2019. január 31., csütörtök

Sims Villa 11 - Finálé (26.Rész)


Sims Villa 11
FINÁLÉ
Előző rész: Itt





Roland: Nehéz elfogadni hogy utoljára üdvözölhetem önöket itt a Sims Villa stúdiójában. Egy újabb évad telt el tele izgalommal. Csavarokkal, szerelmekkel, rivalizálásokkal és nagy csatákkal de ma eljött az idő az utolsó nagy megméretetésre. A három finalistánk már várja hogy megérkezzenek hozzánk a stúdióba. Köszönöm a Sims Villa 11 kiesettjeinek hogy jelen vannak és természetesen az előző évadok nyerteseinek. Ők azok akik itt voltak amikor még ti mind bemutatkoztatok és beköltöztetek most pedig azért vannak itt hogy megtudják ki lesz közületek a győztes. Adrian? Viktor? Melany? Kicsoda? Önök már szavaztak szóval nézzünk meg gyorsan egy fantomképes állást:



Roland: Elképesztő hogyan húzott el két lakó! De hogy ki rejlik a fantomképek mögött az kifog derülni. De ne rohanjunk ennyire előre megkel adni mindennek a módját szóval most kapcsolóm a villát.




Roland: Üdv kedves finalisták! Hát eljött az idő számotokra hogy búcsút vegyetek a villától és egymástól is. De mielőtt teljesen elhagynánk a luxus börtönt előtte sok dolog áll még előttünk. Szeretném ha egyesével jönnétek ki ide hozzám a stúdióba. Elsőként Melany-t várom.








Roland: Melany te voltál a villa szégyenlős és cuki lánya, aki sok változáson ment keresztül és most már egy szókimondóbb és erősebb személyiség lett. Nézzük meg a te kalandod idáig:

- Visszaemlékezés -



Melany: Figyelj! Én annyit tudok neked mondani, hogy fiatal vagyok, és szexi. Szeretem a drámát! Nem tagadom. Ezért is jöttem ebbe a műsorba. Na de mindegy! A lényeg hogy amúgy cuki vagyok, és szeretet éhes. Remélem ha bekerülök rám talál a szerelem vagy egy legjobb barát.😇



* Fürdés után *
Melany: Azért örülök hogy nem csak én vagyok kicsit szemérmesebb. Azért egy egész világ előtt pucérkódni.



Rosaly: Te ezt elhiszed? Komolyan majdnem behúztam neki.
Melany: Én már unom hogy mi lányok öldössük egymást... Össze kéne tartanunk.



Rosaly: Csak miattad vettem fel ezt a hálót. Imádom!
Melany: Akkor most úgy nézünk ki mint valami tesók!
Rosaly: Így van! 



Rosaly: Olyan cuki vagy! Mit sütsz?
Melany: Finomat. Együnk egyet még a kiválasztás előtt.



Hippia: Mi az csajszi? 
Melany: Remélem hogy te térsz vissza csajszi. Légy atombomba.



Melany: Imádoooom a karácsooonyt!



Melany: Tudom hogy hiányzik neked Hippia de azt mondom neked... Itt vagyok társaságnak.



- Vége -



Melany: Azta hát igen amit az elején kívántam majdnem hogy teljesült. Volt dráma, és rátaláltam egy jó barátnőre Rosaly-ban. Ray-el az egy hiba volt amit nagyon sajnálok és remélem Hippia megtud bocsátani érte. Próbáltam a villát megélni olyannak amilyen. Egy lehetőségekkel teli dolog. Végig kísért ezen hónapok alatt és segített sok dologban. Sajnálom hogy vége lesz viszont remélem én megyek el úgy mint győztes.



Roland: Köszönjük Melany. Neked is sok sikert kívánok és meglátjuk hogyan végzed ezt a kalandot. Most viszont érkezzék egyik ellenfeled Adrian!





Roland: Adrian te egy olasz beütésű macsóként érkezték gitárral a kezedben készen a női szívek összetörésére. Aztán hirtelen egy szerelmi háromszögbe kerültél majd végül megtaláltad életed szerelmét aki itt szurkol neked. Nézzük meg a kalandod neked is:

- Visszaemlékezés -



Adrian: Jaj! Bocsánat kicsit leblokkolódtam Rosaly-tól. Nagyon karakán hölgy. Én igazából egy latin vérű fickó vagyok. Fotósként dolgozom, és oda vagyok a művészetekért, és a női múzsákért. Szeretem a szerelmet... ja és igen... Imádok gitározni!



Adrian: Szóval tudod hogy gitározom, meg művészkedem és stb. Talán úgy látszik tök gazdag vagyok... De igazából teljesen levagyok égve.



