2022. január 23., vasárnap

Sims Villa 15 - 11.Epizód: Az új generációk - 2.Kinyilatkoztatás (All Stars 2 - Szörnyek)

 

11.Epizód - Az új generációk (2.Kinyilatkoztatás)


~ Mindenek közepette messze a kastélytól ~


 - Már megint mi van Mama? Nem látod hogy elfoglalt vagyok?


Mama: Lányom! Kérlek... Ne nézd már megint ezt a szennyet! Nézd meg... Milyen démonok vannak benne... Gyere és segíts Nekem kitakarítani a konyhát! 


 - MAMA! Éppen egy nagyon izgalmas résznél tart a Sims Villa! Nem lehetne később? Megszeretném tudni mi történik Yvettel! 

~ Eközben az ULTRA bolygón ~


 - Úrnőm! Azt mondják hívatott...


 - Így van Sersa! Mint tudod tudomásunkra jutott egy létező föld bolygó. Az ott lévő műsor, amivel a népet szórakoztatják a Sims Villa nevet viseli. Azt szeretném ha te lennél a megszállás vezetője. Már régóta dolgozol Nekem és benned bízom a legjobban. Szeretném ha elhoznál onnan emberi lényeket a mi Sims Villa évadunkba. 


 - Ah már megint rabolnom kell lényeket... Legyen úrnőm... 


 - Mit keressek pontosan?

 - Egy szupersztárt, akit az egész világegyetem imádni fog... Emberi lényünk még nincsen. 

 - Igen is! 


Az új Sims Villa évad idén nyáron vagy év vége felé fog érkezni!

~ Visszatérve a Sims Villa jelenlegi évadára ~


 - Oha, végre megtaláltalak. Mint a régi szép időkben. Egy asztalnál sok piával... Flame én lángolok azért, hogy vissza gyere! Cserébe nem varázsolnál nekem pénzt? Vagy négy, öt csajt... meztelenül... pénzzel takaródzva? Tuti meg tudnánk egyezni.

 - Régi szép idők... hm... Nem mondasz hülyeséget Minho. A többit pedig szépen felejtsd el...


 - Mikor mondtam én valaha hülyeséget?


 - Na ne viccelj... Akkoriban szürke kisegér voltál. Oscar árnyéka... 

 - Így van... De mind fejlődünk nem? Most már mi vagyunk az All Stars legfényesebb csillagjai... 


 - Viszont igazad volt... A régi szép idők... Csak vissza kell térni... 


Visszatérünk 2015-be, a hetedik évad villájába! 


 - Végre ti is csatlakoztatok hozzánk! Azt hittem már valami gondotok van velünk.

 - Köszönöm hogy velem ünneplitek a párbaj győzelmemet... Jól esik!


 - Igazán semmiség! Örülök hogy kiesett az az idióta csávó. 

 - Ne legyetek ennyire gonoszok! Azért Ő is jó fej volt... 


 - Vigyázz velük! Ha Őket követed tutira nem fogod legyőzni Skylert a végén... 


 - Nem tudom miből gondolod, hogy nem lennék elég erős hozzá hogy egyedül leverjem azt az depressziós, emós csajt. 


 - Szóval ezt csinálja a testvéred... És mióta? 


 - Már tinikora óta egy maffia vezér... De... Én messze kerültem ettől az egésztől. Az anyám családja normális... Velük élek kiskorom óta. Nem tudom mi lenne velem ha elveszteném Őket... Anyám a mindenem... 


 - *Magában: De béna volt ez a haj*


 - JÉZUSOM! TE! TE!!!!! ÉN VAGYOK?! 


 - Nyugodj le csajszi! Ez csak te vagy a jövőből semmi extra. 

 - Semmi extra? Te most komolyan... MI A FENE FOLYIK ITT?! Kész átverés próba?

 - Van egy folt... odalent! 

 - MI? HONNAN? Ezt csak én tudom....


