2021. augusztus 14., szombat

Sims Villa 14 - 1.Epizód: Nagyon-Nagy Premier

 




 - Örvendek minden olvasónak! Köszönöm szépen hogy rákattintottál a részre és hogy most ezeket a sorokat olvasod. Ez az évad többszörösen különleges a számunkra, hiszen régóta tervezgetjük és itt volt az ideje, hogy ez a nagyszabású produkció útjára induljon. 18 elképesztő sim vár rá, hogy megismerjétek és hogy támogatásotokkal a győzelemre vezessétek Őket. Idén többszörösen magasra tettük a mércét hiszen a játék nem egy helyszínen folyik majd hanem az egész világ körül. Epizódról epizódra új helyszínre utazunk, ahol új kalandok várnak és egy újabb kiesett, akinek véget ér az álma, hogy a győztesek csarnokába belépve a Sims Villa fenoménomba kerüljön. Apropó... Győztesek! A Sims Villa idén lesz hivatalosan 10 éves és ennek megünneplésére az eddig győztes simek készültek Nektek egy fergeteges videóklippel, aminek megtekintése után minden Sim közéjük szeretne tartozni. Élvezzék a látványt, íme a videóklip.




 - Hát ez elképesztő volt! Köszönjük szépen a győzteseknek, hogy bemutatták, hol is van a helyünk! Viccet félre téve, látható, hogy a győztes csarnoka az a hely, ahova minden játékos kerülni szeretne. Idén 18-an kapnak rá lehetőséget, hogy megnyerjék a főnyereményt. Nem is szaporítom tovább a szót hiszen rengeteg simet kell megismernünk és egyelőre még a játék szabályai is kész homály mindenkinek. Elsőként érkezzen egy szerelmes pár, hiszen párosban jó kezdeni az évadot. Aurora és Konstantin.


 - *Aurora és Konstantin kézen fogva térnek be a stúdióba* Sziasztok! Örülök, hogy itt lehetünk. 

 - Sziasztok! 

 -  Jaj de örülök, hogy végre láthatlak titeket! Általánosan kérdezem majd mindenkitől, hogy kicsit mutatkozzon be a nézőknek, meséljétek el miért érkeztetek a játékba.


 - Hát igazából *Konstantin int Neki, hogy Ő szeretne beszélni* ... Konstantin majd elárulja. Ő jobban megtudja Nektek fogalmazni.

 - Jómagam és Aurora a munkám során találkoztunk. Személyi edzőként dolgozom és egy edzés közben... nos... Hát a képzeletetekre bízom, de ez három éve volt és azóta együtt is élünk már. *ránéz Aurora-ra*

 - Így van! Szeretjük nagyon a kalandokat és úgy véltük hogy ez a műsor többszörösen is megadhatja Nekünk, amire vágyunk. 

 - Bizonyára azt tudjátok, hogy csak egy győztes lehet. Ez nem zavar titeket?

 - Ha arra kerülne a sor hogy mi ketten küzdünk a fináléban, akkor a legjobb győz, de akármelyikünk is lesz az mindketten győztesek leszünk.

 - Konstantin... Halhatunk egy szóviccet?

 - Mi kell a babázáshoz? Bab meg víz.

 - Awcs... Igen, jó vagy benne. Ez fájt! Nézzük hogy mennyire tetszik ez a szóvicc a következő játékosoknak. Érkezzen meg közénk Lizzie és Peppermint



 - Helllllllló! Na mi a stájsz?

 - Örülök nagyon hogy itt lehetek! 

 - Srácok mutatkozzatok be kérlek!


 - Amikor megláttam a hirdetést erre az évadra tudtam mi a teendőm és lám itt vagyok! Bármibe bátran fogom belevetni magam! Autószerelőként nem félek bemocskolni a kezeimet. Erre az évadra születtem és remélem én leszek aki megnyeri a milliókat. 

 - Uha! Még sosem találkoztam női autószerelővel. Mi a titkod?

 - Titok? Milyen titok? Nincs titkom 👀

 - Oha... Peppermint? 


 - Szerbusztok, hát mit is mondjak. Már őrületesen vártam hogy itt legyek és elinduljon ez az egész. Hozzá vagyok szokva az utazáshoz a munkám révén, de nem szeretnék mindent lelőni. Szeretem a titokzatosságot és nem fogom előre felfedni a titkos kártyáimat, amit az évadra tartogatok.