Adrian: Szóval... ez a titkom. Ezt elmondtam Rosaly-nak, de nem értékeli. Sőt...




Rosaly: Nagyon aranyosak vagytok együtt! Csak azt sajnálom, hogy én ennyire elrontottam nálad.



Lorena: Mit szeretnél tőle? A lehetőséged megvolt, de te elhalasztottad.



Adrian: Mivel mi vagyunk az utolsó fiúk arra gondoltam, hogy kellene egy titkos szövetség. Legalább addig amíg három lány nem marad.



- Vége -


Adrian: Fhuuu igen hát mondhatni hogy én tényleg éltem a villában. Sok mindennek voltam a fül és szemtanúja egyben. Tudom hogy az emberek azt gondolhatják hogy egy unalmas nyertes lennék de ez nem így van. Az elejétől fogva tartom magam ahhoz hogy őszinte vagyok és szerintem ez sokat jelent. De ha nem győznék már nyertem egy szerelmet és ez már nekem egy pozitív dolog.



Roland: Adrian neked is szurkolunk. Hosszú volt az út de csak egy nyerhet. Ezért is most jöhet a következő kihívótok Viktor.





Roland: Viktor most hogy itt vagy nézzük meg milyen volt számodra az út idáig.

- Visszaemlékezés -



Viktor: Én azt vallom aki őszinte velem azzal én is. Nem féltem magam ha kell én oda állok és megkérdezem mi a problémád velem. Magamról nem akarnék sokat fecsegni, mert felesleges lenne. Amire kíváncsiak vagytok arról úgyis lesz szó odabent. Remélem ezzel a hátránnyal is győzhetek, mert volt már olyan aki későn jött és megnyerte.




Lorena: Úr isten egy új lakó!
Zane: Micsoda?


Zane: Nagyon kedves tőled, hogy a családod miatt szeretnél győzni.
Viktor: Hát ha van célod az legyen nemes nem?



Viktor: Biszex vagyok és különben is miből gondolod hogy kicsit is lenne nálam esélyed?



Viktor: Szerettem volna veled beszélni, mert tudom, hogy te egy őszinte és erkölcsös nő vagy.



Viktor: Szerinted Adrian megharagudott?
Ray: Hát elég bunkó voltál.



Viktor: Sajnálom a tegnapit Adrian. Feldúlt voltam.




- Vége -



Viktor: Hát igen nehéz volt később csatlakozni a játékhoz úgy hogy már kialakult egy rendszer amibe mint egy hiba kerültem bele. Ettől függetlenül voltak vitáim és voltak romantikus kapcsolataim csak úgy mint a mellettem ülőknek .



Roland: Meséljetek nekem miért gondoljátok azt hogy a másik kettő ellenfeletek nem győzhet?



Melany: Őszintén szólva srácok szerintem az évad nyertesének nem feltétlen kell olyannak lennie akinek nemes célja van. Mondhatnám én is hogy felajánlom a nyereményem magasztosabb célokra. Nekem a célom egy normális élet nyomás nélkül. Adrian ugyan ezért harcol és Viktor is csak egy másik nézetből.



Adrian: Itt nem csak a pénzről van szó. Ez több annál hisz a nyertes beírja magát a történelembe. Egy új nyertes kerül a győztesek csarnokába. Természetesen a pénz is fontos mindannyiunknak.
Viktor: Én már mondtam hogy a családom számára lenne fontos de nem leszek képmutató természetesen a két autó is jól jönne... De hát kinek nem legyünk őszinték..



Melany: Azt mondom nyerjen az akit megszavaztak.
Adrian: Egyetértek.
Viktor: Így van.



Roland: Ezt nagyon jól mondtátok, de mielőtt bevadulnánk megkérdeznénk vendégeinket ők kinek szurkolnak?!



Luca: Hajrá Melany! Remélem te fogsz győzni.



Noel: Az én voksom Adrian-é.



Zane: Hajrá Viktorom!



Hippia: Az én voksomat Melany kapja! Csapassad neki kiscsaj!



Rosaly: Az én barátosném! Melany!!!



Cherysh: Hajrá ADRIAN!



Diana: Aki mindig kedves volt velem.... Melany!



Ray: Melany! Hajrá!



Lorena: Az én szerelmem... ADRIAN!!! TERMÉSZETESEN!



Chris: Nagyon érdekes évad volt és így a végén azt mondanám hogy Melany volt akinek a története igazán megfogott.



Amanda: Fuuuh hát tudjátok mi színesek tartsunk össze. Kéne mellém egy kék társ szóval MELANY!



Primrose: Elképesztő évad volt. Végül is Adrian mellett tenném le a voksomat.



