2021. január 1., péntek

Sims Villa 13 - 9.Rész: Tégy amit szeretnél!

SIMS VILLA 13
9.RÉSZ 
TÉGY AMIT SZERETNÉL!


Boldog új évet kívánnak nektek a győztes versenyzőink! 2021-ben is veletek lesz a Sims Villa! A Sims Villa 14 és 15 idén fog jönni. Erről több információt a képre kattintva olvashattok:



  - Az én megtiszteltetésem hogy az év első epizódjában köszöntsem önöket. 2021-et írunk és dübörög tovább a Sims Villa vonat. Oly annyira, hogy a lakók túl vannak a harmadik próbán. Egy elképesztő klipet forgatáson voltak. A dal egészen fontos volt számukra hisz arról szól hogy a média tehet bármit a testükkel a szívük és lelkük a sajátjuké marad. A téma viszont nem hatott meg mindenkit és a félig meddig meztelenséggel sem volt mindenki kibékülve. Lássuk mi történt a forgatáson.


 - Bocsáss meg nekem Jordan, hogy nem vállaltam veled a közös jeleneteket, de úgy vélem megérted… Nem csak azért mert úgy gondolom a jelen állapotunkban csak rontana a helyzeten hanem, mert most amúgy is küzdök magammal morálisan belülről.

 - Én sem érzem magam a legjobban, de érteni kell a dal mondanivalóját.

 - Hidd el én megértem, de…



 - Nem értem miért hisztiztek ennyit. Azért jöttetek ide, hogy győzzetek nem? Már mint… A győzelemhez most ez is szűkséges. Lekerült pár textil. Na és?

 - Te ezt nem érted Kylie… Nem azért mert gondom lenne veled, de ez köztudottan a te feladatod.

 - Köztudottan? Örülök hogy te tudsz rólam mindent. Csak szedd össze magad, mert ebben a klipben sztárokat akarnak látni…


Manami – Nem feküdt nekem ez a téma. Teljesen más ízlésem van, más zenei világom. Félek ha meglátja a testvérem mit műveltem itt megharagszik. A családom… Na hát az meg a másik. De összeszedtem magam és a maximumot adtam a klipben.

 - Nem érzem valami jól magam srácok… Így nem fognak befogadni a KPOP céghez… Ahj… De nagyon bent szeretnék maradni és megnyerni.

 - Nyugi Songmin! Szerintem gyönyörű a tested és ha van valaki vagy valakik akik szerint ez nem „Ízléses” azok elmehetnek ahova gondolom. Erős leszel és megmutatod hogy te vagy Songmin!

 – Csak pucéran J

 - Köszönöm srácok. Hát akkor adjunk bele mindent.



 - Remélem tudod hogy ez az egész nem jelent semmit? Mi köztünk soha többet nem lesz kapcsolat. De baráti sem. Csakis azért csinálom, amit csinálni fogok, mert ez a feladat.

 - Ahogy érzed… Én úgy adok bele mindent, mint az első alkalommal.

 - Pff… Okés. Tégy ahogy akarsz. Ez olyan lesz mintha egy nem élő szoborral enyelegnék… De eljátszom hogy nagyon jól érzem magam.

 - Okés. Nem kell túl tárgyalni.

Amelia – El sem tudtam hinni, hogy minket raktak össze ehhez a jelenethez. Mintha direkt akarnák szítani a tüzet. Féltem hogy a kapcsolatom Nathan-el rányomja a bélyegét a produkcióra, de szerintem sikerült jól teljesíteni.



 – Tudom furi lesz amit mondok, de eszméletlen jól tudsz csókolni.

 - Te sem panaszkodhatsz. Neked vannak a legpuhább ajkaid. Legalább is még sosem csókolóztam ilyen puha ajkú emberrel… Csak hát az a szakáll.

 - Tudom! Ne haragudj, de ez számomra művészi szakáll. Minden esetre nagyon élveztem ezt az egészet…

 - Szuper… khm… 

Mitch – A klipben két fiút is szerettek volna csók jelenetre… Nem kell mondani, hogy én egyből jelentkeztem és nagyon örültem hogy Jordan elvállalta a feladatot. Nagyon jó érzés volt az a csók. Olyat éreztem amit Venus-al nem.



