2020. április 4., szombat

Sims Villa 12 - 18.Rész



18.Rész - Váratlan vendég
Webnode oldal 



 - Üdvözlöm önöket. Az előző epizódban a lakók egy színészi játékon vettek részt, aminek nyertese is lett. A győztesnek pedig egy családtagja belátogatott a villába. Ezen kívül sok minden történt még. Például egy sokkoló történetet tudhatunk meg Lucy-ról. Nézzük mi történt a villában.


Villa
15.Nap - Este

/Lucy kint ül mamival az udvarom

 - Észre vettem valamit rajtad kis csaj és szeretnék róla beszélni veled.

 - Mire gondolsz pontosan mami?

 - Mindig nagyon csöndes vagy. Olyannak tűnsz, mint aki traumákon ment keresztül... Felismerem én ezt személyes tapasztalatok miatt is...

 - Hát Mami van valami, amit nem meséltem el még senkinek... és félek hogy... De talán ha már te is annyira nyílt voltál velem én is megtehetném ezt veled. 

 - Így van. Nem élek vele vissza esküszöm. Tudom hogy itt veszélyes az ilyen, de meséld csak el...

 - Volt egy barátnőm, akit nagyon szerettem... Volt egy idióta party még mikor együtt jártam Catyln-el, ahol volt egy srác és hát... Öhm... Beletett valamit az italomba... *nehezen veszi a levegőt* aztán megtörtént ami megtörtént... *elsírja magát*

 - *megöleli* Nincs baj kincsem. Ad ki magadból! Ki volt ez a paraszt?!

 - Úgy hívták hogy Zeck... Megerőszakolt... Aztán szakítottam a barátnőmmel... Utána nagyon nehéz időszakon mentem keresztül, és miután felálltam a padlóról jött megint valakit, de őt is elveszítettem. Az emberek hullanak ki az életemből, és nem tudok semmit tenni ellene...

 - Nagyon sajnálom kicsim. Igen, ez nehéz lehetett számodra. Azt mondom, hogy én sokat éltem már. Az emberek jönnek mennek az életedben, de az az egy ember! Őt kell megtalálnod. Lehet Layla az?

 - Ez a probléma... Nem érzem ezt...

 - Akkor viszont beszéld meg vele. Mert ha összetöröd a szívét abból nem származik majd semmi jó.

/Dean félre hívja Taylor-t

 - Azért akartam veled beszélni, mert te megbízható vagy... És szeretném ha tudnád, hogy féltem a barátságunkat... Félek, hogy a többiekkel való konfliktusod miatt úgy gondolod, hogy én nem tartalak barátnak...

 - Nem tudom miért gondolod ezt... Mi vagyunk az első pasik, és ez így is marad. Szerintem amitől félned kéne az az, hogy Drake és Laura belekevernek a hülyeségeikbe.

 - Nos igen... Benne volt a fejemben ez is, de igazából csak taktikai szempontokból vagyok a közelükben néha. Nagyon nem csípnek téged. De nem értem miért téged pécéztek ki...

 - Szerintem szimplán ők akarták vinni a szerelmes vonalat, és nem jött össze, mert egy valódi kapcsolat alakult ki...

 - Ahogy én és Ava... Szóval nem értem miért izélnek... pff... Elég gyenge indok ez.

 - Így van, de minden kiderül ha eljön az idő rá.

/A nappaliban Layla olvassa fel a meglepetést Gaia-nak

 - "Kedves Gaia! A titkos zsűri döntött, és te lettél a színészi feladat nyertese. A nyereményed hamarosan érkezik. Menjetek ki mind az udvarra!"

 - Atya világ Gaia! Lehet hogy ez ő lesz?

 - Ha az öcsém lesz nagyon fogok sírni!

 - Na most kiderül hogy tényleg Görög vagy-e! Haha!

 - Kicsit irigykedem! De remélem nagyon örülsz neki...

 - Én is! De most örülök neked Gaia!

 - Örülnék ha Lana bejönne hozzám... De úgysem fog...

 - Én meg örülnék az anyukámnak... Nekem ő hiányzik csak igazán.

 - Juj de izgulok! Menjünk!

*mindenki kimegy az udvarra. Nyílik az ajtó és belép egy kisgyerek*

 - Sziasztok villa lakók! Hol a nővérem?

 - ALEC! ÚR ISTEN! *Alec felé rohan majd Gaia nyakába ugrik*

 - Nagyon hiányoztál! El sem hiszem hogy újra látlak.

