2020. május 3., vasárnap

Sims Villa 12 - 44.Rész

*Képet köszönöm Veronika Kovácsnak*


44.Rész - Vacsora Csata 2/2


 - Üdvözlöm önöket kedves nézőim. Folytatjuk a történetünket. Ma a lányok rendeztek vacsorát. Lássuk hogyan sikerült.




 - Tudom már mit kell csinálnunk, szóval a főzést bízzátok rám. Layla készítsd elő az asztalt, Gaia pedig gondoskodj az alkoholról!

 - Értem főnök nő! Máris megyek.

 - ALKOHOLBAN nem lesz hiány!


 - Szép munka volt csajok! Kíváncsi leszek a fiúk mit szólnak majd!

 - Ajánlom nekik, hogy örüljenek és egyenek!!! Ennyi meló után!

 - Szerintem ha sokat iszunk megéhezünk. Szóval nyugi, enni fog mindenki.


 - Kedves férfi tagú lakóink, a mi vacsoránk egy fancy levesből, egy rák tálból és egy halas kajából áll. Jó étvágyat nektek.

 - Wow! Hát igen, ez azért jobban néz ki, mint amit mi készítettünk Marcus-al.

 - Akkor együnk is! Nem bírom már!



  - Érdekes itt ülni úgy veletek, hogy tudom mennyi idő eltelt. Talán ez az utolsó nagy vacsoránk így együtt.

 - Hát igen... Mint villa lakók biztosan az utolsó óráinkat töltjük idebent. Elég szomorú belegondolni.

 - Vicces például, hogy én és Marcus az elején mennyire sokat voltunk együtt most pedig egymáshoz se szólunk kb.

 - Hát ezért beszélgetünk csak már nem annyit mint akkor. A dolgok pedig eléggé megváltoztak. Ahogy itt mindenki...

 - Én például úgy érkeztem ide, hogy nem akarok párkapcsolatot, és végül mégis megtaláltam életem szerelmét.

 - Én nekem kék lett a hajam... Köszi Marcus még egyszer! Lol.

 - Igazán nincs mit csaje!

 - Nagyon fog hiányozni ez az egész élmény. És most jön majd az utolsó kiválasztás... El se hiszem...

 - Pedig már itt van, és kopogtat az ajtón a halál Dean fejét viselve, hogy elvigyen minket.

 - Sajnálom őt... Remélem jól van.


 - Milyen a pia? Én mixeltem!

 - Egyszerűen fenomenálisan jó lett Gaia! Te egy kincs vagy itt nekünk.

 - Nananana! Azért vigyázzá! Nehogy flörtölj mert Neila besugároz ide a szuperképességeivel és lerúgja a fejem.

 - Ja nem! Nem is szándékoztam csak na.


 - Azé tegyük hozzá hogy a mi kapcsolatunk elég érdekesen alakult! Nem is tudom hova tenni hova lett, az ami elkezdődött köztünk az elején.

 - Hát én sem, az idő mindent megváltoztat. Igazából most örülök, hogy itt vagyunk egymásnak. Mi vagyunk a TOP5. Élvezzük ki.


 - A vacsorát sajnos nem olyan sokáig tudták élvezni a lakók, mert elérkezett a kiválasztás ideje. Kattintsanak a lenti linkre, hogy elérjék a kiválasztást ahol kiderül kik lesznek az utolsó párbajozók: