2022. január 30., vasárnap

Sims Villa 15 - 13.Epizód: Zombi Apokalipszis (All Stars 2 - Szörnyek)

13.Epizód - Zombi Apokalipszis




 - ÚRISTEN! Úgy néznek ki mint mami az álmaiból... 

 - Merre meneküljünk! 


 - Ezek most komolyan zombik? Eltűnik egy szoba, most pedig zombik... MI FOLYIK ITT?


 - MENEKÜLJETEK! 


 - Gyere velem csajszi! 


 - Jesszusom! Mi folyik itt! 


 - DRAKE!!!!!!!!!


 - MEGHARAPTAK! 


 - Bújjunk el Konstantin! Ezek zombik! 


 - Szerelmem! Kérek... Én vagyok az... A mennyasszonyod... 


 - NE!!!!


 - Hihetettlen hogy pont Neked kellett ide találnod! Milyen kellemetlen...

 - Ez van Melany! Fogadd el hogy most együtt kell túlélnünk egy nehéz szitut... 


 - Ja persze! Ne erőltesd magad rám! Ez annyira szánalmas... Főleg tőled. Nagyobbra tartottalak ennél...


 - IGEN! Ez a baj! Egykoron még tiszteltük egymást. Vetélytársak voltunk, de barátok. Most pedig... Már azt sem tudom mi vagy! Mi a fene történt veled? Máskor félretettük a veszekedéseinket. 

 - Nem értené meg egy olyan, mint te... Felesleges lenne jártatni a szánkat. Próbáljuk meg kitalálni hogy mit csináljunk. Nem lehetünk örökre ide bezárva. 


 - És én üdülni jöttem volna. Nyugiba lenni egy picit... Egyik csapás a másik után... Sorcha. Miért történik ez velünk? 


 - Talán az élet leckéztet meg minket. Lehetséges hogy olyan dolgokat tettünk, ami miatt most fizetünk meg.


 - Nem hiszem el! Komolyan! Ah! Mindegy. Fújjuk ki magunkat... Ki kell jutnunk. Keressünk itt valami lehetőséget. 


 - Nem mintha messzire mehetnénk, de talán van biztonságosabb hely is.


 - Szóval... Ezek tényleg zombik voltak? 

 - Ezen a ponton én már egy teljesen normális dolgon lepődnék meg. Viszont... Elkapták az én Drake-emet... Remélem hogy kitudjuk gyógyítani belőle. Nem engednék a nagyok hogy csak úgy zombik legyünk mind.

 - Az első évadot is ellepték... Szerinted? 


 - Ha nem csalt a szemem, akkor Tayort és Gaia-t is láttam! EZEK EX LAKÓK! Ilyen nincs! Komolyan kikészít ez a játék! Megharapták a gyönyörű kulcs csontomat! Értitek? Messzire ment ez a játék. Kezd elegem lenni.


 - Kiscsávó! Nyugi. Viszont ez tényleg furi... Régi játékosok... Vagyis meghaltak? Viszont ez csak egy harapás... Nem nagy cucc... 

 - Na jó... De ha ezek zombik, akkor... 


 - Ah! Jó helyre jöttünk. Gondoltam hogy Cherry itt tartja a pisztolyát. 

 - Ah! Tökéletesen tudsz témát váltani Denyó! 


 - Komolyan! Ezek után is azt gondolod, hogy minden az én művem? 

 - Felejtsük most azt el! Ki kell találnunk hogyan jutunk ki.


 - Szinte biztos vagyok benne hogy meglehet ölni ezeket... Viszont... 


 - Én is észrevettem... Ezek ex lakók. Köztük két győztes sim is van. Primrose és Marcus. 

 - El sem hiszem hogy Gaia-t, Taylort és Marcust is láttam itt. Ők nem tartoznak ide, de zombiként mégis megjelentek... Az a csaj pedig... Lea volt Oscar volt nője. 


 - Nézzük meg a szekrényeket fegyverekért. 


 - Szóval ez volt Anthony helye... Elég... Para.

