2018. december 1., szombat

Sims Villa 11 - 6.Összefoglaló (11.Rész)


Sims Villa 11
 6.Összefoglaló
Előző rész: Itt



Roland: Jó napot kívánok minden kedves nézőnek. Eljutottunk a Sims Villa 11 második párbajáig. Olyan mintha ez a kaland csak tegnap kezdődött volna pedig már messze vagyunk a kezdetektől. Oly annyira hogy azt mondhatom lassan a játék feléhez érünk noha még rengeteg dolog vár ránk. A mai adás után jön egyből egy kiválasztás ami után egy újabb összefoglaló érkezik. A mai adásban láthatjuk a párbaj utáni pillanatokat és a másnap reggel történteket. Melany visszatért, és ezzel a férfiak száma teljesen megcsappant a villában. A lányok külön mentek, és a fiúk is. Úgy tűnik a villa ketté szakad? Lássuk.



Melany: Seth nagyon kapálózott, de nem jött össze neki.




Rosaly: Nagyon büszke vagyok rád. Azzal hogy visszatértél mi is sokat nyertünk, így most a lányok vannak előnyben.



Diana: Nem akartam senkivel beszélni, mert úgy érzem hogy átok ül rajtam. Akihez közel kerülök kiesik, és egyedül maradok... Kezdek félni, hogy talán az én befolyásom miatt esnek ki, de nem hiszem el! Komolyan nem akarom elhinni, hogy ennyire gyengék lennénk. Úgy érzem, hogy jó lenne megmutatni milyen erőm is van odakint. Ha pedig ez megtörténne az biztosan Hippia-val lenne. Erős érveim lennének, és az ellentét és megvan. Kíváncsian várom mi lesz a következő nagy harc.




Adrian: Mivel mi vagyunk az utolsó fiúk arra gondoltam, hogy kellene egy titkos szövetség. Legalább addig amíg három lány nem marad.
Ray: Végül is ez logikus. Így kiegyenlítjük a nemek arányát, de HIPPIA MARAD!
Adrian: Persze! Én pedig Lorena-t szeretném. Viktor?
Viktor: Őszinte leszek kicsit haragszom rátok. Azt hittem azért jöttök be hogy a veszteségemről beszéljünk erre itt taktikázni kezdtek. Tőlem bármelyik csaj mehet a fenébe tökre lesz*om.



Viktor: Ez tipikus én vagyok. Akik megszeretnek és közel kerülnek hozzám én eltaszítom. Borzalmasan érzem magam... Mit tettem vele? Magamba bolondítottam aztán elengedtem? Jó persze ahogy elváltunk az egy féllezárás volt, de nekem nem volt elég. Haragszom, és szomorú vagyok. Úgy érzem a pakli ellenem van keverve és már nem tehetek semmit csak várhatok arra mikor jön a joker lap.




Lorena: Igaz milyen stresszes? Én majdnem elájultam, amikor a fantomképeket bámulva vártam az eredmény.
Melany: Őszintén én oda se mertem nézni, és mikor mondta Roland a nevemet azt hittem viccel. Még mindig egy álomban érzem magam.



Melany: Az hogy itt maradhattam rengeteget jelent számomra. Most itt van velem a védettség is, így tovább maradhatok mint gondoltam. Elképesztő élmény volt, de nem szeretném többet átélni, így mindent megpróbálok majd tenni, hogy bent maradhassak.





Diana: Úgy gondolom eljött a lány párbajok ideje. Szerintem tudod mire akarok célozni.
Rosaly: Ha ezt a lépést megtesszük az nagy port fog kavarni. Át kéne gondolnod mit teszel Diana. Ez a veszted is lehet.
Diana: Én nem félek... Már mindenki elment szinte rajtad kívül akivel érdekelt volna bármilyen taktika vagy érzelem...
Rosaly: Kislány én veled vagyok tudod jól. Szerintem egy jószívű és okos lány vagy, de az érzelmeid vezérelnek... és ez nem jó.
Diana: De nem tudok ellene mit tenni.



