2020. május 8., péntek

Sims Villa 12 - 49.Rész: Bosszú Show (Finálé Előrész)

*Képet köszönöm Veronika Kovácsnak*


49.Rész - BOSSZÚ SHOW (Finálé Előrész)


 - Üdvözöljük önöket kedves nézőink! Ez a finálé, több mint 53 nap után. Tizenöt játékos kezdett bele ebbe a kalandba, de mára már csak négyen vannak a villában!

 - A mai nap kiderül ki lesz a Sims Villa 12.évadának nyertese, és ezt önök döntik el.

 - Így van a döntés joga a maguké, de van itt egy kis bökkenő.

 - Így van! Hisz négyen vannak még a villában, de csak hárman fognak részt a venni a fináléban.

 - Kérem köszöntsék a kiesett játékosokat! Candy, Anissa, Lucy, Drake, Susanne aka Mami, Cherry, Ava, Taylor, Neila, Dean és Gaia!


 - Hamarosan mindenki fog szót kapni, de először is bekapcsolunk a villába.


 - Üdvözletem játékosok! A stúdió már felkészült a fogadásotokat. Viszont mint tudjátok a fináléban csak hárman vehetnek részt.

 - Most a kiesett játékosok döntenek arról, kint rángatnak magukkal, kint fognak négyetek közül bosszút állni.

 - Kivéve Layla, akinek aranykártyája védettséget ad neki a bosszú show alól, így ő biztosan megküzdhet a nyereményért.

 - Marcus, Laura és Alphonse az utolsó szavakat mondhatjátok el a kiesetteknek hogy meggyőzétek őket ne rátok szavazzanak.

 - Hát mivel is kezdhetném... Szeretném ha tudnátok, hogy nekem ez a játék többet jelent, mint amennyi látszhat kívülről. Nagyon szeretlek Drake, remélem te is ott vagy. Nekem kellene bent maradni, mert én szívvel játszottam. Nem taktikáztam túl, és próbáltam hű maradni önmagamhoz.

 - Szeretlek Taylor! Jó lesz hogy ma már újra a karjaidban aludhatok el... Nos, én nem tettem senki ellen semmi rosszat idebent. Nincs olyan nyomos indok, ami miatt rám tehetnétek a bosszú jeleteket... Remélem emlékeztek még arra ki állt mellettetek a nehezebb időkben.

 - Ez egy hosszú játék volt. Nehéz lehet követni ki kivel van, mit csinált. Egy biztos én soha sem ármánykodtam, vagy tettem olyan dolgokat, amik gonoszak. Remélem nem fogtok rajtam bosszút állni.

 - Köszönjük nektek... Most akkor kezdjük el a show-t. Minden kieső elmondja az indokot, és a nevet, hogy ki az akin bosszút áll. Az első kieső, Candy fog elsőnek leadni szavazatát.

 - Üdvözletem mindenkinek újra itt... Jaj de jó...

 - Mesélj mi történt veled?

 - Terhes vagyok, és van egy férjem is. Gyorsan történt minden, de nem akarok én már nektek semmit sem mondani egyébként. Elmondom a szavazatom... Alphonse.

 - Köszönjük. A következő Anissa!

 - Nehéz volt a döntés... De én Marcus-on állnék bosszút.

 - A következő Lucy Evans!

 - A szívem szétszakadva... Nem tudtam sok mindent érezni már az itteni emberek iránt, mivel be kell valljam: gyűlölöm már ezt a helyet. De döntést kellett hoznom. Így azt mondom, aki miatt egy éjszakát sírva töltöttem el egyedül a villa falai között, mivel a nagy érzelmi viharomba megcsókolta a lányt, akit talán még mindig nem tudok kiverni a fejemből... Marcus.

 - A következő Drake!

 - Üdvözletem mindenkinek! Köszönöm hogy itt lehetek újra, és innen is csókolom a szerelmemet, Laura-t. A jelemet én Marcus-ra teszem. Ő essen ki.

 - Eddig 3 Marcus, és 1 Alphonse. Mi a döntésed mami?

 - Marcus, én megígértem neked valamit, azt hogy eljuttatlak a fináléba, de te az első alkalommal ahogy lehetett kiejtettél, megérdemelnéd hogy kiessél, DE én betartom a szavam így most megmentelek de nagyon remélem hogy visszakapod ezt majd az élettől. Alphonse ha bent maradok én lettem volna a kiválasztott és bár nem tudom hogy mennyire voltam erős de egy biztos én téged és Taylort hívtam volna ki, most sem fogok másképp dönteni; Alphonse

 - Ezzel Alphonse-nak kettő szavazata is van már. Mi a döntésed Cherry?

 - Ezt a személyt azért választottam, bár személyesen nekem nincs bajom vele, szerintem a legutóbbi párbajnál nem neki kellett volna visszajönnie. Értem én, rendes srác meg becsületes, de ez pont nem az a játék, aminél ez tényleg számítana.. Ha mindenkit ezért tartanánk bent, rohadtul unalmas lenni. Alphonse, a jelem a tiéd.

