2021. szeptember 11., szombat

Sims Villa 15 - 11.Epizód: Mamma Mia!



 - Üdvözlöm Önöket a Sims Villa 14 tizenegyedik epizódjában. Az előző részben lógattuk a lábunkat, most viszont zakatolunk tovább a csodás Görögországba, ahol egy videóklip forgatáson kell majd részt venniük a versenyzőknek. A játék most ért el a végjáték kezdetének a szakaszába és több játékosról is kiderültek turpisságot és sokkoló tények. Ezeknek a tovább göngyölítése lesz a mai epizód témája is. Tartsanak velünk!


 - Látom nem bírtad már te sem férfi energia nélkül.


 - Ahhh! Hát már nagyon szűkségem volt egy erős férfi kezeire, de azért egyezzünk meg abban, hogy a te fogásod aranyhal, az enyém pedig ezüst.


 - Oh, csajszi! Nehogy azt hidd hogy minden az, aminek látszik!


 - Jamie egy idióta pics*! De, ahogyan látom négyen a két fiú és Ő jó szövetséget alkotunk. Sosem lehet tudni, mikor lesz újra kiszavazás vagy hasonló. Kellenek a szövetségesek, hogy előrébb jussunk a játékban. Ahogyan nézem egy lépésre vagyunk a végjátéktól és készen kell álljak muníciókat a küzdelemre, hogy győzni tudjak!


 - Oh te jó ég! Ez a Katarina annyira kiszámítható! Persze Őt kedvelem szinte egyedül Pablon kívül. Mennyire szánalmas már hogy lefeküdtem egy ilyen latin vérű fickóval, Ő pedig megkaptam Amerika Kapitányt? Simán eltudnám csábítani a pasit, de nem fogom kavarni azt a bizonyost... Kellenek csapattársak, nem szeretném megint egyedül érezni magam, mint Mexikóban. Remélem így négyen eltudunk jutni a végéig. Viszont furcsállom a többiek viselkedését... Reménykedem benne, hogy Nandini-nek nem járt el a szája.


 - Eddig nagyon jók voltunk így hárman, így szerintem ezt a felállást nem kellene megszakítanunk. 

 - Kétségtelen, hogy mi hárman vagyunk azok, akik inkább az egyéni játékot játszák már, mint a csapatosdit. Sokan leragadtak a második epizódban. 


 - Nem mellesleg elég szörnyű titkokat rejtegetünk!

 - Nekem ne is mond! Hisz egy gyilkos van a fedélzeten... Szembesíteni kellene! Igazi bombát robbantanánk... 😈💥


 - Srácok, nem szabad hogy elveszítsük a fejünket. Lizzie is majdnem lebuktatott minket. Beszélnünk kellene különcökkel, hogy nehogy elkotyogják magukat. Ahogy látom Őket nehezen érintette ez a dolog. De nem csak Jamie füle mögött van turpisság... Nem fogjátok elhinni tegnap milyen információt tudtam meg Katarina-ról!


 - Akárhogy is próbáltam nem bírtam ezt magamban tartani! Legalább is a kis hármasnak elmondtam, hogy nagyon óvatosan közeledjenek az évad kaméleonja felé, mert még megégetik magukat! A játék ezen állapotában a taktika és az ármánykodás az, ami előre vihet. A hármas csapat sem izgat igazán, hisz ez egyéni játék. Titkon remélem hogy a végén Lizzie mellett állhatok a fináléban.


 - Komolyan csak megjátssza magát? Tökéletes színésznő lehetne, mert én teljesen elhittem hogy érzelmek által beszél... Talán Ő az évad legnagyobb gonosztevője? Tudom ez egy elcsépelt kijelentés, de teljesen elképzelhető! Úgy látom a játék vége sokkal izgalmasabb lesz, mint az eleje.


 - Mit is lehetne mondani?! Jamie és Katarina nagy játékosok és most ütőkártyák vannak a kezeinkben, hogy legyőzzük Őket. Remélem, hogy sikerült Őket kiejteni aztán jöhetnek a fiúk, a furák és a végén mi maradunk hárman.


 - Annyira szuper volt Franciaország! Viszont nagyon zavar, hogy valaki közölünk ilyen gonosz és.... *csendben: gyilkos*

 - Nekem ne mond! Nehezen tudom visszafogni magam, hogy ne...

 - Oh, kinek akarod megint benyomni a képét Lizzie!? Miről megy a duma?

 - Pablo... az a helyzet... hogy

 - LIZZINEK FÁJ A HASA! 

