként egy gyermeket szeretett volna Ricktől, melyet Peppermint a sötét mágiát használó Vérhold rituáléval oldott meg. A két férfi egy-egy szemet kölcsönzött a rituáléhoz, és így születettél meg... Te...


Jacket hamarosan kivégezték, azonban amint felnőttél a démonok elfoglalták a földet. 


 
Peppermintnek egy látomása támadt, mely szerint ha Jack életben maradt volna meg tudta volna akadályozni a világvégét. Ezért vissza küldött téged az időben, hogy megakadályozd a tragédiát.


 - Uh... Köszönöm. Most már egyben látom az egészet és nem foszlányokban... Szóval akkor már tudom mi a célom... Visszajutni a múltba megmenteni másod apámat. 


 - Az idő... Olyan mint egy tenger. Végtelen, de megvannak a maga szabályai. Ha visszatérsz és megváltoztatod a múltat, hatással lesz a jövődre. Óvatos legyél... Ebben továbbá nem segíthetek Neked, mert a covenem szabályaival mennem szembe. De Flame... Talán... Viszont Ő nem fog kedveségből segíteni Neked. Áldozatra fog kényszeríteni... 


Mitch: Örülök, hogy Neila tudott segíteni abba, hogy összeálljon a kép. Most már biztos vagyok a küldetésemben... A jövőt kell megmentenem. Ha kell elmegyek a játék végéig, hogy kijussak innen és folytathassam a küldetésem.


 - Za... Zavarhatlak?

 - Persze... 


 - Tudom hogy amit tettél, az nem direkt volt. Rosszkor voltam rossz helyen... De ha már ez megtörtént segítened kell! Teljesen... Elvagyok veszve... Nem tudom mit tegyek. Most akkor sosem fogok meghalni? Lehet gyerekem? Örökre vért kell igyak?


 - Gyere... üljünk le...


 - Sajnálom ami történt, de éhség idején nem tudom kontrollálni a szörnyet... Tudod ez nem egy vírus szerű dolog. Ez egy átok, olyan mint egy rontás. Átveheti feletted az uralmat. Otthon éppen ezért folyamatosan tartom a véradagjaimat, hogy ne bántsam Hannaht vagy a gyermekünket. Örökké fogsz élni... Sajnos ha gyermeked születik, az is átkozott lesz... és igen, most már nem fogsz tudni szabadulni a vértől.

 - Oh értem... Köszönöm. Megbocsátok Neked, mert az én hibám volt hogy követtelek aznap este, de nem fogom elfelejteni mit tettél velem... Ezzel együtt kell most már élnem.


 - MIKOR LESZ MÁR PARTY!

 - WoW, Dean! Őszintén mondom, hogy az a jó abban, hogy visszatérhettem, hogy veled lehetek egy évadban.

 - Mondanám, hogy amúgy sem maradtál volna le semmiről, de már barik vagyunk, így nem szólok be...

 - Köszi Cseresznye.

 - Amúgy meg, azt gondoltam ha ti egy helyre keveredtek az a hely felrobban, de le a kalappal, hogy azután a sok harc után nem estek egymásnak.

 - Nagyon kevert a csapat, de abban megegyezhetünk hogy minden évadból a legjobbak tértek vissza!

 - Ez így van! Ötletem sincs ki lesz a győztes.

 - És arról hogy kit választasz ki elsőnek?

 - Eléggé előre szaladtál csajszi...

 - Egyszer eljön mindennek az ideje.


 - Örülök hogy megismerhetlek! 


 - Szép munka volt az előző évadban, ahogyan kiszabadítottad a csapat társaidat. 


 - Szeretnéd hogy körbe vezesselek a kastélyban?


 - Oh, aranyos vagy. Nem tagadhatok meg egy ilyen felajánlást. Csak előtte el kell rohanjak az toalettre.


 - Nem tudhatják meg... 


 - Hát ez volna a mi kis pereputtyunk. 

 - Szuper!


