2020. május 6., szerda

Sims Villa 12 - 47.Rész: 5.Párbaj





47.Rész - 5.Párbaj


Crowd GIFs - Get the best GIF on GIPHY



 - Üdvözlöm önöket itt a Sims Villa 12 ötödik párbaján!

 - Elképesztő játékosok fognak ma itt összecsapni.

 - Így van hiszem Gaia és Alphonse is örök kedvencei a nézőknek, és a lakóknak is.

 - De ma egyiküknek véget ér a kaland. Kapcsoljunk is a villába, és hívjuk ki a párbajozókat.


 - Kedves párbajozók... Eljött az idő. Két percetek van elbúcsúzni a bentiektől, aztán várunk titeket idekint a stúdióban.


 - Kedves villalakók, barátaim! Hihetetlen melegséggel tölti el a szívem, hogy engem vártok vissza, nagyon jól esik. Imádlak titeket! Layla, mióta jobban megnyíltál idebent, szinte minden nap ledöbbenek. Nem vagyunk ugyanolyanok, ezt a vak is látja, de én imádom a személyiséged. Tetszik, hogy megmondod, amit gondolsz! Laura.. Veled jól indult a kapcsolatom, aztán egy hatalmasat hibáztam.. Nagyon bánt. Azóta is minden nap megbánom. De azt hiszem sikerült ezen túllépnünk és jó ivócimborák lettünk! Mindenképp elmegyünk együtt inni, ha vége ennek az egésznek! És Marcus, drága Marcus.. Nagyon megszerettelek. Imádnivaló pasi vagy, jobbat nem is találhatnék az én drága legjobb barátnőmnek, Neila-nak. Mindannyiótoknak nagyon sok sikert és boldogságot kívánok az életben! Ha esetleg nem én térnék vissza, tudjátok, hogy mindegyikőtöket nagyon szeretem és szurkolok! Köszönöm, hogy megismerhettelek titeket és köszönöm az együtt töltött időt.


 - Kedves villatársaim, bár mindannyian Gaiat várjatok vissza és ez nem túl jó érzés, egyenként egyikőtökkel sincs problémám. Layla stílusa talán durva, de őszinte és ez így van jól. Marcus egy jószívű és értékes ember, sajnálom hogy nem tudtunk közelebb kerülni a verseny alatt. Laura pedig... Laura. Úgy gondolom nélküle is unalmas lenne a villa. Remélem még visszatérhetek közétek az utolsó napra és esélyem lehet megnyerni a játékot Taylor helyett is, de ha nem, azt üzenem búcsúzóul, legyetek hűek magatokhoz, és ne taktikázzatok túl magatokat inkább.


 - Sok sikert skacok! Hajrá!

 - Kéz és lábtörést kívánok!

 - Csak ügyesen *Gaia-ra kacsint*


 - Sziasztok kedves párbajozók. Gaia és Alphonse. Két név akikről nem hittük hogy valaha ilyen helyzetbe kerülnek. Hogy érzitek magatokat?

 - A játék ezen szakaszában ha arról van szó, hogy az ember kieshet csak rosszul érezheti magát. Ideáig eljutni, és itt kiesni áldás és átok. Áldás, mert megélhettél mindent, de átok, mert végül üres kézzel mész el, és a kutya nem fog rád emlékezni ha nem leszel győztes...

 - Azért ebben nem értek egyet. Sok karakter akik nem nyertek mai napig ikonikus Sims Villa tagok. Sok példát lehetne mondani, Hippia, Seherezádé, Jodie... Szóval én azt mondanám inkább ez a párbaj azért rossz, mert mi kettőnknek a fináléban lett volna a helye.

 - Ez érdekes felvetés... Gaia te ezt hogy látod? Miért Alphonse-t hívtad ki végül?

 - Nehéz volt a döntés... Laura védett volt. Layla egy taktikai lépés lehetett volna hisz a bosszún ő védett az aranykártyája miatt... De ő legyőzte Neila-t, aki hasonló karakter mint én. Nem akartam belebukni... Marcus pedig szerintem egy közönség kedvenc. Persze ez csak feltételezés volt... Úgy voltam vele, hogy Alphonse-val nem voltunk párbajon... és akkor ez tűnt helyesnek... De igaza van abban hogy nekünk kettőnknek a fináléban lett volna a helyünk.


 - Mi lesz ha kiestek? Gaia?



Gaia: Szomorú leszek... Segíteni akartam a családomnak, barátaimnak. A pénz jó helyre került volna. Első görög győztes nő lehettem volna.. Na és hát őszintén a három lány közül odabent ne mondjátok hogy nem én vagyok az, aki igazán győztesként jöhetne ki onnan... Layla története nem annyira érdekes, igen voltak hullámvölgyei, de ő az maradt aki volt. Laura története talán érdekesebb, de őt várja kint egy házasság. Férfi ne nyerje ezt az évadot, mivel ez a nők évada... Így azt mondom nekem kell győznöm, és én hiszek is ebben. Az én történetem nagyon gazdag. Voltam fent és lent... Kezdetben manipulálva, a történések főszereplőjeként... 

 - Veled mi a helyzet Alphonse?



Alphonse:  Hát nehéz válaszolni mit fogok érezni, mert végül is itt lesz velem Taylor... Végre látom, mert nagyon hiányzik minden egyes porcikája... Egy simogatástól úgy érzem libabőrös lennék... Fájna is egyben kiesni... Mert álmom volt már az hogy finalista legyek. Én is hiszek abban, hogy én lehetek az első meleg győztese ennek a sorozatnak. Szeretném is hogy így legyen. Remélem a nézők megszavazták nekem a bizalmat.


 - Nem is váratunk titeket tovább. Hisz az eredmény már megszületett.

 - Több hónapnyi játék után egyikőtöknek a játék véget ér, és nem lehet már az évad nyertese.

 - Akkor érkezzenek a fantom képek és lássuk ki lett a 2020-as Sims Villa 5. helyezette.


Television Audience GIF - Find & Share on GIPHY





SPOILER ÜRESSÉG - Akkor görgess tovább ha nem nézed meg az eredmény videót



Audience GIFs - Get the best GIF on GIPHYSing Tyra Banks GIF by America's Got Talent

 - ALPHONSE!

 - JÉZUS MÁRIA!!!!




 - Gratulálok! Nagyon ügyes vagy! Köszönöm hogy nem utálsz!

 - Dehogy utállak! Nagyon megszerettelek, és ígérem ha én győzök akkor a pénzből segítek az öcséden...

 - Köszönöm! Cuki vagy.

 - Kérlek szépen Alphonse menj vissza a villába!



 - Jaj kedves Gaia-am! Hát nagyon sajnálom! El sem tudom hinni, hogy most itt ülsz előttünk, mint kiesett. Hogy érzed most magad?

 - *könnyezik* Igazából most nagyon összetörve... Úgy érzem elvették az álmaimat... 

 - Azt kell hogy mondjam neked, hogy szerintem te voltál az évad egyik legnagyobb főszereplője! Nagyon szeretünk, és mivel a célod nemes, így a Sims Villa stábja egy összeggel segíteni fog az öcséden! Szeretünk, és ne csüggedj. Várunk vissza a bosszú show-ba, és a fináléba is. 

 - Köszönöm szépen! Ez az élmény az életem egyik legnagyobb forduló pontja volt. Nagyon megszerettem az egészet, és nagyon nehéz, szívszorító elbúcsúzni tőle... De megleszek. Szurkolok Marcus-nak. Remélem ő nyeri meg az évadot, ha már én nem tudtam...

 - Köszönjük neked is Gaia hogy itt voltál velünk.


 

 - Kedves nézőink! Holnap érkezik az utolsó összefoglaló epizód!

 - Így van! Utána érkezik a bosszú show, és a finálé! Szó szerint az utolsó percekben vagyunk, hogy megtudjuk ki nyeri ezt a hosszan tartó évadot.

 - Tartsanak velünk legközelebb is. Most pedig lássuk Alphonse hogyan tér vissza a villába, már védettség nélkül!




 - SZIASZTOK!

 - Wow! Hát erre nem számítottam. Gratulálok!

 - Ehj, hát ez durva... De azért örülök neked Alp.

 - Akkor itt a TOP 4 most már jöhet a birkózás.

 - Vagy a box.