 - Oh! Remélem nem fogod részletezni! De remélem jobban leszel Lizzie!

 - Oh... *elkezdi kamusan simogatni a pocakját* Igen... Köszi... *Peppermint rá kacsint*


 - UTÁLOK HAZUDNI! Ahj... Jaminah előtt is alig pár hétig bírtam rejteni mit is érzek... Persze segített az alkohol, de igen, Nekem a hazudozás nem megy és itt egyre több a csűrés, csavarás... A végén kikotyogok valamit, ami miatt a többiek idegesek lesznek rám, ez pedig itt a végén már nem jó taktika.


 - Furcsán viselkednek a többiek! Jól ismerem a nézésüket, mintha jelezni szeretnének valamit, de nem merik megmondani mi a helyzet. A végére kell járjak ennek, mert a végjáték kapujában vagyunk és ha most lankad a figyelemem... Főleg a szerelem miatt, akkor veszíthetek.


 - Lizzie-hez felügyeletre van szűkség, mert elkotyogja a taktikai előny titkunkat. Ami lehet nem is igaz... Sajnos nincs még elég varázserőm, hogy kivizsgáljam mi a valóság... Így most az ősi erőre, a megérzésre támaszkodom. 


 - Azt kívánom bár lenne lehetőségem beszélni a szüleimmel... Úgy érzem, hogy Franciaországi tettemmel kihúztam a gyufát... Remélem ez a depresszív érzés nem veszi el a játékhoz fűződő lelkesedésemet. 


 - A gyönyörűséges Görögország mosolyog vissza rátok versenyzőim. Vegyüljetek el a városban, amit kiürítettek értetek és foglaljátok el szálláshelyeiteket a holnapi videóklip forgatás előtt, ami a mai próba is egyben. Amelyikötők a legkiemelkedőbb lesz a klipben, az nyeri a próbát és védettséget a kiszavazás alól. Sok sikert! És drámában gazdag éjszakát!



 - Gyönyörűséges ez a város!


 - Úgy látszik a producerek végre felültek a jó Jamie vonatra. Végre nem a sárban, hóban, pókok közt kell rohangálni hanem sztárokként viselkednek velünk! AHHHH! Csak kár hogy pedikűr nincsen, mert kezd lenőni a körmöm. 😓

 - Oh, csajszi, ezek aztán a problémák!

 - Ne gúnyolódj villámkapitány! 

 - Ch.... Csajszi! Tudod mióta nem volt tárürítés? *a szájára csap* AH! Pablo már megint hogyan beszélsz!

 - 😏


 - Annyira csodás ez a hely... Tarthatnánk itt az esküvönket! 


 - Hogy mit? 

 - Oh! Bocsi! Nem akartam ennyire előre haladni, már mint szeretném majd, de nem most, vagyis... AH! Ebből már nem jövök ki jól igaz?

 - Annyira cuki vagy, amikor így zavarba jössz! 💋


 - Vigyáznunk kell Lizzie-vel! Nem bírja befogni, amikor ott vannak az érintettek.


 - De ez annyira nehéz! Utálok hazudni!

 - Lizzie, gondolt azt, hogy amit hazudsz az az igazság és akkor nem fog zavarni, hogy valójában hazudsz!

 - Vagy csak simán mondja el az igazságot!


 - De azzal nem tenne tönkre mindent? Már mint... Azt gondoljuk hogy ettől hogy szétcsapjuk Őket meggyengülnek? Kicsit olyan, mintha nem éreznénk magunkat elég erősnek, így ki akarunk velük szúrni, hogy minden rendben legyen. Egyben pedig sajnálom Darrow-t, és Pablot. Mindketten jó fej srácok... 


 - Hát igen... Viszont ez már a végjáték eleje. Itt ravasznak kell lenni Jameson. Meg kell értened, hogy ez most egy előny! Azért mert tudjuk az igazságot nem tudnak minket manipulálni. Ha megtudják, hogy tudjuk róluk, amit, akkor tovább manipulálhatnak minket.

 - Logikus... De azért én szívesen megnézném Katarina fejét, amikor kiderül az igazság!

 - Meg Jamie-t is, de persze Katarina a legnagyobb manipulátor. Ki kell esnie! 


 - Örülök, hogy eljöttünk kicsit sétálni... El szeretném mondani Nektek srácok, hogy úgy érzem, mi hárman vagyunk, akik valóban értik mi is a helyzet. 

