2020. április 3., péntek

Sims Villa 12 - 17.Rész



17.Rész - Színészi véna
Webnode oldal 



 - Üdvözlöm önöket! Az előző adásban megtörtént az első párbaj, ahol Neila fölényes győzelmet aratott Anissa fölött. A két csaj elképesztő utat járt be, ahogy mindenki más is, de végül mindenkinek az útja a végéhez ér. Ahhoz ez hamarosan az új szabályokkal megspékelt kiszavazás is segíteni fog. Hisz nem is olyan soká kiderül majd ki lesz a villa harmadik kiesője... De mielőtt ez megtörténne nézzük Anissa végül kitől vett búcsút a párbaj után.



Villa

14.Nap - Este


*tv bekapcsol*


 - Sziasztok mint láttátok hogy nekem kell haza mennem de nem baj mert vár a családom és az óvodába a gyerekek. Szívem szerint mindenkitől el szeretnék búcsúzni de csak egy simtől lehet és ez nem más lesz mint Lucy. Köszönöm hogy barátodnak tartasz sokat jelent és remélem hogy kint találkozni fogunk és azt is remélem hogy te leszel az aki megnyeri a játékot én nagyon örülnek neki. Kitartást és ne legyél szomorú amiért kiestem légy erős és tudd hogy én szeretlek és melletted álok. Szeretném ha megmondanád Neilanak hogy gratulálok neki. Én ezzel búcsúzom és mindenkinek kitartást sziasztoook 

 - Köszönöm szépen Anissa! Nagyon jól estek a szavaid! Kint folytatjuk amit elkezdtünk. Vigyázz magadra.

 - Durva volt ez az egész. Remélem azért a másik csapat nem utált meg...

 - Igazából lényegtelen, mert te jöttél vissza, és ennek van valamiféle üzenete is felénk nézve is... Vagyis hát én úgy gondolom...

 - Egyszer lent, egyszer fent. Azért ne felejtsük el, hogy egy Anissa-t győztél le Neila, de ez is szép győzelem volt.

 - Így van. De a győzelem az győzelem... Ez jelentheti azt is hogy amit mi képviselünk az szimpatikusabb a nézőknek...

 - Ha a színészkedésre, és a megjátszásra gondolsz akkor jól gondolod.

 - Hát nem vagyunk féltékenyek, és tuskók sem a másikkal. Azt hiszem mégis csak jobb a színészi titulus...

 - Valaki látta a féltékenyt és a tuskót? Mert én csak valódi személyiségeket látok...

 - Szerintem nyugodjatok meg egy kicsit....

 - Ja... Most nem ez a legjobb alkalom erre.

 - Ja! Nem kell itt gerjeszteni a feszkót... Lucy jól vagy?

 - Ja persze! Minden okés! *kicsit pityereg, majd Layla megöleli*

 - Szerintem mind nyugodjunk meg és igyunk egy jó kis rosé-t.

 - Ez a beszéd csajszikám! Én benne vagyok! Mindenféle Roséra.

 - Végre egy kis kikapcsolódás. Jót tenne...

 - A legjobb ötlet, amit ma eddig halottam!

 - Iszol velem hajtársam?

 - Vedeljünk!

 - Én is bedobom a testemet! Bulizzunk egy jót.

 - Gyere! Rázzunk majd együtt baby!

 - Én cseresznyével kérem a koktélomat. Pont mint az egyetemen.

 - Lucy-m... Rád is rád férne egy jó ital...

 - Hát... Nem ártana.

 - Hát akkor ez nem is volt egy rossz ötlet.

Stúdió

 - A lakók egy nagyot party-ztak még az este az összeszólalkozás után... Másnap reggel a lakók viszont egy feladatot kaptak. Nézzük meg mit kellett csinálniuk, és milyen furcsa párosítások alakultak...

Villa
15.nap - Délután

/Laura, Drake és Cherry beszél a kerti kanapén ülve

 - Csak egy valamit nem értem ebben az egészben, hogy miért hiszik azt, hogy amiért mi valaki mellé beálltunk, akkor mi a többiekkel akik szintén oda álltak szövetségben vagyunk? Nekem ez most kicsit összezavaró.

 - Szerintem ez várható volt, hisz ha egy csapat vagy, az egy közös célt jelent. A cél az volt, hogy a ti kedveltetek térjen vissza... De nem így alakult.

 - Minden esetre te jó helyre álltál...

 - Nem fogom azt mondani, hogy nem. De én tényleg Neila-t vártam inkább vissza, mint Anissat.

 - Nem félsz? Hisz nemrég kiesett kettő ember is a régi "szövetségedből"

 - Nekem nincs félni valóm, mert megmutattam a valódi énemet... Szerintem inkább nektek kéne aggódni. Az elmúlt időben megváltoztatok.

 - Nem gondolom így. Én magamat adom. Csak elkezdődött a nagy játék, és nem akarok alul maradni...

 - Candy is ezen agyalt. Épp ezért tette, amit tett, és tette ez őt ki innen a játékból.