Viktor: Szerinted Adrian megharagudott?
Ray: Hát elég bunkó voltál. Meg aztán mi elmondtuk hogy sajnáljuk, de basszus körülbelül két napot ismertétek egymást. Azért az még nem egy hatalmas szerelem, hogy belehalj...
Viktor: Ja mert te olyan sok mindent tudsz a szerelemről...
Ray: Én hosszabb ideje ismerem akit szeretek... Mind egy itt hagylak akkor sírd magad a bánatodba és akkor essél ki! Vagy szedd össze magad és harcolj tovább! Ahogy akarod már nem érdekelsz. 




Hippia: Köszönöm hogy kihoztál megnézni a naplementét.
Ray: Hát ez már csak természetes. Akartam veled beszélni. Nem tudom jól halottam-e, de vannak akik szervezkednek ellened.
Hippia: Hát csak hajrá. Ha csak szimplán nem vagy szimpatikus azt kapod mint Diana... Gondold el mit fog kapni aki ki mer engem vinni... Szétkapom a stúdiót!
Ray: Ez az én csajom!





Diana: Azért elég kemény hogy ennyi idő alatt négy férfit is kiejtettek a csajok.
Viktor: Szerintem azért, mert túl erős lányok mentek ki ellenük.
Rosaly: Szerinted van itt gyenge lány?
Viktor: Hát én azt mondanám hogy Cherysh ellen bármelyik srác visszatérne. 
Rosaly: Hüm... látod Diana?
Diana: Őszintén néha elfelejtem hogy ő itt van... 
Viktor: Na menjünk aludni.





Roland: A lakók egy gyönyörűséges reggelre ébredtek. De ez nem tartott olyan sokáig hisz szinte már kora reggel jött a kiválasztás. Nézzük mi előzte meg a tábla elé ülést és döntés hozást:




Viktor: Szerintem ma már jobban fogom magam érezni... Kicsit sajnálom ahogy tegnap viselkedtem beszélnem kéne Adrian-al a kiválasztás előtt.
Diana: Hát tégy úgy.





Hippia: TE JÓ ISTEN! Esküszöm eddig észre sem vettem milyen a hajad kiengedve. Tök menőőő!!!
Cherysh: Hát köszönöm szépen! Mondjuk eddig is minden reggel így ébredtem.
Hippia: Én eskü azt hittem úgy alszol ahogy egész nap vagy abban a fejkendőben. Nem idegesít?
Cherysh: Néha igen, de már megszoktam. Ez olyan lehet mint neked a fejkendőd. Te sem tudsz megválni tőle.
Hippia: Isten ments!



Cherysh: Hippia az a lány aki követi az álmait! Aki tényleg azt teszi amit mond. Szókimondó és én szeretem az olyan embereket akik őszinték... De viszont nagyon harsányan tud az emberhez közeledni. Nem tudod hogy gúnyolódik vagy barátkozik.



Viktor: Sajnálom a tegnapit Adrian. Feldúlt voltam. Azt hiszem benne vagyok... tudod miben..
Adrian: Semmi gond. Megértem. Én is ki lennék ha Lorena nem lenne itt. De örülök hogy velem vagy. Akkor tedd úgy majd a jeled, hogy az a nekünk legyen jó.
Viktor: Átfogom gondolni.



Adrian: Muszáj összefogniuk a srácoknak. Egyszerűen ha nem tesszük a lányok kiszavaznak minket innen. Hat lány van és úgy gondolom a hatból gyorsan lehetne hármat csinálni. Ray-re nem tennék a lányok és ki sem vinnék, mert úgy gondolom erősnek hiszik. Többek között azért, mert nem esett ki a szimpátián annak ellenére hogy hogyan beszélt itt a többiekkel. Ő aztán tényleg az az ember mint Hippia. Nem hazudik. Viktor már más téma. Később jött, és még nem nagyon illeszkedett be főleg hogy most kiesett Zane teljesen eltűnt. Alig látjuk. Én pedig... Mivel megnyertem a szimpátia szavazást egy veszély lehetek számukra. Így igen úgy gondolom, hogy habár szeretem Lorena-t kell egy titkos szövetség a fiúk között.



