2020. április 21., kedd

Sims Villa 12 - 34.Rész



34.Rész - Aranykártya


 - Üdvözlöm önöket, így egészen más itt állni maguk előtt. Nos, az előző epizód végén ki lettek osztva az aranykártyák és a villa a feje tetejére állt lássuk.


Villa
33.nap - reggel


 - Most gondolom meg akartok kérni valamire...

 - Nálad van az egyik legjobb aranykártya. Eltudsz lopni védettséget!

 - Ezt ki kellene használni... Tudod jól hogy erős. Nagyon erős. Ha eljut a fináléba nekünk reszeltek.

 - Lányok azért azt tudjuk, hogy ez a kártya Alphonse-é. Nem a miénk. Ez az ő döntése.

 - Így van... Ne haragudjatok, de ez most komolyabb annál, hogy csak úgy most eldobjam magamtól, mert van egy erős valaki idebent. Sok erős személyiség van még itt...



Alphonse: Kicsit zavar, hogy egyből betámadtak, és kvázi nekem beleszólásom sincsen mikor használjam, amit kaptam. Layla nem hogy örülne, hogy bosszú show alól kapott felmentést.

 

Laura: Ez egy jó alkalom lenne arra, hogy kitegyük Dean-t. De Alphonse nem elég tökös ehhez... Pedig most kéne odabni neki... Kevesen gondolkodnak itt végjáték fejjel. Ez már nem a barátságos sims villa! Nyolcan maradtunk az esélye annak hogy itt véget ér a játékod most sokkal nagyobb...


 - Jól esik ez a kis gőz... Megnyugtatja a lelkemet.

 - Az enyémet is. Őszintén szólva kicsit letört vagyok tegnap óta...

 - Miért?

 - Sajnálom Marcus... Én tudom miért, de remélem túl tudsz ezen lendülni Marcus...

 - Hát akármi is a gond remélem megoldódik... Vajon most Ava is rám gondolhat?

 - Minden percben... Tudod, ilyen a szerelem.

 - Ha én kint lennék minden pillanatban arra gondolnék hogy mi lehet Alphonse-val.


Marcus: Neila-val való beszélgetések után rájöttem, hogy nem lehet köztünk semmi, de nem szomorkodom tovább. Végtére is magamért vagyok itt, és a nap végén egy marad aki mindent visz... Akkor pedig az legyek én és nem ő.


 - Szerinted fel kellene már használnom a halál kártyámat?

 - Nem tudom... Én most megvagyok elégedve amit kaptam, bár félek, hogy emiatt célponttá válok... 

 - Szerintem most a legnagyobb célpont Dean... Sajnálom Alphonse-t. Kicsit letámadtátok...

 - Gaia... Légyszíves próbálok most a kártyákra koncentrálni, és nem gondolkodni ilyeneken, mert begolyózom.


 - Szeretlek! Hálás vagyok, hogy itt lehetek veled.

 - Én is szívem! Te vagy a mindenem! *megcsókolja*

 - Na mizujs Dean?! Hogy esik látni a boldogságukat?

 - Nem kell kóstolgatnod... Tudom mit akarsz elérni. Hogy átérezzem amit te, de sajnálom Laura... Tényleg hogy végül egyedül maradtunk itt... Hogy így alakult végül a játék. 

 - Én is sajnálom Dean! Máshogy is lehetett volna, de most itt tartunk. A végén egy marad.


Dean: Nagyon fáj... *elmorzsol egy könnycseppet* De erős maradok, mert érte is tértem ide vissza azon emberek közé, akik nem akarnak itt látni engem... Kivéve Taylor-ékat. Hálás vagyok, hogy olyan barátra lelhettem idebent, aki ilyenkor is támogat. Csak reménykedem benne hogy ez nem érdek kapcsolat.


 - Nagyon kivan idegileg a csávó... Már szinte sajnálom szegényt.

 - Jó mondjuk te sem voltál nagyon feldobva napokig Drake távozása után.

 - Hát ne is legyen feldobva, mert megy haza... Majd segítek neki összepakolni.

