2018. november 24., szombat

Sims Villa 11: 1.Párbaj (6.Rész)


Sims Villa 11
1.Párbaj Loren VS Noel
Előző rész: 1.Kiválasztás



Roland: Szóval itt is volnánk. Hosszú ideje vannak már bent a simek a villában, és eljött az ideje az első párbajnak! A mai részben összegezzük az eddig történteket, és hogy a két párbajozó fél hogyan kerülhetett most ide ebbe a két gyönyörű székbe hogy az önök kegyeiért megküzdjenek. A nap végén viszont valakinek véget ér a Sims Villa álma. Hogy ki lesz az nemsokára kiderül. Elsőként nézzünk meg egy fantom képes jelenlegi állást:



Roland: Az állás nagyon szoros! Ki fog végül visszatérni a villába? Lorena akinek személye nagyon megosztó. A villában is sok ellenségre talált puszta személyisége miatt. Viszont a férfiakkal már nincs így. Itt jön a képbe Noel aki egy igazi macsó. A villa legvadabb férfija, akit kihívott az öt jelet kapó Lorena. Már nagyon várhatják önök is, hogy mi lesz itt a mai adásban szóval akkor szólítom a két párbajhőst, hogy elinduljanak a stúdióba. Egyikőjük már soha nem tér vissza.



Roland: Üdvözöllek titeket. Nos nem kis utat jártatok már be itt a Sims Villa 11-ben. Attól függetlenül hogy első párbaj résztvevők vagytok az út idáig már több volt mint bármelyik első kieső-é egy párbajon. Ugyebár ti ketten együtt érkeztetek ide a beköltöző show alkalmával, majd odabent is elsőként ismerkedtetek. Kezdetben úgy tűnt hogy köztetek erősebb viszony is kialakulhat. Lorena te azt mondtad a játék elején hogy Adrian egyáltalán nem tetszik és ha bármi lehet az csak Noel-el képzeled el. Mi változott?



Lorena: Volt egy beszélgetésünk, ami során ő nagyon belegázolt a lelkembe. Éveken keresztül küzdöttem a külsőségek által okozott kisebbségi komplexusomon mire elkezdtem szeretni magam. Azt megértem, hogy ő segíteni szeretett volna azzal, hogy elmondta az 'igazat' arról milyen változtatásokra van szűkség, hogy feljussak a szuper sztár színészek szintjére... De nem tudtam megbocsátani neki, és ezzel teljesen kiábrándított magából. Adrian pedig megváltozott a szememben mint férfi. Ennyi... Szóval remélem vissza térhetek hozzá, hogy folytassuk a kapcsoltunkat.



Roland: Noel te mint filmsztár jöttél a villába. Elég sok barátságot kötöttél, de a Lorena-val való nézeteltérés után sokan elfordultak tőled. Megbántad hogy a kapcsolatotokat elrontottad?



Noel: Én nem bánok semmit. Kihívott hát győzzön a jobb fél. Én úgy gondolom segítő szándékkal közeledtem felé, és nem bántóan. Ezt sajnos csak az érti aki a szakma embere. Ez az igazság. Bármi történik ma este azt tudom, hogy én bocsánatot kértem tőle. Ennek ellenére ő kihívott engem, amikor is Diana volt aki rávett engem első sorban hogy rá tegyem. Na és a többiek akik rá tették a jelet? Az már nem volt probléma? Szóval nem értem. Velem sokkal szorosabb volt a kapcsolata ennek ellenére is mint egy Melany-val vagy Ray-el... Ha igazi harcot akart volna kihívja Hippia-t de hát azt úgysem merné.


Lorena: Mi az hogy nem merném? Szerinted miért téged hívtalak ki párbajozni? Te jó isten. Nem csoda hogy semmi ész nincs a fejedbe.
Noel: Nem én vagyok a szőke.


Roland: Látom már az igazi párbaj el is kezdődött. De mielőtt neki esnénk nézzünk vissza mi vezetett idáig:

- Visszaemlékező -


Noel: Ha kimentünk innen esküszöm megszerzem neked azt a szerepet. Imádni fogod és olyan szexi leszel benne hogy mindenki még a nők is elalélnak majd tőled.
Lorena: Komolyan? Jaj te olyan cuki vagy. Úr isten szerintem legjobb barátok leszünk.



Noel: Azt mondtad már sok castingon és ilyesmi helyen voltál nem?
Lorena: Hát igen, de... Te ezt nem értheted ez nem ennyire egyszerű. Nagyon sok gondot okoz nekem a testemnek az elfogadása.
Noel: Hát azt el is hiszem. Nem ártana egy pár plasztikai beavatkozás, és fogyás. 
Lorena: Te most viccelsz velem? Hogy lehetsz ennyire bunkó?
Noel: Én csak segíteni szeretnék... Elmondom eddig miért nem sikerült befutnod.


Noel: Figyelj! Nagyon sajnálom ha kemény voltam... Én tényleg szívből jövően akartam segíteni úgy ahogy azt én tanultam. Én egy nagyon sovány és hát... Szóval nem így néztem ki mint most. Amikor bekerültem a szakmába nem voltak velem kedvesek. Elmondták hogy egy rondaság vagyok és mikre lesz szükség hogy egyáltalán szóba álljanak velem. Nem illet volna így közölnöm ezt veled.
Lorena: Nagyon köszönöm, hogy ezt elmondtad. Igazából elengedtem a segítő kezeket. Nem akarok felmászni senki hátán. De elfelejthetjük ami volt.


- Vége -


Roland: Mint azt láthattuk a kapcsolatotok rendeződni látszott mégis bekavart valami.



Lorena: Szóval féltékenységből tetted rám igazából a jelet? Értem most már. Eddig nem értettem miért gázoltam én bele a lelkedbe.



Noel: Szerinted engem érdekelsz még? Azok után, hogy kihívtál a sok többi opció közül? De talán a saját vesztedet akartad. Én egy híres filmszínész vagyok!


Lorena: Én meg Sims Villa győztes leszek. Na ezt kapd ki. Chö...


Noel: A legrosszabb dolog amit tettem az az volt, hogy bíztam benned, és láttam benned valamit! Ezzel rontottam el az egész játékomat! Neked köszönhetően. Látjátok? Ezért nem szeretem az ilyen kavarógép nőket és most még szépen fejeztem ki magam. Győzzön ma bárki egy biztos én már egy igazi filmsztár vagyok. Nincs szűkségem egy Sims Villára mint neked! Én már alapból egy szupersztár vagyok és a nyomomba se fogsz érni! Hidd el teszek róla, hogy senki ne álljon veled szóba. A rossz emberrel kezdtél. Nem vagyok féltékeny inkább csalódott.
Lorena: Befejezted? ...


Noel: Nekem mind egy. Akkor győzzön akinek győznie kell.
Lorena: Ez lehet a végszó is.


Roland: Akkor azt hiszem itt az ideje. A szavazás lezártam. Nézzük ki az aki visszatérhet a villába, és folytathatja a játékát? Aki visszatér védettséget szerez a következő párbaj alól. Ki kapja meg a védettséget, és folytathatja tovább? Nézzük!




Roland: A Sims Villa 11 első párbajának nyertese LORENA! Gratulálok!




Noel: Gratulálok. 
Lorena: Köszönöm. Majd még találkozunk.


Roland: Lorena ez azt jelenti te térsz vissza a villába egy védettséggel, ami megvéd a következő párbaj alól! Gratulálok!



Adrian: Úr isten de izgulok! LORENA GYERE VISSZA!
Hippia: Sokáig tart még ez a párbaj?
Rosaly: Ja már fáj a lábam!
Cherysh: Ne nyavalyogjatok már!

Seth: ÚR ISTEN! NYÍLIK AZ AJTÓ!



Melany: Hát ez kész...



Diana: Menjetek a ....



Roland: Hogy érzed most magad Noel? Azért szép utat jártál be idáig nincs miért szégyenkezned.



Noel: Ahogy azt már mondtam... Én magamat jöttem adni, és én önmagam voltam. A csupa szív macsó srác, aki megkapja amit szeretne mert tesz érte. Nehéz lesz elengedni ezt a kalandot és showt. Nagyon jól éreztem magam, és reménykedem benne, hogy még lesz részem ilyesmikben. Az egyetlen dolog amit bánok, hogy megbíztam egy emberben akiben nem kellett volna, de semmi mást nem. Akkor talán nem mennék el ilyen hamar, de nem baj ez... Lehet így akarta a sors.



Roland: Ez esetben Noel köszönjük a játékot! Elképesztő voltál. Vár téged az utca ajtó. (Köszönöm szépen Veronikának a játékot! Szép volt.)



Roland: Mint tudják itt csak egy győzhet aki felkerül a Dicsőség csarnokába Chris, Amanda, Primrose, Skyler, Dylan és Hannah mellé. Az hogy ki lesz ez a sim ti döntitek el. Elképesztő mennyi szavazat érkezett. Köszönjük, hogy ennyire fontosnak tartjátok ezt a játékot. A következő adásban láthatják a párbaj előtti pillanatokat és az utána lévőket majd a rész végén megismerhetik az egyik ÚJ LAKÓT! A villa teljesen átalakul Noel hiányával és az új lakóval. Na és persze Leona ellenségei reakciója is érdekes lesz. Várom önöket legközelebb itt a Sims Villa 11-ben. 
(Gratulálok Zoli a győzelemhez).