2021. szeptember 25., szombat

Sims Villa 14 - 15.Epizód: Madagaszkár




 - Üdvözlöm Önöket a Sims Villa 14 legújabb epizódjában. Rengeteg kalandok vagyunk már túl. Egyiptomi múmia, dzsungeli veszedelem, ninjákkal harcoltunk, angol farmon farmoskodtunk, jégemberrel harcoltunk, szellemekkel boxoltunk, jártunk a holtak világában, undi kajákat ettünk, buliztunk franciában, táncikáltunk görögben, gladiátor harcot vívtunk, dzsinnekkel bratyiztunk és kalózkodtunk... Durva hetek álnak mögöttünk szóval itt van az ideje a pihenésnek a nagy finálé előtt!


 - Üdvözöllek titeket Madagaszkár legjobb 5 csillagos szállodájában, ahol ma eltölthettek egy nyugalmas, pihenős estét a nagy finálé előtt! IGEN! MIND A NÉGYEN FINALISTÁK LEHETTEK! Gratulálok Nektek! Itt az idő ezt megünnepelni és rá pihenni a fináléra.


 - Jaj de szuper ez a hely! Végre lehet lógatni a lábunkat. 


 - A megérdemelt nyaralás!


 - Gyönyörűséges! 


 - Sokkoló volt ez az egész dolog... Főleg hogy előkapta Katarina azt a fegyvert... 

 - Teljesen ledöbbenem, meg is ijedtem, ezt férfiasan bevallom... Hogy megöli a legjobb haverom...


 - Már készen álltam egy varázslatra, ami elteleportálta volna Katarinát, de mire készen voltam lelépett...

 - A múlt az a múlt! Itt végre kicsit megfeledkezhetünk róla. Mégis csak mi vagyunk a TOP4! Elképesztő...


 - Bizonyára érdekel titeket, miért zavartam meg a kis csevegést... Mielőtt idejöttünk mind a négyetektől megkérdeztük kit látna szívesen vendégként a kiesettek közül... jó hírem van... Mind itt vannak!


 - Hát ki más lenne, mint az én csajom? PALMI, KEBLEMRE! Ja, meg a tanácsok se ártanak.


 - Úgy érzem sok megbeszélni valónk lenne még és nagyon hiányzik, így Fogaskereket, vagyis Isobellet szeretném vissza hívni tanácsadónak.


 - Darrow haveromat szeretném


 - Az egyetlen szerelmemet! Cristiet!


 - Úgy hallom már mehetünk!


 - A négy visszatérő vendég Darrow, Isobelle, Palmer és Cristie!


 - KINCSEM!

 - SRÁCOK!!!!


 - Jaj istenem! Mennyire hiányzott az ölelésed!

 - Annyira boldog vagyok szerelmem! Végre! 


 - Szeretlek!


 - Hát te meg... Isobelle! Mi történt veled? Én annyira örülök hogy látlak!


 - Nem kell a kamuzás... De azért örülök hogy látlak... Van megbeszélni valónk!


 - Jaj de örülök Neked! Örülök hogy már jól vagy.

 - Nem volt semmi, amit Katarina tett velem... De túl éltem. Jó hogy meghívtál Pablo!


 - ANNYIRA BOLDOG VAGYOK! Most végre elmondhatom hogyan érzek valójában!

 - Nagyon vártam ezt a pillanatot és örülök hogy előbb jött el, mint hittem!


 - Annyira boldog vagyok hogy ideáig eljutottál... Meg hát itt van Peppermint is. Szuperek vagytok... Csak sajnálom, hogy nem voltam tisztában hogyan is érzek... Igazából nagyon is tetszel Nekem és egy csodás ember vagy. Magammal kell harcolnom, mert sosem éreztem ilyent még egy lány iránt.

 - ÉLJEEEEN!!!!!! Már mint... Ez nem gond Palmi! Mondtam hogy segítek bármiben! Beszéljük ki magunkból.


