2020. május 10., vasárnap

Sims Villa 12 - 50.Rész - FINÁLÉ




50.Rész - FINÁLÉ






Sing Tyra Banks GIF by America's Got Talent

 - Több mint két hónap után itt állunk maguk előtt a fináléval! Ötven epizód, tizenöt játékos és csak egy nyertes. Ez a Sims Villa 12.évada, ahol minden megtörtént, amire nem gondoltunk volna, hogy még megtörténik.

 - Elképesztő párbajok, összecsapások, szerelmek, és szakítások, barátságok, és ellenségek. Végül pedig három elképesztő játékos maradt! Layla, Marcus és Laura!


 - Üdvözöllek titeket kedves finalistáim! Itt az ideje, hogy elinduljatok a stúdióba, és örök búcsút vegyetek a villától. Nem tértek már vissza SOHA!


Layla elsők között költözött be a villába. Kezdetektől fogva végig megosztó személyiség volt, aki inkább kívül állóként próbálta túl élni a játékot. Ám a szerelem őt is elérte, viszont akibe beszeretett nem viszonozta érzéseit. Marcus érzelmeit pedig pont ő maga nem viszonozta, így egy viszonzatlan szerelmi kör alakult ki. Lucy kiesése után új barátokra talál Laura személyében. Most pedig mind a hárman itt vannak a fináléban.


Marcus az elején még olyan személyiség volt mint Layla, épp ezért találtak egymásra olyan hamar. A lázadó művész végül szerelme esett, nem is egyszer. Layla nem viszonozta érzelmeit, és elsőként még a rózsaszín hurikán Neila sem. De végül mégis sikerült elnyernie a pink szívét, ám mire boldog lehetett volna Neila kiesett. Marcus a fináléba úgy jutott el hogy egyszer sem kellett párbajoznia, vagy kiszavazáson harcba szállnia a bent maradásért.


Laura is első beköltözök között volt. Számára rengeteg új dolgot hozott a játék. Új külsőt, és egy vőlegényt. Kezdetekben sokszor volt a történetek főszereplője, mint áldozat, majd mint olyan, akit ellenségként láttak a többiek. Szerelme elvesztése után a villában sok minden megváltozott benne, és legjobb barátságra talált Layla-val. Most ketten eljutottak a fináléba.




 - Gratulálok nektek finalistáink! Egyikőtök a mai nap több millió simeilonnal, és sikerrel lesz gazdagabb. Előttetek ülnek a kiesett játékosok egy része, és az előző évad győztesei, akik jól tudják milyen is ott ülni, és megnyerni ezt a játékot. Egyikőtök a mai nap csatlakozik a győztesek csarnokába.

 - De már mind sokat nyertetek, hisz sok kapcsolat alakult a játék során. Most viszont megszeretnénk kérdezni vendégeinket ők kinek szurkolnak.


Drake: Én úgy érzem hogy nem titok kit szeretnek nyertesként látni a végen... Laura.. Alig varom mar hogy újra lássalak.


Dean: Szívből gratulálok a finalistáknak.Nem szeretném sokat ragozni, a bosszú jelemnél kifejtettem a véleményemet. Kedvelem Marcust, jó gyerek. Bár nem mélyült el sajnos a barátságunk, idő hiányában, de ő mindig őszinte és kedves volt hozzám. Szeretném ha ő nyerné meg a játékot. Sok sikert, nagyon szurkolok.



Susanne: Ez egy nehezebb döntés nekem, mint a bosszúban, hiszen két Sim is itt van az első szövetségből, az egyik volt párbajon a másik meg nem, úgy érzem hogy Layla többet tett azért, hogy itt legyen! Hajrá Layla



Lucy: Szerintem nem lesz meglepetés, de Laylának szurkolok. Lehet, hogy egy szakításnak tűnt a részemről Laylával, de inkább féltem hogy elveszítek megint valakit. Talán egy jó barátot. Még a mai napig gondolok rá.


Cherry: Reméltem, hogy sikerül jobban megismernem, de én mással voltam elfoglalva a villában tartózkodásom alatt.. Igazából Layla és Laura is sokat tett nekem, és nagyon sokat köszönhetek nekik, de ez nem az a szituáció, ahol a szövetség még érvényes. A választottam Marcus, és ha vége ennek az egész balhénak, talán megihatnánk egy kávét, ha te is szeretnéd.


Alphonse: Bár nem kerültünk olyan közeli kapcsolatba, annak a szemelynek drukkolok akinek a személyisége úgy gondolom legközelebb áll hozzám és úgy gondolom leginkább megérdemli a győzelmet, és ez Marcus. Hajrá!


Taylor: Gratulálok a Finalistáknak. Az a sim, akit győztesként látnék szívesen, az Layla. Hajrá!


Neila: Az én választottam Marcus, egyértelműen, szerintem nem is kell mondanom, hogy miért. Nagyon szurkolok, alig várom hogy újra lássalak!