 - Igen... Az volt. Most már egy emlék, ami üldözni fog.


 - Nem tudom mi folyik itt, de... Gyengült a varázserőm és úgy érzem ezek a lények.... túl sötétek. Mélyről jövő lelkek. 


 - Oh, szóval ennek is vannak korlátjai. Érdekes... Hogy vagy egyébként Palmer? Tudod én nem azért kérdezem, mert érdekel. Hanem mert tudni szeretném...

 - Legalább őszinte vagy. Most... furcsán. Rossz előérzetem van... 


 - Gyere vissza te idióta! Ne menj oda! Nem tehetel érte semmit.

 - Lesz*om! Ő a mindenem! 


 - Figyelj! Ő nem Lea! Egy másolat az alvilágból! Az igazi Lea egyik része egy másik, alternatív valóságból. Ha nem lenne zombi se ismerne valószínűleg. Szóval nyugodj meg és segíts Nekem. Rossz előérzetem van! Szerintem jönni fog a Begyűjtő. 


 - Nem tudom mi az! Nem érdekel mi az igazság! LÁTNI! AKAROM! 


 - Lea kincsem! Itt vagyok! Segítek! 




 - Hát ti? 

 - Oh, üdv köreinkben!


 - Nyissátok ki Melany! 


 - Húzz innen! 

 - Ha nem jöttök ki most azonnal! Be fogok teleportálni! 


 - Mit akarsz? 


 - A segítségetekre van szűkségem ha még élni szeretnétek. Egy újabb démont kell legyőznünk. 


 - Már megint? Valaki szüli Őket ide vagy mi a bánat? Nem hiszem el...


 - A Begyűjtő... Biztosan Ő idézte meg a halottakat... (Magában: A Begyűjtő... Aki megjelenik ha feltámasztod a hallottakat, de nem irányítod Őket... Sajnos annyira jó még én sem vagyok. Ahhoz kellene a legfőbb ereje, ami ma... AZ ENYÉM LESZ NEILA!!!)


 - Nálunk is vannak fegyverek! Öljük meg Őket. Ki gondolta volna Dean, hogy egy napon együtt fogjuk ki iktatni egykori évad társainkat.


 - Hát azért valami jobb csapatépítést is eltudtam volna képzelni számunkra. De jah! Menjünk.

 - Laura és Amelia ti maradjatok itt és vigyázzatok magatokra!


 - Dögölj meg!!! 


 - Szegény Primrose.


 -Menjünk fel és vadásszuk le Őket! 


 - Ezek komolyan azt hiszik hogy itt fogok ülni mint valami jó kislány és várni fogok rá hogy megmentsenek?! Nem hiszik hogy erősek tudunk lenni. 


 - Mutassuk meg Nekik milyen amikor az erős nők összefognak!


 - Ki gondolta volna hogy a bohóc alatt van egy kis kapu ide. 

 - Legalább már tudjuk ezt a kis titkot... Viszont... Óvatosan kell körülnézni. Bárhol lehetnek.


 - Bocsi Gaia! És a tamponért is bocsi! Az egy gáz dolog volt, de még fiatalok voltunk. 


 - PUSZTULJ! 


 - Taylor! Haver! Ne tedd ezt! Tudod hogy barátok vagyunk! ÁÁ!


 - DEAN! NE! 


 - AH! Hogy én mennyire vártam már hogy pofán lőjelek Taylor.


 - Dean? 


 - ÁÁÁÁÁÁ!!


 - Nem gondoltak volna rá hogy találunk ilyen arcmaszkokat. 

 - Ja! Teljesen alul értékeltek minket. Együtt is túl tudjuk élni.


 - Mi...a...franc... NATHAN! TE SZEMÉTLÁDA! MEGÖLTÉL! MOST ÉN NYÍRLAK KI! 


 - NEM ÉRDEKEL HOGY MÁR AMÚGY HALOTT VAGY! 


 - Bocsi csajszi! Én előre megyek... Gyere utánam ha túl élted! ÁÁÁ


 - MI A! TE MEG HONNAN JÖTTÉL! Előző évados csaj! *ellöki*  


 - NEM MENEKÜLSZ TE KIS G*!


