2021. augusztus 27., péntek

Sims Villa 14 - 6.Epizód: Jégember

 



 - Örvendek mindenkinek! Az előző epizódban Angliába repültünk Lady Farm farmjára, hogy megnézzük mennyire lennének háztájékon hatékonyak versenyzőink. A mai napon tovább idegeljük Őket Kanadában, ahol már vár rájuk a Jégember. 


 - Hihetetlen hogy ott hagytál... Tudod jól, hogy nem vagyok egy könnyen barátkozó típus... Én Nekem csak te vagy... vagyis voltál...


 - Nagyon sajnálom ha úgy érezted hogy elhanyagoltalak a Farmon. Én csak... önmagam voltam. Sodrottam az árral, ahogyan mindig. Ezt lehet nehéz megértened, de én nem vagyok az a ragaszkodó típus... Inkább mondanám magam egy skalpvadásznak nők és férfiak terén is.

 - Skalpvadász?! Viccelsz?! Nem tudtam eddig hogy ilyen téren gondolkodtál rólam... Ezek szerint úgy gondolod hogy én... azt szeretném tőled...

 - ... Nem erről van szó?


 - Nem csak arra kellenél... Szeretnélek megismerni és megtudni ki vagy... Nekem többet jelentett japán, mint Neked ezek szerint...

 - Sajnálom Isobelle... Én nem tudom mit is mondhatnék...


 - Lehet nem lett volna szabad kikelnem magamból Angliában, de Peppermint fontos Nekem... Kevés ember volt, akit fontosnak tartottam... és félek félre ismertem... Ahj *megérinti a szemét ami elkezdett vibrálni*... Hagyj engem te mocskos emlék!!!


 - Mióta önmagad vagy ragyogsz! El sem hiszem, hogy ennyit vártunk azzal, hogy megéljük a szerelmünket.

 - Csöndesebben Jameson... Még meghallják... De igen, én is nagyon boldog vagyok! Remélem, hogy ez, ami közöttünk van mindkettőnket boldoggá fog tenni.

 - Hát persze hogy boldoggá fog tenni minket...


 - Egy kis boldogságból Nekem is elkéne... 

 - *kínosan csendben ülnek és néznek Sorcha-ra*

 - Oh, megzavartam valamit?

 - DEHOGY! Semmit. Mi a probléma, ami miatt a boldogság után kajtatsz? 

 - Igazából csak az tett szomorúvá, hogy most mi szavaztunk ki valakit... Jó már nem vagyunk kékek, de Nekünk ez volt az első alkalom Jameson-al és szörnyű érzés volt... 

 - Oh... Igen, igen... Nehéz volt... Főleg Nekem, mert a barátaim nagyon fontosak a számomra és Aurorát már annak tartottam...


 - Ha a lilák megtudják, hogy együtt vagyunk Cristie-vel, akkor célponttá válhatunk a számukra, mert hát valószínű mi két szavazatot is érünk. Ezért amíg csak lehet titokban szeretnénk tartani, de egyre nehezebb, főleg így hogy Sorcha szagot fogott...


 - Mit szólsz hozzá hogy kiesett újra a csaj?

 - Egy picikét sajnálom Őt. Nemrég tért vissza és már mennie is kellett... De hát mi döntöttünk így.

 - Te amúgy... így... Hát hogyan állsz a lányokkal?

 - Oh... Elég bonyolultak. Alap esetben nehezebben barátkoznék nőkkel. Miért?

 - *kacag* Jaj! Én nem csak barátságra gondoltam, hanem szerelemre.

 - Lizzie... Én nem tudom. Nem voltam még sosem lánnyal, de hát sose mondja hogy soha az ember! Nem igaz?

 - Ez NAGYON IS ÍGY VAN! *felteszi az égbe az öklét* 😎

 - Hihi 😇😅


 - Lizzie egy nagyon kedves csaj! Tele van energiával és mindig feltudja dobni az ember hangulatát, de nem hiszem, hogy valaha megtörténhetne az, amire gondol... 


