2020. március 24., kedd

Sims Villa 12 - 8.Rész



8.Rész - Érzelmes éjszaka
Rész megtekintése webnodeon


 - Üdvözlöm önöket! A villa nyolcadik részénél járunk már. Rengeteg történésen vagyunk túl, de egy bizonyos, végül egy sim marad, és a célunk kideríteni hogy a 15 simből ki lesz aki csatlakozik a már meglévő nyerteseinkhez. A tegnapi részben Cherry védettséget szerzett a Sportos kihívásban, ami után a lakók hazatérve ünnepeltek vagy éppen szenvedtek. Eközben pedig sok bimbózó szerelmes pár romantikus estét töltött el. Nézzük mi történt a villában.


5.NAP - ESTE

 - Nagyszerű volt ez a játék! Végre bizonyíthattam. Jól is jön ez a védettség!

 - Gratulálok! Nagyon ügyes vagy! Legyőzted az erős csávókat. Megleptél.

 - Igen! Engem is. Szép volt.

 - Reméltem, hogy nem így lesz, de hát ez van.

 - Lol 😂

 - Sajnálom, hogy csalódást okoztam neked Anissa... Tényleg teljes szívemből! 💋

 - Ajaj. Csak nehogy a fejedbe szálljon...

 - Jézusom. Szálljatok már le a csajról. Had élje meg a sikert...

 - Köszönöm...

 - Állandóan ki kell forgatni a dolgokat...

 - Üdvözöllek téged a Sims Villában...

Kibeszélő szoba

 - Úgy érzem Cherry-nek a fejébe szállt a siker, és úgy érzi sérthetetlen... Pedig nem az, és ez ki is fog derülni, amikor eljön az ideje.

 - Nem értem miért kell mindennek egy balhéval végződnie. Hiába ez a Sims Villa attól még lehetünk normális emberek, és nem a kamerának játszani magunkat folyamatosan.

/odakint egy heverőn beszélget Laura, Drake, Neila és Ava

 - Ez a csaj végig mellettem volt. Egy tündér. De az igazság az én jobban örültem volna ha valaki közülünk kapja meg azt a védettséget.

 - Hát igen... Közületek pont nem szavaztam volna senkire. Szóval kicsit nekem is csalódás. Akkor már inkább Taylor nyerte volna meg vagy Alphonse.

 - Mondjuk én megkérdőjelezem, hogy ők ketten valódi kapcsolatot éreznek vagy csak megjátszák a kamerának. Azért nem mindegy.

 - Ne mondj ilyet! Akkor ezt ránk is mondhatnák...

 - Hát....

 - Most ezzel mit akarsz mondani? Hogy megjátszuk?

 - Néha kicsit rá játszunk... Nem azt mondom, hogy nem igazi, de...

 - Jó de srácok! Ez a Sims Villa! Itt minden nagyobb, és drámatikusabb.

 - Így van... Egy szerelem lehet valódi idebent.

 - Ezt mond Oscar-nak és Lea-nak a Sims Villa 7-ből. Ők is eljátszották a szerelemet. Még össze is házasodtak... mind a kamerának, hogy tovább bent maradjanak... Nem hiszek Taylor-ékban.

 - Hát pedig Boo, én kiállok értük akármikor, akárhol.

 - Az a te dolgod.

 - Mind egy csajok ne hallgassatok rá. A lényeg, hogy egyel kevesebb akinek a nevét mondhatjuk. De attól még van egy pár.

 - Így van... bár nem akarok erre gondolni, de hamarosan itt az ideje.

/Gaia külön hívja Taylor-t, és Dean-t hogy színt valljon

 - Nos... nem is tudom hol kezdjem fiúk... Fontosak vagytok nekem hisz együtt jöttünk be ide... és... sajnálom...

 - Semmi gond! Csak vegyél egy mély levegőt, és mondd el mi volt...

 - Így van. Nem ítélünk el.

 - Amikor bejöttünk a villába én megegyeztem Candy-vel. Csak beszélgettünk róla hogyan lehetnénk nyertesek, mert nekem azért kell a pénz, hogy segítsek a beteg gyerekeknek, és az öcsémen... Neki pedig hogy beindítsa a karrierét. Szóval végül megegyeztem vele, hogy megteszem amit mond, és akkor eljutunk ketten... De az igazság az, hogy nem tudtam mire képes. Mikor bejött Neila, azt mondja Laura-t ki kéne készíteni, hogy ő legyen az első kieső. Ezért elkezdtem őt lekoppintani... Rossz volt. A tampon dolog is az ő ötlete volt. Layla is. Végül is meglettünk fenyegetve, hogy ha kitálalunk besárazzák a nevünket...

 - Besárazzák? Már mint többen?

 - Ki volt még ebben benne?

 - Cherry és Anissa...

 - Nagyon bénán csinálták... Komolyan. Szinte egyből gyanús volt. Köszönjük hogy őszinte voltál.