 - Nézzék meg a forgatás végeredményét, majd szavazzanak a rész végén melyik sim tetszett a legjobban. Hisz a következő rész végén újra el kell búcsúzni majd valakitől.



 – Srácok! Nagyon hiányzik nekem Helena. Úgy érzem igazságtalan, hogy ő maradt kint… Carol nem lehet erősebb nála…

 – Hát nem fogok hazudni neked, de sokan gondoljuk így. Valószínűleg Carol nem azért került vissza, mert tehetségesebb hanem, mert erős karakter.

 – Bár ez eléggé aggasztó… Hisz akkor hiába vagy a legtehetségesebb…

 – Vagy a lakók löknek ki mert túlságosan nagy fenyegetésnek tekintenek. Vagy a közönség mert lehet akivel kimész sokkal érdekesebb ember. Itt most már tényleg csak a szerencse kereke dönt.

 – Értem… Hát jól van. De attól még hiányzik Helena.

 – Gyere ide!



 - Bocsáss meg hogy negatívan reagáltam csak sajnálom a barátnőmet. Tudod jól hogy mindketten közel álltok hozzám…

 - Semmi gond pici. Figyelj! Kéne beszélnünk valamiről… Szerintem Jordan még nem tudja mi történt itt a háttérben. Lehet beszélned kéne majd vele, hogy megtudja milyen ember is az ő „barátja”

 - Miért? Ők jóban vannak?

 - Persze Manami! Te neked hol jár a szemed? Ezek nagy bratyik. Valószínű hogy Nathan erősen közre játszott abban is hogy Jordan elfordult tőled…. Szerintem beszélj majd vele.

 - Rendben. Köszönöm a tanácsokat Carol.

Carol - Manamit tényleg megkedveltem a játékban. Sajnálom hogy a szíve vezeti és nem tud taktikából játszani. Látható hogy a fiúk próbálnak szerelemmel kitűnni a tömegből, hogy érdekesek legyenek csak hogy már nem azok. Remélem hogy Jordan és Nathan barátsága megtörik, mert úgy még jobban egyedül maradnak. Bár ahogy láttam Mitch nagyon rá izgult Jordan-re... Ami még gond lehet ha a négyes szövetségükből hirtelen ötös lesz.... eh...


 – Oh, Mitch. Megijesztettél. Épp gyakorlom a kedvenc mozdulataimat.

 - Ne haragudj ha megzavartalak… Csak érdekelt hogy vagy.

 - Mitch, ne játsszuk ezt. Tudjuk hogy mi ez… Köztünk.

 - Én érzek valamit. Úgy gondolom alakulhatna valami ha nagyon szeretnénk.

 -  Nem tudom Mitch… Én még sosem voltam… Már mint. Nem tudom, hogy megy ez. De ha elfogadsz egy ölelést abban benne lennék most.



 - Végre megtörtént hogy nem kajtatott tovább Manami miatt és szabad volt a terep. Megboldogultam hogy végre megkörnyékezhetem a srácot erre MITCH! Érted?! MITCH vallott neki szerelmet. Ez az évad a szerelmi vallomások évada vagy mi a… Megörülök.

- Ne akarj pasit Kylie. Úgyis csak összetöri a szívedet. A jó embereknek mindig fontosabb a másik. Oly annyira hogy képes megváltozni a szerelme miatt csak hogy el ne veszítse. Energiákat fektetsz a dolog… Úgy érzed végre sínen van az életed, mert megtaláltad az igazit. De aztán jön a felismerés és ez mindig így van… Hogy mindig is egyedül leszel, mert soha senkinek nem leszel annyira fontos, hogy úgy döntsön érdekled… Nem érdekled. Egyszer csak megmondaná neked hogy „oh Kylie… Bocsi de most már Mitch-t szeretem”… Jobb így neked csajszi.

 - De hát… Szerelem nélkül mit ér az élet? Már mint csajszi értem hogy Nathan durván elbánt veled…

 - Ez nem csak róla szól… Kinti dolog is…

 - Értem… Hát nem tudom én akkor is dühös vagyok. Legszívesebben leszakítanám a fejét Jordan-nak.



