2020. március 31., kedd

Sims Villa 12 - 15.Rész



15.Rész - Koncertek és Kérdések
Webnode oldal 



 - Üdvözlöm önöket! Az előző adásban sok dolog történt. A villa két felé szakadt. Egyik része Neila-t, másik pedig Anissa-t várja vissza a párbajról. Az hogy melyikük tér vissza viszont az önök kezében van. Szavazzanak, hisz holnap minden kiderül.


KI MARADJON A JÁTÉKBAN? KI NYERJE MEG A PÁRBAJT?

Neila
Anissa
 - Most pedig folytassuk történetünket. Hisz egy sokkoló dolog történt tegnap. Valaki csapatot váltott. Nézzük meg ki volt, és mi volt az indoka.


Villa
12.nap - Délután

/Nappaliban

 - Ava szeretnék veled beszélni valamiről... Azt hiszem...

 - Nagyon félelmetesen hangzik ez... mi a baj?

 - Igazából nem érzem jól magam, hogy beálltam egy csapatba, ahol nem vagy te benne... Minden ami történt köztünk... Szerintem te az a lány vagy, aki nem csak a pénzt és a sikert látja, hanem az embert. A szívemet... 

 - Ha ezt tovább folytatod akkor elsírom magam... Szuper édes pasi vagy! Gyere hozzánk. Jobb ha távol maradsz attól a párostól ott... *Laura-ra és Drake-re mutat*

 - Akkor idehívok mindenkit. HÉJ SRÁCOK IDE TUDNÁTOK JÖNNI EGY PICIT!

*Mindenki Dean-re figyel*

 - Sokat gondolkodtam, hogy meglépjem-e a csapatváltást. Az oka ennek pedig az Ava-val töltött idő a szaunában. És az érzelmeim iránta. És valami azt súgja, hogy mellette a helyem. Na meg a haverom, Taylor mellett. Neila és köztem igazából feszültség nincs, úgy, hogy csak elleszünk valahogy. Szóval..... Szeretném Neila csapatát erősíteni a továbbiakban.

 - I died GIFs - Get the best GIF on GIPHY Wow... köszönöm...


Stúdió

- Miután megtette a bejelentést Dean, a két csapatnak egy különleges feladatot adtunk. Egy számot kellett előadniuk még hozzá a K-Pop világában. A gyakorláshoz külön vonultak.


Villa
12.nap - Este

/Neila csapata: Ava, Gaia, Cherry, Marcus,Taylor, Dean

 - Sajnálom srácok, de én imádom a Kpop-ot, és hát ez most meg kell nyernünk!

 - A tánccal nem lesz bajom! Sőt az örült sminkkel sem. De a nyelvel igen. Ezt hogy fogom megtanulni te jó isten szent Lizzo....

 - El akarom kerülni a rasszista gondolatokat, és tisztázni hogy nem vagyok egy kpop fan, de szeretem a zenét szóval jó leszek.

 - Én bírom a csapatokat, és van egy ki Kpop csapat beütésem. Szóval mehet a dolog. Neila-val már megvan a rózsaszín haj... De  Cherry te kicsit mintha változtál volna?

 - Nem tudom miről beszélsz. Én nem vettem észre semmi változást. ❤👀

 - Nem mondom, hogy ez az erősségem, de okés. Megteszem amit tudok.

 - Ez nagyon jó móka lesz! Be kell vetnem a tánctudásaim.

 - Hát én is táncoltam, de főleg lassú és romantikus táncokat ismerek... Meg ez a nyelv... jaj...

 - Nyugizz le! Majd segítek megrázni azt a kerek popsit.

 - Hihi! Na jól van akkor kezdjük a próbát?! Aztán segítek a dalszövegben. 

 - Akkor én bevettem magam! *Cherry leveszi a ruháját és szinte egy száll semmiben áll*

 - Wow... 

 - Dean jobb ha nem esik ki így a szemed, mert megverlek.

 - Bocsi drága, de a nőnek jó teste van.

 - Bevállalós vagy azt megkel hagyni! Én veled vagyok te EGYETEMISTA CSAJ! 

 - Na jó ha így játszunk! *szinte pucérra vetkőzik Ava is*

 - Ez a kedvenc versenyem egész életemben! Wow...

 - A csapatunk neve legyen Pink Warriors.

/Anissa csapat: Susanne, Laura, Drake, Alphonse, Lucy, Layla

 - Nem nagyon tudok kpop zenéket... De ezt azt hiszem halottam a rádióban.

 - Legyünk a Dark Horses! Mutassuk meg hogy a 7 sötét lovas mire képes!

 - Csak kérlek istenem! Ne törjön ki a térdkalácsom!

 - Nyugi mami! Vigyázzunk magára!