 - De édes!

 - Ő az öcséd Gaia?

 - Igen ő az!

 - Jaj de szép gyerek vagy te! Hát nagyon örülök, hogy megismerhetlek!

 - Gyere öcsikém beljebb!

*mindenki leül és Gaia-t és Alec-ot figyelik*

  - Minden rendben van otthon? Mesélj! Hogy megy az iskola? Szeded a gyógyszereket?

 - Minden rendben van otthon, igen! Nos, mondjuk úgy hogy jól? Nem vagyok kitűnő tanuló....

 - Azért ne aggódj kicsi... A lényeg hogy átmenj.

 - Így van, de azért ne lustálkodja el a sulit! Mert fontos!

 - Haha! Hát igen... Szedem amúgy nővérkém a gyógyszereket. Egyenlőre nincs bajom, de remélem sikerül győznöd....

 - Én is ebben reménykedem öcsiiii! *megszorongatja, megölelgeti*

*Csengetnek*

 - Mennem kell hugi! De neked szurkolok! Remélem te nyered!

 - Kint találkozunk. Vigyázz magadra! Szeretlek.

*Alec kimegy a kapun*

 - Jaj ez most nagyon jól esett...

 - Jaj nagyon kedves kis srác volt!

/Cherry a vacsora asztalnál mesél a többieknek

 - Úgy gondolom eljött az ideje, hogy színt valljak miért is voltam olyan amilyen... Egész életem során a szüleimnek sosem voltam elég jó. Doktor legyek vagy mérnök... Más nem jöhetett szóba. Szerelmi életem pedig ezen szigorú családban nem nagyon volt... Kivéve egy professzorommal. Lana-val... De végül vele is csak barátok maradtunk. Nem nagyon éltem vagy csapongtam ki, de itt egyre jobban rájövök mennyire jó is a szabadság, és a szabad élet. Remélem megértitek...

 - Persze! Nekem is hasonlóak a szüleim. Ők is tökéletes gyereket akartak, nem egy ilyen fél-punk-ot.

 - Én anyukámmal nőttel fel. Csak mi voltunk egymásnak, így a kapcsolatunk szoros... Nem tudnám elképelni, hogy korlátozna az életemben...

 - Remélem jól tud főzni az anyós 👀

 - Engem is le lehet venni a lábamról a kajával, de te aztán nem vagy semmi!

 - Szerencsétlenségedre én egy borzalmas szakács vagyok...

 - Ez van szívem. De attól még szeretlek. *megcsókolja*

 - Drake most nem láttam az arcodon nem tetszés jeleit. Mi a fene?

 - Őszintén sajnálom, de már nem érdekel a dolog. Azt csináltok amit akartok. Én elvagyok magamban.

 - Az durva! Mi nyugtatott ennyire le? Csak ne huncutkodtatok Laura-val?

 - És ti Dean-el?

 - Egy férfi nem fedi fel a titkait... :P

 - Oh! De jó lenne már ha valaki engem is... na mindegy...

 - Mami ha főzöl egy jó levest... Én benne vagyok! :'D

 - Lol!

 - Layla tudsz jönni egy kicsit?!

 - Persze drága!

/Layla és Lucy elvonultak egy sarokba

 - Nem fogok neked hazudni tovább... Nem fog ez menni köztünk. Több oka is van, de a legfontosabb, hogy nem akarlak úgy összetörni, ahogy azt velem tették....

 - Bocsáss meg de ezt én nem értem... Mi ez a nagy változás?

 - Maradjunk barátok kérlek! Csak erre vágyok... Nem akarlak elveszíteni.

 - Bocsi csajszi de nekem idő kell ilyesmikhez... Nem akarlak megutálni vagy ilyesmi de ez most fáj... Beszéljünk majd erről később...

 - Rendben...

 - Ok... *Layla feláll és kivonul az udvarra mérgesen*

*Marcus oda sétál Lucy-hoz*

 - Mi történt?

 - Ez kettőnkre tartozik...


Stúdió

 - Hát igen, a lakók kezdenek mindenkinek megnyílni. Kapcsolatok épülnek és mennek tönkre. Szavazzanak a szimpátia szavazásra, alább pedig egy állást láthatnak a jelenlegi állapotról. A következő rész KISZAVAZÁS ÚJ SZABÁLYOKKAL! Mindenképp maradjanak hisz egy simnek távoznia kell megint csak!!!


Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Drake
Susanne
Lucy
Ava