 - Jesszus csajszi! Te tényleg... Én vagyok! OH! Mond kérlek! Én nyertem meg az évadot igaz? Vagyis... mi nyertünk igaz? 


 - Nem mondhatok semmit csajszi... De kérlek jegyez meg valamit. Amikor egy Neila nevű csajjal vívsz majd egy boszorkánycsatát... Mielőtt megtennéd idd meg a holdtenger vízét... Tégy úgy, mintha belemennél az egyezségbe, de hazudj! 

 - Oha... Nem tudom miről van szó... De természetesen veled vagyok! Megteszem majd... megjegyzem...

 - Köszönöm Flame! Ja és... ha megöleled... vagyis... semmi. Nem mondhatom el, de élv ki minden percet azokkal, akiket szeretsz ezen a világon...


 - FLAME! Itt az idő hogy újra remekelj! 


 - Köszönöm hogy csatlakoztatok hozzám! 


 - Ne viccelj! Te vagy a hetedik évad üdvöcskéje idén... 


 - Azért mindannyian egészen jók vagyunk. De tény... Neked kell nyerni tüzes csaj. 


 - Imádtam az évadotokat. Mitch nem nyerhet... Ha valaki nyerhet a 13.évadból az én lehetek. Anthony pedig... nem is ismerem. Szóval csajszi! Ahogy a konyhában mondtad. Tartsunk össze! Veletek vagyok srácok! Köszönöm hogy befogadtatok. 

 - Emlékeztetsz valakire... *rákacsint Oscar-ra*

 - Közelében sincs... Mert Amelia-nak van esze.

 - Lea-ról van szó igaz?

 - BUMBUMBUM!

 - *Oscar emlékei:


 - *Igen... Akkor amikor szakított velem... minden megváltozott bennem*


Minho: Ez könnyű kérdés, azt támogatom, aki virág hervasztó! Igazából a vörös csaj para, meg a hóka arcú fickó is. Azt mondják vámpír! Egyébként hogy mos fogat, ha nem látja magát a tükörben? Na mindegy... Én is lennék vámpír, még szexibb lennék, meg amúgy is szeretem szívni mások vérét, csak a hallhatatlanság nekem nem pálya. Mi abban az izgi, hogy nem érzem minden percben a halál fuvallatát? Unalmas... Szóval maradt a kettős vörös. 


 - Köszönöm hogy támogatsz engem Cherry... Bár csak te egyedül, de ez is sokat jelent Nekem. 


 - Oh... *elpirul* Hát... Semmiség. Igazából az eleje óta nagy kedvencem vagy. Még kis iskolás lány voltam, amikor a te évadod a tv-ben ment és néztelek. Akkor is beléd voltam kicsi zúgva. 


 - Akkor is?


 - Jaj én butus fejem... Hát persze hogy csak akkor... 


 - Köszönöm szépen hogy velem tartotok! Ígérem hogy nem okozom majd Nektek csalódást.


 - Te hogy-hogy Mitch-t választottad?


 - Flame nem túl kedves... Anthony-t meg nem ismerem. Mitch pedig... Egy jó srácnak tűnik. Legalább is a 13.évadban nagyon szerettem Őt szóval... és te?

 - Kellett gondolkodnom, hogy kit is támogatok nagyon. Két emberen gondolkoztam, Mitch-en és Anthony-n. Anthony ugye megátkozott engem, kitudja meddig leszek még vámpír, de kezdem megszokni ezt. Viszont valamiért mégis érzem, hogy köztünk van valami.. De mivel ő megkóstolta ízletes rocker vérem, úgy érzem, hogy inkább Mitch mellett állok.

 - Te rocker vagy? Te jó isten! Hát persze! Láttalak már játszani a Láma bárban... el sem hiszem...

 - Oh! Ez hízelgő! 


