2021. december 19., vasárnap

Sims Villa 15 - 5.Epizód: Aranylakoma - Ünnepi epizód - (All Stars 2 - Szörnyek)

 

Mi történt 10 éve ezen a napon? Születésnapom estéjén 14 évesen leültem a gép elé és gondolkodtam... Hogyan lehetne csinálni valami nagyon menő dolgot? Ekkor jött a név... Sims Villa. Amikor az első évad elstartolt éreztem valamit benne. Úgy éreztem ez különleges lesz. Miután ebbe az egészbe belevontam a közösséget, akkor jött meg a különleges része. Ennek az egésznek köszönhetem azokat az embereket, akiket ezen 10 év alatt megismertem és a barátomnak mondhatok. Tudnak rólam szó szerint mindent. Egy nagyon kreatív, okos és kedves közösség alakult ki, ami hozzám hasonlóan nagyon nyitott és elfogadó. Szeretjük közösen a versengést, a kreativitást, a történeteket, az alkotást és a legfontosabb... egymást. Köszönöm szépen mindenkinek aki valaha részt vett ebben. Aki követ minket és érdekli a munkánk. Nem hittem sosem, hogy ideáig eljutunk, hogy ennyi évad legyen és hogy eljutunk arra a minőségi szintre ahol most vagyunk. Boldog születésnapot Sims Villa. 💗

Előző részek tartalmából: 

Az előző epizódban Mitch lehetőséget kapott védettséget szerezni, de cserébe hátba kellett szúrnia legjobb barátját, Neila-t, aki biztosan párbaj résztvevő lesz. Cherry feladta a küldetést és a szövetségnek való munkát, miután Archer elfogása sikertelen lett. Kiderült hogy Amelia-t megölte Nathan. Archer és Amelia szellemek. Kiderül hogy Laura-t az öccse kísérti. Oscar összeszedett egy kisebb szövetséget. Flame miután megtudta, hogy Mitch gonosz tette miatt ajándékot kapott Anthonyval egy vadászatra indult, hogy gyilkoljanak a démonoknak. Konstantin sarokba szorította Cherry-t és megkérdezte valamiről a múltban...

Zenei aláfestés:




 - Milyen érzés a szövetség vezetőjeként irányítani a küldetést? Bizonyára nagyon élvezetes. Sokaknak meg kell felelni...


 - Igen, bár én csak Aurora-ra tudok gondolni... Nagyon hiányzik. Viszont nemsokára mi is indulni fogunk a Sims Villában. A világkörüli évadba.


 - Ah! Remek... Akkor már lesz bennünk valami nagy közös. Na és mit fogunk most tenni, hogy megtaláltuk a szökevényt szállító repülőnek a roncsait?


 - Át kutatjuk a környéket. Aki megtalálja visszahozza a közös pontra és leszállítjuk a szövetségnek.

 - Tegyünk így....


 - Te nem vagy túl beszédes... Szóval akkor megegyeztünk.


 - Iktasd ki Őket és akkor szabadon engedlek. Azt mondom majd hogy rám támadtál... Muszáj megtennem... A szüleimet büszkévé kell tegyem... Főleg... apámat. Többet vár tőlem, mint igazgató.


 - HÉJ! Kérlek! Beszéljük meg! Biztosan találunk megoldást.


 - Ott hagytál minket... Tudom hogy megegyeztetek... A helyemet szeretted volna... Most pedig... Újra erre játszottál.


 - Fogalmam sincs hogy miről beszélsz Konstantin... Én nagyon sajnálom ami történt, de túl kell tenni magad rajta. Mind tettünk olyan dolgokat, amikre nem vagyunk büszkék.


 - Már mindenhol kerestelek Cherry! Beszélnünk kell!


 - Ha megbocsátasz beszélnem kell Katarina-val.

 - Akinek börtönben lenne a helye...