 - Ti sosem tűntetek ennek a hátba szúrós, Trónok harca karaktereknek. Úgy érzem Palmer és Nandni kapálóznak, hogy nehogy megfulladjanak... Nem akarok asszisztálni benne!

 - Én nem gonoszsággal fogok győzni, hanem az erőmmel. Tudom hogy BumBum is így van ezzel és örülök ha te is Jameson.


 - Akkor megbeszéltük. Határolójuk el magunkat az ármányoktól. Had játszák ki egymást a bent maradtak.


 - Az a pasi annyira tróger volt! Azt hittem belelépek a szájába és utána még jól meg is taposom a himbijét. Elképesztő sztorijaim vannak még! Remélem nem unod hogy csak én beszélek, de szeretem hallgatni a hangomat, mert szerintem van egy nyugodt és ellazító tónusa így mondják igaz? Amúgy hol vannak a többiek?


 - *Magában miközben Jamie beszél* "Olyan jó lenne megfojtani és belelökni a tengerbe... Ehj... Uralkodj magadon Katarina! Nem ezt tanultad a kémakadémián! Legyél szellemes vele, ez azt szereti ha azt gondolja csak Ő rá figyelnek. Hol lehet viszont Darrow? Nehogy Palmer a közelébe jusson, mert akkor mindennek lőttek!" - Oh nem tudom hova lettek a fiúk! Megyek és megnézem!

 - OKSI! De siess csajszi! Ne maradj le a legjobb sztorikról! 


 - Nem tudom hányadán állunk Katarinával. Igazából úgy érzem elvette teljesen a fókuszt, amiért eleve jelentkeztem, hogy bizonyítsak. Akkor még az otthoni lánynak is, de most már szerintem csak magamnak... El szeretném felejteni a múltat és a szörnyűségeket, amiket katonaként át éltem... Úgy érzem a játék után talán Katarina segíthet ebbe! Amúgy mi a gond Pablo?! Mostanában elég... szomorú vagy!


 - Oh, remélem megtalálod a nyugalmat testvérem. Viszont most az én lelkemben az ördögök vívnak harcot. Tudod... Nemrég lefeküdtem a csajjal, amit szerettem is volt, de elfelejtettem hogy ez egy... műsor és anyámék is látni fogják. Ők pedig annyira szigorúak velem kapcsolatban, hogy kiskoromban többször azért is megvertek, ha magamhoz nyúltam... Attól félek, hogy ki tagadott a családom 😭😭😭

 - Oh! Nyugi haver! Biztosan minden rendben otthon! Nincs az az isten, hogy egy ilyen csupaszív fickó kitagadjanak az életükből. Akkor meg sem érdemelnek. 


 - Remélem igaza van Darrow-nak és a családom otthon vár rám! Az hogy könnyíthettem a lelki bánatomon nagyon sokat segített. Lehet beszélnem kellene Jamie-vel is.


 - Oh! Darrow! Esetleg ide tudnál jönni fél pillanatra! 

 - Persze!


 - Figyelj... Nem fogok Neked hazudni. Rettenetesen nehéz elviselni, ahogyan hazugságban tartanak és az orrodnál vezetnek téged! 😖😥


 - Oh! Palmer! Kire gondolsz? 

 - Tudnod kell valamit.... Katarina... csak hazudik Neked...


 - 😂😂😂😂 Okés, ez jó vicc volt... Mondj egy másikat.

 - Nem poénból mondom! Tudom, hogy ez az igazság!

 - Miért? Hallottad ezt a szájából? Hogy megvezet?


 - Figyelj! Én nem foglak győzködni! Elmondtam, hogy könnyítsek a lelkemen. Innentől azt teszel, amit szeretnél! Lehetsz a bohóc a bábjátékában, de én nem leszek! A Sims Villában bent maradsz vagy kiesel! Nincs középút.


 - Erőltetetten próbál valamin felkapaszkodni a rózsaszín csapat egykori semmire kellője. Megpróbálja bemocskolni a kapcsolatomat csak hogy előrébb jusson. Vannak akik bármit megtennének több millióért... 


 - Gondoltam, hogy nem fogja elsőnek benyelni ezt az infót, de azt nem gondoltam volna, hogy ennyire tagadja majd még magának is. Viszont a bogarat elültettem. Innentől kezdve csak azon fog kattogni vajon igazat mondtam-e Neki!


 - Top9, top8... kiesnek a gyengék, a taktikusok... Maradnak, akik ellen megmutatom a rejtett képességeimet... Könnyebb ez a játék, mint azt mondtad drága Cherry barátosném.


 - Mindegyiket felett győzelmet fogok aratni!


 - Oh! Hát itt vagy! Már mindenfelé kerestelek! De csak idióta Palmer-be ütköztem. Tudtam, attól a pillanattól, hogy egy csapatba kerültünk, hogy egyébként egy fegyvere van, az pedig a szája.


 - Oh! Valóban? Miért? Mit mondott?


 - Hebegett, habogott, hogy nem szeretsz meg ilyesmi...

 - Oh, szívem! Erősek vagyunk! Túl erősek Nekik. Megpróbálnak majd mindent, hogy belemásszanak a fejedbe. Ne halld meg őket. Gyere, megmutatom Neked mennyire szeretlek... *belekacsint a kamerába*


 - Sajnálom ha furcsán viselkedtem... Tudod bánt, hogy mit gondolsz majd a családom... Elég konzervatívak és nehezen viselik az ilyen viselkedést.

 - Oh, semmi gond latin szeretőm! Gyere az ágyba és megmutatom mire vagyok képes! 


 - Oh, te már alszol BumBum! Máris csatlakozom!


 - Hogy én mennyire rühellek korán kelni!


 - Gyere Katarina! Még lemaradsz a próbáról!

 - Máris érkezem Palmi!


 - Kíváncsi volt rá, hogy megtörtént-e a balhé... Kicsi... pici... szegény... Palmer...


 - Mindenki már nincs sok időnk hátra! Kezdeni kell a forgatást! 


 - Milyen szánalmas! Úgy viselkedik, mintha minden rendben lenne! Biztosan azt várta, hogy majd jól összeveszünk! 


 - Ilyenek a számító nők kedvesem. Csak ésszel tudsz ellenük küzdeni. Ne aggódj!


 - HOGY MIT TETTÉL?! Normális vagy? Azt hittem ezt csapatként döntjük el! Te pedig felhasználtad az információt öncélúan! 


 - Ne haragudj rám Jameson! Én csak... Haragszom rá és nem bírtam tovább nézni, ahogy megvezeti szegény Darrow-t... 

 - Mindegy... Ami történt... Megtörtént... Ezen már nem tudsz változtatni.


 - Én szeretném ha a jobb profilomból venne, mert az mindig GYÖNYÖRŰ! Ja és nehogy rá merjen közelíteni a mellemre, mert kiakadok!


 - Most már letörölheted magadról a gyors tüzelő címkét! Lehetsz most már az én pasim címke! 


 - Oh! Mi meglepetés! Köszönöm Miss. Jamie!

 - Helyes a megnevezés!


 - A végén még teljesen eltorzítják a kinézeted Lizzie!


 - Ne aggódj BumBum! Jó kezekben vagyok!


TEKINTSD MEG A LEFORGATOTT VIDEÓKLIP RÉSZLETET:




 - Szép volt nagyon a teljesítményetek... Nos, kedves játékosok!  Eljött az idő, hogy újból elhagyja valaki a játékot! Ki fog tovább menni velünk együtt??? Aki biztosan, mert megnyerte a próbát az nem más mint...


 - Katerina! Ő biztosan nem eshet ki a mai epizódból!


 - Viszont most megtudjátok, hogy hárman egyenlő szavazattal végeztek hátul a szavazásban.



 - Mivel ez a három játékos hátul végzett most ti dönthettek róla, ki maradjon be és melyik két másik játékos essen ki. Aki bent marad védett lesz a következő szavazáson. De mielőtt elkezdenénk a szavazást megkérdezném... Van valakinél védettségi amulett, ami felhasználva kicserélne egy játékost?


 - Nálam van Roland! Kicserélném...


Palmert...


Darrow-ra!


 - Sokkoló! Szóval Nandini, Darrow, Jamie! Egy marad, kettő megy! Kit fogtok megmenteni?


 - Őszinte leszek... Ez taktikai lépés lesz. Nandini térjen vissza!


 - Bocsi csajok, de a kék csapatra tekintettel kell legyek... Darrow maradjon!


 - Én az egyetlen szerelmem maradását szeretném! Jamie!


 - Természetesen a szerelmem! Darrow!


 - Ez nagyon nehéz... De azt kell mondjam hogy Nandini... 


 - Taktikai döntés... Nandini!


 - Ez azt jelenti, hogy a csapat döntése alapján Nandini marad...


Viszont Darrow és Jamie távozik a játékból!


 - MICSODA? Ezt nem hiszem el! Hogy eshettem ki és ez az indiai idióta bent marad? Mi ez a politika?! 