 - Imádom a zenét! Szóval mehet a menet! Én megtanítom a dalszöveget szívesen. Ki lesz a tánc oktatónk?

 - Én szeretem a táncokat! Szóval jobb ha felkészültök egy atom koreora!

 - TE JÓ ÉG! Félek! Remélem nem húzlak le benneteket.

 - Ne hülyéskedj! Nem fogsz. Na gyerünk srácok. Álljunk neki gyakorolni.

I build a Eurovision stage again! — The Sims Forums
Nagy színpad 13.nap este

 - Üdvözlöm önöket! Ez itt a SIMS VILLA 12 NAGY KPOP VILÁGBEMUTATÓ ELŐADÁSA! *közönség tapsol*! A mi simeink felvették extravagáns gönceiket, és készen állnak bemutatni amit tanultak. Meghívtunk pár vendéget.

 - Ez az én világom! JUHU! Igaz nem a kpop, hanem inkább a rap és R&B, de várom mit tudnak a csibék.

 - KPOP BABY! Hajrá. Kíváncsi leszek. Hippiával el leszünk. Köszi a meghívást.

 - Akkor érkezzék az első csapat a PINK WARRIORS!!!!


A dalszöveg videó színezett, a simek mellé írtam a színt, hogy ki melyik részt énekli. Alább pedig egy live-performance-t lehet néni!



 Barna  Piros  Narancs  Vörös  Kék  Lila  Világos kék


 - Szinte nem is hallom a hangom a tapsviharban! Nos, akkor érkezzék a Dark Horse csapat!





 Barna  Piros
 Lila  Sárga  Rózsaszín  Kék

 Zöld


 - Te jó isten! Ez elképesztő volt! Nos igen a két csapat megmutatta mit tud! Köszönjük nekik. Hogy tetszett az előadás a vendégeknek?

 - Meh...

 - Hát én se tudok többet mondani, de amúgy szuper hogy megpróbálták.


Villa
13.nap - Este


/Visszatérve mindenki izgatott még

 - Te jó ég! Ez elképesztő volt! *erősen megcsókolja Alphonse-t*

 - Igen! Nagyon ügyesek voltatok ti is!

 - DARK HORSES! DARK HORSES!

 - Még sose éreztem ilyen jól magam! *erősen mosolyog*

 - Látod? Örülök, hogy ennyire jól érezted magad...

 - Ezt jól megcsináltuk pucér nővérem *pacsit ad Ava-nak*

 - Szuperek voltunk! Ruhátlan szexik! Jó de azért volt rajtunk valamennyi textil.

 - Nagyi része tetszett a legjobban. Isteniül rapplesz koreiul... Csak kár hogy minden szó tök más volt, mint kellett volna 😂

 - Hát én próbálkoztam! HAHA!

*A TV bekapcsolódott*

 - Kedves lakók! Gyertek a TV elé. Remélem kimulatátok magatokat, mert most fontos kérdésre kell válaszolnotok egyesével. A kérdés egyszerű lesz. Indokolva kell egy lakó nevét mondani, de a sajátokét nem lehet. A sorrend véletlenszerű. A kérdés: KINEK KELLENE MEGNYERNIE A JÁTÉKOT ÉS MIÉRT? Szóval nem az a kérdés, hogy szerinted ki fogja hanem hogy kinek kellene. Nézzük... Az első aki szóhoz jut az Susanne.

 - Az én szememben Lucy érdemelné meg hogy megnyerje a játékot, mivel ő egy nemes céllal jött ide, és tudom azt is hogy milyen érzés lehet az anyukádnak és neked is Lucy hogy nem láthatod az öcséd igazán boldognak lenni. Igen ezért Lucy.

 - Édes vagy... Köszönöm mami.

 - Nagyon nehéz kérdés. Főleg ugye mert mindenki nyerni jött. És minden egyes lakó megérdemelné. De ha választani kell, akkor tőlem nyilvánvaló a válasz..... Ava! 

 - Csókollak!

 - Az én választásom Susanne. Ha ő nyerne azzal bebizonyíthatná az ország, hogy még mindig tiszteljük az időseket. Ráadásul az ő főztje és bölcs tanácsai mindig megnyugvást hoznak a villában, ezért szerintem különösen megérdemelné.

 - Köszönöm kincsem!

 - Mivel magamat nem mondhatom, úgy gondolom, hogy Taylornak kéne ezt megnyerni. Persze csak utánam haha. Neki van egy ilyen kisugárzása, amit szeretnek nézők. Őt választom. Visszatérve nem azért mondanám magamat, mert egy önző dög vagyok, hanem valójában mindenki ezt mondaná még ha nem is meri bevallani.

 - Köszönöm szépen.