 - Végül is az én tojásomat dicsérte meg a farmos leányzó! Nem voltál féltékeny?


 - HA-HA! Én és a féltékenység! Pablo az emberek rám féltékenyek és nem fordítva!

 - Azt már meghiszem kiscsibém. Ha rád nézek egyből arra gondolok mennyi leányzó törte össze a tükrét otthon...

 - Ow.... 😳😘 Te aztán tudod mit kell mondani egy igazi hölgynek!


 - Jamie egy igazi betöretlen paci. Meglesz majd lovagolva ha már elérjük a kellő betörést. 😋


 - Sajnálom hogy nem sikerült megnyernetek a próbát... De örülök, hogy nem te távoztál a játékból.

 - Hát még én! És újra csapatkapitány lettem. Úgy érzem visszakerültem oda, ahonnan letaszítottak.

 - Ez már szinte trónok harca!


 - Haha! 😂 Hát igen! Reméljük hogy nem tartunk mostanában esküvöket... 

 - Hát azért én picit reménykedem benne...

 - Oh...


 - Most nagy volt a szerencsénk, hogy Pablo a tökéletes tojását megmutatta Lady Nyanának. De a szerencse forgandó... Mi lesz ha...

 - Ne is gondolj erre Barbie. Most koncentráljunk Katarinára... Ha jól látom kavar az ellenfél csapatvezérével... 

 - Igen... Sajnos ez így van... De nem hiszem hogy Ő lenne a legelső célpontunk...

 - Célpont? Az számomra csak egy nő lehet. Jamie a sárkány! 

 - Ahh...


 - Kyra egy jó szövetséges lehetne, de úgy lebeg a szeme előtt Jamie, mint egy felbőszült bika előtt a vörös lepedő... Nem lehet manipulálni a szavazatait. Egyre kevesebben vagyunk és hamarosan itt az összeolvadás... Tennem kell valamit, hogy bebiztosítsam a helyemet. 


 - Eljönnél velem légy szíves a mosdóba?

 - 😲😳 Hát persze....


 - Sokat gondolkodtam azon... Rajtunk. Mióta Pablo elvett tőlem, bár nem szándékosan, de mióta ott vagy velük, azóta ürességet érzek... Hiányzik, hogy a csapatomban tudjalak, hogy mellettem tudjalak... Mostanság sokszor el is felejtem az otthoni lányt és csak rád tudok gondolni...

 - Én... megszeretnélek csókolni!


 - Kedvesem! Remélem, hogy minden álmod teljesül... Legyünk együtt, legyen így ha más út nincs. Arra vágyom hogy együtt bejussunk a fináléba.

 - Tegyük meg! Legyünk ott és győzzük le mindenkit!

 - Csak mi ketten!

 - Csak mi ketten!


 - Kedves Lila és Aqua csapat! Üdvözöllek titeket a fagyos *brrr...fázik* Kanadában! Ezen hegyvidéken tartjuk meg az ötödik próbát, ami nem más, mint éld túl a Jégembert! 

 - Jégember? Valami vicc?

 - Nem vicc! A Jégember, ismertebb elnevezése Jeti hamarosan felkel és élelmet gyűjt majd... Titeket pontosabban! De nyugodjatok meg! Mindenkit kifogunk menteni a karmából. Viszont a feladat nem annyira egyszerű! Éljétek túl! Amelyik csapatból a legtöbben maradnak az éjszaka végére az győzedelmeskedik és nem kell hazaküldenie valamelyik derék csapattársát. Sok sikert Nektek! Bújjatok el! Indulás!


 - Itt foglak várni te Dög! El-Foglak-Pusztítani!


 - Ez az eddigi legjobb próba! Itt lehetünk a meleg kunyhóban a szexi rucikáinkban és pihenhetünk! 

