2021. szeptember 19., vasárnap

Sims Villa 14 - 13.Epizód: A dzsinn, a boszorka és a démon




 - Üdvözlöm Önöket a Sims Villa 14 legújabb epizódjában, amit már csak hatan folytatunk tovább. Egészen érdekes ezt kimondani, hisz a kezdetben 18-an indultunk Neki ennek a kalandnak. Most itt a végjáték küszöbén minden apró dologra figyelni kell, hisz bármi a győzelemhez vezethet, ami végül védettséghez így pedig biztosítva a bent maradást. A mai napon Agraba-ba utazunk, hogy egy rejtett kincset találjanak a versenyzők.


 - Nem hiszem el, hogy elvesztettem a frizurámat! Tudom hogy így jobban látod a démont Peppermint, de ezt nem bírom ki... Szörnynek érzem magam! Biztosan megátkozott Jamie! 


 - Nyugi Nandini! Nincs veled bajunk!

 - El kell bújjak most, hogy egyedül legyek!


 - Min kell még keresztül mennem ebben a játékban... Szörnyű... Szörnyű ez az egész... 😔 De úgy érzem... úgy érzem.... *köhög egyet, majd elváltozik a hangja* Hogy újra itt vagyok!


 - Túltaktikázta magát a kis Palmika... Most pedig már kint van. Egyik a másik után...

 - Gonosz vagy Katarina! Nem tudom mi történt, de miattad esett szét a csapatunk. Négyen, Jamie-vel és Darrow-al eljutottunk volna a végéig. Miattad tartunk ott ahol.

 - Ha ezt így gondolod miért van még mellettem? Nem is ismersz... Azért, mert egy csapatba kerültünk a végén nem kell barátkoznunk.


 - Pablo nem találja a helyét és azt gondolja, majd bennem társa talál... Már nem játszom rejtett lapokkal... A nyílt viadal és háború sérülésekkel jár... Én pedig készen állok sebet ejteni a vetélytársakon! 


 - Katarina egy gonosz nőszemély! Nem tudom hogyan lehetséges, hogy végig csukott szemmel jártam és nem láttam meg azt a gonosz, aki Ő valójába. Amikor Kanadában voltunk Barbi már észre vettem, amit mi nem... Talán hiba volt, akkor Őt kitenni...


 - Sajnálom Palmit... Milyen... üres már ez a fedélzet... Igazából egyre nehezebb ez az egész. Már csak hatan vagyunk. Szó szerint bárki kieshet.

 - Igen... Szegény Palmi... Még sosem fájt senki kiesése, mert hát végtére is magunkért vagyunk itt és a GYŐZELEMÉRT! Viszont... Palmi... 

  - *megfogja Lizzie kezét* Odakint vár majd rád... Most legyél kemény... Győznünk kell!


 - BumBum-nak igaza volt! Itt a végjáték. Most nem szabad elveszteni a lendületet és az erőt, bár bevallom kezdek elfáradni, ahogyan a többiek is. Rengeteg mindenen vagyunk túl és régen volt hogy tudtunk pihenni, de most kell összeszedni a végső erőt és megnyerni a játékot!


 - Most hogy végre újra tudok varázsolni úgy érzem legyőzhetetlen vagyok... Épp úgy, mint a játék elején a Pink csapatban. Minden próbán a maximumot hoztam Isobelle-el. Sajnálom azokat, akik közel álltak hozzám és kiestek... Anastasia, Isobelle és Palmi... De Lizzie és Jameson jó társak és remélem együtt fogunk a fináléban küzdeni a győzelemért.


 - Minden alkalommal kiesik valaki, akivel jóban voltam... Egyedül most már talán Katarina az egyetlen, akivel nem nagyon beszéltünk még, de a többiekkel jó a kapcsolatom és győzelem ide-oda, nehéz látni, ahogyan kiesnek... Sajnálom Őket, de egyen tudom hogy én előrébb jutok. Cristie pedig biztosan boldog lesz ha győztesen térek haza.


 - Üdvözöllek titeket kedves játékosaim Agraba-ban! Legalább is a díszletekben az Aladin filmekhez. Itt lesz megtartva a TOP6 próbája. Keressétek meg a titkos kincset, ami nem tudjuk mi... és nem tudjuk hol van... Aki megtalálja védett lesz, ha estig nem találja meg senki, akkor pedig senki nem lesz védett. Ez most ilyen egyszerű. Sok sikert Nektek! Este találkozunk a kiszavazáson.


 - KÉRLEK! KÉRLEK! MOND HOGY ÁRULSZ PAROKÁKAT! 

 - Nandini, ez egy kaja árus... Mondjuk én meg is éheztem! 


 - Kérnék ilyen husi golyókat! Köszi!


 - De várj... Hogyan fogunk fizetni?

 - A modellek nem fizetnek! 


 - Mit szólnál egy szövetséghez? Nem kell egymást bírnunk, de mégis... Úgy érzem mi ismerjük a legjobban egymást. Nem gondolom, hogy most, itt a végén kellene szétcsesznünk magunkat, hogy a végén még kiessünk...


 - Csak hogy én nem fogok kiesni Pablo! De persze, legyen ahogy akarod. Keressük együtt a titkos kincset, aztán aki előbb kapja, marja... Csak előtte együnk, már ránk fér..

 - Köszönöm! Jó étvágyat!


 - Ez hihetetlen! 😭😭 Nem fogok sehol találni parokát!

 - Miért fontos ez ennyire Nandini!? Mondtam Neked... Ha eltakarod... akkor *magában: megint a démon irányítja*

 - MI KÖZÖD VAN HOZZÁ VARÁZSLÓ?! Te tetted ezt velem! Te gonosz... gonosz ember!

 - Ácsi! Ő segített rajtad!

 - Így van! Ha nem tette volna meg még mindig egy démon keserítené meg az életed.


 - Nézzük meg annál a kinti árunál! Nála biztosan akad valami.

 - Végre valami hasznosat is tudtál mondani... 


 - Gyertek! Gyertek! Itt a sok árú! Csak rátok vár! 


 - Oh, drága kopasz barátom! Mit adhatnék néked?


 - Kedvesem! Kérlek mondd hogy van parókád! 

 - Oh, kedves... Sajnos nincsen, de úgy látom Neked nem kellene eltakarnod a tarkód... Vagy rosszul gondolom?


 - Kérem segítsen... Ki kell űznünk belőle egy démont... Van olyan, aki errefelé tud az ilyesmiben segíteni?


 - Van itt többféle felsőbb hatalom is ha erre vágysz... A Dzsinn-t nem ajánlanám, mert egy megtévesztő démon... De van egy boszorkány. Ő segíthet Nektek. Két utcával lejjebb találjátok. 


 - Már megint engem szólítottál Abuba? Kiket kell most feláldozni a Démonnak?


 - Ez gyönyörű hely! Biztosan itt lehet az a kincs!


 - Hová sietsz? Nem maradunk együtt?


 - Viccelsz? A végén még elveszed elölem a lehetőséget! Én fogom elsőnek megtalálni!


 - Érdekes hogy ez Neked mennyire fontos! Talán nem félsz, hogy eljött a te időd?


 - Én sosem félek! Inkább Neked kéne tartanod, mert mostanság a hozzánk hasonlók kullognak haza. Legalább lepacsizhatsz Darrow haveroddal. 

 - Komolyan? Ennyire vagy... pf... Na mindegy... Inkább magadra hagylak. Nem fogok tovább asszisztálni ehhez a színjátékhoz.


 - Sziasztok vándor lelkek! Az én nevem Gypsy. Te pedig... Nandini vagy... és ha jól látom, most éppen harcolsz egy démonnal... 

 - Kérlek! Segíts rajtam boszorkány! Úgy érzem... felfal belülről... és vissza szeretném kapni a frizurámat! 


 - Okés... Tudnotok kell valamit... Ha a démon kiszabadul... könnyen... Elkaphat valaki mást. Ezért óvatosnak kell lennünk. Kialakítjuk a biztonság körét, ami bezárjuk, majd egyenesen visszaküldjük a pokolba, ahova való.

