2020. április 13., hétfő

Sims Villa 12 - 26.Rész



26.Rész - Húsvéti tojásgyűjtés
Webnode oldal 

 - Üdvözlöm önöket! Kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek! Ez itt a Sims Villa 12 folytatása, és igen, az előző epizódban kiderült ki hagyta el a villát, ami sokkoló hatással volt a villa életére. 

Villa 
25.nap - Este

 - Srácok gyertek be Drake elbúcsúzik tőlünk. 

 - Kicsim! 

 - Szia kicsim! Ne sírj kérlek! Nincs semmi baj. Látod hogy itt vagyok és élek! Érted is vagyok itt, mert nagyon szeretlek picikém, és kampányolok hogy te győz! A többieknek is köszönöm az együtt töltött időt. Sok sikert mindenkinek, és vigyázzatok a csajomra!

 - SZERETLEK! *A tv kikapcsolódik*

 - Jaj szegénykém... 

 - Gyere kislány! *Layla felkapja a földről Laura-t, majd leülteti, és egy zsepivel törölgeti a könnyeit*

 - Próbálj meg arra gondolni, hogy nem kell végtelen időket várnod rá... Amint vége ennek az egésznek újra vele lehetsz. Addig pedig élvezd az itt létet.

 - Így van... Lesz időtök a kapcsolatotokra. Ez most egyszeri alkalom.

 - Majd bulizunk egy nagyot, sírunk és nevetünk okés?

 - Így van! Neila-nak mindig jó ötlete vannak... *kacsint rá*

 - Na gyere kislány főzök neked valamit, amit nagyon szeretsz!

 - Pörkölt? 😳

 - Így van!

/éjszaka a nyugi szobát elkérte Dean és Ava Taylor-éktól.

 - Örülök hogy ez most így alakult. Úgy gondoltam kedveskedek neked valamivel, amit már rég óta szerettél volna... A kamerák? Nem zavarnak. Én csak téged akarlak most érezni, és látni... *leveszi a köntösét*

 - Azta... Én... Szótlan vagyok... Csak gyere közelebb! *Dean lassan feláll az ágyról majd elkezdi csókolgatni Ava-t, és a többi +18! Családbarátcontent)

Villa
26.nap - Reggel


/Reggel Laura sírva kel fell

 - *odamegy és átöleli* Igazán megértem amin keresztülmész. Voltam én is már hasonló helyzetben. Ez a legpokolibb érzés lehet a világon, de tudnod kell hogy vár kint, és ez kell hogy vigasztaljon, de tudom minden rá emlékeztet. 

 - Köszönöm szépen! Aranyos vagy! Remélem igazad van.

 - Biztos lehetsz benne, hogy nincs vége a világnak odakint. Szóval csak nyugodj meg.

 - Ezért mondtam, hogy jobb lett volna ha Dean esik ki. Az ő szerelmük Ava-val nem is őszinte. Ahj már! 

 - Én megértem hogy zavar, hogy visszatért Dean, de azért nyugodj meg Cherry. Ezzel magadra haragíthatsz embereket... És nem akarod gondolom...

 - Így van... Például engem, mert már nagyon zavar, hogy ennyire ezen a témán lógsz, mintha nem lenne más aki itt van és fenyegetés. Nyugodjon meg mindenki, hisz hamarosan szinte mindannyian kint találjuk magunkat.

 - De előtte neki is mennie kell!

 - Egy biztos, ahogyan veled beszélt Cherry... Én nem tolerálom. De amúgy sem a balhét, és annak szítását sem. Inkább próbáljunk meg valami tolerált stílusban megbeszélni a problémáinkat.

 - Én nem a barátságos Sims Villába jelentkeztem. Ez az a hely, ahol az emberek megharcolnak azért, hogy elsők legyenek, és ott legyenek a középpontban egy életre. Nem fogom feláldozni az esélyeimet, mert az tolerálható. Igen is hangot kell adni annak ha valami nem tetszik, és nekem nem tetszik hogy Dean itt van még. Az elejétől úgy kezelt mint egy hatvanadik nőt, és utána is amiket tett, az számomra teljesen unszimpatikus szóval...