 - De hová tűnhettek? 

 - Az már lényegtelen... Muszáj tovább állnunk. Menjünk fel a lépcsőn úgy kijutunk a kastélyból.


 - Ah! Végre! Sziasztok srácok. Tudjátok hol a kiút?

 - Hát van egy tervünk. 


 - Laura és Amelia talán előre ment. Kövessük Őket és maradjunk együtt. Túl kell élnünk. Ez lehet valami nagy tisztogatás. Akik túl élnek tovább játszhatnak vagy ilyesmi.

 - Miért nem maradtam otthon? AH! Menjünk! 


 - m... m... MICSODA? Ezt nem hiszem el... hiszen ez...


 - Jamie?! 


 - NEEE!!! SORCHA!!!!!


 - DÖGÖLJ MEG JAMIE! MINDIG IS UTÁLTALAK! 


 - Csajszim... Jól vagy? Kicsit... sápadtnak tűnsz... 


 - DÖGÖLJ MEG! 


 - Ah! De jó hogy megvártál!


 - Sietnünk kell! Egyre többen vannak a környéken! 


 - A büdös p.ba!


 - Most mi lesz?


 - Ugorjuk át a kerítésen és bújjunk el a kápolnában. 


 - Héj! Te nagy pacalpörkölt! Gyere ide! 


 - NA ! IGEN! GYERE!

 - Ügyes! Ügyes! Hívd még...


 - CHILLIO! 


 - Ez sem tartja örökké fogva... Készülj fel és öld meg! 


 - Melany... Segítsek? 


 - Nem kell köszönöm! Jól fog esni bezúzni a fejét! 


 - Valaki itt hagyott valamiket... Úgy látom mintha... 


 - TE MEG MIRE KÉSZÜLSZ? 


 - Ötvenszázalék az esélye hogy ez a gyógymód... Még odakint... Drake megharapott. Biztos vagyok benne, hogy már nincs sok időm hátra... Hogy én is olyan legyek... mint Ők. Két lábon járó halott... Nem szeretnék szörnyeteggé válni! Olyanná aki azt sem tudja mit csinál. Elegem van belőle, hogy azt gondolják nem vagyok elég erős ahhoz hogy én legyek a megmenő... Hogy én legyen aki fontos! Palmer, Flame... Túl sokat gondolnak magukról... Én leszek aki most megtudja melyik a gyógyír és megmentek mindenkit! 

 - Csajszi! Értem... Én megértelek, de ne tedd ezt magaddal... Hidd el... Jobb néha nem a legerősebbnek lenni, mert csak felemészt. 

 - Késő bánat Amelia *beadja magának*


 - LAURA! 


 - Itt az idő Melany!


 - POCSÉK IZE VAN A PACALNAK! TE OKÁDÉK!!!!!


 - ÁHHHHH!!!!

 - Wow! Csajszi te örült vagy... Köszi... 


 - Lányok... nem érzem jól magam...


 - Bassz*meg! Beragadót! 

 - NE! Ezt nem hiszem el az isten b*m. Ha ennek az évadnak vége elmegyek egy wellness hotelbe. Miért nem oda mentem? AH!  


 - Ne aggódj! Beadom az ellenszert! Az majd segít! 


 - KONSTANTIN! 


 - Ah.... Utálok alulra teleportálni...



 - Hát ti?


 - Na mi a terv varázslók? 


 - Megkell ölni Őket! 


 - Ha megölöd Őket... halottak is maradnak! Tudok egy megoldást.


 - De ahhoz kelleni fogsz Palmer. Le kell teleportálnunk a könyvtáramba. A tiltott eszenciák könyvében benne van az élőholtak visszaváltoztatásának bájital receptje... Egyedül viszont nem fog menni és csak te tudsz velem jönni. 


 - Ne is mondd tovább! Induljunk! 