Gaia: Nagyon nehéz döntenem, mert a végére mindannyitokat nagyon megszerettem és szívem szerint mindhármatoknak odaadnám a győzelmet. Elértetek idáig és én büszke vagyok rátok. Hármótok közül, akivel a legjobb kapcsolatom lett és imádom, egy imádni való srác, az Marcus. Szeretném, ha te nyernél. Hajrá Marcus!


Adrian: Nekem még nagyon friss az élmény, szinte el sem hiszem, hogy a győzelmem óta egy újabb évad ér véget! Skyler, Dlyan és én sokat fogadtunk a kiszavazók és párbajok során, ami nagyon izgalmas volt. Hiába vagyunk győztesek, néha mi sem láttuk előre a fordulatokat, úgyhogy mikor melyikünknek lett igaza. Most kicsit olyan érzés, mintha újra én ülnék ott, szóval a finalistákkal együtt izgulok az eredményért. Személy szerint örülnék, ha újabb fiút köszönthetnénk a csapatban, ezért szorítok érted Marcus!


Dylan: Skyler és én közösen követtük az eseményeket. Kicsit nosztalgikus volt a dolog, ahogy próbáltuk megtippelni az események folytatását. Egyértelműen ez volt az eddigi legmeglepőbb évad. Olyan volt, mintha Trónok Harcát néznénk, ahogy sorra estek ki a meghatározóbbnál meghatározóbb játékosok. Ezek után csak reménykedni tudok, hogy a nyertes végül az lesz, akiért én szorítok. Szóval hajrá Marcus!


Skyler: Sok év után jó újra itt lenni a fináléban. Mindig az jut eszembe, amikor én ültem ott játékosként, ez a legizgalmasabb rész az egészben. Jó volt látni ezt az évadot és, bár a kezdetekkor egy újabb női győztesben reménykedtem, most mégis Marcusnak szurkolok, aki nagyon szimpatikus számomra. Remélem koccintunk a finálé után!


Hannah: Szeretem a nagy szájú csajokat szóval hajrá Laura.


Primrose: Gratulálok mindhárom finalistának , kíváncsian várom ki lesz a győztes . Én személy szerint Marcusnak szurkolok , mert a játéka nagyon tetszett nekem , szerintem egy hihetetlenül odaadó és kedves ember . Hajrá Marcus!


April: Éljenek a vad nők! Layla-t akarom köztünk látni, győztesek között.


Chris: Nem nagyon tudok mit mondani csak annyit, hogy ez az évad nagyon hasonló volt a másodikhoz, ahol szintén ilyen hosszú volt az évad, és nagyon nehéz volt eljutni a végéig. Én Marcus-nak szurkolok.




 - Érdekesen alakultak a dolgok. Nos finalistáink. Mit gondoltok a döntésekről?


Laura: Kicsit fáj hogy kevés ember mondta a nevemet, de egynek nagyon örülök az pedig a szerelmem, akit megtaláltam odabent a villában! 


Marcus: Köszönöm mindenkinek aki az én nevemet mondta! Nagyon jól esett, és remélem ez jelenti is valami jót számomra. De nagyon jól esett többektől a nevemet hallani, akitől nem is vártam volna. Meg hát a nyertesektől is!


Layla: Én is boldog vagyok hogy egyes emberek mondták a nevemet. Lucy, és hát mamikám is mondta... Nagyon szeretném ezt az évadot én nyerni. Úgy érzem hármunk közül én érdemelném meg a legjobban... 


 - Szeretnénk ha kiállnátok és elmondanátok saját magatok beszédét, hogy miért nektek kéne megnyerni ezt a játékot.


Laura: Köszöntöm a kedves nézőket, és a volt- illetve jelenlegi villatársaimat is.Szerencsés vagyok hogy idáig eljutottam, és hogy egy ilyen közösség tagja lehettem. Csodával határos dolog kéne történjen ahhoz hogy én ezt megnyerjem, de hiába nyerni jöttem, valamiért én már így is elégedett vagyok. Lehet, hogy nem mindenkivel volt jó kapcsolatom, de sok barátot találtam idebent, és ez mellett életem szerelmét is megtaláltam.Szeretném megköszönni azoknak akik lehetővé tették hogy idáig eljussak, főként Layla-nak,Susanne-nak, és Drake-nek, meg Apunak...remélem látod hogy meddig jutottam és legalább egy picit büszke vagy rám . Hogy ha nem is nyerek, szerintem a harmadik hely is elég nagy indok ahhoz hogy egy hétig mulassak (Gaia-ra néz).
Ja és...Zsámó. Köszi puszi heló csá.