Konstantin: Szeretném ha tudná, hogy nem felejtek... Hogy tudom mit tett és hogy felelni fog érte. Mindenkit utol érnek egykor a bűnei... Ez alól Cherry sem kivétel.


 - Jól elkaptuk a lányokat... Már majdnem ideértek... Már csak még két új játékos kellett volna... 


 - Nem ez volt az első gyilkosságom... Amit meg kellett tenni megtettük... 


 - Szóval! Csipet-csapat! Érkezik az aranylakoma és van egy sejtésem, hogy történni fog valami... Legyünk résen és legyen bármi támogassuk egymást.


 - Ideje lenne, hogy találjunk egy nevet ennek a csapatnak! Mondjuk a mindig sikeresek csapata?


 - Vagy lehetnénk sötét árnyak csapata!

 - Ez tetszik! Támogatom.

 - Csak ne mi legyünk a DC... Akkor alul maradhatunk.


 - Istenem de gyönyörű vagy! Mi lett volna velem Nélküled? 


 - Hát... Tudom, hogy akkoriban Kitti is nagyon tetszett Neked. De én mindig megszerzem amit szeretnék. Akkor pedig semmi másra nem vágytam csak hogy engem válasz. 

 - Gyere és menjünk... ünnepeljünk!


 - Wow, de puccos!


 - Emlékeztek még az első karácsonyotokra? 

 - Drake mamája befogott főzni... Nem volt a kedvenc karácsonyom... 


 - Instán Nektek mennyi követötök lett az évadotok után?

 - Azt hiszem, hogy 3 milliónál járok már...


 - Mivel ez szenteste, így lenyelem amit erre reagálni szerettem volna... (Magában: ármánykodással sok mindent el lehet érni)


 - Egészen puccos ez a hely... Sejtelmes...


 - Ha enni fogunk lesz egy kis gondom, mert én szuper lassan szoktam étkezni.

 - Szerintem ne izgulj ezen. A lényeg hogy érezzük kicsit jól magunkat. 

 - Hát ez az évad nem erről szól...


 - Azt mondták a mi párbajunk nézettségi rekordokat döntött meg. Mindenki erről beszélsz... Durva volt...

 - Ja-ja! Emlékszem rá. Mindenki rólatok beszélsz. Még a fodrászom is azt kérdezte kinek szurkolok...


 - Furcsa idők voltak azok... 


 - És hol van most Nathan? Vagy ne kérdezzek ilyesmit?


 - Semmi gond... Már régen túl vagyok rajta. Mióta Archer maga mellett tud, azóta olyan, mintha Nathan nem is létezett volna. Az hogy hol van pedig isten tudja! Nem érdekel senkit a nyomora.


 - Örülök Amelia hogy újra együtt lehetünk ebben az évadban!


 - Üdvözletem Nektek, All Stars! Az én nevem Cassandra, a Bitree énekese. Azért jöttem hogy előadjak Nektek egy kis karácsonyi melódiát.


 - Hajrá! 

 - Szeretem a BiTree-t!


 - Köszönöm a figyelmeteket... Most pedig.... itt az ideje...


 - Hogy megtudjátok....


 - Hogyan fogtok meghalni...


 - Jézus Mária, Szent József, aki Benedek... MI A LÓCITROM?


 - Egy kis meglepetés vár rátok a végzet termében!


 - Követnetek kell!


 - Szóval végre megtudjuk mi van az ajtó mögött Cherry!

 - Már nagyon vártam!


 - Odabent van a valóság és végtelenség terme... A mai napon megláthatjátok mi lesz a végzetetek, ha kiestek a játékból... Ugyanis tudomásunkra jutott, hogy itt rejtőzött valaki, aki nem tartozott ide...


 - Bizonyára mindannyian kíváncsian bámultok! Káprázik a szemetek? Nem! Létezünk! Az idei évad... A nagyok évadja. 10 évnyi kemény munka után a legjobbak, legjobbika lehet csak aki élve kikerül és kívánságát teljesítjük... Katarina nem volt meghívva erre a játékra... Így a mai este élete utolsó estéje...


 - Kata! Mégis mit tettél? Kérlek... 

 - Mindegy is Cherry... Már elegem van. Ezen a világon én csak veszíthetek. Nektek sok sikert....


 - (magában: Szóval ha veszítünk meghalunk? Várjunk... ez már így közel sem játék... Itt pedig még a mágiát sem lehet használni)


 - Ha félsz... fogd meg a kezem...

 - Én nem félek...


 - Archer... hogy halhat meg ami már halott? 

 - Biztosan akad rá módszerük...


 - Na mi lesz már?


 - Kata... Én...


 - Bla... bla... blaaaaaa! Nem kell a rizsa kicsilány... Te győztél! Látod. Mégis csak sikerült felülkeredni rajtam...


 - AH!!!! Mindig is megfájdult tőled a fejem! 


 - Sajnálom! Ennyit szerettem volna mondani... Te voltál a legméltóbb ellenfelem...


 - Köszönöm. De ez mit sem változtat a tényen...

 - Kérlek lépj be a holtak kapuján! 


 - Uh... ez nagyon para! 


 - ÁÁ!!!!!!!!!!! JESSZUSOM!


 - Segítsetek Neki!

 - Nem tudunk!

 - Jézusom! MI legyen?

 - Ne menjetek túl közel! 

 - Srácok vissza!

 - Ez őrület! 

 - Amelia! Gyere vissza!

 - Bocsi szívem... de...

 - Szívem?

 - Katarina!!! Sajnálom! NE! 😥

 - Hova lett?

 - Elporladt és a lelke a kárhozaté lett...

 - Ez túl durva... én ezt... nem bírom...

 - Gyerekek mindenki hátráljon!

 - Ez történik majd velünk is?! 

 - Ez az egyetlen kiút...

 - Én nem fogok győzni, ha te meghalsz... NEM!

 - Ne pánikoljatok... van egy ötletem...

 - (magában: beszariak...)


 - Igen! Ez vár a vesztesre...


 - NEILA! Mitch a legjobb barátod hátba szúrt ezért te már biztosan részt vesze a kinyilatkoztatáson, ahol három jelölt közül csak egy maradhat majd továbbra is életben....


 - Sok sikert! Aki lenyűgözz jutalomban részesül! Aki csalódást okoz, az pedig büntetésben. 12 órátok van leadni a nevet, akit kiesésre jelöltök. Ketten Neila-val együtt csatlakoznak az első harchoz.


 - Mami... szűkségem lenne a segítségedre... Mit tegyek?


 - Lányom! Örülők hogy hívtál engem...


 - Ennyi... az én feladatom itt véget ért...


 - Eddig segítettél... Most meg csak úgy faképnél hagysz?


 - Hagyakozz a képességeidre lányom... Örülök hogy eltudtunk búcsúzni... Szeretlek...

 - Én is szeretlek... mamikám...


 - Milyen ironikus?! Meghalnak a halottak... Vajon feltűnt a többieknek hogy nem ettünk?


 - Nekem igen! De nem zavar mik vagytok! Én csak... Tudom mi a vágyatok... és közösülni szeretnék veletek...


 - HÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁ! 

 - Hihi... most... vicceltünk? vagyis összezavarodtam! 

 - Kövessetek... 


 - Szolgáljatok ki engem! 


 - Ennél nincs gyönyörűbb... Ez a halálnál is jobb! 


 - Tudtam hogy elfogsz jönni... 


 - Vége! HAGYJ ENGEM! Úgyis végem és megyek utánad a túl világra. Ott elég időd lesz kínozni, de had élvezzem ki életem utolsó heteit... a szerelmemmel... Engedj el engem öcsikém... elég... 


 - Mi ez a lárma?


 - Sikerült megszabadulni a rémtől... de most szembe kell nézni....