 - *vacog* Azt.... mondtad... meleg?

 - Voltam ennél cudarabb helyen is modellként. Ez meg sem kottyan... 

 - Na leányzók! Készen a tűz!

 - Ah! Pablo téged az isten küldött Nekünk!


 - Na és mesélj Katarina! Láttam, hogy elvonultatok miszterrel! 😋 Volt valami ramazúri? 

 - 😌 Ohh... Hát semmi komoly. Ő mégis csak az ellenségünk. Visszautasítottam...

 - Wow, ezt nem gondoltam volna....

 - Én sem... 😕

 - Hát srácok... Dobjuk a témát! Kyra komolyan kint őrködik? 

 - Szilva azt gondolja, hogy majd egyedül győzi le a nemlétező Jetit.

 - Kedvesem! Miért lenne próba ha nem létezne?

 - Hát... Nem tudom. Nincs és kész. Ne felejtsük már el honnan jöttünk!

 - 😏


 - Persze! Majd jön és felfal egy... JETI? A producerek biztos most tartottak valami bulit és szétcsapták az agyukat... Tudom milyen, hisz minden hétvégén ezt csinálom... *nagy szünet* Jó, jó, jó.... Minden második nap... OKÉS?! MINDEGY! MINDEN NAP! De JETI AKKOR SINCS! 


 - Őrületesen jól néz ki ez a ruha!

 - Köszönöm! Ezt a NASA-nál fejlesztették ki. Kibírom még a mínusz háromszáz fokot is.

 - Sajnálom, amit a repülőn mondtam. Nem szerettem volna az érzéseidbe gázolni.

 - Mostanában visszatérő álmot látok a bal, cyborg szememen keresztül... Lehetséges ŐK küldik... Nem tudom, de... minket látom... ahogyan... Eltűnünk... Úgy vélem van miértje...

 - A varázsvilágban nem tartjuk számon a földönkívüli lényeket. Mi inkább... Másban gondolkodunk, de úgy gondolom ha jeleket kapsz fentről... Azokra mindig érdemes oda figyelni. Hisz nem zavarnának ha nem lenne fontos Forgács.


 - Aqua elfoglalta a kunyhót, de sebaj! Miénk ez a nagyon menő táborhely!

 - Olyan boldog vagyok hogy újra te vagy a csapatunk vezére Darrow! De azért hiányzik Aurora... Viszont YAY! Újra a kezedben az irányítás.

 - Jaja... De jó Nekünk... Fázom! *remeg*

 - Hamarosan elviszi a nagy házból a többieket a Jeti... Mi itt kivárjuk aztán győzünk!

 - Nekem jó ötletlen hangzik!

 - Csak reméljük nem falatozna inkább belőlünk. Hisz mi szabadon vagyunk tálalva. 

 - Próbáljunk csendben maradni... Hátha nem vesz akkor észre minket.


 - Jameson elkísérnél a toalettre? Picikét tartok este az erdőben mászkálni.

 - Persze kis csaj! Mehetünk!


 - JAJ! Ez olyan izgalmas! Tudom nem elég jó hogy titkolóznunk kell, de van ebben valami kis... 

 - Izgalom! Így van Cristie... 


 - Szívem... Te is úgy hallod... 

 - A... *nem tud ordítani, mert befagy a torka*


 - Vajon mi lehet most Aurora-val? Jól van? Jól alszik szerintetek? 

 - Lizzie, túl sokat foglalkozol a kiesettekkel. 

 - Csak picit.... Na jó! Nagyon bénán érzem magam emiatt a kiszavazásdi miatt. Én mindenkit bírok... Így nehéz...

 - Nyilván nem mindenkinek annyira nehéz...


 - Mire célzol aranyom?

 - Nem volnék az aranyod... Egyébként pedig rád... Láttam, amit láttam...

 - Mégis mit láthattál?!