 - Nem taktikázunk. Érzésből játszunk...

/Lucy és Layla a szaunában vannak

 - Örülök hogy végül megtudtunk békélni... Csak megijedtem. Tudod sokszor összetörték a szívem... És néha még a lelkemet is megtörték...

 - Bárki is tette ezt veled, és velem kerülnek szembe, megölném. Nem viccelek... Már érzek így irántad.

 - De hisz annyira azért még nem is ismersz. Nem tudhatod, hogy milyen vagyok a kinti világban.

 - Látom rajtad hogy milyen ember vagy. Pontosan látom a fájdalmat, és minden akadályt... Érzem hogy úgy gondolod nem érsz eleget nekem. Pedig nekem te pont elég lennél... *layla megfogja lassan Lucy kezét, majd puszid az arcára*

/Dean és Ava együtt fürdik a fürdőben

 - Hát megmondom őszintén nem volt még dolgom kicsit teltebb nővel, de már sajnálom... A te testedet aranyba kéne önteni!

 - Komolyan gondolod? Pedig azt hittem te az a fajta lehetsz, akinek a vékony, szőke, modell csajok jönnek be... De hát ha neked ez is tetszik! Ki tudja mi lesz még itt? 😋😜

 - Nem akarsz kicsit közelebb jönni miközben mosakodsz? *Dean kinyújtja a kezét Ava felé.*

 - Azért nem akarok felkerülni bizonyos portál oldalakra, ha érted mire gondolok! Szóval egyenlőre távolról szemezhetsz a dolgokkal...

 - Tisztelem is ezt benned! De még mennyire. Alig várom hogy megérintselek...

/Taylor és Alphonse a nyugi szobában beszélget

 - Kicsit fájt, hogy nem arra az oldalra álltál ahol én voltam... Tudom megegyeztünk az egyéni játékban, de úgy érzetem ott magam, mintha hiányozna valaki...

 - Én is így éreztem... De ki kell állnunk magunkért, mert végül úgy végezzük mint Drake és Laura. De most mi van? szakítasz?

 - Dehogy is... Csak meg akartam beszélni veled...

 - Pedig ezen nincs sok beszélgetni való. Azt fogom támogatni aki közel áll hozzám... Nem azt aki mellé beállsz, mert te beálltál oda... Ha ebből viták lesznek a jövőben akkor hagyjuk az egészet, és akkor hazamegyek és kint megvárlak, vagy maradok és mindketten játszunk a játékunkat!

 - Rendben. Mindegy.

/Neila, Marcus, Susanne és Gaia a hálóban takarítanak

 - Annyira örülök, hogy bent maradtál Neila! Nélküled üres lenne ez a villa amúgy...

 - Na jól van azért már! Mi is itt vagyunk te gyerek!

 - Jaj bocsi! Igen tudom csak hát az a helyzet fontosak vagytok nekem... Nélkületek eléggé elveszett lennék. A többiek szinte mind turbékoló szerelmes párok.

 - Erről szól a fiatalság húsom.

 - Van kedvetek énekelni egy jót? Most annyira dalolnék egy jót!

 - Hát ha annyira szeretnéd! GYERÜNK!



  - 🎵 Ha minden királynak a királynője a trónon lenne. Pezsgőt bontanánk és beszédet mondanánk. Azokra a királynőkre, akik egyedül harcolnak. Bébi, nem táncolsz egyedül 🎵

- 🎵Nem tudsz nélkülem élni, akarsz, de nem tudsz, nem, nem, nemAzt hiszed vicces, de édes, nem tudod ezt a showt egyedül fent tartani 🎵

- 🎵Érzem ahogy a testem rázkódik, sokan van még amit elbírok
Megmutatom, hogy viselkedik egy igazi királynő🎵



- 🎵Nincs a lány bajban, nincs szükségem, hogy megments
Egyszer elkezdtem tüzet lélegezni, nem tudsz engem megszelídíteni🎵

- 🎵Lehet ha azt hiszed, hogy gyenge vagyok kard nélkül
De ha nekem lenne, nagyobb lenne mint a tied🎵

- 🎵Ha minden királynak a királynője a trónon lenne. Pezsgőt bontanánk és beszédet mondanánk. Azokra a királynőkre, akik egyedül harcolnak. Bébi, nem táncolsz egyedül🎵

 - Haha! Ez nagyon jó volt! Köszi csajok és Marcus.

/odakint a nappaliban mindenki gyülekezik, mert levél érkezett.

 - "Kedves lakók! A mai nap egy játékot fogunk játszani, még hozzá csapatokban. A csapatoknak bekel mutatni egy közös színészi előadást a többieknek."

 - Wow... Tudok valakiket akiknek ez lesz a kedvenc játékuk. Mert már ezt játsszák egy ideje... Ja bocsi de ezt nem hagyhattam ki.

 - Nem gond. Legalább lesz még egy forduló, ahol alul maradhatsz.

/Taylor, Lucy és Drake

 - Két mondatom sincs, és egy szajha vagyok... Ez most komoly? Nem is néztem a Trónok Harcát...

 - Én igen, és pont Denerys volt kedvencem, de ez a jelenet... nehéz...

 - Menni fog nekünk. FŐLEG NEKEM! Igaz Laura?

 - Légyszíves Taylor... Ne kezdjük el. Tudod jól hogy én nem gondolok rád úgy... Volt egy véleményem, de már elmondtam, és tovább léptem. Most ezt csináljuk meg jól...

 - Ezt én is így gondoltam...

/Dean és Gaia

 - Ez egy örüllltttt jelenet lesz! Készen állsz?

 - Hát furcsa lesz ezt eljátszani... De hát szeretem a vámpír szerepeket!

/Layla, Drake, Alphonse, Marcus

 - Én imádom a zombikat! Szóval ez egy jó kihívás lesz!

 - Nem vagyok ennyire kemény fiú, de hát okés.

 - Én sem vagyok egy nagydarab vörös pasi, de eljátszom...

 - MIÉRT PONT EGY KOSZOS IZÉ? Ah! Na mindegy. Jártam színészkedni. Menni fog...

 - Remélem jók leszünk...

 - Attól függ mennyi időnk lesz betanulni a szöveget.

/Cherry, Susanne, Ava, Neila

 - Hát persze hogy egy ÁZSIAI KARAKTERT KAPTAM! RASSZIMUS! Amúgy tetszik... Szeretem Cristina-t

 - Hát régen voltam olyan fiatal mint ez a színésznő, de rendben! Nekem menni fog.

 - Majd segítünk mami. Jó lesz nagyon!

 - De én miért férfi vagyok? Ez nem ér....

 - Az a legnehezebb szerep, de ha jól megcsinálod csodálni fognak...

/Mindenki kimegy a nappaliba és kezdődnek az előadások.

/Hallgasd a videót és olvasd a jelenetet/

 - Odaküldöd ezt a szajhát, hogy parancsolgasson! A fejét kellett volna visszaküldenem!
- Bocsáss meg! Azt tettem amit mondtál! *sír*
- Nyugodj meg semmi baj! Iri hagyjatok magunkra...
- Miért verted meg?
- Hányszor mondjam még el? Te nem parancsolsz nekem!
- Én nem parancsoltam neked csak megakartalak hívni vacsorára!
- Mi ez itt?
- Ajándék. Neked készítettem.
[továbbá nézd a videót]


- A kriptavámpírok tulajdonából jól meggazdagodtak.
- Miért akartad kinyírni őket? hüm? A legtöbbet te formáltad át!
- Nincs bosszantóbb egy bosszúszomjas vámpírnál Stefan! John Gilbert a megmondhatója.
- Látom semmit sem változtál.
- De te igen. Erősebb vagy. Keményebb, és szexibb.
- Ne udvarolgass itt nekem én nem Deamon vagyok. Nem én vágyakoztam rád eszelősen 150 éven át.
- Öhm! Na igen. Ahogy elnézem a párválasztásodat. Talán még is. De elismerem zavar, hogy másba szerettél bele.
[továbbá nézd a videót]


- Daryl!
- Igen, látom!
- Mi a részf* bagoly?
- Másszatok elő! Csatlakozzatok! Ha ellen akartok állni vagy próbálkoznátok valamivel végül is az is megoldás. De akkor kinyírunk titeket. És kettévágunk tök*től homloküregig. Na egy kettő!
- Nagyszerű! Jobban nem is kezdődhetne. Második lépés. Ide a fegyvereket!
- Minek adnánk oda?
- Mert nem a tiétek!
- Mi?
[továbbá nézd a videót]


0:37től

- Öt szabály van jegyezzék meg. Az első ne nyalizzanak. Utálom magukat és ez így is marad.
- Traumaprotokollok, telefonszámok, csipogók. A nővérek jeleznek azonnal válaszolnak! Azonnal! Ez a második. Miért nem követnek?
- Az első műszak most kezdődik és 36 órán át tart. Maguk senkik. A sebészeti tápláléklánc legalja. Laboroznak, jegyzetelnek és minden másra ügyelnek míg bírják és nem nyafognak.
- Ügyeleti szobák. Ott fekszenek le ahol tudnak. De nem akárkivel. Szakorvossal nem. Különösen velük nem. Velük lefeküdni nem jó ötlet. Hol tartottam?
[továbbá nézd a videót]

/Az előadások után

 - Ez nagyon jó volt!

 - Nekem is nagyon tetszett!

 - Kíváncsi leszek lesz-e nyertese!

 - És hogy mi a nyereménye :O

 - Ha van nyeremény akkor remélem azt számba veszik hogy én voltam az egyetlen aki ellenkező neműt játszott el.

Stúdió

 - Lesz e nyertes és mit kap? Kiderül a következő epizódban! Szavazzanak alább és mondják el maguknak kik a kedvenceik! Várjuk magukat itt legközelebb is. Viszlát.



Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Drake
Susanne
Lucy
Ava