2020. április 5., vasárnap

Sims Villa 12 - 19.Rész: 2.Kiszavazás



19.Rész - 2.Kiszavazás
Webnode oldal 



 - Üdvözlöm önöket. Ez egy újabb sokkoló, és csavarokkal teli epizód. Ma valamelyik sim elhagyja a játékot a lakók által. De a szabályok megváltoztak. Hogy pontosan mi változott azt majd az adott pillanatban közlöm a többiekkel. Akkor kezdjük is. Beköszönök a villába.


Villa
19.Nap - Este

 - Üdv nektek villa lakók! A mai nap tartjuk a második kiszavazást. Mint tudjátok ennek a játéknak a végén csak egyikőtök marad bent.... Azért versenyeztek, hogy kiderüljön melyikőtök a győztes. Ki hogy érzi magát? Kicsit beszélgessünk. Neila hogy érzed. Változott valami a párbaj óta?

 - Hát igazából annyira sok változást nem véltem felfedezni. Talán azt, hogy az emberekkel szorosabb lett a kapcsolatom. Úgy érzem, hogy a csapatommal akik visszavártak még pedig örök barátságok alakultak ki.

 - És mit gondol erről az egészről Drake, aki a másik csapat szó szólója volt többször is?

 - Igazából kiderült, aminek ki kellett derülnie. De ez a kiszavazó. Mások a szabályok...

 - Az bizonyos, ugyanis új és maradandó szabályváltoztatás lesz! Amiről majd csak az első kör végén tudtok meg bármit. Az első kör úgy alakul mint múltkor. Mondom azoknak a nevét, akik megúszták a kiszavazást. A szavazatokat leadtátok még a mai napon a kibeszélő szobában. Mint tudjátok a védett Neila párbaj által és Ava is felhasználta a joker kártyáját, amit még nyert, és ezzel ő is védett.

 - Így van.

 - Szóval akkor mondom kik azok akik nem lettek megjelölve! Nézzük!



KISZAVAZÁS KEZDETE




 - Az első név aki biztosan nem lesz megjelölt az nem más mint.... Taylor!

 - Huh...

 - Alphonse

 - *megcsókolja Taylort*

 - Susanne

 - Hála istennek!

 - Marcus, és Drake

 - WOW

 - Na ezt nem gondoltam volna! Köszi!

 - Gaia

 - Köszi srácok!

 - Laura és Cherry

 - Már féltem hogy nem mondod a nevem...

 - Mi? Wow! Köszönöm skacok.

 - Marad még Dean, Layla és Lucy! A három legtöbb jelet kapó sim...

 - Micsoda?

 - Ez nekem nagyon furi...

 - Hát ez... *megfogja Lucy kezét*

 - Az egyik lány megmenekül.... az pedig...... Lucy!

 - Ennek örülök!

 - JAJ LAYLA!

 - Ne! DEAN!

 - A másik név pedig.... Layla! Dean te hat jelöléssel JELÖLTÉ váltál.

 - Akkor most nem estem ki? :O

 - Nem. Még nem!

 - Hála a jó égnek...

 - Viszont... Most jön a második kör. Kérlek Dean nevezd meg azt a két személyt, akikkel most egy belső párbajt vívtok. A többi lakónak döntenie kell majd melyikőtöket ment meg a hármótok közül. Dean adunk időt gondolkodni... Ki az a két személy?

 - Úgy gondolom mivel ránk jött a legtöbb jel, így ez így fair. Lucy és Layla!

 - Azta! Ez alapján a lakóknak dönteni kell. Dean, Lucy vagy Layla lesz akit megmentenek a kieséstől? Akire a legkevesebb szavazat jut... Az kiesik!


 - A döntésem szimplán kapcsolataink alapján teszem. Én Dean-t szeretném megmenteni.

 - Lucy az én kis kincsem... Sokat beszélgettünk. Remélem te maradsz. 

 - Nehéz a döntést, mert a két lányt nagyon megszerettem. Voltak problémáink, és volt egy kapcsolati háromszög. De most úgy érzem így kell tennem... Dean-t várom. Bocsi Layla.

 - Szeretném ha Dean maradna, mert ő Taylor barátja, és tudom ez gyenge indok... De nekem szem elől kell tartanom a szerelmem akaratát.

 - Egyértelműen Dean! 

 - Jelen pillanatban Lucy az akivel szimpatizálok a legjobban.

 - Én nekem a három ember közül Layla akit megszeretnék menteni.

 - Én is Layla-t szeretném!

 - Vele érkeztem ide... Egyik jó barátom. Dean! 

 - Ez döntetlen eredmény! Kettő szavazat Lucy-ra, és Layla-ra. Így a párbaj védett dönt! NEILA! KINEK KELL MENNIE?

 - A döntésem elég nehéz most... Azt hiszem ez most ténylegesen taktikai döntés... Sajnálom, de én úgy határoztam hogy Lucy hagyja el a játékot!

 - Kedves villa lakók! A döntés megszületett. Kérlek Lucy 2 perced van elhagyni a villát.

 - Nos, én estem ki. Talán mindez annak volt köszönhető, hogy lelkileg nem voltam eléggé stabil ahhoz, hogy mindenkivel kapcsolatot alakítsak ki. Számomra új, fontos embereket hátra kell hagyjak, mint Susanne vagy Layla. El kell mennem innen.. Sajnálom Tommy, ha nézed ezt. Nem tudtam megtartani a szavam. De így ott lehetek veled a lehetséges utolsó heteidben. Nagyon szeretlek, ezért sietek haza az úton majd, jó?Azokhoz is szólnék, akik végül nem engem mentettek meg. Bevallom, hogy kissé csalódtam bennetek. Tudom, hogy mind nyerni akartatok. De örültem volna, hogyha legalább akkor engem is akartok kiszavazni és nem csak nyilvánosan mondtok mást. Megértem, hogy nyerni jöttetek. De nem felejtek. Cherry. Köszönöm a kedvességed, amit az utolsó napokban mutattál felém. Kedves lány vagy. Sussane, Layla. Vigyázzatok magatokra idebenn!

 - *megölelik Lucy-t*

 - Várlak idekint a stúdióban!

Stúdió

 - Akkor érkezzék 19 nap után LUCY!

 - Sziasztok! *könnyezik*

 - Szia Lucy! Nos, mi lehet az oka, hogy most veled ülök itt, és te estél ki? Megmondom őszintén ez engem ma este teljesen lesokkolt! 

 - Taktika... Nem értem meg, hogy lehet ez. Titokban hatan Dean-t akarták kiszavazni, de aztán mégis megmentik hatan. Nem értem hogy van ez. Lehetséges a probléma lehet a joker kártya is ami nálam van, és már nem tudok vele mit kezdeni... Szóval nem tudom mi lesz. Az biztos, hogy ez most nagy lelki trauma lesz nekem... Félek ez is összetör, de remélem hogy nem...

 - Lucy én sok sikert kívánok neked odakint az életben, és egészséget a családodnak, és neked is. Kívánom hogy esetlegesen egy All-Stars évadban erősebben, és felkészültebben térj vissza! Köszönjük hogy velünk voltál.

 - Én is köszönöm.... 

 - Kérlek hagyd el a stúdiót.

 - Legyetek erősek! SZIASZTOK! Viszlát Sims Villa.... *elmorzsol egy könnycseppet*

 - Huh! Nekem még a torkomban dobog a szívem. Ez egy durva epizód volt. A következő részben láthatjuk mit okozott Lucy kiesése odabent. Szavazannak a szimpátián, és maradjanak velünk. Már csak 12 sim van a villában.




Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Drake
Susanne
Ava