2022. március 8., kedd

Sims Villa 15 - 18.Epizód: Gyilkos Menyasszony - 4.Kinyilatkoztatás (All Stars 2 - Szörnyek)

 

18.Epizód - Gyilkos Menyasszony


 - Köszönöm szépen hogy támogattok engem. Sokat nem tudok ígérni... Hisz a harcainkat mér megvívtuk. Most már minden a döntéshozók kezében van. A győzelem és a bukás is. Aki meglepett az Carol! Azt gondoltam Amelia nővérkéd fogod támogatni.


 - Őszintén... Én magam is meglepődtem, hogy ezt a döntést hoztam. De... Amelia sosem volt a szívem csücske. Hiába van közös évad kötelékünk... Itt érzem magam jó helyen.

 - Ezt jó volt hallani. Köszönöm Carol...

 - Mint tudod... Egykoron ellenségek voltunk. Párbajoztunk is... Most pedig itt állok melletted sok év után és szurkolok, hogy győzedelmeskedj.


 - Ez egy kemény csata lesz... Palmer egy kemény dió. Amelia pedig finalista volt az évadjában. Szóval azért ne üljünk hátra és várjuk ki mi lesz. Tennünk kellene valamit... 

 - Palmer már egy lejárt lemez! Amelia pedig szintén egy kikopott Ariana Grande CD. Drake pedig újra ereje tejében van. Kizárt hogy ez a két pi... már mint nő nyerjen.


 - Higgadjunk le picim! Cuki vagy hogy aggódsz, de ez nem fog minket előre vinni. 

 - Ezért is mondtam... Nem volt furcsa hogy Archer és Cherry csak úgy... eltűntek a kiszavazás estéjén? Azóta se látta Őket senki... Nem lehet, hogy... megölte Őket az áruló?


 - Nonszensz. Azt nem hagynák a démonok.

 - Ja! Szerintem inkább csak simán leléptek valahogy. Rájöttek valamire, amit mi nem tudunk.


Laura: Palmer dönthetett volna úgy is, hogy Amelia helyett engem hív ki párbajozni. Viszont így is... Rossz ellenfelek választott maga mellé. Drake egy erős játékos lett. Ahhoz képest mi volt a 12.évadban... Mostanra már erős lett és nem is tudok arra gondolni, hogy ne Ő térne vissza a párbajról.


 - Végtelenül sajnálom Palmer... Remélem, hogy megtudsz Nekem bocsátani.

 - Persze. Bennem már nincs harag senki felé... Érzem a vesztem.  


 - Ne mondj ilyeneket! Habár én is... rád tettem a jelem, amit nagyon sajnálok... Úgy gondolom te vagy itt a legerősebb és te fogsz nyerni.


 - Aranyosak vagytok és köszönöm hogy mellettem álltok. Bárcsak... Bárcsak itt lenne most velem Lizzie... 


 - Köszi hogy mellettem állsz csajszi... Meg Nektek is... Ah nem is tudom mit mondjak...

 - Semmit nem kell csajszi. Az arányokat és eddigi teljesítményből ítélve te fogsz győzni.


 - Így van! Tudom, hogy köztünk nem volt rózsás a kapcsolat, de mint évad nővéred teljes váll szélességgel melletted állok... Habár hiányozni fog Palmer... és sajnálom Őt... De... Azt szeretném ha együtt folytatnánk a végéig!


 - Oh! Kezdek picit elérzékenyülni... Bárcsak itt lenne Archer hogy ezeket hallja... 

 - De hát itt van...


 - AH! Meglágyult a szívem ez alatt a négy hónap alatt... Igen... Nekem is hiányzik a csávó... Pedig ellenségek voltunk itt is és az utcákon is. (Magában: Persze én okoztam a halálát, amit bánok egy picit, de jó kis bosszú volt)  Kár érte... De te erős lettél Amelia. Visszaszerezted a régi önmagad. Szóval hajrá!

 - Igyekeztem visszakaparintani a régi küzdő énemet még a tizenharmadik évad elejéből. Most szűkségem lesz rá. Köszönöm!


 - Bocsáss meg hogy késtem... De elintézni valóm volt.. Pontosabban... 


 - *sírva* Ne haragudj Hippia... Csak... Én annyira szerettelek az évadodban és az első napon is kicsit megvoltam illetődve. Úgy örülök, hogy mellettem vagy!


 - OH! Csajszikám! Te nagyon cukker vagy! Figyú... Megtaláltam egy tükröt... és azt hiszem megtudjuk idézni vele Anna Bella szellemét... Ő pedig... Megölheti Amelia-t és Drake-et.

 - Micsoda? 


 - Ne légy már ilyen csüggedt Konstantin! Légyszi... Szedd össze magad. Éppen egy jó terven dolgozunk!

 - De hát... te is szomorú vagy!

 - Na jó, de te inkább akarsz motiválni és ne demotiválni. 

 - Ah! Okés! 


 - Tudjátok... Volt egy megállapodásom még az egyik boszorkánnyal, akit megölt Flame. Azt mondta valahol a padláson el van rejtve egy ilyen tükör és... mondjam ki háromszor hogy Anna Bella és megjelenik egy menyasszony démoni szelleme, aki levadássza az ellenségeit. Vagyis minket. De ha most kiengedem megölhetné Amelia-t és Drake-et... Akkor te nyernél Palmi. Szóval... 

 - Várj!


 - ANNA BELLA! ANNA BELLA! ANNA BELLA!


 - Hát semmi nem történt csajszi. Az a boszi átvert téged, de durván... 

 - Ne! Várj még! Hallgasd! Hallod?

 - Valaki hörög... 

 - Ez Ő lesz... jobb ha megyünk innen! Nehogy visszafelé süljön el  a dolog. 


 - Szia Layla! Remélem nem bánnod ha csatlakozok a főzéshez... *kínos csend* Ahj! Jó már kinőtem ebből a gyerekes hülyeségből. Igazából csak veled szeretnék lenni.


 - Hm... Gyere csak. Igazából Laura és Drake vacsiját készítem. Kérték hogy ezt kettesben töltsék és vállaltam, hogy segítek Nekik. Ha nem gáz Neked az ellenség vacsorájába belesegédkezni... 

 - Oha! Ne viccelj! Ez egy jó lehetőség megcsillogtatni szakács tudományomat. 


 - Hogy-hogy nem oda álltál ahova Carol? Azt hittem Ő áll hozzád a legközelebb!

 - Oh, most tévedsz! Carol nem fontos a számomra. Tudod mi történt anno. Nem bízhatok benne. Főleg nem egy ilyen versenyben, ahol a legnagyobb korona a tét. Amúgy meg... ha rólad lenne szó biztosan a te oldaladra állnék. Nekem te vagy a legfontosabb. Tudom hülyeség, de talán te vagy egyedül, aki előtt nem kell megjátszani magam. 

 - Hát.. Nem tudnánk a főzésre fokuszálni inkább, mint a beszélgetésre?

 - Oh, de... ne haragudj! 

 - Nem haragszom csak nem alkalmas az idő... Lehet elveszíti a legjobb barátnőm a párját. Stresszes...


 - Annyira vicces volt, amikor harmadjára sem tudtuk kipukkasztani azt a lufit! Jaj! Mennyit nevettünk az első esküvőn. Életem legszebb napja volt...


 - Az enyém is... Most már eleget kerültük a témát szívem. Layla főztje isteni volt, de azért nem annyira, mint mamié. Na de... Ha úgy alakul

 - NEM! Ne is kezdj bele. Nem akarok belegondolni ebbe a lehetőségbe!

 - De ha úgy alakul! Erősnek kell maradnod! AZT SZERETNÉM HOGY ÉLJ! Te Neked kell megnyerni és érzem... Érzem hogy képes lennél rá! Biztos vagyok benne.

 - Ah Drake... Légyszi... Ne veszítsd el...


Drake: Aggódom érte! Nem tudom győzhetek-e... De nagyobb esélyét látom annak, hogy nem. Így felkészültem a búcsúra, de Ő nem. Féltem, hogyha már nem leszek itt... Nem szeretném ha az elvesztésem azt eredményezné, hogy Ő kiesik. Akkor nem érte meg ez az egész. 


 - Hát igen... Rosszul esett a döntésed, mert én kiálltam melletted. 

 - Na jó! De te sem álltál mellém... Inkább Cherry és Minho oldalára álltál. Engem pedig... Oda állok, ahova jónak gondolom. Ne haragudj. Tudod jól hogy nem akarom hogy veszíts... De...


 - Oh... Ez rossz duma Carol! Ebből már eleget kaptunk tőled az elmúlt években. Nem változtál! 


 - Jó! Szuper! Én örülök Neki ha nem változtam, mivel akkor az azt jelenti, hogy azért kerültem vissza, mert nem hazudtoltam meg magam. Remélem Neked is lesz ilyen élményed. Sok sikert.


Carol: Amelia tipikusan hozza a hisztérikus énjét. Nem fogok egy bukott ügy mellé állni. Valamiért erős a megérzésem Drake-el kapcsolatban és ha most a jó helyen állok... Azzal csak nyerni tudok. 


 - Örülök hogy eljöttél. Gyere légyszíves velem. 


 - Azért meg kell hagyni ez egy nagyon menő külső!


 - Ja köszi... Igazából csak egy kérdés miatt hívattalak ide. Megéreztem a benned rejtőző kis vakarcsot. Mi ez? Ugye nem jelent rám veszélyt? 


 - Haha! Flame! Te aztán egy nagy mókamester vagy! *kínos nevetés*


 - *kamú nevetés* Ja-ja... Köszi. Köszi... De most komolyan. Ki kell nyírni téged vagy nem?

 - Kiscsaj... *elkomolyodik az arca* Nem ölhetsz meg! A kérdésedre válaszolva pedig... Mindenki fenyegetés aki fenyegetve lép fel ellenem. Te eddig nem voltál célkeresztben. 

 - Oh, ezt örömmel hallom Dean! Remélem minden rendben lesz köztünk ez esetben.

 - Én is!


 - Várj! Figyelj! Én... Örülök Neki hogy itt vagyunk. Úgy gondolom hogy mi maradunk utolsó férfiaknak a játékban. 


 - Csak nem azt szeretnéd mondani, hogy amiért mi pasik vagyunk tartsunk össze? Ez a szöveg elég béna...


 - Figyú! Ha segítségre lenne szűkséged csak keress meg nyugodtan. Ennyit akartam.


 - Okés. Köszönöm. Jó fej vagy, de nem terveztem szövetkezni.


 - Kiengedték Őt! Mit tegyünk?

 - Nézzék a műsort!

 - De... nővérem...

 - Nyugodj már meg! Ez is csak segíteni fog hogy beteljesüljön az álmunk. Minden vérontás egy előrelépés. A végén feloldjuk a pecsétet. 


 - Te meg mit keresel itt Dean? (Mióta láttam átalakulni... tartok tőle)


 - Én... JÉZUSOM! 


 - MI EZ?! 

 - Jézusom de gyors!


 - CHILLIO! 


 - Ez a valami... Nagyon gyors! Nem fogjuk tudni legyőzni!

 - Te csak ne kételkedj az erőmben! 


 - Nem csak ti tudtok tenni ellene! A ribanc rossz helyre érkezett! 


 - Át adom Neked az elmével robbantás erejét! Így köszönöm meg hogy varázserőt is adtál Nekem a földönkívüli erőimhez. 


 - Köszi! AH! Megtört a varázsom! NE OSCAR! 