 - Én is egyet értek veled Cherry. De ez most még nem az az idő. Védett, és nincs mit tenned. Ha ennyire zavar menj párbajozni vele...

 - Hát igen az is megoldás.

 - Szerintem most volt párbaj, és most ment el valaki, ezért ez a téma eléggé hanyagolható.

 - *Ava belép a szobába erre csönd lesz, majd oda megy Laura-hoz leül az ágyra és megfogja a kezét* Remélem valahogy sikerült megnyugodnod már csajszi. Nem lesz gond, és együtt el leszünk itt.

 - Nem akarok bunkó lenni, mert értékelem hogy ide jöttél, de őszintén nem érzem azt, hogy ha te lennél az én helyzetemben higgadt lennél, és elnéznél minket Drake-el. Szóval hagyjuk. 

 - Én csak próbáltam kedves lenni, de ahogy akarod. Majd ha már feldolgoztad beszélhetünk.

/Odakint Dean, Neila és Alphonse

 - Milyen bent a légkör? Nem merek nagyon bemenni oda, pedig tudom sokan vártak vissza, de mégis úgy érzem nem vártak vissza igazából, tiszta szívvel.

 - Ugyan ezt éreztem, amikor én tértem vissza. Talán azt gondolják most, hogy erős vagy és félnek tőled. Hisz nagy százalékokkal tértünk vissza. 

 - Egy biztos, most sok mindent átfognak gondolni az emberek. Én csak sajnálom Dean, hogy a kapcsolatom Taylor-al kicsit szétválasztott titeket...

 - Ezért ne kérj bocsánatot! Én örülök a boldogságának. Egy nagyon kedves ember vagy, és te is Neila. De vannak akiket nem tudok hova tenni... Nem tudom megérteni Cherry haragját.

 - Mindent a villa hiearchia miatt alakult így... Ha az nincs nem lett volna probléma köztetek...

 - De mint látod Drake előrébb volt mégis kiesett. Itt már semmi sem biztos.

/Mami félre hívja Marcust

 - Látom megfogadtad a tanácsomat... Én csupán próbálok neked segíteni, mert látok benned valamit Marcus... Én úgy gondolom te fogod megnyerni az idei évadot.

 - MICSODA? ÉN? De miért?

 - Van benned valami ami azt sugalja, hogy nyertes leszel, és ha el akarsz oda jutni, én segíteni szeretnék neked, de közben én is elszeretnék jutni ameddig csak lehet. 

 - Ezért ajánlottad nekem Neila-t? De hát mami tök mindegy! Látod Dean alul volt mindig, és mégis visszatért. A nézők máshogy látják...

 - Ne feledd hogy itt minden a pillanatokon múlik. Ha most összejössz Neila-val szerintem az a legjobb taktikai lépés lenne.

 - Talán igazad van mami. Meglátjuk, mert én nem tudok érzelmeket megjátszani...

/Taylor és Gaia beszélget Laura-val a szaunában

 - Én igazából úgy számoltam hogy amint eljön az ideje mi párbajozni fogunk... De ez hogy Dean lett végül meglepet, mert úgy érzem kiszámíthatatlan mi történik. Lehet holnap kiesek. Ennyi, és akkor mi lesz a szerelemmel? És azokkal a dolgokkal amit mondjuk az ember idebent már eltervezett?

 - Így van... ÉS a legnagyobb probléma az, hogy nem is tudsz másra számítani hogy magadra. Ezért Laura ne érezd azt, hogy ennek bármi köze lenne a harcra Drake és Taylor között. Szerintem ez már itt vérre megy.

 - Mikor az elején bejöttünk az ajtón nem gondoltam volna, hogy végül egy lelki roncsként végzem ezt a játékot. Nem tudom marad-e még amúgy erőm ehhez, de megakarom bosszulni Drake kiesését. 