 - Akármi lesz... Mi itt vagyunk egymásnak, akkor is ha nem vagyunk egymás mellett... *jegygyűrűre mutat*


 - Te meg mi a fenét csinálsz? Azt gondoltam már azon dolgozol hogyan juthatunk mind ki innen!


 - Viccelsz velem igaz? Innen ténylegesen csak abból a szobából van kiút... a varázslat pedig ott nem segít...


 - A legfőbb így feladja? Tudom, hogy nem rózsás a kapcsolatunk, de az ellenségeket egy dolog hozza össze... a közös ellenség...


 - Sajnálom Flame... Ha nem láttad volna a nevem már ott is van a lehetségesek között... Szeretném kiélvezni az utolsó óráimat... 


 - Akkor kertészkedj csak te mocskos boszorka!


Flame: Az életünk a tét! Ez már nem az a játék, mint eddig! Életre és halálra megy! Igen is... mindent meg kell tennünk hogy együtt jussunk ki. Ha nem, akkor pedig mindenképpen győztes leszek. Nem fogom meghalni.


Neila: Mit lehet tenni? A halálom közeleg... Ki kell jelölnöm egy új legfőbb boszorkát ha én elmennék... Nem Flame lesz az. Át látok a szitán... Csak is azért jött, hogy esetleg ez szóba jöhessen.


 - Ez már kicsit sem vicces... De a játék... az játék...


 - Így van... Játszunk és fogadjuk el sorsunkat...Hisz mit tehetnénk ellene?


 - Mondjuk nem raboljuk el a bűnözőt a börtönből! Összeraktam a képet Cherry. Ahogy beszéltetek egymással... Mi a szitú?


 - WOW! Te Neked van magas hangod? Amúgy meg nem tudom miről beszélsz. Egyszerűen csak régi jó barátom volt.


 - Barátosném! Mibe keveredtünk?

 - A lényeg továbbra sem változott... Itt vagyunk egymásnak. Addig nem eshet bajunk.


 - Igazából elgondolkodtam... Talán nem is annyira... 

 - Nehogy kimond! Igen is... veszteség lennél. Mint mindenki. De ezek a szabályok. Amikor az űrben voltunk az előző all stars-ban ott sem tudtuk, hogy túl éljük-e, amikor a kiesetteket elküldték a labirintus rejtelmeibe.


 - Csak remélem még beszélhetek a szeretteimmel... 

 - NE búcsúzkodj Dean! Az is lehet hogy megnyered.


 - Amikor a gondolataim elterelésére gondoltam nem éppen erre értettem...


 - Nézzük ennek azt az oldalát, amit még nem említettünk... Egy túléli és kívánhat...


 - Már csak attól függ ki nyeri meg, aki kíván... Lehet valaki önös érdekeit nézi... Nehezen döntenék én is. Hisz meg kell mentenem a jövőt, de közben feltámaszthatnálak titeket is. Viszont a küldetésem elsődleges....

 - Én is szívesen lennék önző, de nem tudom... Ezt csak az fogja tudni, aki oda kerül.


 - Ezek után nyíltan vállalni fogom hogy én egy vámpír vagyok. Igazából több éve már halott... Szóval engem ez nem hat meg...


 - Hát nem hiszem, hogy ez a halál olyasmi, mint amire mi gondolunk. Itt inkább a lelket ölik meg... Még kimondani is rossz... Aurora... remélem láthatlak még...


 - Nagyon okosnak kell lennünk... Mert választanunk kell valakit Neila mellé, aki nem mellesleg biztosan szuper erős odakint...


 - Induljon hát a tényleges játék! Megidézem Őket! 


Kellemes ünnepeket minden egyes olvasónak!

fotó by Veronika

Fotó by Krisz

Melyik versenyző/versenyzők története érdekel a legjobban?
Amelia
Anthony
Archer
Carol
Cherry
Dean
Flame
Helena
Hippia
Konstantin
Laura
Layla
Melany
Mitch
Neila
Palmer
Oscar
Drake
Yvette