2020. április 16., csütörtök

Sims Villa 12 - 28.Rész



28.Rész - Ajándék dobozok

 - Üdvözlöm önöket. Egy sokkoló epizód volt az előző hisz a villa mamija elhagyta a játékot, és szinte csak most esett ki a szerelmes párból Drake-is már a küszöbön a kiválasztás, mert a játék felgyorsult. Hamarosan kiderül ki a TOP8 játékosa a játéknak. A kiszavazás utáni nap pedig szóba jött minden téma, ami eddig lappangót a lakókban.

Villa
28.Nap - Délután

/Az udvaron beszélget Marcus, Cherry, Layla és Laura, Neila

 - Nem nagyon tudom megérte mami mire célzott. Igazából ő volt, aki azt mondta hogy kavarjak veled Neila, de nem is értettem, mert igazából amúgy is tetszel nekem...

 - Én igazából a személyiségedhez vonzódom. Nem tudom mami miért taktikázott. Szerintem megrázta a halál hír, és kicsit elvesztette a fejét. Ez van, igazából mindegy most már mert kiszavaztuk.

 - Pedig mennyivel jobb lett volna ha Dean csaja megy... Már bocsi hogy ez rossz indulat, de legalább legyengült volna...

 - Nem kell itt túl szívélyesnek lenni. Első sorban Dean volt, aki arról döntött hogy Laura párját viszi ki. Megtudná hogy ő most mit érez...

 - Már nem vagyok annyira rosszul. Igazából most már a játék megszállta a fejemet. Készen állok arra, hogy harcba szálljak.

 - Egyszer mind kifogunk esni, de nem mindegy ki jut be a fináléig... Én nem szeretnék már kiesni ha idáig eljutottam, de gondolom ti sem. 

 - A játék idáig épült, és most lesz az, amikor jön a nagy baba, és lerombolja az egészet. 

 - Most őszintén, én szerintem kialakulóban van már hogy kik azok itt akiket a legtöbben kedvelnek. Nyilván nem vagyunk egy nyertes fajták, de attól még szerintem eljuthatunk a végéig. Ezért kell szerintem Dean-nek kiesnie... 

 - Én megértem a dühödet Cherry, de a játék nem erről szól. Én nem hiszem hogy gyenge lennék, és te sem tudhatod mi lesz ha kimész párbajozni.

 - Pedig úgy veszem észre nagyon arra hajt...

 - Akár mi lesz, én készen akarok állni...

/Odabent a nappaliban Taylor, Alphonse, Gaia, Dean és Ava beszélget

 - Szóval megvan a top10. Mit gondoltok most mi lesz?

 - Nagy valószínűséggel újra harcolom kell majd... Én nem vagyok ellenében, de egyben nem is akarok menni... Épp hogy csak nyertem, és most lehet megint mennem kell...

 - Én nagyon remélem, hogy nem így lesz, mert nem akarom megint azt az idegességet újra átélni...

 - Bármi megtörténhet... Nézzétek meg én főzök és nem a mami... Egyik napról a másikra megváltozhat mindenki élete...

 - Nem szeretnék nagyon belekeveredni, mert úgy érzem ez a része a játéknak már nem az a része, ami nekem való. Nem vagyok ez a nagy játékos, és taktikus, én csak megélem a dolgokat, de szerintem ha állandóan ezeken a dolgokon kattogunk befogunk golyózni. Kifog esni mindenki... Egy marad, és ezt elkel foganunk...

 - Szeretlek szívem! Minden esetre itt vagyunk a top10-ben! Ez nagy szó.

 - Fergeteges érzés, de ez még azért nem az igazi...

 - Lesz még ennél jobb is! Ava tudsz segíteni a hagymákkal?

 - Persze jövök is!

Stúdió

 - A lakók egy szerencsejátékon vettek részt, aminek a győztese védettséget nyert. Óriási ajándékos dobozokat nyitogattak ki. Nézzük mi lett a végeredmény.

Villa
28.Nap - Délután

 - Én azt hiszem a szürkét választom... *kinyitja és rápukkan egy csomó liszt mire megfordul mindenki nevetni kezd*

 - Jaj én kis szívem! Sajnálom! Most én jövök! Enyém az a szép rózsaszínes doboz! *kinyitja és egy csomó színes korong esik rá* Hát ez nem nyert...

 - Én akartam a rózsaszínt de akkor legyen a piros... *kinyitja, és egy csontvázat talál a dobozban* Remélem ez nem egy rossz jel...

 - Enyém a fekete! *kinyitja és üres a doboz* Wow... Pont mint egyesek feje idebent. *Dean-re tekint*

 - *Cherry kuncogva* Én a zöldet fogom... *kinyitja és egy porcelán törpe van benne* Akkor ez most nem nyert?

 - Túl klisé lenne ha az arany színűbe lenne a védettség! A lila is túl egyszerű lenne, de lehet épp ez a vicc benne szóval lila... *kinyitja és egy bohóc ugrik ki belőle*The Sims 4 Update | Sunny the Clown NPC and CAS - YouTube *kirohan a villából sikoltozva*

 - Wow! Ez félelmetes volt. Enyém a platina sárga doboz! *kinyitja és egy üveg pezsgőt talál* Hát ez jó lesz!

 - Jajjjj... Tök mindegy nekem nincs szerencsés kezem, de legyen a barna. *Marcus kinyitja majd bent csak egy felkapcsolt lámpát talál* Hüm... Ez is egy üzenet akar lenni?

 - Hát van egy ezüst és egy arany.... Én az aranyt választom! *kinyitja, de odabent csak egy arany plüsmacit talál* DE CUKI!

 - Ez elég egyszerű volt... *kinyitja az ezüst dobozt benne a lila kendővel* Akkor ez az enyém gyerekek! Védettség!

 - Gratulálok? Igazából ez most olyan...

 - Nevetséges volt. Ezért nem is kellett küzdeni...

 - Néha a szerencséért is megkel harcolni amúgy...

 - Ok...

 - Gratulálok Gaia.

Stúdió

 - Gaia tehát védett. A következő részben kiderül kik a párbajozok egy óriási csavarral amiről a lakók nem tudnak. Szavazannak a szimpátián de alább is találnak egy jelenlegi állást. Viszlát




Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Ava
Created with Quiz Maker