2018. november 21., szerda

Sims Villa 11: 3.Összefoglaló (4.Rész)


Sims Villa 11
 3.Összefoglaló
Előző rész: Itt



Roland: Üdvözlöm önöket itt a Sims Villa 11-ben. Nemrég a villa megtelt 12 elképesztő személyiséggel, majd megismerték őket és döntöttek ki hagyja el ezt a játékot mielőtt még igazán elkezdődni. Ezt azért is mondom, mert hamarosan és pontosan a mai adás végén megtartjuk az első kiválasztást (Az összefoglaló végén infó hogy mikor lesz) és megtudjuk kik mennek párbajozni. De ennyire azért még ne rohanjunk előre. Sok minden történt Luca távozása után. Többek között a bent maradt 11 lakó körbe ülte az asztalt hogy elmondják gondolataikat, majd egy bocsánat kérésre is sor került. Lássuk.



Cherysh: Azt gondolom többek között azért ő ment, mert nem nagyon szeretett volna beilleszkedni közénk.
Adrian: Én igazából nem nagyon beszéltem vele... de az hogy én lettem a győztes... még mindig nem térek magamhoz.


Cherysh: Nem nagyon akarom kimutatni, hogy erős volt Luca-val a kapcsolatom a játéka végére. Igazából őt egy jó taktikusnak tartottam, és úgy gondolom ha nem esik ki most akkor legközelebb talán csak a játék vége felé lett volna veszélyben egy párbajon. Biztos taktikusan megoldotta volna. Minden esetre nem török össze. Vannak még itt erős személyiségek.



Adrian: Még mindig próbálom feldolgozni többek között a védettséget. Ez egy kincs lehet hisz ez az első kiválasztás teljesen kilátástalan lesz.



Seth: Én megvoltam róla győződve hogy én megyek. Nagyon meglepet, de örültem neki.
Zane: Hát én is, de.... na mind egy.



Hippia: Szegény srác kitaktikázta magát. Talán majd legközelebb össze jön neki a dolog. Ez most bukta volt. De héj! Mi itt maradtunk szóval ünnepelhetnénk egyébként.



Rosaly: Szerintem az hogy nem egy lány ment sokat elmond.
Melany: Azt azért nem tudhatjuk, hogy mi lányok mennyire vagyunk erősek egyedileg más fiúkkal szemben.
Rosaly: Te veled nagyon nehéz beszélgetni. Figyelj szerintem mi győztünk és kész... Kivéve az Adrian-t.
Diana: Igen ez egy áldás és egy átok is. Céltábla lett ez biztos.



Ray: Ezek kajakra itt beszélik ki Adriant. Olyan buták fuuu...
Zane: Hát had tegyék! Mindenki tegye azt amit akar szerintem.
Ray: Ja jó. Mindegy. Mi a baj amúgy látom halottasan viselkedsz.
Zane: Mivan? Hagyjuk... Nem akarok beszélgetni.



Noel: Figyelj! Nagyon sajnálom ha kemény voltam... Én tényleg szívből jövően akartam segíteni úgy ahogy azt én tanultam. Én egy nagyon sovány és hát... Szóval nem így néztem ki mint most. Amikor bekerültem a szakmába nem voltak velem kedvesek. Elmondták hogy egy rondaság vagyok és mikre lesz szükség hogy egyáltalán szóba álljanak velem. Nem illet volna így közölnöm ezt veled.
Lorena: Nagyon köszönöm, hogy ezt elmondtad. Igazából elengedtem a segítő kezeket. Nem akarok felmászni senki hátán. De elfelejthetjük ami volt.


Noel: Végül is sikerült a bocsánat kérés aminek nagyon örülök. Hogy miért? Nos, mert zavart ez a helyzet, és nem én lettem a szimpátia szavazás győztese...



Roland: Szóval a lakók túlélve a szimpátia szavazást átértékelték a játékukat. Másnap viszont rengeteg új kapcsolatot született. Többek között egy új szerelem, amit Noel nem nagyon nézett jól szemmel. A féltékenységi bánatát pedig nem a legjobb embernek pletykálta el. Zane pedig végre elmondta mi bántja őt. Nézzük.


Ray: Egyébként te vagy az egyetlen csaj akit tartok itt valamire. Őszinte vagy és nem akarsz férfiakon felmászni.
Hippia: Hüm... Most erre mit mondjak? Köszönöm? Mit vársz tőlem?
Ray: Egy csók?
Hippia: Na ide figyelj kis sárga barátom, és nem vagyok rasszista, mert félig én egy fekete nő vagyok, de nincs az a milliárd vagy billió vagy multibillió amiért én téged bármikor itt ebben a szentségtelen, pöcegödör showban megcsókolnálak. Az én szám itt marad a tiéd pedig ott vili? Tyüüüü... atyám. Ebben a játékban mindenki engem akar.


Ray: Úgyis megszerzem magamnak. Muhahaha!!!


Adrian: Szóval... ez a titkom. Ezt elmondtam Rosaly-nak, de nem értékeli. Sőt...
Lorena: Szerintem ez a legaranyosabb titok ami létezik. Figyelj! Ez nem szégyen. Egyik művész sem milliomosan kezdte. Te pedig még jó pasi is vagy szóval... ha kimész innen a nők megörülnek majd érted és a zenédtől.
Adrian: Hát köszönöm... Igazából engem most csak egy nő érdekel.