 - Tudjuk jól, hogy csak azért eshetett ki Aurora, mert te így szeretted volna. Láttam a fintori mosolyod, amikor Aurora elment. Nem tudom mit mondhatnék erre... Sunyi? Gonosz? Pedig nem ezeket a híreket hallani rólad...


 - Honnan veszed hogy én rá szavaztam? Elve anonim az egész. Különben meg nem fogok hazudni, hogy igen is jó érzés újra itt lenni, mint csapatkapitány. Így kezdtem a csapatok szakaszát és így is vélem befejezni.


 - Srácok... Cristie és Jameson már jó ideje nem tért vissza... Nem kellene megnéznünk mizujs?


 - Na mi az Barbie? Túl sokat figyelsz engem!

 - Oh semmi... Csak viccesnek tartom, hogy úgy gondolod tényleg nem létezik ez a lény, amikor Egyiptomban egy Múmia elől menekültünk. 

 - Barbikám... Te csak ne méregess engem kicsikém....

 - Én amúgy azt gondoltam ti jóban lesztek... Furi hogy nem.

 - Miért? Mert mindketten szőkék vagyunk?

 - Hát... igen...

 - Oh... Ezt lehet nem kellett volna Nekik elmondanod Pablo...

 - Hát talán az egyetlen közös pontnak ez el is mondható.

 - Így van... De most össze kell dolgoznunk... Kyra még odakint van?

 - Igen, még mindig minden okés.


 - Peppermin... Elfogott a karácsonyi szellem... Nem bánod ha...

 - Egyáltalán nem bánom!


 - Oh, bocsi elfejtettem hogy rajtam van a maszkom.

 - Nem gond, így is nagyon jó volt!


 - Végül is még nem voltam együtt egy cyborg-al! 


 - Ez olyan, mint amikor Courtney tanárnőnk elvitt minket táborozni és az volt a feladatunk, hogy védjük a zászlonkat. Igazi csapatvezérként viselkedtem! Megnyertük a játékot és a fiúk mind fizettek Nekünk egy nyalókát. GYERE TE MOCSKOS JETI! Megmutatom Neked, milyen a PIROS CSAPAT ÖKLE!


 - Szilva ordíbál?

 - Dehogy csajszi! Csak a szél fúj! Na szóval hol tartottam? JA igen! A parton voltunk és...


 - Hát itt vagy! Csak rád vártam! *felugrik a jetire*


 - Na mi van kisapám? Nem mozdulsz?! TE BAROM!


 - Mi ez... á... *befagyott a torka*


 - Hová igyekszel Katarina?


 - Te ezt nem érheted.... 

 - Azt hiszed te vagy az első szőke, aki valami butaságot csinál egy pasiért? Ugye tudod hogy nem vettem be a színjátékodat? Tudom hogy kavartok Darrow-al... Utána szeretnél menni igaz? Megtudni minden rendben van-e vele! Csak hogy ezzel... elárulod a csapatunkat. Maradj itt és megtartom a titkodat... vagy menj és lesz ami lesz...

 - Haha! 😀 Engem nem tudsz zsarolni Barbie. Azt teszem, amit szeretnék... Nem gátolhatsz meg... Megkeresem, hogy megtudjam jól van-e... Megesett már hogy a producerek nem siettek megmenteni a játékosok életét...

 - Tedd azt, amit jónak látsz...


 - Barbie próbál felkapaszkodni valamin... Próbál releváns maradni. Kapkod... Szóval fél... Nem játszom szerepet a sakkjátszmájában. Tegyen amit akar. Én Darrow után megyek!


 - Hol vagy Darrow! DARROW!


 - Mi ez? Olyan hidegnek érzem a torkom... mi...a... ÁÁÁÁÁÁ!!!!


 - Nézzük meg Őket... Csak remélem nem kamatyolnak éppen, mert akkor ez kínos lesz!

 - Ohhh! Bárcsak kamatyolnának.... VAGYIS! Semmi! Ezt hangosan mondtam?