 - Épp ezért kell még bent maradnom amíg tudsz. Mert hogy úgy érzem jön a vihar felénk... Túl sokan vagyunk ahhoz képest hogy ez a játék fele már.

 - Az embereket egyre jobban félnek... Én is. 


Stúdió

 - A lakók ezután egy  délután egy húsvéti tojásgyűjtő versenyen vettek részt.


Villa
26.nap - Délután

The Sims 4: All Easter Eggs and Unlockables! Growfruit! (Easter ...

 - Neila segítesz nekem a keresésben?

 - Nekem már amúgy is van nyuszifül szerűségem! Haha! Persze! Menjünk!

 - Azt hiszem láttam egy tojást a nyugi szobában, de nem vagyok benne biztos. Gyere nézzük meg.

 - Már rohanok is. 

*odabent aztán az ágyon hever egy rózsaszín tojás, amikor Neila érte nyúl, Marcus is, és érintkezik a kezük*

 - Oh... Bocsi... *elpirul*

 - Semmi gond... *zavarba jön, majd egy puszit Neila arcára*

 - Köszönöm... De ezt miért kaptam?

 - Mert csodás vagy.

 - Köszönöm.

/Cherry, Ava és Mami harcol egy tojásért ami az egyik szekrény tetején van

 - Sosem kapjátok meg! Az az enyém! HISZ ARANY!

 - Pont azért szívem az én színem, és enyém lesz!

 - Tévedés hölgyek. Az az éééénnn tojásoooom! 

*mindhárman egymást lökdösik, mire Layla meglökve a szekrényt maga felé borítja a tojást, ami a kezébe pottyan*

 - Bocsi csajok! 

 - ADOD IDE! *elkezdik kergetni Layla-t*

/Dean és Taylor a bokrok között keresnek tojásokat

 - Gratulálok! Szép eredményed lett végül. Milyen érzés volt?

 - Egyfajta remény sugár, és egy jó visszajelzést, hogy van még itt keresnivalóm.

 - Biztosan jó értés lehet, hogy a közönség téged akar valaki helyett. De sokan pikkelnek rád... Figyelj oda...

 - Persze tudom... Mint mindig is mondtam... Nem felejtek.

/Laura Alphonse-val és Gaia-val keres tojást a kertben

 - Wow! Egy teljesen fekete. Milyen szép. Csillog a fényben.

 - Én egy sárgát találtam és egy zöldet. Nem valami nagy számok... Szeretnél egyet Laura?

 - Cuki vagy de nekem ez az egy elég...

 - Hát ez meg? Ez egy kérdőjeles... Szerintem ezt szét kell törni.

 - JUJ! MI LEHET BENNE?

 - *összetöri a tojást majd kiesik belőle egy kulcs* Ez meg mi a....

*megszólal a csengő, vége a játéknak a játékosok a nappaliban gyülekeznek*

 - NA jött egy levél és az én szokásom felolvasni. SZÓVAL! "Kedves lakók! Nagyon ügyesen gyűjtötteket tojásokat. A nyertese a játéknak Gaia lett, aki ma részt vehet egy wellness napon a villán kívül. Gratulálunk*

 - MI? DE JÓ! 

 - Gratulálok!

 - Én is gratulálok...

 - Azt hiszem mindenki gratulál!

 - Köszi srácok... wow...


Stúdió


 - Nos, a játékosok felfogták hogy a bent maradásuk pengeélen táncol hisz sokan vannak, és már a végjáték felé közeledve hamarosan mind elhagyják a villát, kivéve egy embert aki az évad nyertese lesz. Szavazzanak a szimpátián minden nap és mondják el a véleményüket. Alább találnak egy jelenlegi állást, és a következő epizód nem más... mint egy kiszavazás, és elmegy megint valaki, így nagyon nagy izgalmakkal várjuk önöket. Viszlát.



Ha van kedved nosztalgiázni nézd meg a Sims Villa 7 húsvéti epizódját:

Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Susanne
Ava