 - Wow, de titokzatos valaki. Reméljük lesz rá esélyed hogy kibontakozz khm... Nos, akkor következzen egy leányzó, akinek egy picit shy, de majd kifogjuk szedni a kagylóhéjából. Cristie.


 - Hali!

 - Kedves Cristie, mesélj magadról egy picit.

 - Annyira szuper hogy itt lehetek. Éppen az egyetemre készülők és hatalmas dolog, hogy előtte egy ilyen nagy produkcióban vehetek részt. Igazából az öcsim volt, aki beadta a jelentkezésemet, mivel megmondom őszintén picit önbizalomhiánnyal küszködőm és reménykedem benne, hogy a játék segít ezt leküzdeni, hogy az egyetemen egy jobb önmagam lehessek. 


 -  Köszönöm szépen Cristie. Nos, kedves játékosaim, nyilván sok a kérdésetek hogy most mi lesz, hisz nem egy villába fogtok befáradni... Most megkell kérjelek titeket, hogy fáradjatok a repülőre és várjatok, hogy a többiek is megérkezzenek.


 - Milyen szürreális hogy máris a gépen vagyunk...

 - Én azért picit félek! Sosem ültem még repülőn.

 - Ha szeretnéd megfogom a kezed! 

 - Ööö... Aranyos vagy, de még talán nem ismerlek annyira...

 - Van egy egészen jó kis italom Nektek, ha gondoljátok. Oldja a feszkót.

 - Tömény?

 - Hát ha az Arzén köves stresszoldó varázsitalom annak számít!

 - Már mint... Mágiával készített bájital?

 - Te vagy Harry Potter?

 - Úristen! Imádom Harry Pottert! Óriási rajongó vagyok. Erről lettem híres az interneten.

 - Furi csaj, furi csávó. Már most tetszik ez az egész.

 - Minden esetre ha valakinek problémája akad szóljon bármit kifőzök.

 - *idegesen nyel egyet* 

 - Minden rendben picim? *ránéz aggódva*

 - Persze... Minden okés... 


*Riport szoba: Ahol a játékosok tabuk nélkül megoszthatják gondolataikat*

 - Romániában születtem egy konzervatív családban és az a helyzet, hogy van némi közöm a természetfeletti dolgokhoz, így meglepett hogy van egy varázsló az évadban... 


 - Most pedig folytassuk az ismerkedés. Érkezzék Palmer és Pablo!


 - Buenos Días! Üdv mindenkink!

 - Ááá! Hali! Sziasztok!

 -  Srácok! Örülök hogy itt láthatlak titeket. Meséljetek magatokról, miért jelentkeztetek a műsorba? 

 - Pablo vagyok egy művészlélek, spanyol ajkú kalandvágyó férfi. Figyú, keveset láttam a világból. Itt az ideje körbejárni, mert én körbe is fogom. A végéig itt leszek.

 - Szeretem ezt a fajta magabiztosságot. Palmer? Téged meddig látunk majd.

 - Hát... Ha Pablo a végéig bent lesz, akkor azt hiszem vele tartok *nevet* Igazából én egy nagyon átlagos csaj vagyok. Szeretek otthon tevékenykedni. Fotózni, írni, gondozni a kis kertem. Úgy vélem az írásban is sokat segíthet majd hogy részt veszek ebben a játékban. Egyedül a családom az, ami nagyon hiányozni fog.

 - Értem Palmer, köszönöm, nos csatlakozzon hozzánk továbbá Kyra és Isobelle!


 - öhm... helló...

 - Örvendek mindenkink!

 - Nem tudtam nem észre venni... Az egy robotkar?

 - Hát jól látod. Ez egy robotkar. *mondja zavartan*


 - Uh... kínos... Nos, én azért jelentkeztem idén, mert érdekelt ez az egész. Már mint tökre izgat, hogy milyen lehet ez a játék több értelemben is. Illetve, barátokra szeretnék majd találni.

 - Én azért is jelentkeztem, hogy legyőzzem a betegségemet... Nehezen viszonyulok az emberi kapcsolatokhoz, így úgy gondoltam ez a játék a tökéletes tesztje annak, hogy megnézzük mennyire fogom bírni. 

 - Reméljük sikerülni fog. Köszönöm csajok. Érkezzen még hozzátok Barbie.


 - Helló, helló, mizujs emberek?

 - Helló Barbi! Mutatkozz be kérlek!

 - Nos, mit is mondhatnék... Divattervezőnek tanulok és hát szeretnék tapasztalatokat szerezni. Szeretem az embereket, a kalandokat. Egy valami van amit nehezen bírok elviselni az pedig a kétszínűség. A kétszínű emberekkel kapcsolatban a véleményemet megtartom egyelőre. Fontosak nekem a barátaim, a szeretteim. Hiányozni fognak, de el kell indulni, menni kell, csinálni kell!


 - Barbi, Neked is nagyon köszönöm, hogy bemutatkoztál. Kérlek titeket csatlakozzatok a többiekhez a repülőgépen. Hamarosan több információt elmondok Nektek a hogyan és továbbról.


 - Azta... Már mint szia... Örülök hogy megismerhettelek.

 - Ugyan már! Ne hülyéskedj én örülök. Ti ketten ismeritek egymást?

 - Oh! Nem, igazából véletlen egybeesés hogy pont egymás mellé ültünk.

 - Furcsán hangzott az az egybeesés. Tudod nem vagyok benne az ilyesmiben. Fiúval...

 - Oh! Ezt jó tudni csajszi. Figyeljetek ti már tudjátok merre tartunk majd?

 - Egyenlőre nem tudni semmit. Reméljük hamarosan minden világosabb lesz.


 - Te nagyon határozott voltál odakint.

 - Ez rólad is elmondható. Elhamarkodott volt azt mondani hogy te biztosan eljutsz a végére.

 - Hát vagy így vagy sehogy csajszi! Ha azt gondolná semmi esélye... Hát akkor nem is lenne semmi esélye.

 - Így van kedvesem. Megkel bízni saját magadban, hogy menni fog. Különben nem megy máshogy.

 - Ha az önbizalmam zavar, miért mellém ültél?

 - Nekem nincs bajom veled... Te jegyezted meg hogy úgy láttad nagyon kiálltam magamért. 

 - Miből gondolod hogy ezt negatív értelemben mondtam?

 - Wow! Mennyi ideje vagyunk itt? 5 perce?

 - Nem szerettem volna balhét. Még csak most értünk ide és lehet az izgalom miatt gondoltam, hogy beszólás volt.

 - Semmi gond hölgyem! Legyen szerencséd.


 - Miért érzem úgy, hogy direkt viselkedtek ellenségesem velem? Talán nem bíznak egy szőke Sims Villás játékosban, mert a történelemben minden szőke vagy gonosztevő volt vagy csak egy buta valaki. Remélem felfogják majd ismerni hogy egy szőke nő is lehet okos és talpraesett. Minden esetre végül el is ültem mellőle.


 - Remélem sikerül majd legyőzni a betegséged!

 - Oh, mi a probléma?

 - Erről nehéz beszélnem... főleg egy idegennel. Majd ha úgy alakul elmesélem...

 - Ööö.... Okés. Nem gond csajszi. 

 - Nagyon tetszik a pólód! Szereted a varázslókat.

 - Odavan értük! 

 - Na de Peppermint! Amúgy igaza van... De nem csak ennyiből állok, azért mélyebb a személyiségem.

 - Ebben biztos vagyok! De hát rengeteg időnk lesz megismerkedni.


 - Egyelőre kicsit furin érzem magam ennyi új ember között. Az interneten más a kommunikáció és a közösségbe való beilleszkedés. De Peppermint, Lizzie és Kyra egészen szimpatikus.


 - Még nyolc versenyző várja hogy megismerjék őket. Szóval érkezzen is most Nandini és Sorcha.


 - Szívem tárom ki a világ előtt és az érzés kölcsönös! Örvendek! *lassú és nyugodt hangon*

 - Üdvözletem. 

 - Meséljetek lányok magatokról.

 - Én egy dalszövegíró, nagyra vágyó, sokat merengő csajszi vagyok, aki készen áll a világ újdonságait magába szívni. Épp ezért is jelentkeztem. Reménykedem benne, hogy rátalálok valami frissre és valami romantikusra... *elmereng*

 - Sziasztok! Én szeretnék minél több kultúrát megismerni. Jómagam eladóként dolgozom, így elképzelhetitek abból mennyire futja utazgatni. Látni szeretném a világot. 

 - Szuper csajok, nos hát lássuk kik érkezek még hozzátok. Érkezzék Jamie és Jameson!



 - Csáó!

 - Halika!

 - *Jameson-t megtekinti és elpirul*

 - Wow! Két extrém személyiség! Meséljetek magatokról.


 - Én többek között azért jelentkeztem, mert minden álmom hogy utazó bloggerként tevékenykedjek. Elég informált vagyok, ami jól jöhet a játékban. Kíváncsian várom, hogy milyen kihívások várnak.


 - Én azért jöttem, hogy elmondjam, NEM! Szóval nem nyerhet megint egy olyan csaj, akinek hatvan piercing lóg ki a képéből. Egyébként egy rendes nő vagyok. Megvannak a magam kifinomultságai. Megkövetelem, amit megkel és kész vagyok bárkivel felvenni a harcot ha pénzről van szó. Benne van a vénámban. A felmenőim között voltak ilyen orosz és ilyen izé... mi is?! Egy ország valahol a világon.. na mindegy...  Szóval nagy üzletemberek. A lényeg hogy győzni jöttem.

 - Wow.

 - Ez nagyon izgalmas! Hát tegyük még izgalmasabbá... Nem titkolom el, hogy ettől a játékostól lekerülnek a bugyik. Érkezzék Darrow!



 - Vágjunk bele!

 - Atya... Úr.... Isten... 😻 Best... Season... EVER!


 - Hova ficánkolsz már annyit!


 - *Int egyet amikor is Jamie válaszolni szeretne* Nana! Nem most... Nincs elég műsor idő rá. Darrow mutatkozz be kérlek.



 - Látom összeválogattátok a legérdekesebb embereket. Engem az élet kiképzett erre az évadra. Tengerészgyalogos volt a hívatásom, de most vérbeli Sims Villa harcos lesz belőlem. Jól átlátom a helyzetek és gyorsan cselekszem. Jól megértetem magam az emberekkel. Reménykedem benne, hogy nem fog problémát okozni eljutni a játék végéig.


 - Ebben mi is nagyon reménykedünk. Nos, nagyon örültem Nektek harmadik bagázs. Lehet is indulni Nektek is a repülőre. Hamarosan jelentkezem a továbbiakkal. 


 - Végre egy igazi férfi! Pablo vagyok!

 - Csáó, én Darrow. Mióta vártok itt?

 - Hát már egy jó ideje... Kezd elég zavaró lenni!

 - Ja... Kíváncsi vagyok hova tovább...

 - Bárhová is megyünk fontos lesz ébernek maradni... 

 - Akkor nem csak én gondolom úgy, hogy valami itt bűzlik...


 - Szia! Én Palmer vagyok örülök a... *Nem tudja befejezni, mert Jamie beleszól*

 - El sem hiszem milyen másodosztályú helyeket kapunk! Még is csak mi lennénk a sztárok nem?! Ahj... 

 - Akkor nevermind a bemutatkozás... 

 - Nyugi csajszi! Ez csak egy szék. A lényeg hogy már itt vagyunk és indulunk a VÉGTELENBE ÉS TOVÁBB!!!

 - Fú de hangos vagy. Figyi látjátok azt a srácot hátul?! Annyira szexi!

 - Oh, még észre sem vettem hogy ennyien jöttek már... Melyikről beszélsz?

 - Gondolom a sebhelyes arcú Justin Bieber-ről! *odakiabál* HÉJ! CSÁVÓ! A JÓKÉPŰ! SZEVA! *integet*

 - Ööö...  *visszainteget egy félmosollyal*

 - Várj... a jóképű?! 

 - Látod! Annyira szép! Igaz.... mi a nevetek?

 - Peppermint vagyok! 

 - Oh mint a rágógumi?! Szuper! 


 - A csajszi körülbelül olyan két másodperc alatt felidegesített. Látom hogy nehéz lesz ez az évad ha ilyeneket kell elviselni. Egyébként hasonlított egy régi osztálytársnőmre, akit ki nem állhattam... 


 - Örülök hogy mellettem foglaltál helyet... Kicsit feszélyezve érzem magam. Sok a kiabálás...

 - Nagy a tömegnyomor! Egyesek arcát még nem is láttam, de lehet hogy nem is szükséges... Egyébként én is örülök Neked. Ha jól halottam szereted a verseket.

 - Igen, sokszor megnyugtatnak és irányt adnak... Akár még hasznosak is lehetnek az évadban.

 - Remélem tudod majd kamatoztatni a tudásod. 


 - Nos, már csak három versenyzővel kell feltölteni a repülőt. Ezek pedig Eathen és Jekatyerina legutolsó sorban pedig Anastasia!


 - Csáóbelló! De jó itt lenni! 

 - Schastlivyy Golodnyye igry..... suki (Boldog Éhezők Viadalát.... Ribik)

 - Wow! Hát ez valamiért egészen ismerős. Talán álmodtam már erről a helyről. 

 - Kedves játékosaim, mutatkozzatok be a közönségnek!


 - Az én nevem elég bonyolult lehet sokatok számára, így hívjatok csak Katerina-nak. Nos, sokan azt gondolják egy üres fejű csaj vagyok, aki még rácsodálkozik arra ha lát egyet... .... *hatás szünet* .... Nem! Egy okos és mindenre kész csaj vagyok, aki megmutatja a tutit! Készüljetek, mert semmit sem fogok vissza!


 - Rémisztő vagy csajszi! Én Eathen vagyok egy igazi jó arc. Egy átbulizott éjszakán jelentkeztünk poénból aztán kaptam a hívást, hogy helló... Én meg úgy voltam vele, miért is ne? Szóval alig várom hogy bejárjam a világot. 


 - Oh igen, ezzel én is így vagyok. Imádok utazni, imádom az embereket és a különböző kultúrákat. Egy csoda volt, hogy bekerültem és remélem sikerül a maximumot nyújtanom. Persze, mint egy tüzes csaj megvan benne a tűz és az indulat, de nehéz kihozni a sodromból... Viszont ha valaki megteszi. Mindent felégetek! 


 - Egy igazi lángra lobbant lány! Hát köszönöm szépen Nektek. Meg kell kérjelek titeket hogy csatlakozzatok a többiekhez a fedélzeten. Hamarosan befogok jelentkezni. INDULÁS! 


 - Nem gond ha helyet foglalok melletted? 

 - Nem! Legalább végre nem érzem magam egyedül! Tetszik a hajszíned. Én is szerettem volna ilyesmit, de nem volt hozzá merszem.

 - Oh, hát szerintem ez nem merészség kérdése. Te Neked is tökéletesen áll a szőke! 


 - Hali! Tudtok valamit az indulásról? 

 - Egyelőre totál zavaros az egész.

 - Várj! Úgy látom valami mozgolódik a képernyőn! 


 - Kedves játékosaim! Eljött az idő hogy megtudjátok mi lesz az évad menete. Szóval a következő landoláskor négy csapatra fogtok bomlani. Kettő négy fős és kettő öt fős csapatra. Az évad első részében csapatokban kell küzdenetek a győzelemért, hogy ne érjen titeket csapatostul a bukás. Természetesen ebből adódik, hogy a második felében a játéknak, az összeolvadás időszakában egyedileg kell majd ügyesnek lennetek és eljutni a végsőkig. Minden helyszínen lesz egy próba, aminek a győztes csapata immunitást nyer és biztosan nem eshet ki. A többi csapat félhet, mert a nézők szavazatai alapján a leghátul végzett csapatból valakit ki fognak szavazni. Nem a többiek, hanem maga a csapat! Drasztikus mi?! Szóval szuper óvatosnak kell lenni, mert bármikor elérhet titeket a végzet... De valamit tudnotok kell egyiptomról.... EZT viszont majd akkor ha már landoltunk, mert igen, az első helyszínünk EGYIPTOM! Jó utazást! Találkozunk a piramisnál.


 - Végig követtem az előző évadokat, de sosem tapasztaltam, hogy ennyire erős lenne a mezőny és hogy ennyire nagyszabású legyen az évad. Első pillanattól kezdve indulnak a taktikázások és hát ami ránk vár az a csapatalapítás. Csak remélem hogy Anastasia és Ethan az én csapatomba kerül. Kicsit félek a széthúzástól. Egyelőre nem látom magam előtt hogyan fog zajlani a csapatok kialakulása, de egy biztos, bárhova kerülők, az a győztes csapat lesz!