 - Igen csajszi! 😐😌


 - Mi a! HOVÁ LETTEK?


 - Ez a te hibád! Nem figyeltél rájuk! 

 - ÉN mindent megtettem hogy túl éljük! Aki nem követi a parancsomat.... Ah.... Nem fogok katonáskodni. Ha nem érzed jónak a vezetésemet, akkor mondd meg te mit tennél jobban!

 - Hát... Hát....


 - Srácok.... Itt a ... Jeti... Srácok? *nem figyelnek rá, mert vitatkoznak*


 - ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! ITT VAN A JETI! SORCHAM!!!! JAJ! FUTÁS!

 - ÚRAM ISTEN!!!!



 - TE nyamvadás! MOST MEGFOGLAK LECKÉZTETNI! 


 - Vé...ge....d.... 


 - Srácok! Elment az áram és kezd kialudni a tűz. Kyra és Katarina eltűnt... Pablonak igaza volt. Tennünk kell valamit! A varázserőmmel megkerestem a Jetit. Itt van a közelben... Ha valamelyiketek vállalja oda tudom magunkat teleportálni és megküzdünk vele! 

 - Nem kérdés hogy kivel mész haver!

 - Ha megengeditek elmondanék valamit. Ha veszítünk akkor légy...*megzavarja Jamie*

 - Te kis nyamvadtka. Nincs erre időnk! PABLO! TE HŐS CSAPATKAPITÁNY! ANNYIVAL JOBB VAGY MINT A MISZTER! Habár továbbra is nevetségesnek tartom ezt az egészet... Köszönjük hogy feláldozod magad értünk!

 - Feláldozni? Csajszi! Egy darab nem marad a csávóból!

 - Honnan tudod hogy a Jeti az egy férfi?

 - Daaaa! Nem nyilvánvaló? Ha lenne egy jeti az biztosan férfi lenne. A nők nem lehetnek nagy lábú, kétméteres, ótvar ronda izék... Ja várj... mégis... *barbira néz*

 - Dögölj meg... 😠😣

 - Nincsen már sok időnk! Gyerünk!


 - Örülök, hogy összedolgozhatunk! Már rég voltam végre egy pasassal!


 - Oh, haver, én nem vagyok benne olyasmiben! De én is bírom a fejed! Akkor te most tényleg varázsolni fogsz?

 - Oh, igen! Máris! Gyere közelebb!

 - Ez egyre furább, de jól van.


 - Itt is lennénk! 

 - OTT VAN A NAGYLÁB!


 - Óvatosan Pablo! Betudja fagyasztani a torkod!
 - Na mizu nagyfiú??


 - Legyőzlek és én válok a legjobb csapatkapitánnyá! Dupla győzelem egymás után!


 - Oh... mit... csinál....sz...


 - Csajok! Eltelt négy óra! A fiúk és a többiek is még sehol! Ti pedig hó embert csináltok?


 - AH! Barbie nagyon idegesítő vagy! Hol van már az a Jégember?! ÉS miért nem téged vitt el elsőnek?!

 - Hát abban biztos vagyok te miért vagy még itt. Gondolom az agyakat szereti ez a szörny és Neked az nincs.

 - Nem hallgatlak tovább Miss. Feladatom van!

 - Nyugi Barbie! Ott van Peppermint. Nem lesz baj.


 - ÁÁÁ! LÁNYOK ITT A JETI! * a lányok nem figyelnek *

 - Ja persze! Tudod kit ijesztgess! Menj randizni vele, legalább végre lesz pasid! 


 - ÁÁÁ!!! LÁNYOK!


 - JÉZUSOM! Az tényleg.... Jégember volt!

 - Isobelle... Isobelle... Csak te ne! Ha az is volt legalább elvitte Barbie-t. Ez akkor egy kedves Jeti. Lehet szeret minket és azért nem vitt még el. 