 - (magában: eljött az idő... Végre beteljesedik az álmom)


 - (Magában: A holtak eszenciájával visszahoztam az élőholtakat. A sötét alvilági energiájukkal pedig feltöltöttem magam. Most pedig készen állok meginni a teljesség italát...)


 - (magában: AH! IGEN! AZ ERŐ! MÁRIS ÉRZEM)


 - Végre! Az erőm teljes! A főzet működött. Itt az idő! 


 - MI A FÉSZKES FENE FOLYIK ITT FLAME! HOVA TELEPORTÁLTÁL?

 - Ez itt a szoba, ami eltűnt csak átalakítottam. A rituáléhoz... 


 - Több tízezer éve egy idős nőnek kivégezték hat gyermekét, hogy példát statuáljanak a falunak. Egyesével nyúzták meg az emberek előtt a gyerekeket. A sikolyukat elnyelték a fák lombjai. Az idős nőbe pedig behatoltak az ágak, majd széttépték Őt. De nem halt meg... Visszatért egy erősebb formációban. Ahogyan most látsz engem. Viszont az Ő lelkét erősítette egy erő, ami most benned van... A legfőbbek ereje. Egy erő, ami hatalmassá tesz! Egy erő, amivel képes vagy a lehetetlenre... Kell Nekem! Megfogom innen a messzi semmiből! Az univerzum széléről is bosszulni azt, hogy megölték a családomat és utána megannyi barátomat! Megbosszulom az árulást! Majd egy új Coven korszaka jön el, ahol nincsenek olyan barbár törvények, mint most... De ehhez... Meg kell belőled szereznem! Szóval... 


 - Nem tudok sokat... Ez tény! Neila rám bízta az erőt azzal a tudattal, hogy ez itt örökké biztonságban lesz... De ami ilyen hatalmas mindig kell majd valakinek... De azt nem tudta Neila hogyha megízlelem a hatalmas... NEM FOGOM ELENGEDNI! 


 - Szóval! PRÓBÁLD MEG ELVENNI! 


 - FLAME!!!!!!!!!


 - PALMER!!!!!


 - LÉGY ÁTKOZOTT!!!!


 - Nem győzhetsz a legfőbb ereje ellen! Zárjuk ezt le... 

 - Igazad van... Zárjuk le... 


 - Mi a... MIT TETTÉL VELEM?! Nem érezem... Nem érzek semmit!

 - Szerinted ki hozta ide a holtakat? Én voltam... Ez pedig a holta átka... 


 - Ha holt vagy... Az testi erőd semmit nem ér már! De a benned rejlő erőt kinyerhetem általa... Mert a természet törvényei szerint egy halott legfőbb ereje a legközelebbi élő varázserővel bíróra száll ha nincs kijelölt utód. 


 - Szóval vedd úgy.... 


 - HOGY AZ ENYÉM A LEGFŐBBEK EREJE! 


 - VÉGRE! NEILA! NINCS TÖBBÉ HAJNAL CSAK NAPFÉNY! 


 - Már csak egyszerű zombi vagy... De meggyógyítalak, hogy érezd a fájdalmat... 


 - Itt jó lesz megpihennem... Elő kell készítenem a bosszúmat.


 - Habár már nincs bennem a legfőbb teljes ereje... Egy utolsó cseppje itt van... és azzal... barátaim... Segítek rajtatok! 


 - Ah... mi a fene történt... Az előbb még zombik jöttek be.. most meg...


 - PALMER! ZÖLD LETTÉL! MI A FENE FOLYIK ITT! A TÖBBIK NEM ZOMBIK TÖBBÉ?


 - Megmentettem a többieket..... Flame történt. Ez mind az Ő műve. Megszerezte a legfőbbek erejét. Hatalmas lett... és még nincs vége. A holtak még jönni fognak így fel kell készülnünk. 





Link a szavazáshoz: https://linkto.run/p/CYNA5KVE


Melyik versenyzőnek/versenyzőknek drukkolsz hogy győzzenek?
Amelia
Minho
Carol
Cherry
Dean
Flame
Helena
Hippia
Konstantin
Laura
Layla
Melany
Sorcha
Palmer
Oscar
Drake