 - TE ROHADÉK! 


 - Égj el! 


 - Ez hatásos?

 - Mindjárt kiderül! 


 - Ah... Hozzuk vissza a halottakat. 


 - Úgy látszik mi értünk ide elsőnek... 

 - Igen... Hát nagyon izgulok aztán reméltem hogy... Gyorsan túl leszünk rajta és téged látlak visszatérni.


 - Oh... Örülök hogy aggódsz értem, mert jól esik. Minden esetre... Ha nem sikerül legalább együtt lehetek a babámmal... Mitch-el... Elfelejthetem a földi terheket. Furcsa módon... Picit mintha örülnék is Neki, hogy megnyugodhatok végre. 

 - Annyira... Sajnálom. Én remélem te térsz vissza. 


 - De viszont mi lesz a varázserőddel?

 - Ha meghalok az is velem hal. Már amúgy sincs sok varázserőm. A legfőbbek ereje már nincs bennem. Ami maradt azt csak pici szikra. 


 - Ezek szerint sikerült...

 - Oh, szóval te állsz a démon gyilkos menyasszony mögött? 


 - Majdnem kinyírt minket!

 - Oh, igen! Hát Nekünk is volt alkalmunk majdnem halálban egy párszor Neked köszönhetően. Szóval...


 - Na mizujs? Meglepő hogy láttok engem? 


 - Ezt megszívtuk Hippia...

 - Komolyan le kellett buktatni minket? Ah...

 - Nyugi srácok! Tutira Palmer nyert.


 - Hát... Sziasztok!

 - Vigyázzatok magatokra!

 - Én nem búcsúzom... Mert visszatérek! 


 - Döntés született! Ketten most már... a miénk vagytok! Akit megtartottak a nézők az nem más mint....



 - Mi? Én? Tényleg! AH! HÁLA ISTENNEK! 


 - Sajnálom csajszi... Tudod... Nekem sosem volt veled igazán problémám. 

 - Köszi... Gratulálok! Szép volt!


 - Sok sikert a továbbiakban...


 - A büdős francba... 


 - Sajnálom Drake... Én ha dönthettem volna sosem állok ki ellened... De ez van...


 - Mindegy! A párbajozás úgy tűnik nem az én műfajom. De legalább második lettem. 

 - Adjak át valamit Laura-nak? 


 - Mondd meg Neki hogy nagyon szeretem! Bár nem hiszem hogy szóba fog veled állni. 


 - Gyere már Drake! Tudom hogy te fogsz megjelenni az ajtóban!


 - Nem rossz egy halott ribanctól, nem? I'M BACK! 


 - Höh...


 - MICSODA????? MOST VICCELTEK! 


 - AH! Ezt nem tudom elhinni! DRAKE! Mi a... Hogy győzhetett le egy ilyen... 


 - Héj, héj, héj! Most nagyon feldúlt vagy... Menjünk kérlek! 

 - Ezt nem akarom elhinni Layla! NEM! 


 - Szép volt! Látod! Mondtam, hogy erős vagy!

 - Köszönöm! Nehéz volt bízni magamban... Talán hosszú idő óta most történt velem először igazán jó dolog.


 - Örülsz mi? Eltűnt a riválisod... 

 - Te meg miről beszélsz? Palmerrel való harcban én győztem. Köztünk már rég vége volt... Azért sajnálom Őt... De ez a játék. Hidd el... Téged is foglak majd sajnálni, de nem fogok könnyeket hullajtani. Én nyerni jöttem. Nem babusgatni.


FONTOS KÉRDÉS: KI NE LEGYEN NYERTES SZERINTED AZ ÉVADBAN! Kérlek szavazzatok!




KI NE LEGYEN NYERTES SZERINTED AZ IDEI ÉVADBAN?
Amelia
Carol
Dean
Flame
Helena
Hippia
Konstantin
Laura
Layla
Melany
Oscar
click here to create a course