 - Nagyon sokat gondolkoztam rajta, és sok ember között vaciláltam. Végül pedig olyan mellett döntöttem, akire lehet, hogy dühösnek kéne lennem. Valahol az is vagyok, és egyben szomorú is. De ahogy rengeteg beszéltünk, megismertem és... Megszerettem valamennyire. Nagyon helyes, kedves lány a nyilvános viselkedésével ellentétben. Lehet, hogy én nem akarok többé már felé érzelmeket fűzni, de viszont megérdemelné, hogy ő vigye a játékot. Ez a valaki Layla.

 - Köszönöm szépen. *elpirul* Ahj... tisztára olyan leszek már mint Neila....

 - Hát, nyilvánvalóan arra pályázok, hogy én nyerjek, így szerintem nekem kéne megnyerni. Ha a többi játékosra gondolunk, véleményem szerint talán Lucy lenne az, akinek a győzelmének örülnék.

 - Erre nem számítottam. Köszönöm csajszi!

 - Az én véleményem szerint Lucy az akinek meg kéne nyernie a sims villa 12-tőt. Legalábbis én örülnek ha te nyernéd meg.

 - Wow! Köszi! Megsíratok! 

 - Én egy fiú és egy lány között vacilláltam, egyik egy barátság másik egy kezdetleges kapcsolat lehet talán, de mindkettőben nagy jövőt látok , de mivel az előbbit még egyenlőre mélyebbnek érzem , ezért szeretném ha visszajönnél Neila a párbajról , és te nyernél.

 - Imádlak. *megpuszilja mert mellette ül*

 - Ezt a kérdést fel se kellett volna tenni nekem, aki eddig figyelte a részeket, tudja kire gondolok. Neila egy nagyszerű lány, kedves, aranyos, gyönyörű elpirul. Egy ilyen csodálatos ember nem érdemel mást a legjobbnál. Ezért hát ha nem én nyerek, akkor mindenképp azt szeretném, hogy Neila nyerjen!

 - 💕

 - Köszönöm Layla! Igazából ez volt az egyetlen őszinte mondat felém... Alphonse nagyon szeretlek, és remélem te nyersz, de ezt most Layla-nak kell adnom.

 - Nem gond szerelemem.

 - Köszi Taylor.

 - Én is úgy gondolom, hogy Layla érdemelné meg.

 - Hirtelen mindenki imád? Hogy fogom ezt befogadni?! JUJ!

 -Hát sokat agyatlan ezen, mert mindenki megérdemelné aki itt van, vannak akik nemes célért küzdenek és talán meglepő döntés lesz, de van egy ember bent a villában aki szerintem az egyik legőszintébb játékos, mindig biztat másokat, nem játssza meg magát és nagyon laza is, valóban jól érzi magát az ember a társaságában, bár még nem sokat beszélgettem vele, de ez a személy Ava.

 - Ez most meglepet! Köszönöm szépen! Angyal vagy.

 - Én nekem sokat kellett gondolkodnom, de úgy hiszem az idei évadot nyerje meg egy különleges hölgy! Aki a legszimpatikusabb idebent az az Susanne vagyis mami.

 - Egyem a kis zúzádat!

 - Sokat gondolkoztam, és úgy arra jutottam, hogy Ava-nak kell ezt a játékot megnyerni, hiszen egy elég színes egyéniségről van szó, jó lenne ha nyerne.

 - 😍😘

 - Kedves lakók. Ezzel egy négyes holtverseny alakult ki. A legtöbben Ava-t, Layla-t, Lucy-t és Neila-t mondtátok. Ezen négy lakó a mai nap JOKER kártyát szerzett! Ez egy olyan védettség amit bármelyik kiszavazás, kiválasztás előtt a top4-ig fel lehet használni magadra vagy másra. Ha kiestettek másra nem helyezhetitek... Látom a döbbenetet az arcokon. Dolgozzátok fel. A párbajozóknak pedig sok sikert holnap ugyanis jön a párbaj! Sok sikert nektek... Jó éjt.

Mindenki:
Neymar shook GIFs - Get the best GIF on GIPHY


Stúdió

- Ezek után a lakók szerintem nem fognak tudni nyugodtan aludni. Négy játékos kezébe hatalmas hatalom került. Reméljük helyesen tudják majd kezelni és ezzel nem fogják magukra haragítani a többieket. A következő epizód a PÁRBAJ! Bryce-al várjuk önöket! NE FELEDJÉK! SZAVAZZANAK AMÍG LEHETSÉGES! Hisz hamarosan le lesz zárva a szavazás! Szavazzanak a párbajra amíg csak tudnak, és minden nap szavazzanak a szimpátia szavazáson. Viszlát.

Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Drake
Susanne
Lucy
Anissa
Ava


KI MARADJON A JÁTÉKBAN? KI NYERJE MEG A PÁRBAJT?

Neila
Anissa