2021. augusztus 25., szerda

Sims Villa 14 - 5.Epizód: Üdv a farmon!

 



 - Örvendek mindenkinek! A Sims Villa 14 előző epizódja bővelkedett meglepetésekben és hosszúságban is. Talán sosem volt még ennyire hosszú egy epizódunk. De hát folytatjuk tovább. Anastasia elment és vele a piros, kék és pink csapatok is. Megalakult két új csapat az Aqua és a Lila. Most pedig egyenesen Angliába repülünk, ahol egy farmon fogunk kikötni. Maradjanak velünk!


 - Annyira örülök Neki hogy visszatértél tesó, de tudod... Kicsit szomorú vagyok, amiatt hogy az egyik hű társamat elkapkodtad. 

 - Ne haragudj Darrow, nem tudtam róla, hogy mizujs mivel bevoltam zárva egy Múmia ketrecébe. De tesó, eljutunk az egyesülésig és minden okés lesz.


 - Ez annyira... MENŐ!!! De egyben nagyon sajnálom, de jó hogy itt vagy velünk!

 - Köszi Lizzie! 


 - Meglepődtem hogy Lizzie és Jamie még játékban van. Azt gondoltam Ők esnek ki elsőként. Érdekes volt visszatérni és hát dicsőséget, mint csapatvezér.


 - Sajnálom hogy nem találtad itt a párodat...

 - Igazából Aurora... Ahj... Nehéz, de mi szavaztuk ki...


 - Köszi csajok, de tudok mindenről! Konstantin eljött értünk és kiszabadított minket. Ha Ő nincs valószínű már a Múmia eledelei lennénk. De szerencsére nem így történt.


 - Ah... Kicsit elfáradtam egyébként lányok a piros csapatban. Ezért is örülök, hogy újra alakultak a dolgok és annak is örülök, hogy egy csapatba kerültünk Aurora.

 - Én annak örülök, hogy Peppermint-el együtt maradtunk. Nem is tudom hogyan tudtam volna ellene küzdeni...

 - Igen... ugyan ez van csak más valakivel... Viszont a belső visszájaim magammal megakadályoznak, hogy előre lépjek...

 - Cristie! Szedd össze magad és légy merész. Különben nem fog semmi sem sikerülni az életben.


 - Konstantin mindent elmondott, amit tudni érdemes. Így is hoztam meg a döntésem. Mondta hogy a kék csapat volt az ász, így akit csak tudtam elkoboztam. Persze Katarina nélkül... Nem kell hogy túlerőben legyenek. Örülök egyébként hogy visszatérhettem és hogy kaptam egy új esélyt.


 - Sajnálom hogy már nem vagyunk egy csapatban! Élveztem nagyon a Pink csapatban lenni...

 - Én is nagyon sajnálom... Főleg szegény Anastasia-t... Úgy érzem elárultuk...

 - Tudta jól Ő is hogy hova jelentkezik és hát igaza volt. Mi mindent megtettünk a hozzávalóért. Csak jól el kellett volna készítenie a sushit...


 - Kicsit aggasztó, hogy a varázsló és a cyborg már nem a csapattársam, de héj! Megkaptam Darrow-t és Lizzie-t. A kékek szinte verhetetlennek tűntek és most lila formában, de hozzájuk csapódtam. Anastasia ha itt lenne most mit gondolna.... Azt nem tudom, de biztosan hiányolná a pink csapatot.


 - Te annyira szimpi voltál amúgy! Sajniztam, hogy nem egy csapatban voltunk, de ez megváltozott! Tök szupi!

 - Oh, igen én is örülök... Csak tudod hiányozni fognak a kék társaim.

 - Hát azt meghiszem, hisz ez a Darrow egy álom férfi! Becserkészted már?

 - Ah... Elsőnek érzelmek nélkül volt a próbálkozás, de tudod... Nőből vagyok. Nehéz volt nem beleszeretni. 

 - Szeretni? Csajszibarack... Itt csak egy valami ne legyél... szerelmes...


 - Úgy érzem lehetetlen küldetés számomra ellenük harcolni, így inkább a csapatomért harcolok. Aqua amúgy is egy jó név, mert imádom az óceánt és a vízpartokat. Az egyesülésig már úgysincs annyira sok idő és újra Darrow-al lehetek... Mondjuk ott már nehéz lesz szövetségeseket találni, hisz mindenki magáért küzd majd, de reménykedem benne hogy az ex kékek összetartanak.


 - Most hogy a sors ironikusan egy csapatba tett minket... Beszéljük meg...