 - IJAJJJJ!!! NA az a nem mindegy!


 - Jó végre megint partyra készülni. A fiúk már táncolnak is?

 - Ja ők tudod milyenek. Feldobnak pár göncöt aztán már tolják is.


 - Azért még a tánc parketten jól toljuk!

 - Ott mindig is jók voltunk! Barátokként is azok leszünk.

 - Jaj srácok! Csak élvezzétek a dolgokat. Annyira betudtok ezen feszülni. 

 - Taylor kérlek ne szólj bele... Legalább ebbe ne.

 - Nem kell szerelem egy kis mókához...

 - Én nem csak egy kis mókát akartam, de mindegy... Igyunk, táncoljunk és bulizzunk.


Neila: Arra gondoltam, hogy lehetne valami, de aztán eszembe ötlőt, hogy megint csak azt akarom hogy szeressenek... És nem a másikat. Kint is azért csinálom a videókat, és vagyok egy stream sztár, mert szeretem amikor sokan néznek, és sikerem van. Ez van, mert kiskoromban nem kaptam annyi szeretettet. Marcus egy cuki fiú, de nem hiszem hogy összeillenénk csak a hajszínünk miatt.


 - Sajnálom hogy nem lettünk barinők az elején!

 - Elvakított minket a szerelem! De hát néz ránk csaje! 

 - TOP 8 DÉMONJAI!

 - Azokból már csak egy van itt. Gaia volt démonlányos csapatban.

 - Az szép! Amúgy szép vagy ma.

 - Csak ma? NA szép! Hát te minden nap az vagy.

 - Köszönöm... *elpirul*


Layla: Nem mondom hogy vannak érzéseim Laura iránt hisz jegyes... De nagyon megkedveltem az elmúlt időszakban. Talán ő az egyetlen az idei évadból, aki most igazán hozzám nőt. Lucy-t is szerettem, de Laura-val többet tudok beszélgetni.


 - Igazából nagyon sajnállak, és kezdem úgy érezni magam, mint egy utálkozó... Pedig én nem vagyok az hisz tudod jól neked elmondtam mindent még az elején amikor volt a tamponos balhé.

 - Igen, tudom. Sajnálom, hogy ilyenre akarják kényszeríteni Alphonse-t de nem tudom róla elképzelni hogy megtegye. Ha meg is teszi nekem lőttek, de mindegy azért köszönöm hogy elmondtad.

 - Már nyomta a lelkemet, és én nehezen tudok hazudni, azért is buktam le anno... Sajnálom Dean, és remélem minden helyre jön az életedben. *megfogja a kezét*

 - Köszönöm... Igazából már sok idő eltelt, és kezdem felfogni hogy ha rajtatok múlik nem győzhetek, de ha a kinti embereken... Ezért vagyok még itt. Van még esélyem.

 - Mindannyiunknak van... Csak kíváncsi vagyok hogy alakul majd ez a kiszavazás. Félek egy picit.

 - Bármi is lesz... Én megpróbálok melletted álni.

 - Köszönöm! 


Gaia: Nagyon zavart a dolog... Így igen. Elmondtam neki, de reménykedem benne ez nem lesz gond. Szerettem volna ha tud róla, hogy veszély fenyegetheti. Sajnálom őt, mert látom mennyi utálatot kap. Remélem minden helyre jön... Csak nagyon félek a kiszavazástól, mert nincs olyan ember a villában akit nem szeretnék...


Stúdió


 - Hogy mi lesz a következő kiszavazáson? Azt megtudják a következő részben. Jelen esetben Dean védett a párbaj nyerése miatt, és még senki nem használt fel aranykártyát. De ez változhat a következő, és valószínűleg sokkoló kiszavazáson, ahol egy újabb sim távozik a játékból, és így heten maradnak. Várom önöket legközelebb. EGY szavazatuk van a szimpátián azt adják le. Viszlát, és további szép napot.



Melyik lakó a legszimpatikusabb neked? (Naponta egy szavazat)

Taylor
Neila
Alphonse
Gaia
Dean
Layla
Marcus
Laura
Created with Quiz Maker