Rosaly: Csak miattad vettem fel ezt a hálót. Imádom!
Melany: Akkor most úgy nézünk ki mint valami tesók!
Rosaly: Így van! 








Lorena: Szerintem Diana aki szövetkezik ellened.
Hippia: Tudtam! Annyira szánalmas. Nem akartam őt közel engedni, mert én egy nagyon jó ember ismerő vagyok! Ő egyáltalán nem olyan mint én. Máshogy játszik a kis csaj én nem vagyok ilyen boszi moszi.
Lorena: Figyelj! Szerintem ha kivinnéd... Mit gondolsz?
Hippia: A nagy lócitromot fogok kimenni egy kis csaj miatt. Szerintem bárki ellen kiesne.
Lorena: De tudnál bizonyítani. 
Hippia: Ez körülbelül egy olyan teória, mint hogy Michael Jackson még él egy titkos szigeten. Minek kéne nekem bármit is bebizonyítani? Már rég bevan bizonyítva hogy kiknek van itt a helye. Akik kimennek azok azért mennek ki mert harcolniuk kell. Ez van. Én nem szeretnék és nem szeretném hogy te menj vagy Cherysh. Rosaly nem nagyon zavarna.



Lorena: Nagyon nehéz egy olyan emberre beszélni aki ordibál és úgy kezel mintha... Na mind egy. Nekem a kezdetektől furcsa a csaj, de viszont nagyon szeretem a stílusát. Nem zavartatja magát. Nem taktikázik csak magát adja. Szeretnék a szövetségese lenni, de nagyon nehéz vele. De ha közte és Rosaly közt kell választani inkább Hippia.



Hippia: A szöszi csaj egy nagy franc amúgy. Itt keveri kavarja a dolgokat sokszor. Félek hogy azt gondolja én olyan leszek aki majd lepacsizik vele egy két szép szó után. Nahát nem! Azért mi nem vagyunk itt puszi pajtások.




Ray: Őszinte leszek marcangol belülről hogy van egy titkom Hippia elől. Ez a titkos szövetség tényleg jó meg minden, de... Nem tudom... A szerelem érdekes dolog. Nem gondoltam hogy az leszek pont én aki utálja az embereket, de mégis megtaláltam benne valamit.




Viktor: Na azért hívtalak ide, mert mi jóban vagyunk. Úgy gondolom szinte már titkos szövetségnek mondhatom magunkat. Tudnod kell egy titkos szövetségről a fiúk között.
Cherysh: Azt gondoltad nem jövök rá? Hát persze! Ennyi nő maradt kell valamit tenni és amúgy én is így gondolom. Ha bevesztek mint titkos én szívesen segítek egy két lányt eltüntetni. 




Rosaly: Olyan cuki vagy! Mit sütsz?
Melany: Finomat. Együnk egyet még a kiválasztás előtt.
Roland: Srácok! Gyertek a TV-hez!
Melany: Ahhhh! Francba.
Rosaly: Rohanok átöltözni.



Roland: Hát eljött az újabb kiválasztás. Mi fog történni vajon? Kik lesznek a következő párbajozók? A következő részben kiderül. Ha kevésnek találtad ezt az összefoglalót jó hírem hogy a kiválasztás után egy újabb összefoglaló jön a párbajig. Köszönöm az állatokkal kapcsolatos szavazást. Úgy tervezzük a karácsonyi epizódban érkezik majd egy kisállat. Addig lehet majd szavazni! Viszont most egyéb vélemény szavazásban kérném ki az álláspontotokat. Köszönöm ha megnézted a részt. Lájkold facebook oldalunkat és szavaz alább. Találkozunk legközelebb.



Szerinted ki az a villa lakó aki biztosan ott lesz a fináléban? (Nem szimpátia szavazás, ez inkább véleményed szerinti.)

Adrian
Ray
Viktor
Rosaly
Hippia
Melany
Lorena
Cherysh
Diana



Szerinted melyik fiú az aki a legtovább marad a játékban?

Adrian
Ray
Viktor



Szerinted melyik lány az aki a legtovább marad a játékban?

Diana
Hippia
Cherysh
Melany
Rosaly
Lorena