 - Ugye tudod, hogyha már adhatok tanácsokat... Akármennyire szeretem Peppermint-et, hogy most nem lehet a barátod? Itt az ideje hogy egyéniben gondolkodj. Ez a végjáték és csak egy győzhet...


 - Oh! Nyugi Palmi! Szeretem BumBum-ot, de nem állhat a kupa és közém. Ezt az évadot én fogom megnyerni!


 - Igazán sajnálom Isobelle! Bár mondtam Neked, de igaz, ami igaz... Én nem vagyok az a foglalt típus. Én mióta az eszemet tudom szingli voltam. Szeretem a kalandokat, élni az életet... Szeretlek, de nem úgy, ahogyan azt te gondolod. Ami tudom hogy téged kínzott... Amit sajnálom, de jobb Neked is hogy vége...

 - Köszönöm Neked, hogy magamra találtam... Elfelejthettem a múltamat. Bár újra belekerültem abba a sötét lyukba, ahol voltam, de itt volt az ideje, hogy magamat segítve jussak ki onnan és nem egy varázsló keze által...

 - Akkor megtudtál bocsájtani Nekem? Lehetünk barátok? Miért vagyunk egy masszírozó szobában?

 - Mert már csak egy dolog választ el a bocsánatomtól... Egy jó masszázs. 


 - Nagyon magamra hagyottnak éreztem magam.... De úgy gondolom ha bent maradtunk volna együtt nem jutunk el a fináléig.


 - Erre a műsorra sajnos igaz az, hogy szerelmes párként csak nehezebb... De nem bánom! Kint sokat sírtam, sokat szenvedtem miattad, mert hiányoztál és fájt a kiesés, de úgy érzem kellett ez ahhoz hogy erős legyek. El tudtam engedni a játékot, a taktikát és most ez kellett. Te pedig helyettem is küzdöttél. Szóval bízom benned! Remélem, hogy végül te leszel, aki győzni fog.


 - Szimpla szerencsétlenség hogy én kikerültem a képből. Ha nincs Peppermint védettsége, akkor szerintem akkor más esett volna ki... Minden esetre miután kijutottunk Jamie-vel, elvittem Őt kiképzésre és most már segít Nekünk a kémprogramunkban. Én pedig Katarina után kutattam és kiderült, hogy egy titkos orosz kém, aki miattam jött a játékba, mert információkat szeretett volna megtudni egy régi aktához. Gondolom kifogytak az ügyekből és próbáltak Neki munkát találni... Csak egy másodrangú ügynők semmi több... 


 - De attól még szexi volt! Meg is volt Neked... 

 - Hát felfoghatjuk így is!


 - Azért még mindig jól nyomjuk!


 - Ha gondolod buli után feljöhetnél a szobámba! 


 - Örömmel!


 - Utolsó party, ahol még játékos vagy Pablo! Holnap már finálé!

 - Ne is mondd! Kell még egy kör valami... alkohol!


 - Franciaországban úgy megmutattam volna Neked a mesteri mixer képességeimet.

 - Hát... Itt az alkalom cimborám! Mutasd meg mit tudsz! 


 - Többiek már mennek is aludni...

 - PUHÁNYOK!


 - Erős ez a négyes. Fogalmam sincs hogyan tehetnék érte, hogy én győzzek...

 - Lény magabiztos! Szerintem ügyes leszel. Ha pedig nem sikerül én örülök hogy együtt lehettem veled és hogy visszatértél! Amikor mondták hogy a zöld csapatnak annyi... Csak arra gondoltam, hogy egy jó barát veszett oda. 


 - Szép álmokat testvérem! 


 - Nekem ez még nagyon új Lizzie... Mit kell tennem?


 - Csak bíz bennem!


 - Hidd el felejthetetlen élményben lesz részed!


 - Szuper! Ez esetben...


 - Nagyon szurkolok Neked... Szeretném ha te győznél. Szerintem te érdemled meg...

 - Bárcsak te és Palmi is itt lenne. Akkor a pink csapat tekinthető lenne győztes csapatnak... 

 - Mi már azok vagyunk... De Neked kell hivatalosan győztesnek lenned... Holnap a fináléban addig csápolok Neked, amíg nem győzöl. 