 - Na végre! Csak erre vártam... Szóval figyelj! Első benyomásra azt gondoltam hogy ez működhet, de történt valami, ami miatt rá kellett jöjjek, hogy ez csak tönkre menne köztünk...

 - Igen, mert mit túlságosan egyenlőek vagyunk.

 - Így van, úgyhogy sajnálom Sorcha... 

 - Semmi gond. Örülök, hogy megtudtuk beszélni. Továbbá akkor mint csapattársak nyomatjuk mit szólsz *nyújtja az öklét*

 - Oh, hát... rendicsek *ököl pacsi*


 - Igazából rájöttem, hogy én többet érek annál, hogy egy pasi miatt végig depizzem a játékot. Lehetséges ténylegesen igaza volt és túlságosan hasonlóak vagyunk hogy ez tökéletesen menjen... De hát nem gond, mert már kacsintgatok más felé... Pontosabban egy leányzó felé, aki szerintem nagyon okos, ügyes és lehengerlő személyisége van... 


 - Sajnálom ha goromba voltam veled a piros csapatban. Remélem aqua-kén jobban kitudunk majd jönni egymással.

 - Biztosan, hisz köztünk nem is volt gond... Meg hát nagyon sikeres voltál, hogy megnyerted Nekünk az előző próbát... De az hogy megint itt van Jamie kikészít...

 - Ne is foglalkozz vele. Megvan a maga kis világában, de nem ártalmas. Inkább a többiekre kell figyelni... 


 - Örülök, hogy már nem vagyok csapatkapitány. Elég fárasztó egy pozíció volt. Most viszont résen kell legyek... Az új csapat erőviszonyai elég kétségesek számomra.


 - Oh, sziasztok! Csak be szerettem volna köszönni hogy örülök, hogy egy csapatba kerültünk és remélem nincs köztünk gond.

 - Nincs semmi Cristie! Én is nagyon örülök, hogy köztünk tudhatok egy ilyen okos csajt.

 - Ow... Köszi! 😇

 - Minden jó lesz! *rá kacsint*


 - Csak ügyesen srácok majd a próbán. Remélem mi négyen megmaradunk majd a végére.

 - Nem lennének rosszak az arányok!

 - Sajnálom Darrow...

 - Semmi gond csajszi, légy nagyon ügyes!

 - Biztosan az lesz... Ha jól hallom már szállunk lefelé... Ez egy farm?


 - Üdvözletem kedves Aqua és Lila csapat! Megérkeztünk Angliába, Lady Farmnak a farmjára. A mai próbán itt fogtok megmérettetni. Igen, ez nem vicc! A próba menetét Lady Farm fogja ismertetni. 

 - ÖRVENDEK NEKTEK PUPÁKOK! A mai feladatotok HEJ! De jó lesz! Ez az én kis farmom, amit úgy hívunk hogy farmlady. A mai napon a két csapatnak segédkeznie kell a ház körül. Megetetni az állatokat, gondoskodni róluk, növényt termeszteni, horgászni és mi egymás. Amelyik csapat a leghatékonyabban veszi ki a részét a dolgokból megfogom jutalmazni egy immunitással.

 - Így van! Szóval irány lenyűgözni Lady Farmot, amíg én megyek és leiszom magam az édesmézes bárjában. Kijár már Nekem egy kis pihenés ennyi idegeskedés után...

 - Hihihi!


 - Nos, üdv mindenkinek. Ez az első csoportos megbeszélésünk...

 - Így van Darrow... És mint csapatkapitány szeretném ha tudnátok én csak azt szeretném ha eljutnánk így heten az egyesülésig. Aztán mind egymás torkának eshetünk, de addig legyen összetartás.

 - Támogatom. Na és ki mit csináljon?


 - Én imádok kertészkedni! Otthon van egy kis kertem, mindig azt szoktam gondozni. Szóval én biztosan ott szeretnék ügyeskedni.


 - Szerintem csatlakozok Palmer-hez. A kertészethez én is értek.


 - Okés legyen akkor mi hárman kertészkedni fogunk. Darrow?

 - Én a többiekkel akkor megye a bocihoz.


 - Ah nem kösz! Nekem csak rossz élményem van a múúúúúval! Inkább horgásznék egy picit ha nem gond! Szerzek valami menő halad Lady Farm-nak. Biztosan értékelni fogja.

 - Részemről rendben van.

 - Khm.... Az én részemről is, mint csapatkapitány... 

 - 😒

 - Oooookééééé.... *csöndben: kínos* Akkor megyek is!



 - NEM HISZEM EL HOGY ÚJRA EL KELL VISELNEM A KÉPED!

 - TE BESZÉLSZ? MÁR MEGINT EGY SZILVA KERÜLT A CSAPATUNKBA!

 - Ah... Újra itt vagyunk....


 - CSAJOK! CSAJOK! NYUGIVAN!


 - Szóval a pirosoknál így telt minden próba? Akkor mi olyannak tűnhettünk mint a teletabik.

 - Igen... Nos, nem akarok tolakodni, de a pink-nél én és peppermint elég erősek voltunk és nagyon jól is ment a sorunk...



 - Ahogyan a kékeknél is... Nem tudom most nem akarok tolakodni, de mire célzol?

 - Szerintem arra, hogy dolgozzunk csapatként! Srácok! A másik csapat már el is indult a feladatot csinálni... Ki mit szeretne?

 - Menjünk hárman kertészkedni... Pablo mit szólsz?

 - Okés menjetek. Én Isobelle-el és Palmer-el akkor foglalkozóm a csirkékkel. Peppermint, ha jól látom Lizzie horgászni ment. Nehogy lenyűgözze valami gigantikus harcsával Lady Farmot... Inkább te is horgász. Varázslatoddal olyat szedsz hogy elképed a farm csaj.

 - Okés!

 - Akkor munkára fel!


 - Na és... milyen az Aqua?

 - Szuper... Amúgy nem annyira. Jó lett volna egy csapatba kerülni...

 - Úgy látszik félnének tőlünk ha ketten lennénk együtt. De ez így is van, mert SZÉTRUGNÁNK A FENEKÜKET! khm... *csöndesre vált* Ne haragudjatok halucimalucik! Nem hangoskodóm!


 - Csak én vettem észre hogy te és Darrow... mintha... Lenne egy kis "ki a vezér" különbség köztetek?!


 - Dehogy Cristie! Csak pont véletlenül egymás szavába vágtak.


 - Nem szerettem volna az lenni, aki játssza a "főnököt"... De mégis én vagyok a csapatvezér. Az én dolgom eldönteni, hogyan tudunk nyerni.

 - Ow, akkor tévedtem... 

 - Mindent tegyünk meg a győzelemért.

 - Akkor vegyük át újra Palmer, hogyan is kell ezt pontosan csinálni?

 - 😍😍😍😍 Végre valami amiben én adhatom a tudásomat! Szóval...


 - Isobelle tényleg azt gondolta, hogy amiért Ők szuperek voltak Ők lesznek akik vezetni fognak minket?

 - Szerintem erősen van rá esély. A pinkek amúgy is nagyon fenn hordták az orrukat.

 - Azért jó fej volt Pablo, hogy elkülönítette a csapatot... Azokat hagyta egy csoportfeladatra, akik össze is tudnak dolgozni. 

 - Jamie-vel ha jól látom nem jöttök ki valami jól. Pedig amúgy kedves lány...

 - Kedves? KEDVES? Minden lejött róla csak az nem hogy kedves...

 - Valahol benne is lakozik... egy... egy... pfff.... Hát nem hiszem hogy benne lenne emberi. Inkább csak egy szörnyeteg, de hát ez van.

 - No de csajok a lilák megint be előztek. Kezdjünk egy dolgozni.


 - Milyen ügyesen bánsz a kis tehénnel!

 - A nagymamám farmon élt. Sokszor voltam Nála gyerekként, amíg el nem hunyt. 

 - Oh, nagyon sajnálom... De most tudod hasznosítani a tudásod.

 - Így van!


 - Ahhh de rohadt meleg van.... 


 - Itt a kaja.... FÚJ DE NE GYERE KÖZEL! ÁÁÁ!!! Utállak! 


 - Wááá... de.... furi ez az izé...


 - Kis tojás, nagy tojás! Hol vagytok!

 - Félek hogy a robot karjaimmal széttörőm őket.

 - Oh, hát semmi gond... Akkor menj nyugodtan, majd én folytatom! Bár amúgy nagyon érdekelne honnan van a menő karod! 

 - Sokan vannak ezzel így Pablo! De amúgy balesetem volt és földönkívüliektől kaptam. 

 - AZTA! Hát én nem hiszek ilyesmiben csak a teremtőben, de elhiszem Neked hogy ez volt... 

 - Köszi és amúgy sajnálom a csapatbeszélgetésnél hogy felvillantottam a csapatvezetés kártyát, de azt láttam hogy széthullunk. 

 - Semmi gond! Köszönöm egyébként hogy itt vagy! Biztosan hasznát vesszük még a képességeidnek.