Skyler: Én remélem hogy a győztesek között tudhatom Adrian-t. Egy őszinte és csupa szív srác.



Hannah: A kis cukker Melany-t szeretném ide közénk.



Dylan: Akit igazán győztesnek tartok az Adrian! HAJRÁ!




Roland: Nos én finalistáim. Tudjuk meg ki lett közületek a harmadik azután a top 2-nek vissza kell térnie a villába hogy ott tudjátok meg a végeredményt. Szóval ki lesz az aki nem térhet vissza még utoljára a villába?



Roland: Akkor lássuk ki az aki elvesztette ezt a nyereményt!
.
.
.
.
.
.

.
.

TÖBB HÓNAPNYI JÁTÉK UTÁN

.
.
.
.
.
.
.
.

 A HARMADIK HELYEZETT NEM MÁS MINT!!!

/Indítsd el a téma zenénket - The Winner Takes It All

.
.
.
..
.






Roland: MELANY! Melany lett a Sims Villa 11 harmadik helyezete. Gratulálunk! (Köszönöm Gabicának ezt a hosszú játékot és gratulálok a helyezéséhez.)



Melany: Nyerd meg Adrian!






Roland: Elképesztő kaland lehetett ez Melany. A legtöbben a te nevedet mondták és mindenki szeret téged de ez most sajnos nem sikerült. Léci foglalj helyett a nézőtéren.



Roland: Fiúk irány vissza a villa! Végül csak egy marad ott aki megnyerte a játékot. Szóval hajrá!


 





Roland: Na srácok. Nézzetek szét jól mert valaki hamarosan utolsó lépteket teszi meg odabent. A másik pedig ünnepelten térhet ide hozzánk. Szóval nézzük... KI NYERTE A SIMS VILLA 11-ET?






Roland: Mint mind tudjuk már a 19% alatt Melany volt. Így azt már meg is mutatjuk...



Roland: Na de ki van a 40% mögött és nyerte meg szinte egy szavazat különbséggel az egészet?
.
.

.
.
.
.
..

Kinek sikerült mindenki fölé kerekednie?
.
.

.
..
.
.
.

Ki játszotta ki jól a kártyáit?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kinek a győzelme fogja rátenni a pecsétet az egészre?!!! LÁSSUK!!!


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





Roland: ADRIAN!!!!!!!!!!!!!! ADRIAN LETT A SIMS VILLA 11 NYERTESE!!!!




Viktor: *sír* Gratulálok!
Adrian: *Könnyezik* Ügyes voltál te is! Gratulálok!



Adrian: Te ezt elhiszed Csillag? Csak ketten maradtunk idebent...




Roland: Most pedig érkezzen a Sims Villa 11 második helyezete! VIKTOR!





Roland: Mit gondolsz Viktor? Miért nem sikerülhetett?



Viktor: Figyelj ezt nem tudom neked megmondani. Amit tudok hogy én mindent megtettem amit csak lehetett szóval nem tudok ennél többet nyújtani. Ami biztos az egyik legszerencsésebb és az egyik legnagyobb vesztes is vagyok. Szerencsés vagyok hogy végig itt lehettem és átélhettem de a legnagyobb vesztes mert üres kézzel távozom, de boldogan. (Köszönöm Beninek a játékot! Nagyon szép volt és csak egy híja volt az egésznek.)




Roland: Nos akkor azt hiszem itt lesz az ideje hogy köszöntsük a mi győztesünket. A terv az volt hogy kimegyünk a kint lévő nyereményhez de a hóvihar sajnos nem teszi ezt nekünk lehetővé így most idebent kell fogadnunk a győztesünket. ADRIANT!









Adrian: Lorena lenne egy kérdésem! Hozzám jössz?
Lorena: Úr isten! Természetesen!






Roland: Hát itt a vége hölgyeim és uraim! A történetnek vége lett és megtaláltuk közösen az egyet aki mindent vitt. Köszönöm szépen ezt a hosszú és tartalmas időt amit együtt töltöttünk. Gratulálok mindenkinek aki részt vett és főleg a nyertesnek. Találkozunk legközelebb. Addig is viszont látásra.
/Gratulálok innmár harmadjára Barbarának a győzelemhez aki több évadba már nem fog jelentkezni/



Hannah: Érdekes egy évad volt ez azt meg kell hagyni... Persze nekem űrlényekkel kellett megküzdenem a nyereményért...



Hippia: Na gyere ide te hópihe!
Ray: MI A!!!?



A SIMS VILLA VISSZAFOG TÉRNI MÉG IDÉN DE EGY TELJESEN MÁS TÖRTÉNETTEL:



Nagyobb felbontásban katt: