2020. december 22., kedd

Sims Villa 13 - 5.Rész: Karácsonyi Dráma 2/2

SIMS VILLA 13
5.RÉSZ
KARÁCSONYI DRÁMA 2/2


 - Üdvözlöm önöket a Sims Villa 13-ban. Az előző adásban mondhatjuk azt, hogy az egész villa a feje tetejére ált. Az előző adást ott hagytuk abba, hogy Carol elmondta Amelia-nak, hogy Helena titokban szerelmes belé. Ezt a titkot, ahogy Helena kikotyogta már szinte az egész villa tudta is. A mai adásban a balhé folytatódik... De ennél több is lesz. Hisz megtörtént a második próba és a mai nap valaki kijön ide hozzám a stúdióba és hazamegy. Hogy ki lesz az a rész végén derül ki most folytassuk a tegnapi nappal:


 - Ne haragudj csajszi! Értem én hogy érzések és egyebek... De miért híresztelted itt össze vissza hogy szerelmes vagy belém? Ez tök kellemetlen helyzetbe sodort engem. Nem is tudod ez milyen megalázó, hogy azt gondolják köztünk lehet valami... Én nem vagyok leszbikus. Támogatlak és tényleg nincs bajom ezzel, de úgy gondolom, hogy ezt túl toltad.

 - Én nem akartam hogy ezt bárki! BÁRKI! Ebben a villában a jó barátomon kívül megtudja. Valaki valahogyan elhíresztelte... Én nem tudom hogy történhetett ez... Nem értem mi történik itt...

 - Nyilvánvaló és ne haragudj meg, de valószínű hogy így szerettél volna középpontba kerülni...

 
 - Na idefigyelj! Az egy dolog, hogy kiderült ez a dolog... De én nem szerettem volna ezt, hogy bárki is megtudja. Ha középpontba szeretnék kerülni azt a színpadon teszem meg és nem egy balhéval.

 - Sajnos azt kell mondjam ott sem sikerült középpontba kerülnöd. De valószínűleg most én tűnők majd a gonosz és a szemét játékosnak, hogy ilyeneket mondok... Nem tudom mi az igazság, de azt gondolom ezt elcseszted.

 - Nem tudom mit gondolsz te magadról, de kezdem úgy érezni túl sokat. Nem is értem mit láttam benned, amitől megszállt a rózsaszín köd... De nyugi ez most már zöld a méregtől...

 - Tudtam hogy ez lesz... De te sem örülnél ha mindenki a hátad mögött a te nevedet sugdolózná... Különben is köztudott hogy nekem Nathan tetszik...


 - Hogy mi?


Helena - Nem tudom mi módon jutott ki ez az információ a többiekhez. Egy biztos, hogy egy olyan valaki volt, aki rosszat akar nekem. Azt viszont tényleg nem értem Amelia-nak mi baja volt ezzel az egésszel. Persze mindenkinek gáz ha a háta mögött elmondják annak, ami nem... De most komolyan? Így nekem támadni az egész villa előtt... Ezt nem vártam tőle.


Amelia - Tudom sokaknak gonoszságnak tűnhet, hogy számon kértem Helena-t mások előtt, de ki kívánkozott belőlem ez az egész. Úgy gondolom ha az én nevem zaja kering a villában jogom van hozzá hogy kiálljak és elmondjam az igazam.


 - Most elmondom nektek kis bajtársaim! Én voltam, aki elmondta Helena titkát.

 - Mi? Ez most komoly? Carol te normális vagy?

 - Mondjuk ez elég gáz... Miért kellett neki ekkora balhét csinálni? Szegénynek volt egy titka, amit te mindenki elé tártál. Ha ezt velem tetted volna tutira kikelnék én is magamból.

 - Jaj! Ne legyetek már ti is ennyire érzékenyek... Igen, elmondtam... és? Így gyengébbek, mert erre fokuszálnak. 

 - Hát ne haragudj Carol, de ez undorító és szerintem nagyon gonosz dolog volt. Szerintem ne dicsekedj hanem inkább mondd el mindenkinek az igazat!

 - Megörültél? Én nem fogok középpontba kerülni...

 - Ch... okés...


Aleesa - Úgy gondolom van egy emberi norma idebent... Az pedig az hogy másoknak a lelki világába ennyire nem tiporok bele. Ez az amivel Carol elvágta magát nálam.


 - Figyeljetek! Most mondta el Carol, hogy ő volt a ludas. Direkt kihallgatta Helena és Songmin beszélgetését és direkt elmondta Amelia-nak... Ő a hunyó!

 - Az komoly! Hát ez nem lep meg engem.

 - Hogy lehet valaki ennyire gonosz? Miért tette?

 - Én ezt idáig is tudtam... Valószínű hogy van itt egy kavarás a dologban, de biztosan annak is van oka hogy ő ezt elmondta és az nem véletlen....

  - Nem tudom mire utalsz ezzel, de nem játszottam össze vele ha erre gondolsz...

 - Ki játszott össze és kivel? khm...


 - Nem tudom mire gondolsz Amelia, de én láttam hogy Helena észre vette hogy ott állok... Biztos lehetett benne, hogy nem tudom magamban tartani ezt a nagy pletyit.

 - MICSODA? DE HÁT ÉN HÁTTAL ÜLTEM A BEJÁRATNAK!

 - Honnan tudod hogy ott álltam?


 - NE HAZUDJ! Rosszindulatú vagy! Nem akarta Helena hogy ezt megtudják. Te vagy, aki hazudsz és próbálsz manipulálni... 

 - Te hazudsz Aleesa... Most komolyan nem értem mire jó ez!


 - Nem tudom mit gondolsz magadról Carol... Aleesa nem szokott hazudni. Ő a legőszintébb idebent. Ami a szívén az a száján. Te pedig egy kígyó vagy. Már bocsánat... De ez az igazság. Kint ott vihorászott, hogy mennyire ügyes volt hogy megkavarta azt a bizonyost.


 - Mindenki azt hisz amit akar! Én tudom mi az igazság... Helena egy igazi taktikus, Aleesa és Marci egy taktikus akik vele tartanak... Ennyi.

 - Amúgy az én szavam nem ér semmit? Helena nekem mondta el amit... Nem tartozott volna rátok... Nem értem mi ez a vita...

 - Szerintem ezt most hagyd Songmin. Nem éri meg beleásni magad.


 - Miért? Miért teszi ezt velem a sors? Mindig én vagyok a legszerencsétlenebb....


 - Szia... Ne szomorkodj! Találunk megoldást erre! Hiszem hogy nem lesz baj. Tudja mindenki mi az igazság.... Carol egy hazug ember.

 - De meghazudtoltak Songmin! Mindenki előtt lejárattak... Tudod milyen rossz érzés hogy mindenki ezen csámcsog... Megörülök... Úgy érzem mindjárt felrobbanok... Köszönöm hogy utánam jöttél Songmin, de most kicsit egyedül lennék.

 - Rendben... Remélem jól leszel... szia....


 - Ez életem első tortája!

 - Juj! Elfújom a gyertyákat. Úgyis nemsokára jön a születésnapom!


 - Sokat gondolkodtam mi legyen... Hogyan mondjam el neked...

 - Nem kell mondani semmit... Amikor együtt bejöttünk azon az ajtón már éreztem valamit. Aztán amikor úgy volt, hogy majdnem kiestél... Itt tördeltem az ujjaimat. Ha a két lány között jött volna valaki lehet összetörök. De te jöttél vissza... és én lehet szerelmes lettem beléd!

 - Gyere közelebb!


 - Akkor ez most azt jelenti...

 - Igen. Együtt vagyunk!


Nathan - Úgy érzem megvagyok áldva hogy megkaptam a második esélyt. Remélem Amelia-val kiteljesedhet a kapcsolatunk ilyen mocsok körülmények között is.


 - Na szóval azért hívtunk össze titeket, mert úgy gondoljuk ti jó érzésű emberek vagytok... Szeretnénk közösen Carol ellen szövetkezni, mert félő kit fog legközelebb tönkre tenni.

 - Én még nem szóltam fel emiatt az egész ügy miatt. Annyit tennék hozzá, hogy szerintem egészen vicces, hogy idebent egyenlőre a legnagyobb problémát egy pletyka jelenti. Mintha nem lenne nagyobb bajok a világban. Mások odakint jelen helyzetben elveszették munkahelyüket, nincsen reményük... Színészek dolgoznak pizzafutárként... Nekünk csak magunkat kell adjuk és a tehetségünket és hozzánk vágnak milliókat és egy karriert. Úgy gondolom ezen kicsinyes dolgok nem fontosak. De legyen. Én benne vagyok... Venus?

 - Mit mondhatnék... Sajnálom Helenát... Carol gyanus. Szóval... Ja...

 - Kár hogy nem voltatok ott amikor mondtam, amit mondott nekünk Marcival. 