 - Ezzel három Alphonse és Marcus! A következő Ava!

 - Sziasztok! Szeretnek gratulálni a bent maradt játékosoknak . Eljött a bosszúm ideje , őszinte leszek ha nem lenne védett most Layla a bosszúm őt érné utol. Így viszont egy olyan játékos kapja , akivel nem sok kapcsolatom volt , volt hogy konfliktusunk is volt. A végére talán viszonylag jobb lett a kapcsolatunk , de a másik két játékost sokkal jobban kedvelem . Szerintem te érdemled meg legkevésbé , hogy megnyerjed az idei évadot . Laura tiéd a jelem.

 - Ezzel már Laura-nak is van egy jele. Következzék Taylor!

 - Nehéz volt meghoznom ezt a döntést, tekintve, hogy a karma már kicseszett azokkal az emberekkel, akiket kint akartam látni. Taktikai döntést hoztam, hogy szerelmem, Alphonse utolsóként távozhasson. Marcus, rendkívül álszentnek érezlek. Illetve mégsem. Úgy gondolom, hogy fogalmad sincs hová tartozol. Rosszabbnál rosszabb döntéseket hoztál az utóbbi szavazások során. Nincs helyed a villában. Ugyanakkor ott van Laura is, aki szerintem taktikusként szép játékot vitt végig. Nem tudom azonban elfelejteni az álszentségedet, amit szerintem sokan észrevettünk mostanra. Nehéz volt választanom köztetek, de olyan döntést hoztam, ami szerintem megkönnyítheti a párom sorsát a Fináléban. Az a sim, akin bosszút állok, az nem más, mint Laura! Hajrá szívem!

 - Három jele van Alphonse-nak, Marcus-nak és kettő Laura-nak. Következzék Neila!

 - A bosszúmat egy olyan sim kapja, akivel nem volt valami jó kapcsolatunk, plusz nem nagyon bírt engem alapból, hisz féltékeny volt a Gaia-val való kapcsolatunkra, pedig én szívvel álltam hozzá az egészhez, őt is bírtam nagyon, de aztán valamiért ő ezt nem tudta elengedni. Laura.
 - Három jele van mind a három veszélyeztetett játékosnak! Mi a döntésed Dean?

 - Nem volt könnyű döntés, de csak azért, mert úgy vélem, a barátomon kívűl egyik versenyző sem érdemli meg a győzelmet. Layla és Alphonse-n kívűl, Laura és Marcus nem sok mindent tett azért, hogy most ott ülhessen. Szépen elsunnyogtak idáig. De... Ehhez is érteni kell, gratulálok nekik. Mivel Layla védett, Marcust meg ennek ellenére remek srácnak tartom, így aki a bosszú jelemet kapja, az Laura. Hajrá Alphonse.

 - Ezzel négy Laura! Az utolsó döntés Gaia!

 - Hát sziasztok... Én szinte még csak egy napja vagyok idekint. A döntésem azért erre a személyre esett, mert végül is miatta vagyok ott ahol... Alphonse.

 - Ezzel az állás döntetlen lett! Négy szavazata van Alphonse-nak és Laura-nak. Azok akikre Marcus-ra szavaznak most újra döntést kell hozniuk! Marcus pedig már biztos finalista, Layla mellett...

 - JÉZUSOM! KÖSZÖNÖM!

 - Anissa, Drake és Lucy. Kérlek döntsetek. Ki essen ki?

 - Hát bocsi de Alphonse.

 - Nem akarok hozzá fűzni sokat... Alphonse.

 - Mi? Most ez komoly... Hát már mindegy szóval Alphonse...



 - Alphonse két perced van elbúcsúzni és csatlakozni a nézőkhöz a fináléban.

 - Néhány bosszút kicsit indokolatlannak éreztem, főleg Cherryét mivel úgy gondolom hogy igenis becsületes simeknek van helye a versenyben és Gaia is annak állította magát. De mindenesetre számítottam erre, még ha nem is tartom megérdemeltnek. Azért élveztem a játékot és örülök, hogy idáig eljutottam és köszönöm hogy itt lehettem.

 - Viszlát Alp! SZÉP JÁTÉK VOLT!

 - Gratulálok! Szép volt.

 - Sajnálom... Gratula!


 - Hát szia Alphonse! Nem rég voltál itt. Mit érzel most?

 - Nem nagyon akarok sokat mondani már... Eleget beszéltem. Hol van Taylor?


 - ELJÖTT AZ IDŐ! SZAVAZZANAK! KI NYERJE A SIMS VILLA 12.ÉVADÁT? LAURA? LAYLA? MARCUS?

 - TALÁLKOZUNK A FINÁLÉN! 



KI NYERJE MEG A SIMS VILLA 12.ÉVADÁT?

Layla
Marcus
Laura
Created with Quiz Maker