 - Ezt nehéz volt elmondani, de most kicsit könnyebb.

 - Ez maradjon hármunk között... Nem kell hogy emiatt kiszemeljenek téged.

 - Így van. Viszont tudjuk ki az ellenség.

/Candy a két szövetségesével beszélt

 - Ez a játék olyan, mint egy sakktábla vagy egy háború. Taktika kell, és jó emberek. Én akarok lenni Cersei Lenninster, aki leégeti a hülye templomukat, de már nincs sok időm hátra... Te már biztonságban vagy Cherry....

 - Így van... és?

 - Ad át nekem. Én nagyobb veszélyben vagyok mint te... És ha kiesek a csapat felbomlik. Cserébe én is oda adom neked ha visszajöttem egy párbajról, mert azt megnyerem!

 - Képtalálatok a következőre: shook gif öh... nem?

 - Én mit keresek még itt?

 - Pontosan Anissa. Mit keresel még itt? Már nincs is szövetség...

 - Akkor megyek is szerintem és nem rontom itt a levegőt...

/Anissa kimegy a kertbe sírva leül egy ki székre

 - Mi a baj kis csaj?

 - Úgy érzem nem illeszkedtem be közétek eléggé...

 - Ow... hát sajnálom. Mesélj nekem magadról. Nem is beszéltünk még.

 - Hát nos... lássuk csak. Szeretek reggel kávéval kiülni a teraszomra. Szeretem az állatokat...

 - És mit csinálsz mókából?

 - Hát nem is tudom...

 - Épp ez a probléma. Én néha ha unatkozom pucérra vetkőzöm. Befestem a testem és végig gurigázok egy fehér vásznon. Aztán csodálom a képet... Talán neked sem ártana kicsit kilépni a komfortzónádból.

 - Mondasz valamit.

/Mami és Lucy éppen elmereng valamin odakint, amikor Layla oda sétál hozzájuk

 - Na mizujs csirkék. Hogy vagytok?

 - Mami éppen mesélt egy történetet, és elmerengtem.

 - Én is hallhatom a sztorit mama?

 - Persze kicsim... Volt egy férfi... Igazából életem első szerelme. Gyönyörű férfi volt, és én is még életem virágkorát éltem. Nagyon szerettem... Őt szerettem csak igazán. A szívemet adtam neki. Mindent megtettem, hogy csak az enyém legyen, pedig mennyien akarták őt te jó isten! Aztán elment katonának... Már csak a dögcédulát kaptam meg pont egy napon az eredményeimmel miszerint terhes vagyok... Minden esetre csak gondoltam elmesélem ennek a pici lánynak *átkarolja Lucy-t*. Hogy tudja minden egyes percet ki kell élvezni azzal akit szeretsz. Mert az mind varázslat, de csak ha igazán szereted.

 - Érdekes történet mama... Sajnálom, és egyben gratulálok is. Most már ha a gyermekedre nézel, akkor mindig őt láthatód benne.

 - Így van. Szerintem ez nagy ajándék. Bárcsak én is megtalálnám azt, akivel átélhetem a valódi szerelmet...

 - Vigyázz mit kívánsz. Bár én is erre vágyom.

 - Mi még nem is beszélgettünk úgy igazán. Lenne kedved egy kis szaunához?

 - Hagylak titeket kiscsajok! Én megyek elteszem magam holnapra.

 - Jó éjt mami.

 - Jó éjt, és köszönöm hogy megosztotta velem a történetét.

 - Bármikor kedves.

/A nyugi szobában romantikus világítás várta Alphonse-t

 - Mivel érdemeltem ezt ki?

 - A kedvességeddel! Azzal hogy gyönyörű lelkű ember vagy. Mi mást mondhatnék neked, amivel teljesen leveszlek a lábadról? Főzni sajnos nem tudok... De érted megtanulhatok.

 - Azt hiszem ha erre nemet mondok az egész világ rám haragudna. Elveszek a szemeidben, de ígérd meg, hogy ha most igent mondok erre az egészre... nem törsz össze...

 - Ha igent mondasz csak te számítasz majd nekem idebent, még ha ez a legnagyobb gyengeség is!

 *Alphonse lassan megcsókolja Taylor-t, majd az ágyra dobja őt. Leszakítja a ruháit, majd a saját magáért is...*

Stúdió

 - Hát ez sem volt egy semmit mondó epizód... Viszont a következő az utolsó, amiben minden lakó szerepelni fog. Azután jön ugyanis az első kiszavazás, és valaki bizony elhagyja a villát! Hogy ki lesz az a lakókon fog múlni. Várom önöket egy utolsó epizóddal a nagy játék előtt. Szavazzanak kik a szimpatikusak maguknak! Találkozunk legközelebb. Viszlát.


Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Candy
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Drake
Susanne
Lucy
Anissa
Ava