 - *magában: Egyik párbajozóval sem beszéltem túl sokat, nem ismerem őket. Viszont az, hogy csendben vagyok, sosem hátrány... A legkevésbé unszimpatikus személy, akit jelenleg támogatni akarok, az Mitch, még akkor is ha lehet, hogy hátba szúrja a barátait. Hisz egyszer már megtette...


 - Vigyáz Melany! Ha ilyen sokat elmerengsz...Végül a gondolataidba fogsz ragadni. 


 - Köszönöm szépen ezt a bölcs meglátást Konstantin. Majd feltetováltatom a "KOPJLE!' tetkóm mellé... 😉😣


 - Szerintem nem kérdés hogy ki fog győzni! Mitch! Te vagy a legesélyesebb! Nem hiában állunk melletted ennyien. 


 - Azért azt szögezzük le, hogy ez nem szövetség! Azért vagyunk itt, mert a háromból te vagy akit a legszívesebben látnánk továbbá is szívesen. Csak gondoltam tisztázzuk. 

 - Szívecském... Nyugodj meg. 

 - Kib@*tul nyugodt vagyok! Képzeld el... 


 - Baj van? 

 - Nincs baj... csak... hagyjuk...


 - Mitchy... Tudod hogy mi 13-masok tudjuk milyen amikor mindenki ítélkezik felettünk. Nekünk minden... durvább volt. Remélem sikerül győznöd. 


 - Haver.... Tudom min mész most keresztül. Itt az idő, hogy bizonyíts. 


 - Köszönöm szépen srácok... Bocsátsatok meg de most el kell menjek kicsit...


 - Valami rosszat mondtunk?

 - Szerintem csak feldúlt... Az életéről van szó.


 - Biztosan csak időre van szűksége hogy felkészüljön rá lelkileg.

 - Ja persze! Biztosan... (magában: érzi a vesztét) 


 - Hippia? 


 - Mizu virágszemű srác? 


 - Igazából... Rettegek... Küldetésem van. Meg kell mentenem a jövőt, de ha... Holnap vége az életemnek... Minden amiért harcolni kellene a semmibe vész. 


 - Ne legyél már ennyire pun>i! Ezért lett lapos az évadotok! Egyedül Carolnak voltak tökei! Figyelj! Bármi is lesz... Mit csinál az akinek fontos küldetése van, de sajnos úgy néz ki nem fogja tudni betölteni a szerepet, mint "hős"?


 - Várj... Azt hiszem tudom mire gondolsz! KÖSZÖNÖM!!!!


 - Köszönöm régi Flame! Neked hála a Neila-val való harc előtt megittam a bájitalt... Így az egyezség miszerint nem árthatok annak, akiben a legfőbb ereje lakozik ha legyőz Neila nem érvényes... Szóval készítsük el a halál eszenciáját... Kedves Palmernek! 


 - ANTHONY! HA KINT MARADUNK MEGÉGSZ! 


 - Nem mindegy? Úgyis halott vagyok... 


 - NE TEDD EZT! GYERE UTÁNAM! 


 - Sajnálom amin keresztül kell menj... De ne tedd ezt magaddal. Igen is vannak rajongóid, akik azt várják hogy légy jelen, amik megküzdsz az új generációval. 


 - Hát éppen ez az! Az új generációk messze felül múltak minket. Hannah-nak még szerencséje volt. Még pont az új generáció előtt ment az All Stars-ba. Az első generáció legjobbja lett. Én mint férj pedig szégyenszemre még csak a közelébe sem érek... 


 - Pont te vagy a legérdekesebb ezért! Hiszen... Te egy két lábon járó történelem vagy! Itt voltál az elején... Legyél itt a végén is...

 - ....Köszönöm Layla ...Sajnálom amit történt. 

 - Oh... semmi gond. 


Layla: Tudom hogy amúgy nem kellene vele kedvesnek lennem. Mégis csak átalakított vámpírrá... Viszont... Úgy érzem közel kerültünk egymáshoz. Így sajnálni fogom ha kiesik.


 - Csajszi! Nem bírom már nézni ezt... 


 - Tudom hogy mi a gond! Azt gondolod Ray nem fog megbocsájtani soha... Én is követtem már el nagy hibákat... Azt hitte Drake sosem fog megbocsájtani. Szenvedtem mint egy kutya! DE FELÁLLTAM CSAJSZI! Elmondtam Neki hogy Ő jelent Nekem mindent... és hogy legyen bármi... Ha lehunyom a szememet... Az Ő arcát fogom látni... Ahogy Ray is a tied. 


 - Ah... Laura... Köszönöm! Tudom hogy most... Rinyap*a vagyok, de sajnos tényleg az a helyzet, hogy barna a nadrág... Mi lesz ha nem fog... Az van előttem, hogy találkozunk és nem szeretettel ölel át... Hanem komoly tekintettel néz rám és... beleörülők. 


 - Csajszi... Hidd el... Hiányzol Neki. Nem lesz gond. 

 - Köszönöm!


Hippia: Miért is hinném el hogy minden jó lesz? Eddig amikor jónak gondoltam a helyzet alakulását teljesen összetört az élet és a sors. Nem! Legyen aminek lennie kell! Itt leszek... harcolok... Laura-nak meg hálás vagyok hogy kedves volt velem, amikor én mindenkit elhajtok. 


Laura: A csajt végig követtem és imádtam az évadjában. Nem bírtam tovább nézni ahogyan szenved, mint Justin Bieber a magas C-vel. Tényleg vele mizu?


 - Miért húzódsz el tőlem? 

 - Egy áruló ri*c vagy! Ezt a vámpír csokát követed! Remélem beleharap a muffodba! 


 - Azt hiszem rosszkor érkeztünk...


 - Te nem beszélhetsz így... VELEM! 


 - Hagyj engem te dilinyós! 


 - Menj is el és ne is gyere vissza!

 - Hidd el így lesz! 


 - Bocsáss meg a zavarásért Cherry... De mind a kettőnknek fontos kérése lenne tőled... 


 - Tőlem? Mégis miért pont én rám eset a nemes választásotok?


 - Ne viccelj! 


 - Szerintem te fogod megnyerni ezt az évadot. 


 - Ch... Ne vicceljetek velem... Egy ideje már jobban szeretem magam mint kéne, de ennyire még én sem vagyok illuzionista. 

 - Had fogalmazzak kristálytisztán... Nem vagyunk benne biztosak, de mi benned hiszünk. Úgy véljük te lehetsz az, aki talán túl éli ezt. Ha ez így lesz szeretnénk ha megtennél Nekünk valamit... Nem ingyen, természetesen.

 - Hát... Csupa fül vagyok uraim


Cherry: Nem tudom miért gondolják hogy én fogok győzni, de azért imponáló. Minden esetre jó ajánlatokat kaptam... Ha nem győznek, akkor megteszem, amit kértek és felveszem a jutalmaimat. Minho? Az a szemétláda? Kit érdekel... Az a csávó egy csöves...


 - Mit keresünk itt Palmer? 

 - Nincs ma szép idő... 


 - Nem az idő miatt vagyunk itt... Lent voltam Flame által elfoglalt könyvtárban és olvastam valamiről... Egy varázslatról... Szerintem... Megtudom törni a kerítés hatalmát. Habár elszökni nem tudunk, de legalább le tudunk majd menni a partra... 

 - Ez nem veszélyes?


 - Meglátjuk! TRANSZPERÁTO! 


 - MI A! Hogy kerültünk ide?


 - Ez a túl oldal! 


 - Milyen gyönyörű! Ki gondolta volna, amikor Mexikóba értünk, hogy végül itt kötünk ki újra. 

 - Ez egy jó kérdés Sorcha... Nem tudtuk mi történik itt. Hogy ez a hely... Milyen hely...


 - Elátkozott...


 - Volt aki pontosan tudhatta mi ez a hely... Gondoljatok bele! Mióta is vagyunk itt? Három hónap? Amikor a hajó kisodoródott... Az nem a véletlen műve volt. Valaki úgy akarta hogy itt legyünk. Egy áruló van köztünk. 


 - Szóval azt mondod van köztünk egy áruló, aki miatt szenved a csapat? De miért akarná kockáztatni az életét? Azért elég kevés az esélye hogy győztesként távozik innen... Nekünk is.

 - Hát ha ez a valaki meghal egyáltalán... 

 - Így van... Legyetek résen...


 - Én leszek a fogó! 


 - Ha a mi évadunkban párbajok lettek volna egészen hamar kiestem volna szerintem. 


 - Oh, az nem annyira biztos. Az emberek szeretik a villian-t! 


 - és hát tudjuk ki idén... a villian! 


 - Hát most nem én csajszi! 


 - Helló! Amelia! Én... 


 - Nem szeretném egyedül tölteni az estét, ami lehet az utolsó számomra.

 - Gyere csajszi! Nincs gond! 


 - Figyelj! El kell mondanom, hogy ez a ruha nem semmi! 


 - Igaz? Köszi! Még Archer választotta Nekem.


 - Csak... szerettem volna bocsánatot kérni, amiért múltkor kihasználtalak. 


 - Oh...  ne viccelj...

 - Remélem tudod, hogy habár mást választottam... Azért remélem hogy szerencsével jársz te is... Vigyázz magadra.


 - Köszönöm! Maradj itt... nézd meg hogyan alszik egy vámpír! 


 - Gyönyörű... 


 - Na mi a helyzet Mitchy fiú? Nem tudunk aludni?

 - Hát te meg honnan jöttél?


 - Könnyítettem magamon. Manapság nem vagyok annyira kiegyensúlyozott... Szóval gondoltam könnyítek az érzelmeimen. 


 - Köszönjük ezt a csodás hírt... De ez nem segít Mitch-nek.


 - Ez nem normális igaz?

 - Nem... De nem is törődj vele. Tudod érdekes ez mert én és Dean párbajoztunk. Utáltuk egymást mint a szt, de sikerült félretenni a nézeteltéréseinket és most már barátok vagyunk. Gáz helyzet, hogy itt nem lesz alkalmatok újra találkozni...


 - Nem értem... Hogy lehetséges, hogy én vagyok itt... Biztos felelőtlen voltam... Igazából sok dolgot nem mondtam el... Rengeteg dolog hiányzik még hogy teljes legyen az életem... De ha holnap vége úgy megyek el... hogy most nem a háttérben táncoltam.


 - Ez szép volt haver! Így van... Ne búsulj! Az nem való Neked, mert még elhervad a virág...  

 - Amíg szeretett van a szívemben a virág... életben marad.


 - Wow! Ez nagyon menőn hangzik... Mitch... Én annyira szomorú vagyok most hogy Hippia-t elvesztettem... mintha... Beleszerettem egy démonba... Anyám teljesen kiakadna ha megtudná...

 - Egyébként... Mi történt Ava-val?


 - Nem voltunk együtt sokáig... Tudod... A média... De hát Neked nem kell magyarázni... Mind esetre... Elfáradtam. Nincs kedvem már tovább dumálni. Légy ügyes holnap bro...


 - Ki kérte a véleményedet te színes hajú lúzer? 

 - Te paprika királynő! Beférközől Amelia ágyába! Mint egy kígyó!


 - Mert az is vagyok! *mérget spriccel a nyelve alól*


 - MI A FRANC TE R*! 


 - TE NE MINŐSÍTS ENGEM! EGY IGAZI GYENGE REPLIKÁJA VAGY A VILLIAN KARAKTERENEK! DE ITT! A NAGYOK KÖZÖTT! AZ IGAZI VILLIAN-EK KÖZÖTT EGY KIS EGÉR VAGY!


 - Miért akarna valaki olyan elkeseredett lenni mint te? Pf... 


 - Csajok... minden okés?


 - Jó reggelt... Mitch... Miért kerülsz? 


 - Nem kerüllek... én csak... Nem akarlak közelemben tudni...


 - AKKOR LÉGY EGYEDÜL! 

 - NEM ÚGY ÉRTEM! 


 - *átöleli* Csak úgy érzem ha melletted maradok még egy percet, akkor teljesen beléd fogok zúgni... 

 - Te... Kis bolond... Öt perc is egy arany idő veled! Menjünk... nézzük meg a napfelkeltét. 


 - ÁÁÁ! Téged kerestelek cunci mókus! 


 - ANYÁD! Már mint... tudod ki hívj így...

 - Oh, nyugi, anyámat utáltam szóval nem veszem zokon. Hippia! Végtére is megkell beszélnünk valamit. Jómagam úgy tartom hogy te és én... verhetetlen páros lennénk.


 - Most hogy kinyírattad a társad kellene egy új akit kinyíratsz?! Oscar! Fogadd el! Ez a harmadik alkalom hogy csődöt mondd a taktikád. Átlátható vagy! Egy igazi balek! Lehet hogy a nyolcadik évad után kikupáltak a bűnözés városában. Lett belőled valami... ócska mocsok ember. De itt... Höh... Itt tudod jól hogy sosem ez dönt. Hanem hogy ki szórakoztat eléggé. Te pedig csak szánalmas vagy. Most pedig ha megbocsájtanál tovább haladok, mert mérgező a leheleted.... 


 - ÍHHHH! De üres belülről a csaj... Na mindegy.


 - Hát csak megjött az eszed... Mindent hallottam. 


 - Ne haragudj rám Melany! Tudom hogy sz*tam rád. Nem érdekelt mi van veled, de azért volt ez, mert... problémáink voltak. Sok... Ray-el... Drogoztam... szegények voltunk... bajba keveredtem. Minden szétesett és... nem akartalak ezekkel a dolgokkal terhelni. 


 - Nem tudtam hogy... Én... Én velem is rossz dolgok történtek és... mindegy... Nem szeretek róla beszélni. Megváltoztatott. 


 - Gondoltad volna amikor beléptünk a 11.évad villájának kapuján hogy egy napon itt ülünk majd?! Ennyi közös kötelékkel? 


 - Viccelsz? Azt gondoltam az első epizódig sem jutok el... Nem hogy ide! Haha!

 - Hát igen! Tettem is róla... Ne haragudj!

 - Ne! Imádtam! Jó volt. Akkor még... kevesebb szomorúság volt az életemben... 

 - Bármikor szűkséged lenne rám... én... 

 - Én is... 


 - Hát itt lennétek... Rengetegen szavaztak! Köszönjük is Nekik. Igazán nagy párbaj volt ez... Nézzük ki nyerte meg és maradhat játékban! 


 - Flame, Anthony és Mitch! A nézők döntöttek...


 - és aki ma tovább versenyezhet.... az...


 - EZ AZ! Velem nem lehet... baszako*ni! 


 - Viszlát fiúk! 


 - Szép játék volt barátom...

 - Szintén... 


 - Mitch?!


 - EZ AZ! FLAME! 


 - Szegény Mitch... DE HÁT FLAME! 

 - Gratulálok csajszi!

 - Szép volt vörös ördög. 


 - Köszönöm!






Link a szavazáshoz: https://linkto.run/p/CYNA5KVE








Melyik versenyzőnek/versenyzőknek drukkolsz hogy győzzenek?
Amelia
Minho
Carol
Cherry
Dean
Flame
Helena
Hippia
Konstantin
Laura
Layla
Melany
Sorcha
Palmer
Oscar
Drake