2021. január 7., csütörtök

Sims Villa 13 - 11.Rész: Bandák Csatája

 

SIMS VILLA 13
11.RÉSZ 
BANDÁK CSATÁJA


  - Üdvözlöm Önöket! Boldog új évet szeretnék én is kívánni maguknak bár ezt már a győztesek képével is megtettem. Khm. Szóval a mai adásban egy elképesztő banda háborút fognak látni. A játékosaink több száz néző előtt nagy színpadon két csapatra osztva szerepeltek. Az előadásról pedig maguk döntenek. Melyik csapat volt jobb? Hát a rész végén majd erről tudnak szavazni. Mielőtt előre rohannánk lássuk mi történt koncertet megelőzően hisz végre Jordan és Nathan megkapták büntetésüket.


 - Akár elhiszed, akár nem Manami tényleg örülök, hogy te tértél vissza. Sajnálom Songmint… Én csak azt a játékost tettem Nathan mellé, aki szerintem a legkedveltebb, hogy mindenképpen visszatérjen ellene és Nathan elmenjen… De mit látjuk továbbra is itt van.

 - Igen itt… És mindent hallok…

 – Ne foglalkozz vele Nathan! Okos enged, szamár szenved… Ismered a mondást.

 - Nem haragszom rád Jordan… Viszont egy valakire igen. Nem gondoltam volna, hogy valaki még így hátba fog szúrni idebent. Nem elég hogy az egyik legjobb barátomat hagytam kint többet között miatta… De tényleg ez most arra ébresztett rá, amit te tanítottál Carol… Mindenben igazad van.

 – Oh! Köszönöm kedves. Végre valaki értékeli a képességeimet! Hát én szóltam. Nem minden az aminek látszik. Mi mind ellenfelek vagyunk. Eltapossuk egymást azért a trónért, ami előtt tánciztunk az első feladatban. 


Carol – Az hogy Venus megmentve Nathan-t, Manamit jelölte ki kiesésre nem is lehetne kedvezőbb a villa számára. Ez egy olyan fordulat amire nem számítottam. Főleg nem arra, hogy szegény Songmin kiesik még előttem. Ez is mutatja, hogy ez egy durva évad. Sosem volt még ennyire izgalmas. Várom mi lesz a következő nagy meglepetés.

 – Csajszi! Ez mi volt? Nem nagyon értem hogy lehetséges, hogy Nathan-t mentetted meg Songmin helyett… Már mint azért jött létre ez a négyes hogyha ilyen a helyzet kiálljunk egymásért. Ez pedig igaz kígyóság volt tőled. Neked kellett volna Helena és Carol helyett a kígyó trónon ülni… Pff…

 – Megvárod amig tisztázom magam?

 – Hát bocsi Venus, de ezen nincs mit nagyon tisztázni.

 – Ja hát akkor mindegy. Ha ez így jó nektek, akkor hagyjuk ezt a kis szövetséget.

Venus – Igen, tudom butaság volt, amit tettem, de úgy gondoltam, hogy Nathan visszatérne Songmint ellen, mert már visszatért egyszer egy ilyen helyzetből. Ezért gondoltam az hogy Manami-t teszem inkább Songmin mellé, hogy Manami biztosan kiessen… Hiszen ő az első között volt, aki kieset… Mégis ő tért vissza és így az egyik legjobb barátom esett ki L. A rossz döntésemnek a következményei már most lecsapódtak rám.


 – Te meg miért jössz ide? Beleütni megint mások dolgába az orrod? Nem tetszik egyébként, ahogy okosítod Manamit. Azt hiszi valami istenség vagy pedig csak egy hazug, számító némber. Lehet nyolcan vagyunk itt, de igazából csak heten játszunk.

 – Milyen szuper hogy te így át látod a villa erőviszonyait. Esetleg ha szeretnéd kimehetünk kiszavazosdit játszani, hisz abban mind a ketten nagyon jók vagyunk.

 – Oh, hidd el! Nem félek! Ja és ne hidd hogy nem tudom hogy te miattad történt a nagy verekedés is.

 – Manami elmondta, hogy te erőltetted hogy mondja el az igazságot Jordan-nek…

 – Tettem, ami helyes volt… Jordan vakon járt. Nem hagytam, hogy befolyásold. Abban én vagyok a jó.

 – Hát most jól megcsináltad, mert mindenki azt gondolja én vagyok itt a rossz fiú… Mikor ez közel sincs így. Mert te vagy a legnagyobb villain az egész Sims Villa történelmében. Csöndes és mérgező.

 – Valakinek ennek is kell lennie, hogy a nézők ne aludjanak el a szerelmi történeteteken.

Amelia – Kicsit kiakadtam Carol hülyeségén. Úgy vettem észre hogy erősen manipulálja Manamit a visszaérkezése óta és hogy hátra dőlve élvezi a balhékat, amik többek között miatta robbannak ki hisz az ő malmára hajtja a játékot.


 – Bocsi Manami! Nem szerettelek volna zavarni csak annyit szeretnék mondani, hogy sajnálom, ami történt. Eltávolodtunk és úgy gondolom, hogy azért valamilyen szemszögből vizsgálva ez egy jogos döntés volt.

 – Figyelj… Megértelek, de ne keresd többet a társaságom. Azt hittem barátok vagyunk, de nyilvánvaló hogy nem… Főleg ezek után. Az embert azt gondolja megbízhat egyesekben aztán megint csak csalódik. Mástól nem fájt volna, de tőled igen…



 - Attól mert a csajod egy kígyó mi még jóban lehetünk hobbitkám.

 - Nem egy kígyó… Csak… Ah mindegy. Amit tett nem volt szép. De hát mégis csak vele volt a legszorosabb a kapcsolatom.

 - Hullámzó kapcsolat. Egyik percben barátok, aztán ágyasak, aztán megint senkik egymásnak. Ti aztán tudjátok hogyan kell váltogatni a kapcsolati státuszokat.

 - Ez van… Igyunk arra hogy megéltük ezt a hetet is.


Jordan - Végül megkaptuk a büntetést... Ami egy óra volt összezárva a stúdió terem elő csarnokában... Nathan-el... Oh atyám adj nekem erőt....


 - Miért nézel rám ilyen szomorúan?

 - Azt hittem nem fogunk egymáshoz szólni… Hát akkor mégis. Mit is mondjak neked… A sajnálom már gondolom nem elegendő válasz, de lelkiismeret furdalásom van. Nem kellett volna hogy egymást püfölve döntsük el az igazunkat.

 - Ez így van… De ami megtörtént az megtörtént. Ezen már nem változtat semmin.



 - Tudom hogy rosszul cselekedtem, de összezavarodtam! Manami megtetszett, de te is oda voltál érte, aztán minden úgy alakult ahogy és… Amelia-val is kicsesztem, de most pedig már őt kezdtem el megszeretni és hiányozna, de ezek után nem merem elmondani neki, mert azt gondolná hazudok…



 - Értem… Nos, sajnálom hogy így érzed. Rossz lehet ezek után ha tényleg beleszerettél, mert én sem hinnék neked… De jobb később mint soha… Nathan egyszer élünk… Megbocsátok neked, de barátok nem lehetünk!

 - KÖSZÖNÖM! Aranyból van a szíved. Jó srác vagy.



 – Csajszi! Akkor ti most tényleg együtt vagytok újra vagy mi van már? Állandóan vele lógsz. Többet mint amikor elvileg bimbózó volt a románc.

 – Nem tudom mi van köztünk, de most úgy érzem erősebb mint legutóbb. Úgy érzem ha nem lenne hiányozna… Nem tudom mit tegyek…

 – Hát csak kövesd a szíved… Ha szereted úgyis mellette maradsz… Csak hát ismerjük Nathan-t. Ha összetört téged én kiherélem…

 – Köszi csajszi.



 – Nem tudok neked sokat mondani Manami… Sajnálom ami történt.

  – De nem értem. Venus azt mondta a csapatotok nyomására tette, amit tett. Songmin a társatok volt és a busz alá lökte. Nem értem. Miért nem Songminra cserélt ki? A taktikája szerint azért döntött így, mert abban bízott így biztosan visszatér Songmin és megszabadultok tőlem…

 – Te egy erős játékos vagy. Mi négyen megláttunk benned valamit. Mint látod tényleg van valami, mert visszatértél egy olyan játékos ellen akiről azt gondoltuk legyőzhetetlen.

 – Ez egyben megtisztelő és fáj is. Mindegy. Köszönöm az őszinteséged Mitch.



 – Ohoooo! Kiscsaj te most nagyon oda tetted magad. Szerintem ebből a sokkból sokáig nem fognak magukhoz térni. Mégis legbelül te is tudod… Megszerettél volna szabadulni az egyik kis „kedvenctől”.

 – Neked miért fontos mi volt a szándékom? A végén úgysem győzhetsz.

 – Így gondolod? Hát ez a meglepetések évadja. Ki tudja milyen víz fog még leperegni azon a sziklán.



  - Ezután a két csapat vezér kiválasztotta csapat tagjait és elindultak a koncert helyszínére repülővel. Lássuk:


 – Ez talán furcsa választás lesz, de a mai összezárt óra után úgy gondolom megérdemelt… Nathan téged szeretnélek a Csillogó Kör csapatomba.

 – Köszönöm szépen!



 - Hát ez nem meglepő. Legjobb barátnőmet Kylie-t szeretném a csapatomban tudni.

 - Kösziiii Csajsziii!



 - Mitch! Imádlak téged és szeretném ha csatlakoznál hozzám.

 - Minden vágyam! 



 - Venus… khm…

 - Köszönöm.



 - Tudom hogy azt gondoljátok mi rosszban vagyunk... De Manami-m!

 - Pedig a szívemben különleges helyen szerepelsz. Köszönöm.



  - Kizárásos alapon. Carol!
 - Ch... Köszi...


 – Oda kell magunkat tenni… Ha veszítünk szívni fogtok. Én nem, mert védett vagyok hisz az előző próbát én nyertem.

 – Akkor mindent bele kell adnunk… Bár nehéz lesz tekintve hogy ott van… Amelia.

 – Most magaddal törődj.

 – Így van. Számomra ez egy bosszú is lesz… Venus-al szemben… Bocsi Mitch.

 – Semmi gond… Megérdemelt a dühöd. 


 – Uha! Jó kis csaj csapat ez. Remélem tarolni fogunk.

 – Én is! Köszönöm hogy itt lehetek.

 – Elnézek amellett hogy utolsónak választottatok és azt mondom hajrá csajok. Azt hiszem erre a próbára megkeresem a szőke parókámat… Bocsi színes és szuperül ápolt gyönyörű frizurám.

 – Akkor adjunk bele mindent.


NÉZD MEG A LAKÓK ELŐADÁSÁT:

Az előadások közben:


 – Fuuu nagyon durván tolja a másik csapat.

 – A fantasztikus négyes tarolni fog akkor is!

 – Ja! Csak kár hogy itt ketten fantasztikusak… Másik kettő meg hát. Hagyjuk a jelzőket.

 – Most kire gondolsz? Mi a bajod?

 - Direkt nem mondtam nevet drága… A bajomat meg hagyjuk. A lámpaláztól szemét leszek. Ne szólj most hozzám.



 – Hol van valami finom kis koktélka???C – Hol van valami finom kis koktélka???


 – EZ ELKÉPESZTŐ VOLT! Huh… A csajok is jól nyomják azért. Huh… Ezután azért lesz egy durva izomlázam.

 – Ja. Nagyon ügyesek a lányok. A közönség pedig elképesztő volt. Imádom ezt a pezsgést. Épp ezért szeretném ezt az egészet megnyerni… De hát. A lányok sokkal jobbak most…

 – Ne stresszelj ezen Mitch. Szerintem tökéletes voltál és vagy... Tehetséges. Nem szabad a rossz démonokat beengedni az elmédbe. Egyszerű a képlet. Ha győzünk ha nem ez egy emlékezetes este lesz számunkra.

 - Köszönöm Nanami. Kedves vagy... Jordan és Nathan elég furin viselkednek.



  - Uh! Hát kemény időket él meg a TOP 8! Most viszont tényleg maguk döntenek. A győztes csapat megmarad a vesztesből valaki távozik. Szavazzanak alább hogy ki legyen a győztes csapat. Várjuk önöket legközelebb is. Viszont látásra.




Melyik csapat előadása tetszett jobban?
Szenzációs Négyes
Csillogó Kör