 - Ha jobban éreznéd tőle magad…

 - Megyek is iszom egyet!



 – NA VÉGRE! Már órák óta várok itt rád. Azt hittem már elraboltak az ufók vagy ilyesmi.

 - Azt hiszem beszélnünk kéne…

 - Ez nem kezdődik jól… Mi a baj?

 - Ugye tudod hogy ami köztünk van nem egészséges?

 - Miért gondolod ezt? Szerintem az hogy vágyunk a testiségre nem egészségtelen.

 - De nincs benne… szerelem… Vagyis van de csak egy oldalról… Amit nem tudok vissza adni neked… Én… Beleszerettem Jordan-be.

 - Oh… Értem… Jól van… Ez akkor tudjuk mit jelent… *kimegy csöndben a szóbából*



 - Na Kylie! Valaki korán kezdi a bulit?



 - OHOHOHOH!!!!! Kiscsávó húzzá innen! Nem szeretném ha itt lennél az én környezetemben. Az aurámban. Egy bunkó vagy. Azt hittem rendes ember vagy, de ide csapongsz meg oda… Nem látod mi van előtted… Ch…

 - Most mit csináltam?

 - Hagyjuk jó? 

Jordan – Nem értem mi a gondja Kylie-nak. Persze volt egy beszélgetésünk, de azután nem viselkedett máshogyan. Idebent szuper furcsák az emberek… Mint egy diliház.

 – Bocsáss meg hogy így elhívtalak… Úgy gondolom tartozok egy félig meddig bocsánat kéréssel. Semmi közöm nem volt a ti kapcsoltotokhoz, de úgy éreztem ez a helyes lépés…

 - Igen. Észre vettem hogy tiszta és szép a lelked. Pontosan ezért is tudtam, hogy biztosan elmondod majd neki és akkor szakítunk. Talán így hogy szabad vagyok lesz esélyem meghódítani álmaim nőjét.

 - Hát akkor többet kell mutatnod, mint azt hogy eldobod az elhasznált játékszered. Én nem leszek egy kis játékbaba Nathan. A szívem vár valakire… De az nem te leszel…

 - Meglátjuk kincsem.

 - Ne hívj így…

 

Nathan – Sajnálom hogy Manami kiesett… Mert egyébként felé közeledtem volna őszintén. Most pedig ezek után nem hinne nekem, hogy tényleg ő a kiszemeltem bent… Újra elkövettem egy óriási hibát… Már nem is csodálkozom.


 - Hello Nathan! Most mondták el a lányok mit tettél velük. Te férfinak érzed még magad?

 - Miért ne érezném magam annak? Azért mert te gyenge vagy ahhoz hogy kapcsolatba kezd nem tesz téged gyengéd és jobb férfinak.

 - De legalább van tartásom! JA! És arról ne is beszéljünk hogy engem is manipuláltál csakhogy nehogy valami kialakuljon köztem és Manami között.

 - Nem manipulált itt senki… Ezek a te döntéseid voltak barátom. Vállald.

 - Vállalom is! Én azt az ember vagyok tesó, aki nem fogja hagyni a kegyetlen és gonosz cselekedeteket. Így abban biztos lehetsz hogy ennek itt még nincs vége.

 - Ok!


 - Az indulatok elszabadultak szilveszter este, amikor is Nathan és Jordan továbbra is egymásnak feszültek.


 - Lányok mi volt ez a nagy harc a két srác között?

 – Manami elmondta Jordan-nek az igazat, aki eddig vakon járt… Nézd meg mennyire dühös… Itt ma még baj lesz.

 – Nem akartam hogy így egymásnak essenek… De úgy látszik ez most már elkerülhetettlen.

 – De ez nem a te hibád Manami… Nem tehetsz róla hogy fafejűek a srácok.

 – De mégis csak ő a középpont… Ezért felelősnek érzi magát… De nyugi kislány most nem te leszel előtérben. Had intézzék el maguknak a nézők szimpátiáját…



 - NE GRIMASZOLJ CSAJSZI! Inkább gyere bulizzunk! Végre lehet! Egy éve nem csináltam már ilyet.

