2020. május 5., kedd

Sims Villa 12 - 46.Rész

*Képet köszönöm Veronika Kovácsnak*


46.Rész - A hatalmasok játszmája


 - Üdvözlöm önöket kedves nézőim. Előző részben kiderül kik a párbajozók. Ha még nem szavaztak tegyék meg ugyanis az ÁLLÁS NAGYON NAGYON SZOROS! TÖBB MINT KÉT SZAVAZAT VAN A KÉT PÁRBAJOZÓ KÖZÖTT! A szavazás sosem volt még ennyire szoros. Nos nézzük hogyan tölti a TOP5 utolsó napját a villában.


Villa
46.Nap - Este




 - Győzzön a jobbik fél! Nem akarom hogy a párbaj miatt haragban legyünk.

 - Így van! Nem kell az ellenségeskedés. Civilizáltan is lehet ezt csinálni.


Gaia: Titokban bíztam benne, hogy én lehetek az egyik aki párbaj nélkül jut el a fináléba. Kicsit... Na jó nem, igazából teljesen összetört a tudat, hogy lehetséges nem jöhetek ide vissza. Ezek a falak valamiféle védelmet nyújtanak számomra, mert úgy érzem itthon vagyok... Most pedig lehet el kell hagynom, és őszintén még csak meg se fordult a fejemben, hogy én kint találhatóm magam. Irigyelem Layla-t, hogy ő biztosan tudja finalista lesz... Bárcsak úgy lenne! Imádkozom, és remélem nem kell cserben hagynom az öcsémet. 


Alphonse: Gondoltam, hogy egy nap eljön majd ez is. Nekem kell párbajoznom úgy hogy nincs itt egy olyan ember sem, aki közel került hozzám. A szerelmem odakint, a haverom odakint, és úgy érzem most értük is kell bizonyítanom... Meg hát... Nem akarok innen elmenni. Most nem, amikor éppen jön a legmókásabb része. A vége... Én ott akarok lenni, amikor az egész történet véget ér, de nem a nézők oldalán...


 - Mindenki utálja légyszíves Layla-t. Pofátlanul ott van a fináléban...

 - Hát most ti tehettek róla! Nem tettetek ki, amikor lehetett volna, most már én is bokszolok veletek a fináléban a koronáért! MUHAHA!

 - Hát egy biztos Gaia és Alphonse közül valaki nem lesz ott... Hogy vagytok srácok? Én szerencsére párbaj nélkül túl éltem az egészet.

 - Őszintén nagyon félek... De azért most nem pisilek a vízbe! Haha!

 - Én is félek... Úgy érzem sosem voltam ennyire feszült még. Fél lábbal már kint érzem magam, és remélem nem így lesz. Ijesztő ennyi idő után...

 - Én is félnék... Nem akarom megtudni milyen elhagyni a játékot... Annyiszor át éltem hogy nem történet meg, és nem most akarom... Sajnálom srácok. Sok sikert nektek.

 - Igazából sajnálom, hogy engem választottatok ki... Fáj is, de mindegy.

 - Sajnálom... Igazából kaotikus kiválasztás volt, de Layla-val közösen így döntöttünk.

 - Már nincs miért titkolni a döntéseink okát, hisz már nem számít mit teszünk mások kezében van a sorsunk... Sok sikert nektek, és ennyi. Valaki visszatér, valaki nem de ez egy egyszemélyes játék. Végén egy valaki nyer, és mindenki arra hajt hogy ő legyen az.

 - Mindannyian akik itt vagyunk megmásztuk azokat a hegyeket, és közben sokan lezuhantak... A legrosszabb azoknak, akik mikor már szinte a csúcsra kerülnek zuhannak le, mert ők esnek a legnagyobbat...


 - Kezdem magam egyre rosszabbul érezni...

 - Gyere velem be inni!


Marcus: Gaia nyerése egyfajta bosszú is lehetne, amiért kiesett Neila. Örülök hogy túl éltem minden kiszavazást, és kiválasztást, de itt van előttem a bosszú show, és nem tudhatom mi lesz. Gaia egy rendes lány, ha vissza is tér nem hiszem hogy őt szavaznák ki a kiesettek. Veszélyt jelent rám, mégis... Annyira jól esne látni őt visszatérni, és Alphonse kiesésével bosszút állni Dean, Alphonse, Layla és Laura négyesen. Nagyon örülnék neki... 


 - Tudom mit vársz tőlem... Én megtettem mindent, és továbbra is megfogok, hogy bent maradjak, de már nem rajtam múlik...

 - Ne légy letört, ne légy szomorú. Ne lássák rajta, hogy már eleve vesztes oldalra sorolod magad. Egy erős, és nagyon jó csaj vagy! Az eleje óta a legerősebb játékos szerintem, és az is maradsz. Egy görög istennő, aki az öccse miatt van itt. Neked kell nyerned ezt a játékot Gaia...

 - Miért mondom ezt most nekem? Az ital miatt? Nem voltál velem sosem kedves...

 - Mert hiszek benned... Őszintén megmondom magamban sem hittem sokáig, és eljött az idő, hogy megtudjuk mi a helyes döntés, és mi nem. Ahogy a kedvenc sorozatomban mondták: "Ha a hatalmasok játszmáját játszod, győzöl vagy meghalsz. Nincs középút."

 - Összezavarsz Marcus, de furcsa módon tudom mire akarsz kilyukadni. Itt most több derül ki, nem csak az, hogy ki vesztes és ki nyertese a párbajnak...

 - Így van. Győz!


 - Sokat jártatják odabent a szájúkat... Alphonse... Mit gondolsz... Vissza fogsz térni?

 - Nekem van egy olyan sejtésem hogy igen. Mondjuk ne haragudj, hogy ezt mondom, de én jobban örülnék Gaia-nak. Te rád a kutya nem szavazna bosszú show-n hogy kiessél.

 - Gondoltam hogy ezt fogod mondani... Nem tudom, most kettős érzéseim vannak. Nem vagyok benne biztos, hogy most én térek vissza... Félek hogy véget ér a történetem...

 - Szerintem lehetsz te a nyertes. Ne feledd mit vetünk el tőled. A szerelmed, a legjobb barátod. Embereket akik fontosak voltak számodra. Győz értük!



Layla: Már ott vagyok a fináléban. Ez a tudat teljesen átértékelt bennem dolgokat. Laura-t nagyon szeretem, és szeretném ha ott lenne velem, mert nem hiszem hogy nyerne. A harmadik személy lenne a legérdekesebb. Marcus, Gaia és Alphonse is olyas valakit, akit a nézők kedvelnek. A három közül Alphonse ellen van a legtöbb esélyünk. Remélem titokban hogy visszatérhet.



Laura: Nem hittem volna, hogy eljutok idáig... Még mindig néha megcsípem magam, hogy tényleg itt vagyok-e!? Tényleg én vagyok az aki a finálé kapujában áll? Félek, hogy mi lesz... Eltudok-e jutni és az álmaim valóra válnak-e vagy összetörnek... De legalább kint vár rám Drake.


 - Gyerünk Gaia! Megtudod csinálni! Meg kell tudnod csinálni!!!


 - A lakók már készen... A párbaj holnap! SZAVAZ!



5.Párbaj: Ki térjen vissza a párbajról? Ki legyen a párbaj nyertese?

Gaia
Alphonse
Created with QuizMaker