 - Ow... Hát... Köszönöm 😗


 - BÚ! BÁ! MENJ INNEN! Pont úgy nézel ki mint KYRA! TE KYRA VAGY?!!! FEDD FEL MAGAD HOGY KI VAGY! SEGÍTSÉG! 😭😭😭



 - Tudod nagyon nehezemre esett lemosni a sminket és a külcsínt. Nem nagyon... szeretem ezt, ahogyan most kinézek... Hisz az interneten is úgy lettem valaki, hogy tökéletesen néztem ki. De így annyira.... Remélem te megérted. Te vagy az első, akinek ezt elmesélem...



 - Hmm... LEÁNYZÓ! Te aztán egy csodás kertész vagy. Gyönyörű ültetés. Majdan küldök neked fotót róla milyen lett ha kinő! Szép volt.

 - Owwww! Nagyon köszönöm Lady Farm!


 - HÉJ! EZ TÖKRE NEM ÉR! Tuti varázsoltál megint!

 - Esküszöm hogy nem! Tényleg nem! Ez tökre a szerencsén múlott.

 - De hát ebben a tóban nem volt egy hal sem. Már órák óta várom hogy legyen valami, de semmi, te meg hipp hupp! 

 - Varázsolhatok Neked halat ha szeretnéd.

 - Dehogy is! Csak szívatlak bumbum! Örülök a sikerednek. De én meguntam ezt... Menjünk a folyóba fürdeni!

 - Oh ez jó ötlet.


 - Nem is foglalkozott velem... Végig az autószerelő csajjal lógott... Már megint. Ez előtt minden próbánál közösen dolgoztunk a sikerért és verhetetlen páros voltunk... Most pedig úgy érzem... Minden széthullik... A FRANCBA! *robotkarjával erősen megüti a széket*


 - Hmm... Nem rossz... Nem rossz! Szép munka lányok. Menjetek pihenni! 


 - Na mizujs csajszi?! Megverted már a tyúkokat? 😂😂


 - EZ NEM VICCES PABLO! Tökre féltem tőlük... 😔

 - Nyugi csajszi! Nincs gond! A lényeg hogy megcsináltad. Büszke vagyok rád. 😉 

 - Köszönöm! Végre egy normális csapatkapitány... Nem az a lilafejű. 

 - Te tüzes vagy! 


 - Amúgy Pablo egy jó fej srác, nem is csúnya. Ki tudja még lehet belemártom a körmeimet a picikébe... Nyehehehe! 😈


 - Szerintem jót fog tenni ha ezt megbeszéljük. Lovagias csávónak tartom magam és nem fogok versengeni a egy nővel. Legyünk barátok én pedig elfogadom, hogy te lettél a csapat feje. 

 - Oh... 😊 Te aranyos vagy! Hát igazából szűkségem van egy ex katona véleményére, így örülnék ha néha véleményeznéd a döntéseimet. Nem szeretnék én lenni aki mindent irányít, de persze... Jól esne ha elismernél.

 - Elismerlek. Kijutottál egy múmia karmaiból! Nem vagy egy semmi csaj. Gyere menjünk fürdeni egyet. 

 - Nem kell kétszer mondani 😚


 - Tökre sajnálom hogy nem lehetek hozzátok túl közel... Remélem megbeszéltétek a dolgokat már Jameson-al.

 - Oh, persze, tökre okés már minden. Egyébként én is sajnálom, de héj... Ügyes légy hogy találkozzunk majd az egyesülésnél.

 - Azon leszek! Bár ez a csapat elég.... Színes. Szerintem itt még egymás torkának fogunk durván esni.

 - Reméljük nem kerül rá sor... Félő hogy Nálunk is ez lesz a helyzet. Aurora és Darrow két erős egyéniség... De mintha láttam volna őket együtt menni a folyóhoz.

 - Oh... Menjünk mi is akkor! Tudjuk meg mi történt!


 - Örülök hogy kijöttél ide velem... El szerettem volna Neked mondani valamit... Csak nem tudtam hogyan is kezdjek ebbe bele...

 - *idegesen behunyja a szemét és elhadarja* Nagyon tesztel nekem, de nagyon félek, mert én nem vagyok szép ha önmagam vagyok és biztos nem tetszenék egy olyan fiúnak mint te. *újra levegőt vesz* 😰

 - Te viccelsz velem? Olyan gyönyörű vagy a smink nélkül mint senki más ebben a versenyben...


 - Komolyan így gondolod? Wow... Hát a fejemben minden volt csak ez nem...

 - Hunyd be a szemecskéd...


 - Jaaaaa! Hogy ezek kavarnak! MI A FENE! Szerintem csak én voltam, aki látta...


 - Igazából örülök neki, hogy most itt vagyunk! Többet találkozhatunk!