 - Igazából eddig nem sok minden történt. Egy maszkos alak jött elmondani, hogy kvázi elraboltak minket és ez az évad helyszíne, amit ugyan úgy vetítenek, mint egy átlagos Sims Villa évadot.


 - Eddig még nagyobb viszály sem alakult ki. Szerintem mindenki keresi egyelőre a helyét. Viszont holnap után nagy ünnepségre készülünk. Valamiféle aranylakomára.


 - Oh! Én nem hoztam magammal arany rucit...


 - Ne aggódj! Én hoztam egy tucattal.


Cherry: Szóval itt vannak az új emberek... Azon agyaltam, hogy nem-e a SAMP küldte Őket, hogy megfigyeljék hogy elvégezzük-e a munkánkat, amiért ide küldtek... Megpróbálok minél jobban Yvette bizalmába férkőzni, mert Ő gyanús Nekem. Rejteget valamit....


 - Na és még mindig jóban vagytok Hannah-val? 


 - Hát... Ez egy igen hosszú történt, amihez talán sok pia kell... De nem... Sajnos nem vagyunk már jóban...

 -  Nem kell olyanról beszélned, ami számodra kellemetlen téma. 


 - Hát ez lenne a kuripintyó! 

 - Ah! Ez nem olyan barátságos, mint annó... De még mindig jobb, mint egy munkásszálló... 


 - Szerintem én még nem is köszöntem Neked. 

 - Oh, köszi... Örülök hogy láthatlak. *elpirul*


 - Szóval fiúk... Eddig mi a helyzet? 


 - Igazából eddig nem történt semmi különös. Viszont éjszaka jobb ha nem mászkáltok a kastélyban. Elég... para...


 - Én úgy aludtam, mint a bunda, de jah. Amúgy ahhoz képest hogy milyen nagyszabású az évad eddig eléggé nem történt semmi...


 - Szóval semminek tartod hogy hirtelen jött három új játékos?

 - Eddig ez volt a legnagyobb meglepetés. De nem bánom... 

 - Ez kedves tőled! Te aztán jó sokat változtál... Még követtem az évadotok elejét, aztán amikor Kylie kikerült a képből én is. Kedvenc volt a csaj. 

 - Róla inkább nem beszélünk. 

 - Hát üdvözlünk titeket a játékban. 


 - Nem gondoltam volna, hogy All Stars-ban ilyen sokan leszünk!

 - Ja, a tizenkilenc létszám egészen aggasztó. Meddig leszünk itt ha ilyen sokan vagyunk?


 - Nálunk voltak a hármas párbajok. Elég sokszor... Szóval nem tartom kizártnak hogy az idei évadban minden párbaj többszemélyes lesz. Ez pedig egészen... izgalmas!

 - Háh! Én is várom már hogy harcra kerüljön a sor! Készen állok! Azt is tudom ki a kiszemeltem.


 - Csak nem rám gondolsz, Mel?

 - Őszintén néha azt is elfelejtem hogy itt vagy... Előző évadban jobban hoztad a formádat. 


 - Szerintem a TV-s népszerűség mindenkit megtud változtatni. Nem hibáztathatod érte, hogy nem olyan, mint régen. 


  - Te olyan keveset beszélsz! Pedig az előző évadban egészen jól taktikáztál. Kár hogy nem voltak párbajok Nálatok. Megnéztem volna egy Katarina VS Palmert.


 - A legjobbak vannak itt... A kicsit jó nem lesz elég.


 - Egyet kell értenem... Oscar is visszatért... Nem tudjátok még Ő mekkora fenyegetés tud lenni.

 - De te pontosan tudod... Igaz, Archer? Hisz van egy kis múltatok... Kisember?

 - Te meg... Ezt honnan... (Magában: Viselkedj természetesen...) Ja igen... Én tudom mire képes.


Hippia: Igen, már nem az a Hippia vagyok, aki ide belépet. Elfoglaltam a testét Hippiának és most egyesülve vagyunk az új Hippia! Megérzem a sötétséget. Archert pedig körül veszi a mély sötétség... Hogy félek-e Mel-től? Nem, szerintem történt vele valami tragikus, ami miatt így kifordult magából és itt leszek ha újra önmaga lesz, hogy segítsek Neki.

Zene: 


 - Mi a... Mi ez a cucc?


 - Az van ide írva... hogy... "A szenvedésed jutalmat ad a fényhordozóknak" 


 - Szerintem itt valami el van rejtve... Valami, ami előrébb vihetne minket... Ez a mostani csapat... Túl erősek. Résen kell maradnunk ha maradni szeretnénk.


 - Nem hiszem hogy veszélyben lennénk szerelmem. Szerintem lazíts egy kicsit. Nem voltál te ilyen...


 - Tudod hogy mostanában nem alszom valami jól... 


 - Azt hittem azért jössz ide, hogy legyőzd a képzelgéseidet...


 - Újra, és újra előbukkan a semmiből és csak néz rám a megégett szemeivel... *elsírja magát* Az én... kis öcsikém...


 - Gyere kincsem! Nincs baj... Ezek csak hallucinációk...


 - Szeretlek...


 - Ébredj lányom!


 - Ma... Mami... már megint te... Kérlek... Hagyj békén! Szerettelek... De el kell engedjelek... 


 - Kövess engem leányom... Megmutatom Neked az igazat!

 - Ah... Legyen... 


 - Ha be mész oda leányom... Légy erős. 


 -Ez meg... AMELIA! SEGÍTSÉG! 


 - Jézusom! Mami! Mi ez.... Valaki... 


 - Ne sírj... kérlek... Carol...

 - MI?! Amelia!? De te... 


 - Igen... Meghaltam... De ezt nem tudja... Már mint ha felkelsz majd ebből az álomból tudnod kell, hogy Amelia nem tudja hogy meghalt... Nem tudok róla és ez addig jó... Ha megtudnám mi történt... összetörne a lelkem...


 - Értelek... Sajnálom Amelia... Én... Annyira sajnálom... 😭😭


 - Lám, lám... újra együtt a sz@rban kisember... Mit szólsz? Társuljunk mint a régi szép időben?


 - Viccelsz velem? Azok után... De sajnos úgy gondolom hogyha mi összedolgozunk akkor abból csak nyereségünk lehet. Legyen... 


 - Jól döntöttél... Az alvilág büszke lenne rá, hogy mi ketten összedolgozunk. 


Archer: Nem fogok hazudni... Oscar és én az alvilág vezetői voltunk. Viszont kettéváltunk a nézeteltéréseink miatt. Két külön bandát vezetünk már... Így nehézkes lesz eltekinteni a problémáktól, de egykoron mikor összedolgoztunk elképesztő dolgokat vittünk véghez.


 - A FRANCBA! Nem tudok elaludni....


 - Tudok segíteni Neked Layla? Reggel óta mintha nem lenne minden okés...


 - Ezt nem is tudom hogy meséljem el... Talán halálra ijesztenélek...

 - Engem azok után, amin keresztül mentem elég nehéz megrémíteni... 


 - Igazak voltak a hírek? ... Ah bocsi! Nem akartalak felzaklatni ezzel...

 - Semmi gond... Igazak voltak... Meg... Megerőszakoltak azok a férfiak... és felépültem belőle. Nehéz volt az út, de most már anyuka vagyok és van egy szerelmem is... Cassie... Egy évig úgy ültem éjszakánként az ágyon, mint most te... És nem értettem mi a baj, de most már tudom... Beszélj róla... Segíteni fog..


 - Nem megy! Ha rád nézek egyből elfog az... éh... 


 - Semmi gond Layla... Ha bármikor úgy érzed készen állsz rá én nyitott leszek.


Helena: A történet röviden a következő. Egy bárban dolgoztam, amikor is.... egy műszak után négy férfi megtámadott és erőszak történt. Megtörtem... Sajnos sok idő volt a felépülés. Aztán... kiderült hogy terhes vagyok. Luca megszületett mindenki tanácsa ellenére. Azóta anyuka vagyok és boldog, de ez a törés az életemben teljesen megváltoztatott.


Layla: Féltem elmondani Neki... De nagyon egyedül érzem most magam. Laura is inkább Drake-el nyomul, így jól esett Helena közeledése. Talán Ő megértené ezt az egészet.


 - MI??? Komolyan? Végre cselekszünk?


 - Úgy vélem nincs több időnk... Valaki figyeltet minket a visszatérőkkel. Találkozót beszéltem meg Archerrel a kertekben. Ott találkozunk fél óra múlva....


 - Örülök, hogy eljöttél Archer. 


 - Fhú de csinos vagy! Igazán hízelgő hogy a nagy Cherry vendége lehetek...


 - Mítoszok és legendák... Nem csak engem öveznek...


 - Mire gondolsz kincsem?


 - Tudom én miféle vagy... Kisember! 


 - Ohh.... Igen!


 - HÉJ! HÉJ! CSAJOK! NYUGALOM! Te meg? Mit keres itt Katarina?! Nem dutyiban a helyed? 


 - Velünk tartasz... Elviszünk téged a méltó helyedre... A DUTYIBA! 


 - Okés! Okés! Csak nehogy lepuffantsatok... 


 - Mi a franc?


 - Ezen nem tudunk átjutni...

 - Hát akkor ennyi volt csajok...


 - Te fogd be! 

 - ÁH! Ott egy lyuk! Ott kimászhatunk...

Cherry, Katarina és Archer kimászott a lyukon, de ahogy kitették a lábukat máshol találták magukat...


 - Szóval valóban nem lehet elmenekülni innen....


 - Mi a franc... Te hogy kerülsz ide?


 - Utánatok osontam... Mit akartatok tenni Archerrel? Mindegy is... TARTSD MAGAD TÁVOL TŐLE!


 - Okés... Nyugi csajszi!


Amelia: Követtem Őket és majd kiesett a szemem... Először is hogy itt van Katarina, másodszor pedig hogy fegyver volt az ügyben, de ami még jobban meglepett, hogy amikor kimásztam a lyukon visszatértem a kastély kertjébe... Szóval valami erő tart minket fogva... Mi lehet ez? 

Zene:




 - Köszönöm a meghívásodat Hippia!


 - Enyém a megtiszteltetés Dean... Tudod figyeltelek ám téged mióta ide értünk... 


 - Hát... Én sem tartottam csukva a szemem...

 - Gyere.... Mutatok valamit...


 - Állj! 


 - Ugye nem valami átverés ez az egész?! Hisz... Nem Ray-el vagy együtt?


 - Tudod kell valamiről... *odasúgja* Ray nem ennyire tökéletes mint te... Már meguntam... Téged akarlak... 


 - Légy az enyém!


Dean: Bocsi Ray... Már mint... Nem tudom mi történt velem. Nem szoktam ilyen erkölcstelenséget csinálni. Mintha megszállta volna a gondolataimat valamilyen gonosz...


 - Tudunk beszélni Flame?

 - Jesszus! Micsoda megtiszteltetés... Maga a legfőbb járul elém...


 - Mit szólnál... Egy egyezséghez?


 - Lám, lám... több évnyi kitaszítottság. Megvetettek, leköptek, semmit sem értem már többet a Coven-nek. Azt gondoltam én leszek, akit megjutalmaznak a koronával, miután legyőztem Fiona-t. Az az idióta... Miatta halt meg a férjem és a gyerekem... Azt gondolták majd együtt dolgozom velük azzal a tudattal, hogy megölték a legkedvesebb dolgot, ami az enyém volt? De hát a káosz létráján megjelent egy sorstásam... Valaki, aki szintén hírhedt volt. Egy Sims Villa testvérem... és jobbnak bizonyultál, mint én... Erősebbnek is. Aki erősebb Nálam, mit kérhet tőlem?


 - Sajnálom... Ami veled történt szörnyű, de meg kell értened, hogy nem volt más választásunk... Valaki, aki megölte a coven vezetőjét... Mindenki máglyán szeretett volna látni téged én mégis megkíméltem az életed. 


 - Ez kímélet volt? Ch... Nevetséges vagy... Fogd meg a kérésed és dugd fel magadnak!


 - Flame... kérlek! Lépjünk már ezen túl!


 - Hagyj békén... Keress meg akkor ha úgy véled jobb ajánlatod van számomra, mint amit kitaláltál... Add át Nekem a koronád... ennyi...


Flame: Nem érdekel mit szeretne Neila... A célom nem egyezkedni vele, hanem legyőzni.


Neila: Megértem honnan ered a dühe Flame-nek, de azt nem tudom felfogni miért nem képes egyezségre jutni velem... Legalább itt a játékban. A koronát pedig sosem kapja meg Tőlem... Ezért harcoltam.


 - Újra itt vagyok... Bár tudom nem itt vagytok eltemetve. Viszont itt találok megnyugvást... 


 - Ah... Már megint megzavar valaki... MIT AKARSZ?!


 - Csupán láttam, hogy sokat a sírok között és... Úgy érzem hasonló gonddal küzdhetünk...


 - Mi a fenét is tudnál az én gondjaimról?


 - Nemrég kaptam meg a hírt róla... hogy életem legnagyobb szerelme távozott az élők sorából... Habár tudom hogy jó helyen van, de a hiánya ürességet hagyott a szívembe... Félek sosem szeretek majd senkit úgy, mint Őt... és... Na mindegy is... Csak tudatni szerettem volna veled, hogyha társ kell, akkor én lennék a legalkalmasabb...


 - Hát... Köszönöm. Igazából... Nehéz erről beszélnem és nem is biztos hogy szeretnék... De sajnálom a veszteséged. Remélem idővel megnyugvásra találsz... Mert én tuti nem fogok.

 - Lenne kedved bejönni velem a templomba?

 - Nem vagyok hívő...

 - Nem kell annak lenned, hogy belépj egy templomba. Gyere velem... Hidd el jót tesz majd...

 - Ah! Mindegy! Legyen!


 - Na és most mi lesz?

 - Keresd a nyugalmat a csöndben.


Melany: Meglepett Dean. A képernyőről egy idióta és egyszerű paliként láttam. De pozitívan csalódtam benne, mint versenytársa. Jól esett a közeledése és kicsit meg is nyugtatta zavaros elmém. 


Dean: Mióta meghalt életem egyik legnagyobb szerelme... Hát... Habár már nem voltunk együtt mégis úgy fájt, mintha kitépték volna a szívemet. Látom Melany-n, hogy valami nagy tragédia történt vele... Kíváncsi lennék mi az, de lényegtelen annak a tekintetében, hogy így is egymásra találtunk.


 - Arra gondoltam üljünk le megbeszélni, azt amit mind a ketten jól tudunk... Te hogyan lehetsz még életben?


 - Az autóbalesetünk után... Hannah-val... Ténylegesen meghaltam. Viszont utána jött valami... egy erő, ami felébresztett és elmondta, hogy ide kell jöjjek.... Ez több éve volt már. 


 - Szóval tudod.... Hogy én mi vagyok!

 - Azt hiszem itt az idő hogy újra összedolgozzunk Anthony. Legyen újra köztünk eldöntve ki fog győzni!

 - Legyen!

 - Eljött az első játék ideje...


Melyik versenyző/versenyzők története érdekel a legjobban?
Amelia
Anthony
Archer
Carol
Cherry
Dean
Flame
Helena
Hippia
Konstantin
Laura
Layla
Melany
Mitch
Neila
Palmer
Oscar
Drake
Yvette