 - Kicsit becsíptél kincsem. Lehet túl sok volt a koktélozás. Bocsi.


 - HÁHÁHÁ! NE VICCELJ! Nagyon jól vagyok! Sosem voltam ilyen szabad! 


 - Lenne kedved...

 - Az remek lenne!


 - Reggel úgy ébredtem mint egy hős. Enyém lett a lány és a dicsőség... Kint ülve pedig lejátszódott előttem az egész kaland, ami idáig történt velünk... Remélem ténylegesen megtudom majd nyerni ezt a játékot. Nagyon remélem, hogy így lesz!


 - Mai napon nagyon ott kell lenned fejben. Viszont ne törj össze ha nem sikerül... Mert én ott leszek Neked.

 - Köszönöm szerelmem! Olyan gyönyörű vagy ezen a reggelen is.


 - Remélem ez a reggeli edzés rá segít, hogy a mai napon szuperül tudj teljesíteni.

 - Alig várom már hogy ott legyünk a stúdióban. 


 - Annyira boldog vagyok, hogy itt van Peppermint! Anastasia-t nem lehet elérni, de én és Isobelle nagyon örülünk Neked... A Pink csapat továbbra is kitart egymás mellett és sok sikert!

 - Köszönöm Palmi!


 - Örülök hogy sikerült megbeszélnetek a dolgokat!

 - Én is... Ne haragudj ha undok voltam veled. Nem volt személyes csak egyszerűen még nehezen viseltem a féltékenység érzését. 

 - Semmi gond Isobelle! Én mindig is bírtalak és szerintem még mindig te vagy itt a legmenőbb! 


 - Gratulálok srácok, hogy itt vagytok. Darrow halottam mi történt Katarinával... Szörnyű! Nem gondoltam volna róla, hogy ekkora kígyó. Bár nem  sokat beszéltünk.

 - Jól jártál vele Cristie, hogy nem beszéltél vele. Az a probléma, hogy a jégember nem kebelezte be.

 - Vajon Jamie elhiszi már hogy létezik?

 - Kétlem.




 - Cristie az igaz, hogy te szereted a varázslókat?

 - Oh igen... Sajnálom, hogy nem volt lehetőségünk többet beszélni, mert lett volna sok kérdésem.

 - Hát most itt vagyok! Készen beszélgetni. Legalább eltereli a gondolataimat a finálé stresszről.


 - Na miről megy a téma?

 - Varázsló tippekről... Ha jól értem.


 - IMÁDOM EZT A PARTOT! 


 - JÁTÉKOSOK! GYERTEK IDE!


 - Már javában készülünk a fináléra! Elképesztő műsor lesz. Remélem a vendégeink elég erőt adtak Nektek a fináléra, mert most menniük kell a stúdióba. 


 - Várlak! Nagyon szeretlek.

 - Én is!


 - Ügyes légy!

 - Örülök hogy láttalak! Hamarosan találkozunk!


 - Hajrá haver! Te leszel a győztes!

 - Köszönöm bro!


 - Köszönöm Neked, hogy felfedezhettem a testek gyönyörét! Én rád fogadok Lizzie! Te fogsz győzni!

 - Köszönöm!


 - Ah... Nem állok készen BumBum! Nem szeretném hogy vége legyen.

 - Én sem Pinky.... Talán ha végeztünk visszatérhetnénk ide pihenni... Több hétre... Ránk fér...


 - Örülök hogy láthattad Őt. Látom újra a fényt a szemedben!

 - Köszönöm Pablo... Nemsokára indulunk kell... Durva lesz...


 - Itt az idő! Szavazzanak ki legyen az évad győztese! A következő részben itt találkozunk, ahol kezdtük hogy kiderüljön. A finálé két részre lesz osztva, az első részben egy valaki esik ki, a másodikban pedig egy végső nagy próba lesz. Ne maradjanak le és szavazzanak!







Ki nyerje meg a Sims Villa 14. szériáját?
Név:
Peppermint
Lizzie
Pablo
Jameson