 - Oks.



 - Tudom hogy bunkó vagyok, de nem tudok elmenni amellett, hogy a csávónak nem kellek. Már mint egy menetre sem? Ronda lennék? Vagy lehet ő teljesen meleg?

 - Ah nem hiszem picim! FÉL TŐLED! Hát látod hogy mindenki retteg ha megjelensz. Te fogod megnyerni ezt az egészet. NA gyere táncoljunk!



 - Nem is tudtam hogy te ilyen jól tudsz mozogni Carol!

 - Viccelsz fiam? Én a táncparkett ördöge vagyok!

 - Csak a táncparketté?

 - JUJJJJ! Ivott a fiúka és megeredt a nyelve!



 - Még mindig haragos vagy csajszi?

 - TEEE! Te ne szólj hozzám! Pf… Leköpnélek legszívesebben. Undormány az ilyen pasi, akit ennyire be kell cserkészni. Megalázkodom előtted, de nem kellek. Jól van Jordan, majd megmutatom én neked.

 - De most miért kell ezt csinálni? Nem mondtam hogy nem tartalak szépnek, csinosnak… Nincs meg a kémia!

 - KÉMIA! Hát szívem ez nem az a tanóra! További szép játékot. Csumi.



 – Ahhhh! Kylie ne beszélj így vele… Magadat gyengited. A saját játékod teszed tönkre.

 - Asszed érdekel már? Venus engem nem tisztelt meg ez a férfi mint nőt. Velem ilyen sosem történt…

 - Nyugodj meg kedvesem… Ebben a villában egy nőt sem tisztelnek *Mitch-re néz*

 - Bántott téged? Mert kiherélem! Amúgy is a bögyömben van.

 - Ja nem… Semmi. Hagyjuk. Igyunk és táncoljunk.



 – Jó lett volna ha nem úgy alakult volna, mert most együtt rophatnánk.

 - Hát tudod hogy én nem voltam semmi jó elrontója…



 - Azt tudjuk! Átmennél te a fél villán szívtelenül is akár. Azt hiszed te vagy itt a nagy taktikus!

 - Most meg a bajod? Az hogy én ésszel játszom? Sajnálom hogy nem vagyok annyira világtalan mint te. Én magamért küzdök első sorban ahogy itt mindenki kivéve te…

 - Én már megküzdöttem az életem harcát.



 - Fogd be! Unalmasakat mondasz.

 - TE ENGEM NE SZÓTLANÍTS EL!



 - ENNYI! Én elmentem!



 - Nyugi picikém. Nem kell zaklatottnak lenni. Ezek csak buta fiúk.

 - De hát én is az vagyok... Csak nem buta.



 - Ezek megörültek…. Most én leszek a hibás…

 - Dehogy is… Ez az ő szegénységi bizonyítványuk. Tipikus fiús baromság… De mondjuk lehet ki lesznek zárva…



 – Kicsit túl toltad…

 - Most ne Kylie! Hagyjál.



 – Hát legalább megkapta, amit érdemelt Nathan…

 - Azért lehet ez már too much-volt nem?

 - Lehet. Kit érdekel. Legalább megtörtént aminek megkellett volna és valaki jól pofán vágta Jordan-t és Nathan-t is.



 – Szerintem fiúk ez durva volt…

 – Ja mindegy. Már nem érdekel az egész… Csak legyen már éjfél és megyek aludni…


MINDENKI: BUÉK!


 - Huh! Hát nem akárhogyan indult el az újév a lakóknak. A verekedésnek még lesznek következményei, de ezt majd a következő részben. Nos most önök jönnek. Szavazzanak alább melyik sim volt a legjobb a videóklipben, de akár szimpátia alapján is dönthetnek. Ez már a maguk gondolat menetén függ. Alább találják az instagram oldalunkat és a következő évadba való jelentkezéshez a linket. Találkozunk legközelebb is, ahol valaki elhagyja a villát. Viszlát és boldog új évet.



Melyik versenyző volt szerinted a legjobb a videóklipben?
Venus
Mitch
Jordan
Songmin
Carol
Kylie
Manami
Amelia
Nathan