 - Csajszi mi hiszünk nektek. Carol egy görcs. A hajába szerelmes a nő... Tiszta kattos.


Marci - Úgy vetem észre, hogy vannak akik talán tényleg elhiszik hogy Carollal Helena szövetkezet. Emiatt félek, hogy ki tudja mi lesz a következő pletyka ami karriereket tehet tönkre...


 - Figyelj... Elmondom neked az igazat. Ezt a pletykát Aleesa mondta el nekem igazából, de nem akartam őt belemártani ezért mondtam el máshogy a történetet. Az a lány egy igazi kavaró gép. Így akar nyerni.

 - Már engem is megpróbált becserkészni... Hát nem lepődtem meg.... 

 - Csak szerettem volna hogy legalább te tisztában legyél a teljes igazsággal. Csak arra kérlek ne mondd el senkinek...

 - Köszönöm hogy megtiszteltél ezzel. Persze nem fogom elmondani senkinek, de azért észben tartom hogy tartani kell tőle. 


 - Hát kedves nézőim ez nem semmi! Az én évadaimban nem volt ilyen fajta hazudozás, pletykázás. Nos, viszont volt egy próba. Méghozzá egy KARÁCSONYI ALBUM FOTÓZÁS! Az összes fotót megleshetik majd a rész végén, de most egy egy kiválasztott fotót láthatnak a lakókról. A pontozás után pedig kiderül melyik három játékos került veszélyzónába.













 - A nézők és a zsűri döntése alapján a győztes Mitch lett. Ezután Mitch megnevezte a három veszélyzónás játékost. Fogadjuk őket a stúdióban.


 - Amelia, Aleesa és Marci. Titeket választott Mitch. Közületek csak egy térhet vissza a villába. Kérlek titeket egy kis beszéddel próbáljátok rá venni a nézőket, hogy vissza szavazzanak titeket.


 - Én úgy gondolom, hogy az elmúlt időben már sokat mutattam magamból. Szeretnék visszakerülni, mert úgy gondolom megérdemlem. Az eddigi teljesítményem kimagasló volt és biztos vagyok benne hogy még okozhatok felejthetetlen pillanatokat. 


 - Én nem nagyon szeretném kommentelni a történteket.


 - Nem fogok hazudni... Én érzem a vesztemet, de nem baj mert úgy gondolom megtettem, ami nekem a feladatom volt az idei évadban. Bemutattam magam a nagy közönségnek, amit nem bánok. Jó élmény volt. Sok sikert mindenkinek. 


 - Nos köszönöm mind hármatoknak, de a döntés megszületett. A nézők döntése szerint pedig, aki visszatérhet az nem más mint...


 - AMELIA! Kérlek térj vissza a villába.

 - Ez az! Köszönöm szépen. Gratulálok nektek is srácok. Sok sikert odakint.


 - Mitch ha nem tér vissza Amelia neked véged!

 - Szerintem csillapíts magadon.


 - EZ AZ! Köszönöm! Huh...

 - Hál istennek! Örülök hogy újra itt lehetek veletek.


 - Aleesa és Marci. Kérlek szépen titeket hagyjátok el a stúdiót. Köszönjük a játékotokat.


/A Sims Villa háttér játékában történt incidens miatt történik meg a történetben a következő/


 - A villa lakók nem sejtik, de volt egy titkos szavazás a nézők körében hisz valakit vissza szavazhattak a kiesettek közül. Lássuk ki az, aki visszatér és újra küzdeni fog a győzelemért!


 - MANAMI! A nézők döntése alapján te visszatérhetsz a játékba. Mit érzel most?

 - Üdvözletem újra! El sem hiszem hogy kaptam egy második esélyt a nézőktől, amit nagyon köszönöm szépen!

 - Ne is húzzuk az időt. Sokkoljuk a lakókat. Kérlek térj vissza a villába.


 - Mi a?!

 - Ez komoly?

 - Azta k...


 - Nos a történet innen fog folytatódni. Köszönöm szépen a figyelmeteket. Alább megtaláljátok a karácsonyi fotókat, az új szimpátia szavazást és az instagram oldalunkat. Egyben elindult a jelentkezés a Sims Villa 14.szériájába. Ne hagyjátok ki ezt az élményt! Menjetek és töltsétek ki az űrlapot. Higgyétek el ez egy kihagyhatatlan élmény. Találkozunk legközelebb. Viszlát.

Melyik lakó eddig a legszimpatukisabb?
Venus
Mitch
Jordan
Songmin
Carol
Kylie
Manami
Helena
Amelia
Nathan