Cherysh: Figyelj! Most már bőgd ki mi bajod van!
Zane: Szerintem elvesztettem a kinti barátomat.
Cherysh: Tessék?
Zane: Én biszexuális vagyok, és odakint van egy fiú párom akivel mostanság elég zűrösek a dolgaink... Mivel megcsaltam őt többször is... De ő egy igazi angyal mindig megbocsátott. Aztán sajnálom hogy itt is rámásztam a Hippia-ra.
Cherysh: Jaj! Figyelj ha ennyiszer megbocsátott egy ekkora félrelépést szerinted ezt nem fogja? Biztos nagyon szeret.
Zane: De lányokra sokkal féltékenyebb... Nem tudom gondolkodtam hogy feladom, de ő miatta nem tehetem. Ki kell tartanom.
Cherysh: Így van!



Seth: De nem érzel iránta semmit?
Noel: Hát én nem szoktam érezni semmit. Én az egy éjszakás kalandok híve vagyok bár itt bent ő az egyetlen akivel eltudom képzelni.
Seth: Miért nem mész oda hozzá, és beszéled meg vele? Vagy csak nyomulj rá. Mint egy szúnyog.
Noel: Hát ez egy elég furcsa hasonlat. 



Diana: Mi a baj? Látod feldúlt vagy.
Noel: Éppen mentem volna ki hogy beszéljek vele! Erre ott smacizik a győztes palival... Ez kész röhej.
Diana: Ezen te még csodálkozol? Mindig az erősekhez húz. Egy igazi kis féreg, de nem baj. Az ilyen dolgokra van egy ellenszer...




Noel: Még pedig?
Diana: Egy párbaj.


Diana: A villa jelenlegi állapota szerint nem tudnám megmondani kik ellen lenne nekem esélyem. Szerintem elég kevés ember ellen. Mondjuk egy Seth ellen biztos. Tudom hogy az én személyem nem egy közkedvelt, de ha okosan játszom sosem kell párbajoznom. Noel-t szépen feltudom készíteni, hogy kikukázza aki a legjobban idegesít a lányok közül. Lorena.



Lorena: Hirtelen nagyon fordult velem a világ. Már beköltözéskor is nagyon tetszett Adrian, de úgy igazán a titka elmondása után... Megnyílt előttem és nekem ennél nem kellett több. Szerintem ő nagyon okos, és szexi. Alig várom mi sül ki ebből.


Roland: A villában egy szerelmi háromszög van kialakulóban. De persze nem csak a három szerelmi szál alakult hanem a baráti és szövetségi szálak is. Diana úgy gondolta hogy ötletét megossza egy lehetséges szövetségessel.



Diana: Szóval ez a helyzet. Mit szólsz? Szerinted is jó taktika lenne? Ugrasszuk össze őket! Egymást kiszavazzák aztán a viszont látásra!
Rosaly: Hát nem is tudom. Pont ez a három ember akikben az elején megláttam valamit... De az hogy Adrian őt választotta... Hát tudod mit?... Még gondolkodom rajta.
Diana: Dönts bölcsen.



Rosaly: Én az ilyen embereket mint a Lorena nagyon nem szeretem. Sem itt bent sem kint. Pedig sajnos sok barátnőm ilyen. Ahol süt a nap ott mindig meleg van...  Nos én szeretek a nap lenni és nem a növény. Adrian egy bazi kedves srác akinek a lelke aranyból van, és én amúgy... Nem tudom na! Éreztem valamit, de talán csak az hogy valaki észre vesz... Jól eset tőle... és ez most fáj... akármennyire is próbálom magamnak is eltitkolni. 



Cherysh: Láttalak Diana-val. Remélem nem forgatta el a fejed.
Ray: Érdekes a nőt sosem látom társaságban beszélgetni. Ő a privát chat-je a villának.
Rosaly: Te meg a villa kaszása! Fogd már be emo srác.
Ray: Miss. Multimilliomos apuci ha valaha az egyik rabszolgád helyett bementél volna az iskolába tanulni talán tudnád, hogy ez nem emo.
Rosaly: Ah... amúgy igen Cherysh vele beszéltem, de semmi érdekfeszítő témáról nem esett szó...



Zane: Szóval bocsáss meg amiatt hogy ennyire nyomultam.
Hippia: Most már értelek. Tudod nekem rengeteg meleg haverom van, de biszexel még életemben nem találkoztam. Majd dumáljunk kettecskén oki?
Zane: Hát... öhm. Rendben.



Melany: Még is mit tervezel?
Hippia: Oooo... semmi olyat pici lány. Csak egy kis csit cset pár dologról.



Melany: Hippia-val rendeztük a kapcsolatunkat, és sokat mesélünk egymásnak a múltunkról és a pasijainkról. Nagyon megkedveltem. Remélem ő is így érez irántam. Egyébként nagyon tetszik is nekem, mint nő. Pedig nem vagyok leszbikus vagy ilyesmi, de tényleg ránéz az ember és repül a bugyi.



Roland: Szóval ez történt tegnap délután viszont itt nem lett vége a napnak. Bejelentkeztem és közöltem velük, hogy elérkezett a kiválasztás pillanata. Szóval körbeülték a táblát és megtörtént az elkerülhetetlen...


AZ ELSŐ KIVÁLASZTÁS HÉTVÉGÉN FOG MEGJELENNI!
Köszönöm hogy meglested ezt a részt! Ne felejts el hétvégén is jönni, hogy megtud kik mennek párbajozni. Addig is további szép napot.

Lájkold facebook oldalunkat