 - Igaz? Én is. Nehéz volt összedolgozni hirtelen ennyi új emberrel?

 - Jó embertől tanultam a csapatósdiról. 

 - Oh... hát megtiszteltető... Tudod miattad kicsit néha elfeledkezem arról, aki otthon várna... Ha vár egyáltalán...

 - *elpirul* Ez most... Komolyan mondod?

 - Igen... De nehéz. Mert hát... Nem tudom készen állok-e eldobni Őt. 

 - Nem dobhatod el, ami nem volt még a tiéd.


 - Az új csapatra szűkség volt, hogy rájöjjek... Fontossá vált számomra Katarina... De nem tudom mi legyen, mert most harcot vívnak bennem az érzések. Elengedném akire vágytam, de mi van, ha már megnyertem csak nem tudok róla és most elbukom... Egy másik nő miatt, aki elképesztő és fantasztikus.


 - Nem sikerült semmit fogni? Eh... 

 - Bocsi csajszi. Át lettem verve... A tóban szerintem csak egy hal volt, amit Peppermint szedett ki... 

 - Hát reméljük elég volt, amit eddig csináltunk, hogy győzzünk...


 - Héj Lizzie! Neked tök bomba tested van!

 - Köszi csajszi! Te sem panaszkodhatsz 😋😘

 - Oha!

 - Szerintem is mindketten jól néztek ki.


 - Bocsánat hogy zavarok! Nem akartam belerondítani a kis beszélgetésetekbe! 

 - Minden okés Isobelle?


 - Nem! Peppermint! Azt hittem a mi kapcsolatunk erősebb ennél! El sem hívtál erre a kis... partyra?  Főleg úgy hogy itt mindenki lila.... és ha megtudják?

 - Öhm... helló! Én veled vagyok egy csapatban. 

 - Az most nem számít! 😖

 - Aucs....


 - Öh... Hát sajnálom... Tök spontán volt az egész...

 - Srácok! Roland visszahívott minket! 

 - ÁÁÁHHH! Pont jókor! *elkezd szaladni*


 - Annyira jól érzem most magam! Mintha kiteljesedtem volna!

 - Örülök Neki nagyon! Én is úgy érzem hogy végre teljes vagyok! 


 - El sem hiszem hogy ez megtörtént velem! Végre úgy éreztem nem kell félnem megmutatni magam hogy ki is vagyok valójában! Megcsókolt a fiú, aki megtetszett. Ez egy álom? El sem szeretnék menni már erről a farmról. Akár itt is élhetnénk... De azért szűkség lenne a nyereményre... Majd veszünk egy farmot a nyereményből!


 - Cristie egy nagyon cuki csaj! Nem vagyunk hasonlóak és pont ez a jó! Szerintem működni fog. Legalább is remélem, de egyelőre a többiek előtt titokban tartjuk, hogy nehogy azt gondolják szét kell választani a szerelmes párt...


 - Lady Farm meghozta a döntését! Szép munka volt mindkét csapat részéről... Lady Farm kérlek jelentsd be a győztes csapatot.


 - Mindkét csapat szuper jó volt a farm körül! Megszeretném jegyezni Palmer kiváló növénygondozását. Viszont volt egy férfi, akinek a tojásai... Elképesztőek voltak! Pablo! Te egy adonisz vagy. Szuper szép tojásokat sikerült szerezned, így a győztes csapat az Aqua team!


 - Bármikor kedves! Bámikor!

 - Szép munka Pablo!

 - Best TEAM ever!

 - Gratulálok Aqua team! Ez viszont azt jelenti, hogy a lila csapatnak részt kell venni a kiszavazó ceremónián! 


 - A szavazatokat leadtátok. Az eredmény megszületett... Akik biztosan a játékban maradnak...


Palmer és Lizze


Cristie és Jameson


Sorcha


 - Aurora és Darrow... Valaki közületek már nem tart velünk Kanadába.... Egykori csapatvezér és mostani csapatvezér mérkőzik meg.... ki marad és ki megy???

...
.
.
.
.
.
.



 - A kieső nem más mint Aurora... 


 - 😂 Hát hogy is máshogy alakulhatott volna...


 - Aurora! Várj! Légyszi... had vegyelek fel instán. Szeretném ha továbbra is tartanánk a kapcsolatot.


 - Rendben csajszi! 😁 Persze!


 - Nos ez egy drámától teli epizód volt! Remélem élvezték. Szóval a Lilák új csapatvezére nem más mint Darrow. Találkozunk legközelebb a jeges Kanadában! Köszönöm hogy néztetek minket, szavazzatok! Mondjátok el a véleményeteket.