 - Nekem édes mindegy... Csak legyek végre szabad! 

 - Látom te értesz a varázslatokhoz, de megkérlek titeket várjatok kint. Bent lenni most veszélyes lesz.

 - Rendben...


 - Elég furcsa hangok jönnek bentről... Ne tegyünk valamit? 


 - Figyelj... Már mondtam Neked... Ha hozzám ér a démon... Átalakulok... Akkor pedig veszélyessé válok mindenkire... De megnézem mi történik odabent, hogy lenyugodj...

 - Köszönöm Neked Peppermint!


 - Ah de jó végre picit egyedül lenni! Biztosan fényleni fog innen a kincs... Várjunk... jól látom ott... amit látok?


 - Kit érdekel ez a gonosz luvnya?! Mindenki itt hagyott... Egyedül maradtam, de erős leszek! Megfogom nyerni a családomért! Magamért! Hogy betudjam bizonyítani... győztes vagyok!


 - Üdvözöllek Pablo! Ne ijedj meg! Én a kívánságaidat teljesítő Dzsinn vagyok!

 - AH! Beütött a cucc! 


 - Ha kívánhatnál valamit... Mi lenne az?

 - Oh... Hát... Ez egy nehéz kérdés kedves Dzsinn... Talán hogy én legyek a Sims Villa 14 győztese! Az jó lenne.

 - Ne is szólj többet! Amint lemegy a nap várlak oltáromnál, hogy megkapd, amit szeretnél! 


 - ÁHHH! MEGVAN DZSINN! VÉGRE! 

 - Ki ez a hangos... vagyis... Üdvözöllek gyermekem! Csatlakozz hozzánk!


 - Oh, szívesen! Pablo! Lenyúltad volna ezt a dzsinnt?

 - Én azt gondoltam csak kicsit be vagyok zizizve... Nem?


 - Na... és te mit szeretnél gyermek?


 - Hát elég sok mindent... Ki nem fogyó benzin tartájt... Valami jó mocit, sok pénzt, nőt és motorozni éjjel-nappal a szerelmemmel! Ezt szeretném! 

 - Téged is elhívlak este oltáromba és mindent megkapsz mit kívánsz.


 - Ez egy erős démon! Talán... Abandu! Nem! Ez Kadandi a sokkezű, háromszemű démon...


 - Kialakítottam a kört... De... Úgy érzem itt van köztünk!


 - AH! VALAMI NEM OKÉS! Szétszakad a fejem... mintha... 

 - *Démon hangon* Kiszakadt volna valami?! 

 - A DÉMON! MEGTESTESÜLT A BARTODBAN! Mondtam hogy maradjon kint. Meneküljünk ki leány! Most! 


 - Ezek azt gondolják hogy nem fogom követni Őket?! 


 - Eh... Végül is megérintette a démon Peppermint-t, és Nandini is megörült... Gypsy! Segíts Nekik!

 - Azon vagyok! 


 - Dögölj meg démon! Visszaküldelek a földedre! 


 - Sok év után sikerült kimenekülnöm a démon kastélyából! Azt gondolod majd visszatérek?! NEM! MEGSEMMISITELEK AHOGY EZEKET A PATKÁNYOKAT IS!


 - ÁÁÁÁ!!


 - Kövessetek gyermekeim! 


 - Bocsáss meg kedvesem! De csak úgy tudom legyőzni, ha meggyengítelek. Köztetek maradt egy kapocs, amiből az erőt nyeri! 


 - Most már nem vagy annyira erős!


 - Tévedsz! A varázsló ereje hatalmas! 

 - Ahogyan az enyém is!


 - Gyááááá!


 - NE! Nem térek... vissza.... ÁÁÁÁ!!!! *elnyeli a homok, majd visszatér a rendes Peppermint*


 - Ah.... Köszönöm Gypsy... Ne haragudj... 

 - Semmi gond! A démon legyőztetett... Most már nyugodtan vehetettek a barátotoknak parokát! 


 - Annyira sajnálom srácok... Tudom ez kemény volt, de... végre legyőztük...

 - Köszönöm szépen a segítséget. Most már lehet újra frizurám. 


 - Ez nagyon durva volt! De annyira örülök hogy jól vagytok! Pfhuuu... Hát akkor most mi lesz?

 - Menjünk egy szalonba, ott biztosan lesz frizura!


 - Amikor Dubai-ban voltam küldetésen az is pont ilyen volt. Ha van kincs az biztosan elvan rejtve valami egyszerű helyre... hm...


 - Kicsi lány...

 - AH! 😰😱😱 Ki vagy te? 


 - Egy dzsinn... és szeretném teljesíteni egy kívánságodat! 

 - Kívánság? Ne nézz bolondnak... Arra senki sem képes... De legyen. Ha azt mondod hogy képes vagy rá... Szeretném visszakapni *elcsuklik a hangja* a kishúgom... Megtudod tenni? 

 - Gyere el a mélybe, ott lesz a rituálé és megkapod amire vágysz.


 - Hol van már... 


 - Oh! Mekkora meglepetés... Lizzie és Pablo... Csak nem közösködünk a három kívánságon?


 - Oh, de igen! Remélem azt kívántad hogy legyen szíved! 


 - Most hogy megjelentetek... Kérjek álljatok a körökbe!


 - HÁ! IDIÓTÁK! SOSEM LESZ TELJESÍTVE A KÍVÁNSÁGOTOK! MOST MÁRA DÉMONKIRÁLYNŐJÉ A LELKETEK!


 - Micsoda? Nem akarok semmilyen démonkirálynőt... Mi!?


 - Ez felfog minket gyújtani!


 - Itt fogtok égni a tisztítás tűzében!


 - Na már mit nem! Idióta Dzsinn! Te nem tudtat kikkel kezdtél ki!


 - Hajrá srácok!

 - Na már oltódig is el...


 - Persze hogy be van zárva az ajtó! AHHH! De idegesítő!

 - Nyugi biztosan van kijárat.


 - Had nézzek körül... Én jó vagyok zárt helységekből való kijutásból!


 - Bízhatunk benned?

 - Egyáltalán nem, viszont nem célom itt hagyni titeket éhen halva...

 - Fair... Legalább őszinte! 


 - Biztosan ezt szeretnéd?

 - Persze! Csináljuk! Itt az idő! 


 - Wow!

 - Uram! Köszönöm Neked, hogy megadtad újra a szépséget! 


 - Oh! Hát igazán nincs mit! 


 - Jaj de jó végre kint lenni! Azt hittem már éhen halok.


 - Köszönjük szépen hogy kijuttattál minket Katarina! 

 - Nincs mit... Örüljetek, hogy élhettek. 


 - Hmmm.... Mi az ott?!


 - Ez eléggé úgy fest, mint egy kincs.


 - Nos kedves TOP6! Most valakinek mennie kell... Lizzie megtalálta a kincset, így Ő védett. A többiek félhetnek... Valakit a nézők hazaküldtek! Ki az?


 - A kieső nem más mint...


 - Nandini!


 - Hát... Jó volt amíg tartott. Végül is amit szerettem volna, azt elértem. A zöld csapat bosszút tudott állni rajtatok! Muhaha! Nem, amúgy köszönöm Nektek, meg azt is hogy segítettetek kiűzni a démont.


 - Örülök hogy megismertelek Téged! Egy jó fej csaj vagy! 

 - Köszi! Sok sikert Neked Jameson! Sziasztok!


 - Viszlát Sims Villa... 😥


 - Gyertek TOP5! Tovább kell mennünk!


 - Már csak öt játékos maradt! Ki fog győzni? Szavazzatok, mert valaki a következő adás végén is kiesik. Hogy ki lesz az, rajtatok múlik!


SZAVAZ KI A KEDVENCED! A KÖVETKEZŐ RÉSZBEN KIESIK EGY JÁTÉKOS A SZAVAZATOK ALAPJÁN!




MELYIK SIM A KEDVENCED?

Pablo
Peppermint
Jekatyerina
Lizzie
Jameson