Marcus: Nos, nagyon jó és egyben furcsa érzés itt lenni a fináléban, a legvégén. 55 együtt töltött nap van mögöttünk, bár én nem az elsők között jöttem így kicsivel kevesebb, de ez így is nagyon sok. 55 olyan nap mely meg volt telve örömmel, szerelemmel, taktikával, vitákkal és bosszúval. Hihetetlen, hogy most én lehetek itt a legvégén a 2 barátommal együtt akik mind ugyanúgy megérdemlik a győzelmet. Nagyon jól éreztem magam a villában és örülök, hogy ennyi fantasztikus embert ismerhettem meg. Igazából örülök és egyben sírok is hogy vége, mert megszerettem ezt a játékot. Layla és Laura, nagyon sok sikert kívánok nektek is, bármelyikünk is nyer, mind dicsőséggel távozhatunk azt hiszem!


Layla: Miért is kéne megnyernem a versenyt? Úgy gondolom, hogy ilyen győztes, mint amilyen én vagyok, még soha nem volt! Ahogy a részekben is láthattatok, szeretek kitűnni! A villaban nem tudom, hogy fogom e tartani a kapcsolataimat, a kialakult baráti körömmel. Aki igazából inkább csak Laura, akit annak hívhatok. Sajnálom, hogy Marcussal így végződött a barátságom, már ha mondhatom annak. De ha gondolod, ezt helyre hozhatnánk az AFTEREN! Lucy.. Nem tudom, hogy te ott leszek-e, ahogy láttam, eléggé megviselt ez a kiesés dolog.. Nem is értem. Na mindegy. Nem pofázok tovább, kíváncsi leszem, hogy ki kapja meg a megérdemelt nyereményt.


 - Nos az idő eljött hogy megtudjuk ki is lesz az évad győztese!

 - LÁSSUK AKKOR! TÖBB HÓNAPNYI JÁTÉK UTÁN! KI LESZ AKI MEGNYERI A SIMS VILLA 12-ÖT?!

 - ÉRKEZZEN AZ EREDMÉNY KÉPE! MÁR NAGYON IZGULUNK!




 - KÉT HÓNAP JÁTÉK UTÁN!

 - 14 ELLENFELÉT LEGYŐZVE

 - A SIMS VILLA 12 NYERTESE

 - AKI HAZA VISZI A PÉNZT ÉS A HÍRNEVET

 - AZ NEM MÁS MINT...


 - MARCUS

Audience GIFs - Get the best GIF on GIPHY
Audience GIFs - Get the best GIF on GIPHY

 - AZ ÉVAD NYERTESE MARCUS!

Champagne Spray GIF by MLB - Find & Share on GIPHY

 - JÉZUSOM!!!! ÚR ISTEN KÖSZÖNÖM!


~ GRATULÁLOK LACINAK A SIMS VILLA 12-BEN LÉVŐ TELJESÍTMÉNYÉHEZ! GRATULÁLOK HOGY MEGNYERTE EZT AZ ÉVADOT! EZZEL SIME ÖRÖKRE A NYERTESEK KÖZÖTT TUDHATJA MAGÁT MINT AZ AKI VÉGIG TÚL ÉLTE EZT A KEMÉNY JÁTÉKOT! Gratulálok Clau-nak, és Marcinak is hogy eljutottak idáig ~


 - GRATULÁLOK! Tudtam, hogy te leszel az.

 - Köszönöm!


 - Büszke vagyok rád!

 - Lenne egy nagyon fontos kérdésem tőled szerelmem! Tudom ez talán gyors, hisz még meg se éltük a szerelmet, de ez fontos számomra... Lennél egy napon a feleségem? Nem kell azonnal...


 - IGEN!

 - Ügyes lány!



 - VÉGRE! Megcsókolhatlak szerelmem... Azt hittem már sosem fogom ezt megélni!

 - JAJ! Nagyon szeretlek! Köszönöm hogy itt vagy!


 - Sajnálom szívem... Mindent, és reméltem megtudod nyerni.

 - Erőt adott hogy itt vagy. Minden rendben lesz, csak ez most rossz érzés...


 - Köszönjük önöknek hogy velünk tartottak ennyi időn keresztül. Köszönjük minden játékosnak, szavazónak. Elképesztő évad volt ez.

 - Reméljük segített a Sims Villa kicsit kilépni mindenkinek a világhelyzetből, és adni egy kis kitekintést a napokban. De a játék nem tér véget. Hisz hamarosan érkezik a Sims Villa 13 ahol körbe fogjuk utazni a világot!

 - Találkozunk a Sims Villá-val jövőre is. Viszlát.

 - Az évad nyertese tehát Marcus, viszlát.






Roland: HÉJ? Hova mész? Ne menjetek messzire, hisz egy újabb villás évad után végre visszatér egy TEMATIKUS ÉVADDAL A SIMS VILLA 13: VILÁGKÖRÜL! Hamarosan megtudjátok hogyan lehet jelentkezni az elképesztő évadra. Felejtsétek el a villa szabályait, és világát, mert most az egész világ a játszóterünk. Találkozunk jövőre velem, és még két társammal és 12 elképesztő versenyzővel.



Katt több infóért a képre: