2021. október 2., szombat

Sims Villa 14 - 17.Epizód: Ki a győztes? (Finale Part 2)



 - Üdvözlöm Önöket újra itt! Az előző epizódban elkezdtük a finálét és már tudjuk is ki lett a negyedik helyezett! De most tudjuk meg ki lesz a győztes! (Hisz több mint 159 szavazó döntötte el) Aki megnyeri az utolsó próbát az fogja megkapni a dicsőséget, a pénzt és a címet, mint Sims Villa győztes. 


 - Azt hiszed meg tudsz előzni BumBum?! 

 - Szedd a lábad! Itt már a fő győzelem a tét!


Első körben festeniük kellett az egyiptomi, görög és romai epizód kellékeiből egyet!


 - Bárcsak engedték volna, hogy varázsoljak... Ez pik-pak meglenne...


 - Ilyen stressz alatt nem lehet különlegeset alkotni.


Második akadály a dzsungeli veszedelem!


 - HÍÍÍÍJÁ! Kié lesz a korona? LIZZIÉ!


 - Csak hiszed! Muszáj nyernem!


 - Ellátom a bajod te... mi is ez?


Harmadik akadály egy dzsuvás és gusztustalan vízen való átúszás.


 - Pfhúúj de undorító! A szaga sem valami jó... De hát... A győztesek nem nyávognak!


 - Na azt már nem! Lizzie! Most véged!


Az utolsó feladat kívánni valamit a kúttól, amit Angliából hozattunk a helyszínre.


 - Nem kérdés mit kívánok!


 - Na mi van már! Gyere Peppermint!

 - Komolyan le kellett kapcsolni a stúdió TV képernyőit, hogy ne lássuk ki jön ki győztesként... ch... Nem is ti lennétek...

 - HAJRÁ PABLO! Kincsem! Gazdagnak kell lenned, hogy együtt lehessünk!

 - Lizzie! Szerelmem! Mindenki arra vár, hogy megjelenj! 


 - MÁR LÁTOM! A GYŐZTEST! NEM MÁS MINT!!!!



 - LIZZIE!!!!
 - OMÁJGÁD!!!!!!!!! SIKERÜLT! MIII???? KÖSZÖNÖM!  EZT EL SEM TUDOM HINNI!


 - Te lettél a több millió simelion nyertese. Az évad koronázott királynője! Aki átkelte a világot hogy végül egy győztesként, hősként távozzon! Felejthetetlen pillanatokat okoztál Nekünk. Köszönjük szépen Neked! Gratulálunk!


 - JIPIIII! ANNYIRA, DE ANNYIRAAAA BOLDOG VAGYOK! SZUPEREK VAGYTOK! A KÉT VERSENYTÁRSAM IS CSODÁSAN KÜZDÖTT! PABLO ÉS PEPPERMINT!


 - Gratulálok Lizzie, szép volt! Nagyon örülök Neked. 


 - Az én legjobb barátom ilyen szuper volt... Nem is lehetnék boldogabb! Persze jó lett volna győzni, de most örülnöm kell veled! Szeretünk Lizzie!


 - MEGCSINÁLTAD CSAJSZI! EZ AZ! 💓

 - SZERETLEK!!!!


 - Na ez nem volt semmi! Sajnálom Peppermint... Azért örültem volna Neked...

 - Majd legközelebb forgács 💚


 - IDE A PÉNZZEL! MINDENKI KAP BELŐLE! MINDENKI MEGÉRDEMLI! 


 - Ne hülyéskedj Lizzie!

 - Adj csak ide! *kiragadja Sorcha kezéből*


A Sims Villa 13 sikere után a Sims Villát forgalmazó cég aláírta a papírokat a SimTalents Studióval így mostantól több profi videóklipet láthattok az elmúlt évadok sztárjaival! Elsőnek Roland műsorvezető elképesztő videóklipjét láthatjátok!



 - Hát mit mondjak... KÖSZÖNÖM! Tényleg elképesztő érzés ez... Mintha valami istenség megáldott volna. Megnyertem a Sims Villát! El sem tudtam volna ezt képzelni. Egyszerűen libabőrös vagyok és ájulásig izgultam az egészet.... Ah... Most elmegyek Palmival és lepihenek, mert durva volt ez az egész kaland, de nm felejtem el kik voltak a barátaim! Főleg Peppermint-et nem... Sajnálom, hogy így alakult, de biztosan segíteni fogok Neki, amiben csak tudok, mert kezdettől fogva Ő a legjobb barátom és az is marad.



 - Köszönjük szépen a nézőknek és rajongóknak hogy velünk voltak az elmúltkét hónapban! Ez eszméletlen kalandon vagyunk túl és jó tudni hogy ITT NEM ÁLLUNK MEG! A következő évad hamarosan indul. Addig is pedig a SimTalents Studio folyamatosan szórakoztatja önöket. Gratulálunk Lizzie-nek és a többi versenyzőnek. Találkozunk legközelebb! Viszlát!


 - Miért érzem, hogy valami nem igazán kerek itt?!

 - Nem tudom, de most olvastam egy érdekes hírt... Katarina megszökött a börtönből...

 - Mi? De hát most volt a TV-be...

 - Te is arra gondolsz, amire én Konstantin?

 - Olvasol a gondolataimban... Igen... Mennem kell...



 - Nem vagyok szomorú! Én lettem a második és ez egy nagyon menő helyezés. Így is felejthetetlenek leszünk!

 - Nélküled nem tudom mi lett volna itt velem. Köszönöm, hogy veled lehettem ebben a műsorban! 

 - Ne viccelj! Én köszönöm!


 - Nagyon vigyázz magadra! Ügyes légy... Tudom hogy megtudod csinálni. 


 - TUDTAM! Éreztem, hogy te fogsz megjelenni az ajtóban. Annyira boldog vagyok!

 - Köszönöm azt a rengeteg támogatást, amit tőled kaptam! Van mit megbeszélnünk...


 - Na! Megmutatod Nekem a másik tojásaidat is fiúcska? 

 - Úh bocsi Lady Farm, de azok már másnak a kezeiben vannak.


 - ÍGY VAN VÉN SZIPORTYÓ! Menjen vissza tehérkakit lapátolni. Ügyes vagy kicsim! Szeretlek!

 - Barátnőm! Annyira boldog vagyok, hogy végre jóban vagyunk.


 - NE szomorkodj szerelmem! Legalább visszatérhetünk egy All Stars évadban!

 - Eh... Át kell gondolnom... Lelkileg kimerültem...


 - Gypsy maga nagyon tehetséges a boszorkányságban... Volt egy hajó... Tele... Hát előző évadok sztárjaival és sajnos... haha... 😅😅😅😅 nem találjuk őket... 

 - Nem is fogjátok Őket megtalálni... Nem ebben a világban vannak már...

 - Oh... Remek... Mi is az ügyvédem száma?!


 - Szerinted lehet újra jelentkezni egy új évadba?

 - Kérdezd meg Rolandot.


Köszönöm szépen a 18 embernek az egész évados játékot és a nézőknek a két hónapos követést és az összes leadott szavazatot! SZUPEREK VOLTATOK! Hamarosan pedig jön a következő évad!




EXTRA JELENETEK:


 - Ah! Adjatok már valami visszajelzést! A sas kikerült a ketrecből! JELZEM! A sas kikerült abból a telibek* ketrecből!


 - Cherry!

 - MI VAN MÁR?!


 - Oh... Bocsi, semmi! Tényleg köszönöm hogy kiszabadítottál. Az ügynökeink biztosan nagyon büszkék rád, de mondd el kérlek hol vagyunk... 


 - Háh... Pedig ismerősnek kell lennie a helynek! Hiszen voltál már itt... 


 - Ez ugye nem a francos Mexikó? Annyira utáltam itt lenni... Eljátszani hogy szeretem azt a balféket! 

 - Fogd be szöszikém! Fogalmatok sem volt róla hova keveredtetek az idiótákkal... Kövess engem kém-társam! Azt az utasítást kaptunk hogy hatoljunk be... 

 - De mégis hova?

 - A rém kastélyba! 


 - Örülök, hogy végre készen vagy... Ezt a ruhát én magam választottam Neked...

 - Cherry! Kérlek... Mondd el... Mi történik...


 - Itt vagyunk a Sims Villa 15 helyszínén és hamarosan megérkeznek a többiek... Mit sem tudnak erről a helyről...

 - Benne lehetek az új évadban?

 - Ezúttal engem kértek meg, hogy részt vegyek... Te pedig... Itt leszel hogy segíts Nekem. 


 - Le kell lepleznünk az egyik visszatérőt... Vagy mindkettőnket kirúgnak... Aztán megint mehetek vissza OnlyFans-re, és azt már nem szeretnék. Kapizs? 


 - Oh... Hidd el! Másra sem vágyom, mint a bosszúra!