 - A NÉZŐK NEM AKARTAK LÁTNI EGY GYILKOST! Bizony! Lebuktattalak Franciaországban! Mindenki tud a kis titkodról, hogy egy kislánnyal végeztél az autóddal és hogy megmérgeztél egy lányt, aki helyetted jött volna az évadba! Egy mocskos ember vagy és most bebizonyosul az igazság! Megmondtuk hogy ne b*szakaodjatok a zöld csapattal! 


 - 😔😔😔 Én... Én.... Sajnálom... Mindent amit tettem... Nagyon sajnálom ha gonosz voltam... Én.... Nem én voltam. Az az igazság, hogy van egy személyiségem, amit titkoltam előtettek... Úgy hívják hogy Chester... Ha Ő előjön borzalmas dolgokra képes. Már két éve szedem a gyógyszereimet és azóta egyszer sem volt rá precedens hogy előjött, de a játék előtt elfelejtettem beszedni egy napon... pont azután a telefon után hogy nem sikerült ide bekerülni és hát... kiment a fejemből... Annyira sajnálom... Én.... Megérdemlem hogy hazamenjek! De nem fogom elfogadni hogy te bent maradtál Nandini!

 - Deal! Én bent, te kint! Viszlát!


 - Nagyon sajnálom, ami veled történt cicám... Remélem kint tudunk találkozni!


 - Te megtudsz bocsájtani? 

 - Persze! Hát te vagy a csajom!

 - OH! De aranyos vagy Pablo! 😍 Egy igazi jó latin pasi vagy te!


 - Életem szerelme lettél! Sosem adom fel! Harcolok értünk!

 - Nem tudom mihez kezdek Nélküled! 


 - VALD BE! Tudjuk! Tudjuk hogy csak hazudsz! Egy igazi perszóna vagy! Bárcsak át látna rajtad szegény srác, akkor nem lenne ennyire az orránál fogva vezetve!


 - Te mégis mit képzelsz, hogy idejössz és beleszólsz a kettőnk dolgába.... Te nem vagy számomra ellenfél Palmer! Nem vagy te elég erős ahhoz, hogy lebuktass!

 - ....wait a minute.... Lebuktatni? Csak olyat buktatnak le, akinek a föle mögött piszok van!

 - Elszólta magát a kicsike! 

 - A francba! *elindul*


 - Várj! BESZÉLJÜK MEG!

 - Nincs miről!


 - TE NYAVAJÁS! Ah.... Nem beszél csúnyán egy nővel. Nem vagy rá méltó hogy szóval elmondjam mit gondolok... Végig csak megvezettél?! Hogy lehetséges ez? Eljátszottad hogy szeretsz?

 - Figyelj.... Játszani jöttem...

 - Dögölj meg Katarina! Miattad elveszíthettem a lányt, akire vágytam otthon! MINDENT! Tönkre tettél, de remélem veled is megtörténik!


 - Ne haragudj... Én Nekem céljaim vannak... ami soha nem a szerelem volt, de jól jött... Én... Nem akartam hogy ez legyen. PALMER AZ OKA! De most már game on... Szét fogom szedni!


 - Ez a baj... Neked nincs lelked! 


 - Jól van kis tetvek! Most már szabadok vagytok a bájtól és csinosságtól, amivel megbabonáztalak titeket! Kivéve kis Pablom! Várlak odakint szerelmem!


 - Legalább ezen a szép helyen maradhatok még egy hetet... AH! Lejár a repülőjegy... A pi***


 - Mit csinálsz még itt Darrow? Induljunk! Ne foglalkozz ezzel a medúzával. Még kővé dermeszt!

 - Igazából indulhatunk... Már át látok rajta! 


 - Menjetek csak! Két igaz lúzer! Kijátszott titeket Katarina! Muhahahaha!

 - Na ezért van szűkség a zárt osztályokra...

 - Menjünk innen Jamie... 


 - Most két ikon fog távozni hölgyeim és uraim! 


 - Fhúúúúú! Hát ez egy nagyon drámai vége volt a résznek! Remélem élvezték. Szavazzanak, hogy ki a kedvencük és maradjanak velünk, hisz folytatjuk a TOP 7-el!


SZAVAZ KI A KEDVENCED! A KÖVETKEZŐ RÉSZBEN KIESIK EGY JÁTÉKOS A SZAVAZATOK ALAPJÁN!





MELYIK SIM A KEDVENCED?
Pablo
Peppermint
Jekatyerina
Lizzie
Jameson
Palmer
Nandini