2019. január 17., csütörtök

Sims Villa 11 - 6.Párbaj (24.Rész) - A CSAVAR!


Sims Villa 11
6.Párbaj Viktor VS Ray
Előző rész: Itt



Roland: Üdvözlöm önöket itt az utolsó párbajon! Ezt a játékot több mint 13 ember kezdte de mára már csak öten vannak játékban. Ma pedig ez négyre redukálódik. Hosszú volt az út és már itt vagyunk szinte a végén. Nem is húzom tovább az időt. Köszöntsék a két párbajozót.













Roland: Nos fiúk ti vagytok az egyetlenek akik sosem párbajoztak még. Mit gondoltok hogyan éltétek túl ilyen sokáig anélkül hogy a középpontba kerülnétek?



Viktor: Igazából nehéz volt számomra beilleszkedni mint új fiú de mégis jól sikerült. Oly annyira hogy nem is kerültem a céltáblára egészen ideáig. Most már azért itt a legvégén nem egyszerű beolvadni a többiek közé.



Ray: Szerintem tőlem féltek. Abból a szempontból hogy túl őszinte voltam és volt sok konfliktusom. Nekem lehetett volna több párbajom is, de egyszerűen a sors úgy hozta hogy nem én harcoltam meg azokat a csatákat. Most itt vagyok és készen állok rá, hogy harcoljak.



Roland: Nos srácok van bennetek egy közös amiről talán nem is tudtok. Mindketten szerelembe estetek, de hamar el is vesztettétek szerelmeteket. Lássunk erről egy bejátszást:

-- Visszajátszás --




Lorena: Úr isten egy új lakó!
Zane: Micsoda?


Zane: Nagyon kedves tőled, hogy a családod miatt szeretnél győzni.

Viktor: Hát ha van célod az legyen nemes nem?



Ray: Tök izgalmas volt a közös tánc. A mozgásod olyan mint egy igazi medúzáé. A frizurád megbabonáz! A szemeidben elveszek mint az Oreos reklámokban. A szád olyan mint a

Hippia: Jó figyelj!! Itt hagyd abba! Tök fain voltál eddig ne rontsd el. 





Hippia: Az egyetlen dolog amit magamhoz közel fogok engedni ezek a hópelyhek. Eskü ha bent maradsz karácsonyig megcsókollak a fagyöngy alatt. Ez lesz az ajim neked de semmi több. Áll az alku?
Ray: Legyen...




Viktor: Figyelj! Az éjszaka tökéletes volt. Te tökéletes vagy és nagyon megszerettelek, de mint ahogy azt meséltem is neked nemrég szakítottam a barátnőmmel... és ez a tüske még mindig bennem van. Nem vagyok kész tárt szívvel neki indulni egy új kapcsolatnak.
Zane: Komolyan? Hát öhm... nem is tudom erre mit mondjak. Ez most nagyon nem esett jól gondolom azt érzed.


Viktor: Légy ügyes... és bocsáss meg nekem. Ha kiesnél kint folytathatjuk... Ha gondolod.

Zane: Megvárlak majd és neked fogok szurkolni... De vissza szeretnék térni hozzád hogy ott folytassuk ahol abba hagytuk.



Hippia: Köszönöm hogy kihoztál megnézni a naplementét.
Ray: Hát ez már csak természetes. Akartam veled beszélni. Nem tudom jól halottam-e, de vannak akik szervezkednek ellened.
Hippia: Hát csak hajrá. Ha csak szimplán nem vagy szimpatikus azt kapod mint Diana... Gondold el mit fog kapni aki ki mer engem vinni... Szétkapom a stúdiót!
Ray: Ez az én csajom!




Ray: Nem akarlak ezzel traktálni. Megszerettelek... és ha elmész nem bírnám ki. Fogad el ezt az ajándékot... Mintha... Karácsony lenne.
Hippia: Jaj te idióta! De imádlak!



Hippia: Köszönöm szépen! Ha kiesek vidd tovább a dolgokat és ne búsulj. A csókot nem adom meg... Mondtam neked hogy csak a fagyöngy alatt fogom ezt neked megadni. De tudod... Ami késik nem múlik vagy hogy a francba szokás mondani.
Ray: Ej de nehéz téged befűzni... Köszönöm.

--- Vége ---



Roland: Nos fiúk mit szóltok?
Ray: Hát mégis van bennünk egy közös ezek szerint.
Viktor: Én sem gondoltam volna.



Viktor: Nehéz volt mert gyors szerelem volt, és gyorsan is lett vége. Kicsit már kialudt a fény? Talán ez az igazság. Sok dolog történt aminek nem volt a része, és így nem egyszerű. Remélem hogy bent maradhatok, de ha esetleg nem akkor talán elkezdhetnénk valamit úgy mint ahogy a normális életben. Egy randi valamelyik éjszakai klubban és stb.



Ray: Hippia az én fényem és holdam. Nélküle nem akarnék itt lenni, és az ő elvesztése volt azt gondolom a játékom elvesztése is. Egy halál volt, de kilábaltam belőle... Tettem rossz dolgokat ,de szerintem megfog bocsátani.



Roland: Srácok eljött az idő! Megtudjuk melyikőtök térhet vissza a villába. Kinek szavaztak bizalmat a nézők? Ki lehet benne a Sims Villa 11 TOP 4-esében!  Nézüük!!!!

.
.
.

.
.
.
.
.




.
.
.
.
.
.
.
.

.
.



 

Roland: VIKTOR! KÉRLEK AZONNAL MENJ VISSZA  A VILLÁBA! Mondd el a többieknek hogy várjanak a kanapén hamarosan bejelentkezek...








Roland: Ray hát ez hogy lehetséges?



Ray: Talán az hogy megcsaltam életem szerelmét... nem vetett rám túl jó fényt.



Roland: Minden esetre Ray... most nem kell elhagynod a stúdiót. Sőt... Mi lenne ha azt mondanám, hogy megbosszulhatod azt hogy itt kötöttél ki?



Ray: Öhm... What?






 



Roland: Megkérnélek Ray hogy csatlakozz a többi kiesetthez.
Ray: Azt hiszem az ájulás közelében vagyok... de okés.




Roland: Akkor azt hiszem készen állunk a bosszú showra. A stábot megkérném hogy kapcsolják nekem a villát és a még négy bent lévő lakót.



Hippia: Istenem de édes a bosszú íze!

...HAMAROSAN FOLYTATJUK...