 - De Jamie ha ez igaz, akkor Peppermint is.... ÚR ISTEN! 

 - HÉJ! HÉJ! Csajszi! Szerintem a másik csapatból mindjárt elviszik a maradékos és mi ketten maradunk. Ha miattunk győz a csapat királynőként kezelnek majd és a pasid is örülni fog.

 - Oh... Ez igaz. Akkor hagyjuk Barbiet....

 - Ja! Én tuti nem futok utána. Főleg nem ebben a Versace cipőkben! 


 - Jaj de jó hogy rád találtam Palmer! És hogy pont te 😍

 - Oh, Lizzie, nem fogok hazudni én is nagyon örülök Neked! 😟 Nagyon félek! Ez tényleg egy jeti!

 - Nyugi csajszi! Úgy látszik elvesztette hogy mi hol is lennénk. Szerintem most a megmaradt Aqua csapatból falatozik!


 - Lehet távolról kellene lesnünk, hogy kiket kap el. Biztosan ott van a tábor körül.

 - Csak óvatosan Palmi... Ha nem vigyázunk mögénk kerül a csávó és nincs kedvem jeti fogás lenni.


 - Ez a szőke túl élte!

 -HÁT REMÉLEM A TÖBBIEK IS! De hát igen, Őt még nem kapta el.... *Palmer-e néz* De hát Palmi... te is szőke vagy!


 - Nem bírom tovább tartani Jamie! El kell menjek wc-re!

 - Menj csak nyugodtan! Nincs itt mitől félni!


 - Jövők Peppermint!


 - BETOLAKODOK! ISOBELLE! HOL VAGY?!


 - Határozattan megkérlek titeket hogy távozzatok a birtokomról!

 - Birtok? Jamie ez egy közösségi kunyhó!

 - Ah.... Persze! Hát már tudom! TE VAGY A JETI! Neked amúgy is olyan fakó a bőröd. 

 - 🙈🙉🙊

 - 😡😡 HOGY MICSODA? 


 - Leányzók! Jó hírem van! A próbának vége. A győztes csapat a lila lett mivel ketten éltétek túl a Jégember borzalmait, amíg az Aqua-ban csak egy valaki.

 - Ja persze... Jégember. Érdekes hogy csak én nem találkoztam vele... 

 - Pont ez a lényege...

 - EZ AZ! ÚJRA A CSÚCSON! 


 - Örülök, hogy mindenkit kitudtak hozni a Jégember karmai közül! Nos, mivel az Aqua csapat elvesztette a próbát a kiszavazást Nekik kell megtartaniuk!


 - Nézzük hogy a szavazatok alapján ki fog bent maradni és kinek kell csomagolnia! 


Kyra marad!


Ahogyan Peppermint és Isobelle is!


Katarina és Pablo is megúszta!


 - Két szőke, de egynek mennie kell.... Ki lesz az? Barbie? Jamie? A kieső nem más mint.
.
.
.
.
.
.
.
.



 - Barbie! A kieső az Aqua csapatból Barbie!


 - Még megbánjátok! Nem tudtok ti semmit arról mi folyik itt....


 - Végre! Végre! Hello Barbie, Let's Get Out of this party! ByeBye! Amúgy meg ki mert rám szavazni? 😡

 - Ahhhh! Mindegy! Örülök Neki hogy megszabadulok tőletek! Viszlát!


 - Majd megtudjátok hogy Katarina a csapat veszte! Vesszen az Aqua team!


 - Szóval végére értünk megint egy nagyon érdekes és mozgalmas epizódnak! Gondolták volna hogy Kanada ennyire veszélyes hely? Megyünk is tovább! Irány Románia! Mindenki felvette a pelenkát? Remélem! Találkozunk legközelebb! Szavazzanak alább!


Ismerd meg az első hét visszatérő játékost a következő évadból itt:


Szavazás jelenlegi állása: