2018. november 20., kedd

Sims Villa 11: 2.Összefoglaló és Szimpátia kiesés (3.Rész)


Sims Villa 11
Második Összefoglaló és Szimpátia kiesés





Roland: Üdvözlöm önöket ezen a kivételes napon. Mint látják a villa és a stúdió is egy nagyobb felújításon esett át. Na de a mai rész sokkal fontosabb mint az előző kettő. Ma többek között megtudjuk melyik lakónak kell haza mennie. Önök már két rész óta szavazhattak több helyen is. Rengeteg voksot kaptunk amit köszönök. A szimpátia szavazás alapján valakinek ide kell jönni hozzám a stúdióba majd elhagyja a játékot míg mielőtt igazán elkezdődne. Ezt a szavazást most lezárom! A kiesőt pedig a rész végén bejelentem a lakóknak. De nem rohanunk olyan előre, mert sok dolog történt a villában. Az előző részben már kialakultak kapcsolatok, és már szövetségek is. Nos ezek egy estig tartottak. A villa kapcsolatai teljesen felborultak. Nézzük meg mi történt a második nap délutánján.



Rosaly: Gondolkodtál már azon, hogy másnak is megnyílj a titkaiddal kapcsolatban?
Melany: Milyen titkok? Pletyizhetünk ha gondoljátok.
Adrian: Hát igazából szeretném megtartani... Gondolom te se szeretnéd kikotyogni a dolgaidat?
Rosaly: Jó igen igazad van...
Melany: Hahó!





Adrian: Komolyan nem értem a csajt. Egyik nap tök kedves másnap pedig ilyen... Nem is tudom. Szerintem lehet rossz fába vágtam a fejszém vele. Elmondtam neki egy titkot és nem érzem azt hogy az a titok jó kezekbe került volna.


Noel: Ha elmegyünk castingokra mindenképp kellenek majd kisebb változtatások rajtad.
Lorena: Mégis mire gondolsz? Ugye nem vágják le a hajam? Abba nem egyezek bele!
Noel: Hát ööö... pedig akár azt is kérhetik tőled.


Noel: Tudom azt mondtam, hogy Lorena egy jó pont számomra. Kihasználhatom, és mégis ő is jól jár majd, mert én komolyan gondoltam hogy segítek neki. Tényleg jó csaj, de egyszerűen annyira sötétnek gondolom őt, és... Őszintén ő a receptje a totális luzereknek akik évekig harcolnak egy szerepért mire megkapják és akkor is csak egy statisztai szerepet kapnak.



Noel: Azt mondtad már sok castingon és ilyesmi helyen voltál nem?
Lorena: Hát igen, de... Te ezt nem értheted ez nem ennyire egyszerű. Nagyon sok gondot okoz nekem a testemnek az elfogadása.
Noel: Hát azt el is hiszem. Nem ártana egy pár plasztikai beavatkozás, és fogyás. 
Lorena: Te most viccelsz velem? Hogy lehetsz ennyire bunkó?
Noel: Én csak segíteni szeretnék... Elmondom eddig miért nem sikerült befutnod.


Lorena: Azt hittem Noel egy rendes fickó aki segít majd a karrieremben, de ahogy kiderül ő csak egy bunkó aki azt hiszi egy nő csak akkor érheti el a céljait ha megfelel az elvárt sztendernek. Nekem nem kell plasztika, hajvágás vagy fogyás. Csak egy jó szerep amibe szívem, lelkem beleadhatom... Sajnálom hogy így alakult a kapcsolatunk, mert úgy érzem mi egymást segíthettük volna. Majd még meglátjuk mi lesz a szimpátia szavazás során.



Diana: Azért óvatosan a piával drága, mert egész nap csak azt vedeled.
Luca: Már ne vedd magadra, de te neked ehhez mi a sz** közöd van?
Diana: Ja jó! Hát mindegy akkor.


Diana: Én csak jó fej akartam lenni. Láttam, hogy sokat iszik gondoltam szólok neki, hogy ne ezen bukjon el a játéka az embernek erre itt bunkózik... Már mint mi a sz** ember? Úr isten na mind egy hagyjuk mert csak felhúzom magam.


Ray: Akkor szerintem én elmegyek lepihenek. Hippia jössz?
Hippia: Jó okés én is megyek.
Zane: Fúúú én is amúgy fáradt vagyok.




Hippia: De nem szeretném ha együtt aludnánk. Már mint egy ágyban. Nem mennél át a másikra életem?
Zane: Jaj ne izélj már! Hippia néz a szemembe. Tudom hogy akarsz.
Hippia: Ember neked nagyon elmentek otthonról. Ray van melletted még hely?


Zane: Hippia egy nehéz esett, de nem szeretnék lemondani róla. Szerintem gyönyörű, és tetszik a stílusa. Nem akarom elengedni magam mellől. Egy idő után úgysem tud majd nekem ellenállni.






Cherysh: És te mit gondolsz a benti helyzetről?
Luca: Hát őszintén nekem nagyon kacifántos. Mindenki mindenkivel szövetkezik, romantikázik és ellenségeskedik. Az egyetlen stabil dolog ebben a villában az a tv a falon.


Cherysh: Úgy vettem észre hogy Luca nagyon elvonul a többségtől, és figyelj. De nem úgy mint egy örült aki éppen a következő áldozatát választja ki hanem aki gondolkodik mi a következő lépés... Szerintem vele szerencsém lenne és talán nem szavaznak ki szimpátián.


Luca: Hihetetlen ez a banda, de valamit kezdenem kell magammal. Nem győzködhetem magam, hogy rendben van minden majd elleszek. Ráveszem majd magam, hogy többet ismerkedjek, mert ez a szimpátia szavazás... Csak idegeskedést okoz.



Melany: Szerintem csak magadra kell hallgass és a megérzéseidre végül is ezért kerül ide nem? Ne foglalkozz olyan emberekkel akik csak visszahúznak. Főleg ő... már mint okés lehet tudott volna segíteni...
Lorena: Nem tudom... Úgy vettem észre elsőként, hogy ő egy biztos pont lehet, de akkor végül is törlöm ezt a dolgot. Elengedtem. Igazad van egyedül is menni fog minden.




Rosaly: Őszintén ezen hogy lehet kiakadni? Ő választotta ezt a hivatást... Ő akar bekerülni a nagy nevek mellé. Itt van egy ember aki már ott van, és tanácsot add erre te behisztizel? 
Seth: Én tudok egy másik módot amúgy ahogy felmászhat azon a bizonyos ranglétrán.
Luca: Fúj *haha*
Noel: Végül is az is lehet... Vannak akik ÚGY kerülnek be a nagyon közé.



Diana: Figyelj láttam, hogy több emberre is egészen jóban vagy. Csak szólni akartam nagyon vigyázz hogy kiben bízol.
Melany: Öhm... Hát köszönöm az észrevételt. Igazából csak infókat gyűjtök.
Diana: Tényleg? Szóval nem is vagy egy kis gyenge valaki. Már bocsi, de most nőttél a szemembe.


Melany: Diana számomra nagyon furcsa... Ide csappan, oda csappan. Szerintem még ő sem tudja hol áll itt a villában. Ha lehetne tippelni azt mondanám ő lesz akit a nézők elküldenek a szimpátián.



Roland: Szóval mint látják rengeteg kapcsolat borult meg, és már most sokan szövetkeznek mások ellen. De ez nem lesz így pontosabban pár pillanat múlva valakinek egyből elkel hagynia a villát. Akkor kapcsolom a villát.




Roland: Kedves villa lakók! Több mint két napja vagytok a villa börtönében és már rengeteg dolog történt. A nézők mint tudjátok beköltözésetek óta szavaznak arról ki számukra a kedvenc. De van valaki aki a legkevesebb ilyen szavazatot szerezte magának. Ennek a valakinek ma ki kell jönnie hozzám a stúdióba, majd az utca ajtón elhagyni a játékot. De vajon ki lesz az?




Roland: Szóval mielőtt mutatom a fantom képeket. A szimpátia szavazásnak nem csak vesztese van, hanem egy győztese is. Akié a legtöbb nézői szavazat védettséget szerez az első kiválasztás alól. Na akkor ezek után lássuk a fantom képeket és az eredményt... ki az aki megnyerte és ki az akinek elkel a játékot hagynia?

!NÉZD MEG A VIDEÓT AZ EREDMÉNYÉRT!


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.


Az összes szavazat eloszlása

Roland: Luca! Kérlek hagyd el a villát és gyere ide a stúdióba! A többiek nem követhetnek.






Roland: Luca nagyon sajnálom hogy ide kerültél. Mit gondolsz miért történhetett ez?


Luca: Talán az emberek megelégelték a túltaktikázott embereket, de ez esetben lehetett volna még választásuk. Hát igazából nem nagyon jöttem ki senkivel. Cherysh az akivel nagyon tudtam szimpatizálni. Aki még szimpatikus volt az Melany és Adrian. Nem is csoda hogy Adrian lett a győztes.


Roland: Szerintem nagyon szép volt a játékod amíg bent voltál legalább is. Van olyan dolog amit megbántál?


Luca: Talán többet kellett volna kommunikálnom. De hogy őszinte legyek én ez vagyok. Ennél többet nem tudok mutatni. Szóval ez van, de köszönöm a lehetőséget.
Roland: Akkor kérlek menj ki az utca ajtón és hagyd el a Sims Villa 11-et.


Roland: Köszönöm szépen a 88 szavazónak a szavazatát. Elképesztő izgalom volt ez a szavazás, de innentől kezdve jönnek majd a párbajok! Bizony és már a következő részben megtudjuk kik között fog zajlani az első párbaj. A játék igazán beindult. A villában már csak 11 lakó versenyzik. Legközelebb várlak titeket egy rövidebb összefoglalóval és a kiválasztással. /Köszönöm szépen Marci-nak hogy jelentkezett Luca-val./

Lájkold facebook oldalunkat
Szavaz:


Szerinted küldjünk be egy új lakót a villába?

Igen
Nem