 - Nos, a katona éveim alatt osztagvezetőként tevékenykedtem. Remélhetőleg sikerülni fog felkarolni egy csapatot.


 - A gimiben iskola elnökként tevékenykedtem. Úgy vélem hogy ha arról lenne szó hogy csapatot vezessek, akkor készen állnék rá.


 - A középsuliban amerikai focicsapat kapitányaként pontosan tudom milyen irányításra van szűksége egy csapatnak! Készen állnék csapatkapitányként tevékenykedni!


 - Tudom milyen vezetőnek lenni, hisz van egy saját virágboltom, de cserkészként is vezető voltam. Remélem sikerül a csapatkapitányi cím.


 - Nekem mindegy csak nehogy Jamie-vel kelljen egy csapatban lenni, mert akkor ott lesznek gondok.


 - Kedves játékosaim! A fedélzeten kikellett töltenetek egy tesztet idefelé jövet, aminek az eredményeképpen négyen most csapatkapitányként fogtok csapatot válogatni. A két legjobb kitöltő az 5 fős csapatokat kapja, a két kevésbé jó pedig a két négy fős csapatot. Hogy ez miért hátrány megtudjátok a csapatok megalakulása után. Piros csapat vezetője Kyra, Kék csapat vezetője Darrow, Zöld csapat vezetője Eathen, Pink csapat vezetője Anastasia. 



 - Légy szíves Darrow nevezd meg az első csapattársad.


 - Habár nem nagyon volt alkalmunk még megismerni egymást, úgy gondolom Katarina legyen az első.


 - Ow, köszi! Remélem nem okozok Neked csalódást. 


 - Örülnék ha a csapatomban tudhatnálak Jamie. 


 - Oh! Köszönöm! Úgy látszik mégis csak vannak itt valamire való és okos emberek.


 - Az egyik leszimpatikusabb srác... Pablo!


 - Let's go green!


 - Imádom a zöldet és főleg Peppermint-et! Szeretném ha velem tartanál!


 - Oh! Erre nem számítottam! Köszönöm!


 - Lizzie!

 - Yé! Yé! Yé!


 - Cristie!

 - Wow! Örömmel csatlakozom a tüzes amazonokhoz!


 - Nandini!

 - Megyek is szépfiú! Haha! 


 - A csodálatosan szép Palmer!

 - Juhu! Ez az! Megyek is!


 - Te erős srácnak tűnsz, Jameson!

 - Legjobb választás volt!


 - Konstantin!

 - Oh... 


 - Aurora!

 - Ah... Köszi! Hát akkor irány a zöld!


 - Csodás Isobelle!

 - Köszi szépen! Hali skacok!


 - Nos, most már csak Barbie és Sorcha maradt. Darrow tiéd lett a legjobb a teszt, te választottál elsőnek. Tiéd a döntés!

 - Sorcha!

 - EZ AZ! Már mint! Nagyon örülök Neki!

 - Utolsókból lesznek az elsők! Üdv pirosak!


 - A csapatok hivatalosan is megalakultak! 


Zöld csapat


Pink csapat


Kék csapat


Piros csapat


 - Szóval a nagy titok kedves játékosaim a következő... Ezen próba vesztes csapatából mindannyian kifognak esni. Ilyen még sosem volt. 18-an vagyunk, de a következő helyszínre már csak 14-en megyünk! A próba nem más lesz, mint egy piramisi labirintusból való kijutás. A piramis belsejéből indul mindegyik csapat a feladat pedig ténylegesen kijutni a piramis-maze-ből. Az első kijutó csapat immunis lesz. 


 - Hát ez egy intenzív epizód volt kedves nézőim! Remélem tudták követni a fonalat. A véleményük Nekünk nagyon is fontos és idén minden epizódban a kiesőnek a sorsáról többek között önök döntenek. Ezért kérem szavazzanak melyik csapat szimpatikus maguknak. Találkozunk legközelebb, amikor is a négy csapat megpróbálnak kijutni a piramis belsejéből. Maradjanak velünk és nézzék tovább a Sims Villa 14.szériáját.  

Melyik csapat a legszimpatikusabb?
Kék Csapat
Pink Csapat
Piros Csapat
Zöld Csapat